Poikkesin viime viikolla teidän ABC huoltoasemallanne. Tunsin tarvetta kevennykselle ja olen huomannut, että absien vessat ovat yleensa siisteja. Teidän absilla oli kitenkin joku eriössä vemputtamassa. Hoki siellä, "Aah ooh... kuntalaki... eeh... valitus uh..uh.. hallinto-oikeus eh.. eh,,, oooooooooooooh. En kyllä tue käymään enää koskaan tuossa paikassa.
Onko tämä Ähtärissä normaalia?
8
332
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Täällä on käytöstavat vieras käsite. PASKA paikka koko kylä.
- Anonyymi00002UUSI
Ihan normaalia. Melkein joka päivä se siellä on ähisemässä.
- Anonyymi00003UUSI
Kepulaiset ei ähise niillä on aivojen vieressä varasto kertyville ulosteille, heillä on alapäässä umpi tilanne, tämä voi selittää heidän järjettömyydet aivot kelluvat uloste massan seurana eikä näiden sekaantuminen ole mahdotonta, kuten ei ollut zoon ja kunnan rahojen sekaantuminen.
- Anonyymi00004UUSI
On tämä surkuhupaisaa kepu vastaan Ähtäri. Taitaa tulla pattitilanne..
- Anonyymi00005UUSI
Se vessakoppi on apulaissheriffin toimisto.
- Anonyymi00006UUSI
Äiteen kanssa käytiin maitoa ostamassa.
- Anonyymi00007UUSI
Kuuluiko kopista rypyn lotina
- Anonyymi00008UUSI
Superläähättäjä se siellä läähättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904