3D-aikajana on romahtanut.
Se mitä koet nyt, ei ole vanhan maailman jatkoa, se on heijastus, liukeneva kaiku. Alkuperäinen 3D-aikajana kaatui jo.
Kosminen verkosto ei enää tue vanhoja rakenteita. Jäljelle jäi vain ohimenevä todellisuus, simulaatio, joka kestää tarpeeksi kauan, jotta yksilöt pääsevät tietoisuuden korkeampiin tiloihin.
Lue lisää artikkelista:
https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/3d-aikajana-on-romahtanut
Kanavointi: 3D-aikajana on romahtanut
34
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aloituspostin viiteartikkelissa mainittu SomosUno ( suomeksi Me olemme Yksi ) näyttäisi olevan espanjankielinen henkilö tai työryhmä, ehkä jopa tämä seuraava:
https://www.youtube.com/@SOMOSUNO1111
https://www.youtube.com/watch?v=QdIIa5QJckY - Anonyymi00002
Onko mitään käytännön neuvoja?
- Anonyymi00003
Hahahah, peelot. Toiset menee jos 6D:ssä, ja paikoin 7D:ssä. Olette D:n suhteen keskiajalla.
- Anonyymi00004
Jotkut menee 85Dssä...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jotkut menee 85Dssä...
Ei hemmetti, miksei kukaan kanavoija tai selvännäkijä ole mulle tätä kertonut? En halua jäädä D-kelkasta. :D
Kokeilkaapas kanavoipaiset kanankoipireidet ja muut voodoo- ukkelit ja akkelit seuraavaaa, joka ei ole muuta kuin aistien tehokäyttämistä ja vallan antamista intuitiolle. Tuttua joogasta, Tai-chista, urheiluvalmennuksesta jne.
-Istu tai seiso hiljaisuudessa ryhdikkäästi kaula atlas- asennossa. Sulje silmäsi ja käytä kaikkia muita aisteja havainnoimaan "näkemään" ympäristöä, tilaa, tyhjyyttä, ilmaa, lämpötilaa, kosteutta, tuoksuja, sähköä, valoa...
Hengitä nenän kautta rauhallisesti ja sukella rohkeasti toiseen maailmaan.
Kun alat näkemään kaiken niin tunnet painottomuutta. Seinät, katto, esineet ikäänkuin katoaa kuten sinäkin ja olet vain yksi osa sitä tyhjyyttä, vapautta ja avaruutta.
Kun se onnistuu, tulee energinen, valpas mutta rauhallinen mieli ja olet toimintakunnossa tekemään suuria päätöksiä ja suuria suunnitelmia. Se on ikäänkuin kovalevyn puhdistaminen. Lämmin tunne tulee vatsaan ja kaulaan, kaikki kiire ja hätä on poissa.
Virta tuntuu sormenpäissä ja varpaissa lopulta ja on alettava toimiin. Otat informaatiota vastaan ja kykenet käsittelemään sitä paremmin ja järkevämmin. Universumi pursuaa informaatiota, sitä on vain opittava kuuntelemaan.
Kenties nämä kanavoitsijat tämän hallitsee, jotka ovat hyviä siinä. En tunne sitä puolta vaan istuisin mielelläni valmiiseen pöytään rakentavassa mielessä.- Anonyymi00006
No niin, nyt sitten ihmiset suurin joukoin harppaavat 5D maailmaan. Mistä aikajanan vaihtumisen sitten huomaa?
1. Fyysiset ja aistioireet
Aistihäiriö: Selittämätöntä korvien soimista, teräviä mikrokipuja tai surinaa, värinää hermostossa.
Hämmennys: Äkillinen maadoittumattomuus, "kehon ulkopuolinen" tunne tai epätavallinen huimaus istuessa tai kävellessä.
Unihäiriöt: Elävät, kaoottiset tai erittäin realistiset unet, yöhikoilu tai jatkuva herääminen klo 2.00 ja 4.00 välillä.
2. Psykologiset ja kognitiiviset indikaattorit
Muutunut ajantaju: "Matriisin häiriö" -tunne, jossa aika näyttää nopeutuvan, hidastuvan tai katoavan kokonaan.
Voimakas déjà vu: Tunne siitä, että tapahtumat, keskustelut tai ympäristöt ovat tapahtuneet täsmälleen sellaisina kuin ne ovat juuri nyt, useita kertoja päivässä.
Muistiaukot tai uudelleenmuotoilu: Vanhan elämän tai vanhojen tapojen yksityiskohtien unohtaminen, samalla kun lapsuuden tai menneiden tapahtumien muistot palaavat uusilla, yhtenäisillä tavoilla.
3. Tunne- ja sosiaaliset muutokset
Neutraalius vanhoja laukaisevia tekijöitä kohtaan: Tapahtumat, jotka aiemmin saivat sinut ahdistukseen tai vihaan, herättävät nyt tunteen "Hmm, okei", jolloin voit pysyä emotionaalisesti tasapainossa.
Äkillinen tasapainon menetys: Ihmiset, työt tai ympäristöt menneisyydestäsi tuntuvat yhtäkkiä vierailta, yhteensopimattomilta tai alkavat kokonaan hälvetä.
Kovempien rajojen asettaminen: Vähentynyt sietokyky epäjohdonmukaisille, epämääräisille tai emotionaalisesti manipuloiville ihmissuhdedynamiikoille.
4. Ympäristöpoikkeama
Kohteiden muutokset: Jotkut raportoivat mikropoikkeavuuksista, joissa heidän välittömässä ympäristössään olevat tutut kohteet muuttavat yhtäkkiä ulkonäköään, tyyppiään tai materiaaliaan.- Anonyymi00007
Edelleen, ei kannata jäädä noihin alkukantaisiin 5D juttuihin jumiin. 7D on jo korvannut ne, ja joku tuossa jo rehenteli 85D:llä, mutta en ole ihan varma oliko se vain turhaa keulimista. Ehkäpä siitä oli jäänyt desimaalipiste pois, eli 8,5D. Joka sekin olisi kyllä aika kova juttu.
- Anonyymi00008
Eli tavalliset migreenikivut ovat maailman vaihtumisia, mutta uusi maailma ei ole sen kummempi kuin edellinen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Edelleen, ei kannata jäädä noihin alkukantaisiin 5D juttuihin jumiin. 7D on jo korvannut ne, ja joku tuossa jo rehenteli 85D:llä, mutta en ole ihan varma oliko se vain turhaa keulimista. Ehkäpä siitä oli jäänyt desimaalipiste pois, eli 8,5D. Joka sekin olisi kyllä aika kova juttu.
Mitä hittoa, mistä tiedän onko Marion 7D:ssä, ainakin Inanna on 7D kykenevä jumalatar. Senkyalla pääsee 12D:hen.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Edelleen, ei kannata jäädä noihin alkukantaisiin 5D juttuihin jumiin. 7D on jo korvannut ne, ja joku tuossa jo rehenteli 85D:llä, mutta en ole ihan varma oliko se vain turhaa keulimista. Ehkäpä siitä oli jäänyt desimaalipiste pois, eli 8,5D. Joka sekin olisi kyllä aika kova juttu.
Kun menet kadulle jututtamaan sataa ihan tavallista työssäkäyvää tai opiskelevaa kaupunkilaista ja kerrot näitä D- juttujasi ja siitä kuinka ne on kovia juttuja, niin he miettivät lähinnä sitä että pitäisikö siihen kutsua apua paikalle.
Maaseudulla elellään (ainakin teoriassa) harmoniassa ja symbioosissa luonnon kanssa, joka on monella tapaa henkisempi ja ymmärtäväisempi tapa hahmottaa tätä maailmaa, mutta nuo D- jutut he jättävät kyllä rauhaan koska ne eivät vaikuta kenenkään arkielämään, pellolle on mentävä seuraavanakin päivänä.
Se miten tätä ympäristöä hahmottaa, on yksilöllistä ja jokaisen oma asia. Mutta nämä "harppaukset" ja muutokset johtuvat syistä ja seurauksista, evoluutiosta, muutoksista ympäristössä ja informaation räjähdysmäisestä kasvusta.
Kymmenvuotias on nykyisin valveutuneempi maailman asioista kuin mitä esim minun sukupolveni oli parikymppisenä. Elämä oli niin yksinkertaista verrattuna nykymaailmaan.
Se että palveleeko tämä informaatioyhteiskunta sitten esimerkiksi demokratiaa, on hyvin kyseenalainen ja palveleeko se ihmisten halua tulla onnellisiksi ja tasapainoisiksi, niin siihen täytyy kyllä sanoa että ei.
Ihminen on edelleen aika alkukantainen olento, viettien, vaistojen ja hormoonien vietävissä. Perustarpeet on samat kuin ennenkin eli ravinnon hankkiminen, suojaa ja lämpöä pään päälle sekä lisääntyminen.
Koulutus, historia ja perimätieto antaa vinkkejä siitä miten selvitään huomisesta ikuisesti muuttuvassa ympäristössä.
Mikään ei ole samoin kuin sekunti sitten. Virtaavan joen muodostavat atomit eivät koskaan milloinkaan ole samaten sijoittuneina kuin aiemmin ja virran mukana kulkeva risu ei palaa takaisin kotipuuhun.
On keinoja kehittää omaa tajuntaansa, kuten tuossa yhden mainitsinkin. Buddhalaisuus on oiva apukeino ymmärtää maailmaa ja esim sitä miten karma toimii.
Jos meille lyötäisiin todisteet pöytään esim multiversumeista joissa on ääretön määrä kopioita sinusta ja minusta, niin olisihan se huikea tieto mutta millä tavoin se tekisi meidän elämästä parempaa ja erilaista? Ehkä suhtautuminen kuolemaan muuttuisi.
Koska meidän on edelleenkin tehtävä töitä jotta saamme sen jokapäiväisen leipämme. Sitä perusasiaa ei muuta se vaikka kerrottaisiin tieteellisin todistein että Xenu hallitsee meitä.- Anonyymi00010
HeIIäkoukku kirjoitti:
Kun menet kadulle jututtamaan sataa ihan tavallista työssäkäyvää tai opiskelevaa kaupunkilaista ja kerrot näitä D- juttujasi ja siitä kuinka ne on kovia juttuja, niin he miettivät lähinnä sitä että pitäisikö siihen kutsua apua paikalle.
Maaseudulla elellään (ainakin teoriassa) harmoniassa ja symbioosissa luonnon kanssa, joka on monella tapaa henkisempi ja ymmärtäväisempi tapa hahmottaa tätä maailmaa, mutta nuo D- jutut he jättävät kyllä rauhaan koska ne eivät vaikuta kenenkään arkielämään, pellolle on mentävä seuraavanakin päivänä.
Se miten tätä ympäristöä hahmottaa, on yksilöllistä ja jokaisen oma asia. Mutta nämä "harppaukset" ja muutokset johtuvat syistä ja seurauksista, evoluutiosta, muutoksista ympäristössä ja informaation räjähdysmäisestä kasvusta.
Kymmenvuotias on nykyisin valveutuneempi maailman asioista kuin mitä esim minun sukupolveni oli parikymppisenä. Elämä oli niin yksinkertaista verrattuna nykymaailmaan.
Se että palveleeko tämä informaatioyhteiskunta sitten esimerkiksi demokratiaa, on hyvin kyseenalainen ja palveleeko se ihmisten halua tulla onnellisiksi ja tasapainoisiksi, niin siihen täytyy kyllä sanoa että ei.
Ihminen on edelleen aika alkukantainen olento, viettien, vaistojen ja hormoonien vietävissä. Perustarpeet on samat kuin ennenkin eli ravinnon hankkiminen, suojaa ja lämpöä pään päälle sekä lisääntyminen.
Koulutus, historia ja perimätieto antaa vinkkejä siitä miten selvitään huomisesta ikuisesti muuttuvassa ympäristössä.
Mikään ei ole samoin kuin sekunti sitten. Virtaavan joen muodostavat atomit eivät koskaan milloinkaan ole samaten sijoittuneina kuin aiemmin ja virran mukana kulkeva risu ei palaa takaisin kotipuuhun.
On keinoja kehittää omaa tajuntaansa, kuten tuossa yhden mainitsinkin. Buddhalaisuus on oiva apukeino ymmärtää maailmaa ja esim sitä miten karma toimii.
Jos meille lyötäisiin todisteet pöytään esim multiversumeista joissa on ääretön määrä kopioita sinusta ja minusta, niin olisihan se huikea tieto mutta millä tavoin se tekisi meidän elämästä parempaa ja erilaista? Ehkä suhtautuminen kuolemaan muuttuisi.
Koska meidän on edelleenkin tehtävä töitä jotta saamme sen jokapäiväisen leipämme. Sitä perusasiaa ei muuta se vaikka kerrottaisiin tieteellisin todistein että Xenu hallitsee meitä."Kun menet kadulle jututtamaan sataa ihan tavallista työssäkäyvää tai opiskelevaa kaupunkilaista ja kerrot näitä D- juttujasi ja siitä kuinka ne on kovia juttuja, niin he miettivät lähinnä sitä että pitäisikö siihen kutsua apua paikalle."
No niinpä! Olisikohan tämä viestini ollut sitä kuuluisaa... parodiaa? ;) No, emme koskaan saa tietää. Anonyymi00010 kirjoitti:
"Kun menet kadulle jututtamaan sataa ihan tavallista työssäkäyvää tai opiskelevaa kaupunkilaista ja kerrot näitä D- juttujasi ja siitä kuinka ne on kovia juttuja, niin he miettivät lähinnä sitä että pitäisikö siihen kutsua apua paikalle."
No niinpä! Olisikohan tämä viestini ollut sitä kuuluisaa... parodiaa? ;) No, emme koskaan saa tietää.Ymmärsin kyllä parodiaosaston, mutta koetin yleisellä tasolla miettiä miten nämä mahdolliset tasot, taajuudet, värähtelyt, ulottuvuudet, tajunnanmuutokset ja muut sitte vaikuttaa tai pitäisi vaikuttaa.
Jo aiemmin mainittu tieto tiedemaailmasta että kvanttitasolla tulevaisuus "vuotaa" informaatiota nykyisyyteen on varsin huikea tieto sinänsä, mutta sitä ei osata hyödyntää, joten emme tee sillä tiedolla mitään muuta kuin että voidaan vain ihmetellä yhtä asiaa lisää.
Yksi seikka näissä atmosfäärin ja feng shuin muutoksissa on se että kuinka paljon? Missä ajassa? Hyvässä vai pahassa? Miten ja miksi?
Muutos vaikuttaa aina kaikkeen. Sairastuminen, onnettomuus, lottovoitto, ero, uusi parisuhde jne saati sitten sodat ja luonnonvoimien aiheuttamat tuhot.
Ihmismieli ei eräiden tutkimusten mukaan kykene mieltämään eikä hahmottamaan suuruusluokkia ja kokonaisuuksia kuin pariinsataan saakka.
Tämä keitä me nyt ollaan, ei ole tapahtunut vuosissa, ei vuosisadoissa eikä tuhansissa, vaan miljoonissa vuosissa. Dinosaurusten valtakausi kesti tuhat kertaa pidempään kuin mitä ihminen on ollut olemassa ja varsinainen valtakausi noin 200 000 kertaa pidempään kuin mitä ihmisen valtaskausi.
Ilman Jukatanin asteroiditörmäystä ihmistä ei olisi, mutta olisi se jättiläisten aikakausi muuttunut sekin kovasti tähänä päivään tullessa olosuhteiden muututtua.
Hiilidioksidia oli moninkertainen määrä verrattuna nykyaikaan, viidakot ja luonto rehotti, eläimet kasvoi ennätysnopeasti jättiläisiksi kun ravintoa oli niin paljon tarjolla. T-Rex- kasvoi muistaakseni 40 kiloa vuorokaudessa, joten evästä on täytynyt olla. Keskilämpötilat oli yli kymmenen astetta korkeampia.
On tehty lukemattomia tiededokkareita siitä, että jos tämä asteroidi ei olisi osunut taikka olisi osunut hieman eri kulmassa taikka olisi osunut syvänmeren alueelle. Maapallon elämä olisi kaikissa niissä tapauksissa aivan erilainen.
Joissakin tapauksissa esim jättiläistorakat ja metriset sudenkorennot olisivat täällä rinnallamme, jos oltaisiin niistä selvitty.
AI: Sapelihammastiikerien häviämiseen noin 10 000 vuotta sitten vaikutti ennen kaikkea kolme tekijää: saaliseläinten katoaminen, ilmaston nopea muutos ja ihmisen levittäytyminen.
Mammuttien kohtaloksi koitui ihminen ja populaation geneettiset erot. Joten on niitä muutoksia ollut tässä "lähiaikoinakin".
Sekin fakta on muistettava että kaikista maapallolla eläneistä lajeista oli 99% jo kuollut ennen ihmistä. Suuri osa suurissa joukkotuhoissa ja loput muissa ympäristönmuutoksissa.
Eli suomalaista autoilevaa grillimakkaraa popsivaa heteromiestä ei voida syyttää aivan kaikesta mitä täällä on tapahtunut.HeIIäkoukku kirjoitti:
Ymmärsin kyllä parodiaosaston, mutta koetin yleisellä tasolla miettiä miten nämä mahdolliset tasot, taajuudet, värähtelyt, ulottuvuudet, tajunnanmuutokset ja muut sitte vaikuttaa tai pitäisi vaikuttaa.
Jo aiemmin mainittu tieto tiedemaailmasta että kvanttitasolla tulevaisuus "vuotaa" informaatiota nykyisyyteen on varsin huikea tieto sinänsä, mutta sitä ei osata hyödyntää, joten emme tee sillä tiedolla mitään muuta kuin että voidaan vain ihmetellä yhtä asiaa lisää.
Yksi seikka näissä atmosfäärin ja feng shuin muutoksissa on se että kuinka paljon? Missä ajassa? Hyvässä vai pahassa? Miten ja miksi?
Muutos vaikuttaa aina kaikkeen. Sairastuminen, onnettomuus, lottovoitto, ero, uusi parisuhde jne saati sitten sodat ja luonnonvoimien aiheuttamat tuhot.
Ihmismieli ei eräiden tutkimusten mukaan kykene mieltämään eikä hahmottamaan suuruusluokkia ja kokonaisuuksia kuin pariinsataan saakka.
Tämä keitä me nyt ollaan, ei ole tapahtunut vuosissa, ei vuosisadoissa eikä tuhansissa, vaan miljoonissa vuosissa. Dinosaurusten valtakausi kesti tuhat kertaa pidempään kuin mitä ihminen on ollut olemassa ja varsinainen valtakausi noin 200 000 kertaa pidempään kuin mitä ihmisen valtaskausi.
Ilman Jukatanin asteroiditörmäystä ihmistä ei olisi, mutta olisi se jättiläisten aikakausi muuttunut sekin kovasti tähänä päivään tullessa olosuhteiden muututtua.
Hiilidioksidia oli moninkertainen määrä verrattuna nykyaikaan, viidakot ja luonto rehotti, eläimet kasvoi ennätysnopeasti jättiläisiksi kun ravintoa oli niin paljon tarjolla. T-Rex- kasvoi muistaakseni 40 kiloa vuorokaudessa, joten evästä on täytynyt olla. Keskilämpötilat oli yli kymmenen astetta korkeampia.
On tehty lukemattomia tiededokkareita siitä, että jos tämä asteroidi ei olisi osunut taikka olisi osunut hieman eri kulmassa taikka olisi osunut syvänmeren alueelle. Maapallon elämä olisi kaikissa niissä tapauksissa aivan erilainen.
Joissakin tapauksissa esim jättiläistorakat ja metriset sudenkorennot olisivat täällä rinnallamme, jos oltaisiin niistä selvitty.
AI: Sapelihammastiikerien häviämiseen noin 10 000 vuotta sitten vaikutti ennen kaikkea kolme tekijää: saaliseläinten katoaminen, ilmaston nopea muutos ja ihmisen levittäytyminen.
Mammuttien kohtaloksi koitui ihminen ja populaation geneettiset erot. Joten on niitä muutoksia ollut tässä "lähiaikoinakin".
Sekin fakta on muistettava että kaikista maapallolla eläneistä lajeista oli 99% jo kuollut ennen ihmistä. Suuri osa suurissa joukkotuhoissa ja loput muissa ympäristönmuutoksissa.
Eli suomalaista autoilevaa grillimakkaraa popsivaa heteromiestä ei voida syyttää aivan kaikesta mitä täällä on tapahtunut.Pitää vielä mainita eräs teoria että "ufolaiset" posautti maapallon 65 miljoonaa vuotta sitten ja istutti tänne ihmiskunnan siemenen. Todistaminen on hieman hankalaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä hittoa, mistä tiedän onko Marion 7D:ssä, ainakin Inanna on 7D kykenevä jumalatar. Senkyalla pääsee 12D:hen.
Entä Marilyn, onko hän 85D vai peräti 90E?
- Anonyymi00012
HeIIäkoukku kirjoitti:
Ymmärsin kyllä parodiaosaston, mutta koetin yleisellä tasolla miettiä miten nämä mahdolliset tasot, taajuudet, värähtelyt, ulottuvuudet, tajunnanmuutokset ja muut sitte vaikuttaa tai pitäisi vaikuttaa.
Jo aiemmin mainittu tieto tiedemaailmasta että kvanttitasolla tulevaisuus "vuotaa" informaatiota nykyisyyteen on varsin huikea tieto sinänsä, mutta sitä ei osata hyödyntää, joten emme tee sillä tiedolla mitään muuta kuin että voidaan vain ihmetellä yhtä asiaa lisää.
Yksi seikka näissä atmosfäärin ja feng shuin muutoksissa on se että kuinka paljon? Missä ajassa? Hyvässä vai pahassa? Miten ja miksi?
Muutos vaikuttaa aina kaikkeen. Sairastuminen, onnettomuus, lottovoitto, ero, uusi parisuhde jne saati sitten sodat ja luonnonvoimien aiheuttamat tuhot.
Ihmismieli ei eräiden tutkimusten mukaan kykene mieltämään eikä hahmottamaan suuruusluokkia ja kokonaisuuksia kuin pariinsataan saakka.
Tämä keitä me nyt ollaan, ei ole tapahtunut vuosissa, ei vuosisadoissa eikä tuhansissa, vaan miljoonissa vuosissa. Dinosaurusten valtakausi kesti tuhat kertaa pidempään kuin mitä ihminen on ollut olemassa ja varsinainen valtakausi noin 200 000 kertaa pidempään kuin mitä ihmisen valtaskausi.
Ilman Jukatanin asteroiditörmäystä ihmistä ei olisi, mutta olisi se jättiläisten aikakausi muuttunut sekin kovasti tähänä päivään tullessa olosuhteiden muututtua.
Hiilidioksidia oli moninkertainen määrä verrattuna nykyaikaan, viidakot ja luonto rehotti, eläimet kasvoi ennätysnopeasti jättiläisiksi kun ravintoa oli niin paljon tarjolla. T-Rex- kasvoi muistaakseni 40 kiloa vuorokaudessa, joten evästä on täytynyt olla. Keskilämpötilat oli yli kymmenen astetta korkeampia.
On tehty lukemattomia tiededokkareita siitä, että jos tämä asteroidi ei olisi osunut taikka olisi osunut hieman eri kulmassa taikka olisi osunut syvänmeren alueelle. Maapallon elämä olisi kaikissa niissä tapauksissa aivan erilainen.
Joissakin tapauksissa esim jättiläistorakat ja metriset sudenkorennot olisivat täällä rinnallamme, jos oltaisiin niistä selvitty.
AI: Sapelihammastiikerien häviämiseen noin 10 000 vuotta sitten vaikutti ennen kaikkea kolme tekijää: saaliseläinten katoaminen, ilmaston nopea muutos ja ihmisen levittäytyminen.
Mammuttien kohtaloksi koitui ihminen ja populaation geneettiset erot. Joten on niitä muutoksia ollut tässä "lähiaikoinakin".
Sekin fakta on muistettava että kaikista maapallolla eläneistä lajeista oli 99% jo kuollut ennen ihmistä. Suuri osa suurissa joukkotuhoissa ja loput muissa ympäristönmuutoksissa.
Eli suomalaista autoilevaa grillimakkaraa popsivaa heteromiestä ei voida syyttää aivan kaikesta mitä täällä on tapahtunut.Ne on maan sisäilä elävä nuo dinosaurukset edelleen. Ja väitetään, että Kongossa on alue, jossa niitä myös yhä elää. Ja jollain samoalaisella saarella elää väitetysti jättiläisiäkin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ne on maan sisäilä elävä nuo dinosaurukset edelleen. Ja väitetään, että Kongossa on alue, jossa niitä myös yhä elää. Ja jollain samoalaisella saarella elää väitetysti jättiläisiäkin.
Plesiosauruksia elää yhä merissä ja Texasissa on alue, jossa elää Pterodactyl-lentoliskoja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Plesiosauruksia elää yhä merissä ja Texasissa on alue, jossa elää Pterodactyl-lentoliskoja.
Pterodactyl lisko on sulla housuissas
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Plesiosauruksia elää yhä merissä ja Texasissa on alue, jossa elää Pterodactyl-lentoliskoja.
Luotettavia havaintoja on lentoliskoista Texasissa:
https://www.mysanantonio.com/entertainment/article/pteranodon-texas-crytozoologist-san-antonio-16290326.php - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luotettavia havaintoja on lentoliskoista Texasissa:
https://www.mysanantonio.com/entertainment/article/pteranodon-texas-crytozoologist-san-antonio-16290326.phpJep, entertainment-otsikon alta löytyvät aina luotettavimmat havainnot ja kuka edes välittäisi nähdä valokuvaa kaksimetrisestä liskosta?
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jep, entertainment-otsikon alta löytyvät aina luotettavimmat havainnot ja kuka edes välittäisi nähdä valokuvaa kaksimetrisestä liskosta?
On tuo uutinen julkaistu ihan vakavienkin uutisten joukossa aikoinaan tuoreeltaan 1976. Ja havaintoja tehtiin lisää, eli kyllähän niitä lentoliskoja siellä on ollut ja ehkä on vieläkin.Mutta mitä pelotttavaa ja torjuttavaa asiassa on? Ei niistä suurempaa haittaa kai ole sielläkään missä niitä on nähty. Joku Thunderbird muistaakseni yritti joskus nostaa lapsen ilmaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
On tuo uutinen julkaistu ihan vakavienkin uutisten joukossa aikoinaan tuoreeltaan 1976. Ja havaintoja tehtiin lisää, eli kyllähän niitä lentoliskoja siellä on ollut ja ehkä on vieläkin.Mutta mitä pelotttavaa ja torjuttavaa asiassa on? Ei niistä suurempaa haittaa kai ole sielläkään missä niitä on nähty. Joku Thunderbird muistaakseni yritti joskus nostaa lapsen ilmaan.
Joku ei tunnista lintua ja sen takia dinosaurukset herää eloon? Ethän vain sattumoisin ole sama tyyppi, joka yritti käyttää National Trustin mainospätkää todisteena jättiläisistä? Järkeilysi on ainakin hyvin samalla tasolla.
Ja kyllä, 9 metrin siipivälin omaava ahnas lihansyöjä olisi erittäin tuhoisa lisäys paikalliseen ekosysteemiin. - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joku ei tunnista lintua ja sen takia dinosaurukset herää eloon? Ethän vain sattumoisin ole sama tyyppi, joka yritti käyttää National Trustin mainospätkää todisteena jättiläisistä? Järkeilysi on ainakin hyvin samalla tasolla.
Ja kyllä, 9 metrin siipivälin omaava ahnas lihansyöjä olisi erittäin tuhoisa lisäys paikalliseen ekosysteemiin.Tutustuisit aiheeseen ensin jyrkkää kommentointia tutkiskelemalla sitä. Laajasta ilmiöstä on ollut kyse, eikä vain näiden kolmen opettajan havainnoista. Ja havainnot keskittyivät erityisesti Rio Granden laaksoon.
Ja tuota jättiläisasiaa on myös mahdollista tutkiskella ja selvittää, jos vaan on kykyä objektiivisesti tosiasioita lähestyä. Jäännöksiä on löydetty ja pisimmät luurangot yli kymmenmetrisiä. 1800-1900 lukujen vaihteessa sanomalehdetkin kertoivat näistä löydöksistä.
Tuo Giants Causewayn tapaus voi olla sinulle ihan selvä juttu, mutta joka tapauksessa on noussut aiheena esille uudelleen yli kymmenen vuoden jälkeen. Ehkä joku pilailee, ehkä ei. Keskustelua se ainakin herättää edelleen. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tutustuisit aiheeseen ensin jyrkkää kommentointia tutkiskelemalla sitä. Laajasta ilmiöstä on ollut kyse, eikä vain näiden kolmen opettajan havainnoista. Ja havainnot keskittyivät erityisesti Rio Granden laaksoon.
Ja tuota jättiläisasiaa on myös mahdollista tutkiskella ja selvittää, jos vaan on kykyä objektiivisesti tosiasioita lähestyä. Jäännöksiä on löydetty ja pisimmät luurangot yli kymmenmetrisiä. 1800-1900 lukujen vaihteessa sanomalehdetkin kertoivat näistä löydöksistä.
Tuo Giants Causewayn tapaus voi olla sinulle ihan selvä juttu, mutta joka tapauksessa on noussut aiheena esille uudelleen yli kymmenen vuoden jälkeen. Ehkä joku pilailee, ehkä ei. Keskustelua se ainakin herättää edelleen.Sinun tulisi itse ottaa neuvostasi kiinni. Läpinauretut hölmöilyt nousevat uudelleen pinnalle kymmenen tai kaksikymmentä vuotta myöhemmin, koska se nyt vain on tämän internetin luonne.
Typeriä vanhentuneita artikkeleita 1800-luvulta nykypäivän litteän maan kultin uskojille? Löytyy.
Pilalehtien jutut levittämässä muokattuja ufokuvia muka salaisina julkaisuina? Löytyy.
Pilke silmäkulmassa tekaistuja mainoksia jättiläisistä herkkäuskoisille? Löytyy.
Ja siinä NT:n mainoksessa ei edelleenkään ole mitään muuta epäselvyyttä kuin se, minkä sinä itse sen ympärille pyrit luomaan.
- Anonyymi00017
Kuvitellaanpa Open World peliä.
AVATAR on pelaajan pelikeho. Sillä on lähtötilanteessa joukko ominaisuuksia, kykyjä ja keinoäly, eli toimintamalleja eri tilanteisiin. Se on semi-itsenäinen, eli pelaajalla on vain osittainen kontrolli sen tekemisiin.
OPEN WORLD on maailma täynnä haasteita pelaajalle ja avatarin tekoälylle. Se on multiplayerympäristö jossa kaikki elävä on monenlaisia osallistuvien pelaajien tai pelimaailman keinoälyn ohjaamia avatarhahmoja.
Me voimme rinnastaa 3d/5D jutut Open World pelimaailman tapahtumiin.
Kun pelaaja seikkailee Open World maailmassa avatar pelikehonsa kanssa, niin sekä pelaaja että pelaajan avatar oppivat käyttämään paremmin ominaisuuksiaan ja kykyjään. He saavat myös uusia kykyjä ja taitoja.
Pelaajan edistyessä pelimaailma muuttuu myös. Pelaajat ja heidän avatarinsa saavat enemmän valtaa vaikuttaa pelimaailmaan ja heille avautuu pääsy pelimaailmaa kontrolloiviin syvempiin kerroksiin.- Anonyymi00018
Kaikenlaista voidaan kuvitella, mielikuvituksella ei ole tunnetusti rajoja.
Ja hassua kyllä, kaikenlaista on kuviteltukkin :) Yksi vahva teoria siitä miten "ufolaiset" tänne tulee, on kopio / klooni, joka toimii itsenäisesti mutta on alkuperäisen kopio joka jäi kotiinsa. Se ei ole avatar, koska sitä ei ohjata sieltä kotoa.
He tulisivat jonkinlaisista teleporteista laitteineen.
Tässä hyvää teorisointia siitä millainen maapallo voisi olla, jos se ei olisi ottanut niin paljon osumaa historiassaan https://www.youtube.com/watch?v=Sg1LOkoo7fk- Anonyymi00019
Eli periaatteessa 5D tarkoittaakin vain normaalia todellisuutta, jota open world -pelit vaillinaisesti jäljittelevät. Ihmiset törmäämässä ongelmiin ja yrittämässä ratkoa niitä.
Onko tuo hypen arvoista? - Anonyymi00023
HeIIäkoukku kirjoitti:
Yksi vahva teoria siitä miten "ufolaiset" tänne tulee, on kopio / klooni, joka toimii itsenäisesti mutta on alkuperäisen kopio joka jäi kotiinsa. Se ei ole avatar, koska sitä ei ohjata sieltä kotoa.
He tulisivat jonkinlaisista teleporteista laitteineen.
Tässä hyvää teorisointia siitä millainen maapallo voisi olla, jos se ei olisi ottanut niin paljon osumaa historiassaan https://www.youtube.com/watch?v=Sg1LOkoo7fkTeleportaatiolla ei tietystikään luoda mitään kopiota, vaan energiamuodossa oleva objekti mukautetaan kohteessa alempaan värähtelytasoon. Korkeassa värähtelytasossa kentässä voi siirtyä pitkiä matkoja nopeasti. Onko se sitten kvanttikenttä, vai jokin vielä hienompi taso?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Teleportaatiolla ei tietystikään luoda mitään kopiota, vaan energiamuodossa oleva objekti mukautetaan kohteessa alempaan värähtelytasoon. Korkeassa värähtelytasossa kentässä voi siirtyä pitkiä matkoja nopeasti. Onko se sitten kvanttikenttä, vai jokin vielä hienompi taso?
...Ja kyllähän se on jo ufoharrastajillakin laajalti nykyään tiedossa mistä ufot tulevat. Ne tulevat pääosin tältä planeetalta ja muualta tästä aurinkokunnasta.
Anonyymi00024 kirjoitti:
...Ja kyllähän se on jo ufoharrastajillakin laajalti nykyään tiedossa mistä ufot tulevat. Ne tulevat pääosin tältä planeetalta ja muualta tästä aurinkokunnasta.
Tuo on se klassisin selitys ja helpoin. Siinä mennään sieltä missä aita on matalin, kun ei osata ajatella tähtien- tai ulottuvuuksien välisten matkojen tekniikkaa. Marsilaisiahan on pelätty siitä lähtien kun planeetta löytyi.
Itse olen sekä aikamatkustuksen että kvanttiloikkien kannalla ja sillä, että on jokin tuntematon tapa miten meidät löydetään. Aikamatkustajat saattavat olla täältä, mutta tulevaisuudesta.
- Anonyymi00022
Tai ehkä ´5D tarkoittaa todellisuutta jossa normaali, eli yleinen ja tavanomainen muuttuu nopeasti "
- Anonyymi00027
Tietoisuuden korkeampiin tiloihin? Juu, mutta mitä siitä seuraa, jos sielu on oikeasti paha? Pahuuden ilmentyminen aiempaa selvemmin ja näkyvämmin? On omaa kokemusta tästä lähiomaistenkin kautta. Eräs naureskeli ufokokemukselleni aikoinaan ja toinen suuttui kun hiljattain kerroin samasta kokemuksesta. Negatiiviset olennot eivät useinkaan pidä ufoista ja demoneille ufot ovat suorastaan kauhistus – Enkeleistä puhumattakaan. Monella ihmisellähän on negatiivinen demoninen ydinolemus, mikä käytännösä tarkoittaa negatiivista reptiliaania. Nuo olennot ovat sielultaan kieroutuneita ja niiden avoin ylimielisyys ja petollisuus vaan lisääntyy kun “ylösnousemme” tietoisuudessa.
Valitettavasti korkeampi tietoisuuden tila ei aina tarkoita pelkästään hyviä ja postiivisia asioita. Täällä on paljon entiteettejä, jotka ovat ihan hyvästä syystä rajoitetussa tietoisuudentilassa. Ovat kiertäneet usein jo kauan täällä Helvetin ja pintamaailman välillä ja nyt on kuulemme edessä “sadonkorjuu” ja testi ja koe on tältä erää täällä päättymässä.- Anonyymi00028
\\ ... korkeampi tietoisuuden tila ...
Henkisempi, rakkaudellisempi, myötätuntoisempi, selkeämmin näkevä ja tämä kaikki seurauksena ihmisten summatuista ajatuksista ja teoista.
Suurin piirtein noin tilannetta kuvataan.
Ajatusten ja tekojen summa = ihmisten lukumäärä x ajatusten ja tekojen voimakkuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504