miten sen tehtävän pääsee läpi.
siinä pitää mennä sen saatanan ryderin luokse ja ajaa pakettiautolla jonku jätkän talolle sinne sisälle mennään sit se herää ja tulee kaks pollarii perään menen ulos ja ryder on lähtenyt ja tulee mission(saatana)failed
home invasion
san andreas
3
343
Vastaukset
- 159
^^^^^^
kun meet taloon tulee sellanen mittari josta näet sen ukon unen "syvyyden" heti kun se on täynnä se herää eli älä tee äkkinäisiä liikkeitä sielä sisällä
- RÄRR
ostikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980