Sol limellä on parempaa kuin Corona
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kaurapuuroon voi lorauttaa koskenkorvaa jos suola on loppu. Ja giniä voi säilyttää substral-pullossa, kätevä ottaa huikkaa kun kastelee kukkia.
- Anonyymi00002UUSI
Grillasin itämaisia nauriita ja porkkanoita . Oli maukkaita
Peroni kylmänä sopi tilanteeseen - Anonyymi00003UUSI
No siis Sol ja Corona periaatteessa samaa paskaa, mutta Corona limellä hakkaa kyllä Solin limellä
Verihuorma Boxingin TOP 20 oluet:
1. Sweet Pickled Sour (joku panimo Marylandissa)
2. Weihenstephaner
3. Rauchbier
4. Budels Pils
5. Hoegaarden
6. Duvel
7. Paulaner Hefe-Weiße
8. Pilsner Urquell
9. Pabst Blue Ribbon
10. Birra Moretti
11. Spitfire
12. Bombardier
13. Gulden Draak
14. Stella Artois
15. Orval
16. Pohjala Kosmos IPA
17. Ayinger Ur-Weisse
18. Voodoo Ranger IPA
19. Funeralopolis Imperial Ale
20. Witchfinder General IPA - Anonyymi00004UUSI
Lidlin patonki ja sandels käy lounaasta hyvin
- Anonyymi00005UUSI
Se on erittäin hyvä lounas ravintoarvoiltaan
En oo ikinä arvottanut oluita. Kerran yritettiin kaverin kanssa paikan päällä baarissa. Muisti taisi katketa jossain kymmenen jälkeen- Anonyymi00006UUSI
Sää taijat olla joku kevytsarjalainen
- Anonyymi00007UUSI
Itse loukkaannuin eniten siitä, kun marssin 78 päivän kaljaputken jälkeen hakemaan vieroituslääkitystä eli bentsoja arvauskeskuksesta, ja se saatana kehtas sanoa ettei mun fiiliksellä tai kunnolla ole väliä, vaan mun aivot voi silti kuulemma romahtaa milloin tahansa
Kenelle ne tollasia arvioita laatii? Mikael Jungnerille? Hyvä fiilis oli sillonkin mutta huviksern testasin bentsoja. Vaihtelu virkistää - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse loukkaannuin eniten siitä, kun marssin 78 päivän kaljaputken jälkeen hakemaan vieroituslääkitystä eli bentsoja arvauskeskuksesta, ja se saatana kehtas sanoa ettei mun fiiliksellä tai kunnolla ole väliä, vaan mun aivot voi silti kuulemma romahtaa milloin tahansa
Kenelle ne tollasia arvioita laatii? Mikael Jungnerille? Hyvä fiilis oli sillonkin mutta huviksern testasin bentsoja. Vaihtelu virkistääToi on kyllä miehen puhetta eikä marjan poimijan. Kokeile joskus niitä sekaisin niin pääsee kunnon nyrkkeilykuntoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881378
- 681136
- 65951
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste162841Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66695Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103644- 85632
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37616Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova55587- 40580