niin useampikin ihminen saa slaagin.. teen jotain ainutkertaista mitä kukaan ei ole tehnyt aiemmin. Olen edelläkävijä ja ylpeä siitä.
Kun se juttu valmistuu
14
178
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä teet?
- Anonyymi00002UUSI
Se on salaisuus.. mä oppinut oon kellä onni on sen piilottakoon.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on salaisuus.. mä oppinut oon kellä onni on sen piilottakoon.
Selvä. Pettäjä olet!
- Anonyymi00003UUSI
Noi sun tihutyöt edesauttaa vaan omaa harhaasi siitä että saat jotain aikaiseksi
- Anonyymi00005UUSI
Edelläkävijyys koskee vain positiivisia juttuja. Negatiivisista pääsee vaan helvettiin maan päälle ja sen jälkeen.
- Anonyymi00006UUSI
Ei noiden aiempien tekosten perusteella kovin positiivista. Sulla taitaa olla kieroutunut käsitys siitä mikä on hyvää. Hitlerkin luuli varmasti tekevänsä hyvää puhdistaessaan ihmisrotua.
- Anonyymi00007UUSI
Sanoinko, että kyse on negatiivisista jutuista? En sanonut eikä ole.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei noiden aiempien tekosten perusteella kovin positiivista. Sulla taitaa olla kieroutunut käsitys siitä mikä on hyvää. Hitlerkin luuli varmasti tekevänsä hyvää puhdistaessaan ihmisrotua.
En ole aloittaja. Ihmisiä on helppo manipuloida mukaan, jos ihmisille luvataan jotain palkintoa tai hyötyä tai heidän asemansa sanotaan kohentuvan jotenkin. Hitler oli jonkin sortin "pappi", joka sai ihmiset uskomaan hulluuteen. Sitä kuitenkin ihmettelen, ettei löytynyt ensimmäistäkään joka olisi lopettanut sen koko jutun eliminoimalla Hitlerin.
- Anonyymi00008UUSI
Slaagin tuottaminen ihmisille ei ole positiivinen asia jo perusluontoisesti. Ja ylpeys käy usein lankeemuksen edellä.
- Anonyymi00010UUSI
Ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti. Joku voi yllättyä positiivisesti ja joku negatiivisesti. Ei voi tietää mistä kukakin mielensä pahoittaa. Tottakai ilen ylpeä omasta työstäni. Niin suomalaista, että kympin suoritustakin vähätellä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti. Joku voi yllättyä positiivisesti ja joku negatiivisesti. Ei voi tietää mistä kukakin mielensä pahoittaa. Tottakai ilen ylpeä omasta työstäni. Niin suomalaista, että kympin suoritustakin vähätellä.
En usko
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En usko
Mitä et usko? Minä uskon omaan juttuuni ja se riittää minulle. Kenenkään muun ei tarvitse siihen uskoa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä et usko? Minä uskon omaan juttuuni ja se riittää minulle. Kenenkään muun ei tarvitse siihen uskoa.
Kun tekee sitä mikä on oma juttu, ei voi mennä pieleen. sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Katso horisonttiin ja vilkaise välillä varpaita,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837