Miten mä saan toimimaan Cod Uo serverin?
Olen kokeillut kaikkea mutta ei niin ei!
Aina tulee virhe ikkuna-Console window
Siinä on jotain Textiä!
Punkbuster jutut päivitetään? Miten?
Kartat on kaikki, pitäs olla!
Sanokaa te viisaammat että mitä mä laitan sinne cod kansioihin jotta se rupeaa pelaamaan
Decisated on Lanilla. Pelaa jos laittaa->No!
Mutta haluan sen yleiseen jakoon!
Mulla ei ole server konetta vaan ihan tää yksi kone. Tehot riittää serveri koneeksi ihan hyvin!
Pelipäivitykset on asennettu!
Auttakaa!uo-server!!
Games.....
1
140
Vastaukset
Luulen et se Console juttu ei oo mikään virheilmotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372