Kaikki kokemusasiantuntijan koulutusta koskevat aloitukset katoavat samalla sekunnilla kun sellaisen tänne postaa.
Syy?
Kokemusasiantuntijan opinnot?
7
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä on kokemusasiantuntijan opinnot?
- Anonyymi00002
Huomiohuoraavien elämänkoululaisten väylä päästä pätemään esimerkiksi rikoshistoriallaan.
Suomessa rikollinen voi luoda virallisen ja hyväksytyn uraputken haalimalla itselleen ensin rikoshistorian ja hankkimalla sen perusteella kokemusasiantuntijan koulutuksen. Sitä väylää pitkin solahtavat murhaajat ja muut kriminaalit sitten sujuvasti "rikoksia ehkäisevään työhön" kokemusasiantuntijaksi tuomaan itseään ja hurjaakin hurjempaa elämänkouluaan esille joka vitun tuutissa.
Tällä tavalla Suomi palkitsee rikollisia.
Voi elämänkoulu sentään!
Kokemusasiantuntija esimerkiksi etniseen/seksuaaliseen/sukupuoliseen vähemmistöön kuulumista.
- Anonyymi00003
AI- trolli ei nyt osannut muodostaa ymmärrettävää lausetta.
Anonyymi00003 kirjoitti:
AI- trolli ei nyt osannut muodostaa ymmärrettävää lausetta.
Jaahas: Pitääpä korjata edellä esittämäni lause tekoälyttömienkin ymmärrettäväksi: Kokemusasiantuntija esimerkiksi etniseen/seksuaaliseen/sukupuoliseen vähemmistöön kuulumisESta.
- Anonyymi00004
rytmimunat kirjoitti:
Jaahas: Pitääpä korjata edellä esittämäni lause tekoälyttömienkin ymmärrettäväksi: Kokemusasiantuntija esimerkiksi etniseen/seksuaaliseen/sukupuoliseen vähemmistöön kuulumisESta.
AI trolli ei edelleenkään osannut muodostaa ymmärrettävää aiheeseen liittyvää vastausta.
Jos tämä joka palstan trolli on oikea ihminen on kyllä ihmeteltävä kuinka pahoja mielenterveysongelmia ja älyvajeita ihmisellä on oltava että jaksaa ripuloida näitä lakonisia tyhjää jauhavia provosointejaan päivästä ja vuodesta toiseen.
Voi voi. 😔 Anonyymi00004 kirjoitti:
AI trolli ei edelleenkään osannut muodostaa ymmärrettävää aiheeseen liittyvää vastausta.
Jos tämä joka palstan trolli on oikea ihminen on kyllä ihmeteltävä kuinka pahoja mielenterveysongelmia ja älyvajeita ihmisellä on oltava että jaksaa ripuloida näitä lakonisia tyhjää jauhavia provosointejaan päivästä ja vuodesta toiseen.
Voi voi. 😔Vastaukseni ei ole suora vastaus, se on tarkoitettu luettavaksi rivien välistä. Tekoälyttömälle mahdoton tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412