Mahdoton tilanne

Anonyymi-ap

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ovat varattuja tms. Oletko koskaan harkinnut sitä, että annat vastapuolen ymmärtää niin, että tunteita ei puoleltasi ole tai että olet vain leikkinyt toisen sydämellä? Vaikka olisit edelleen syvästi rakastunut. Että molemmat jatkaisivat eteenpäin, vaikka sitten sydämet särkyneinä.

31

407

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen harkinnut. Mutten vielä toteuttanut. Toinen vaihtoehto on, ettei ole ikään kuin koskaan edes huomannut että toinen on kiinnostunut. On vain ystävällinen ja etäinen. Vaikka sydämeen sattuu ja haluaisi juosta syliin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei kukaan mieleltään terve tee noin.

Yrität täällä vain kalastella tukea ajatuksellesi, että joku sittenkin tykkää sinusta vaikka on muuta ilmaissut. Oikeasti ota itsestäsi niskasta kiinni ja hyväksy asia ja mene eteenpäin.

• Anonyymi00015
        UUSI

No sinäpä se ihmeellisesti tiedät kaikkien ihmisten monimutkaiset elämäntilanteet.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ajattelen, että mies löytää itselleen kohta jonkun tai tekee jotain, mikä saa sydämeni särkymään ja ottamaan etäisyyttä vielä entistä enemmän. Olen koko ajan odotustilassa, odotan sydämeni särkymistä. Silloin voin itseäni vahistaakseni esittää itselleni tai muille noin. Että olen vain leikkinyt.

• Anonyymi00004
      UUSI

Olen aika huono näyttelemään. Silmäni taitavat paljastaa tunteeni. Mutta ehkä sitä taitoa tullaan vielä tarvitsemaan, jos paha paikka tulee eteen.

• Anonyymi00007
        UUSI

Jos pysyy tarpeeksi kaukana niin ei näe silmiä 😅

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos pysyy tarpeeksi kaukana niin ei näe silmiä 😅

Tai kulkee aurinkolasit tilmillä. Sivusta 🕶

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei ole mitään estettä. Kaikki vaan kääntyi ylösalaisin eikä sitä saa enää korjattua.

• Anonyymi00006
      UUSI

Joka kerta kun näen heidät yhdessä. Siksi pyrin välttämään näkemistä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Se sattuu. Etenkin jos hierotaan naamaan sitä onnellisuutta ja autuutta, halaillaan ja pussaillaan. Vältän jos mahdollista, kierrän kaukaa ja tulen tarvittaessa vaikka "kipeäksi".

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Se sattuu. Etenkin jos hierotaan naamaan sitä onnellisuutta ja autuutta, halaillaan ja pussaillaan. Vältän jos mahdollista, kierrän kaukaa ja tulen tarvittaessa vaikka "kipeäksi".

No jos on kauheaa esitystä niin perustuuko suhde aitouteen silloin?

• Anonyymi00008
      UUSI

En alkaisi esittämään tai valehtelemaan jos kysyttäisiin tunteista. Mutta yleensä sellaiset tilanteet voi välttää ottamalla etäisyyttä. Olematta missään tekemisissä, jos mahdollista.

• Anonyymi00010
        UUSI

Joo, ei kiitos mitään keskustelutilaisuuksia, joissa tivataan mun tunteita. Muutun kuuroksi, mykäksi ja sokeaksi, jos sellaista vaaditaan.
        Naiselta sivusta

• Anonyymi00011
      UUSI

Kun toisella ihmisellä jotenkin kaikki ihmiset taitaa olla pikkasen sellaisia vain käyttötavaroita..käytetään siis toki mahdollisimman monia ymmärtääkseni siihen seksiin,käytetään toista jo pitempään kuviossa ollutta kuitenkin yhdessä asumiseen(helppo kirjoittaa näkyviin joku asunto 2,vaikka oikeasti siinä asuintalossa taitaa olla kuitenkin yhteinen keittiö ja olohuone,no mutta muita huoneita taitaa pari olla sitten vielä ja porstua eteisiä ne kaksi,mutta ei avokistaan ja lapsestaankaan tietysti oikeasti jaksa luopua sitten kun ne on myös sitä niinkuin omaa omaisuutta vaan..).Muita mahdollisia yrityksiä eli muita naisia sumutetaan kaikilla väitteillä tosiaan että muka ollaan muka yksin ja erottu yms.No mikään sanomansa asia ei oikeasti pohiimmiltaan pidä paikkaansa.(patsi nyt ehkä joku pieni sanominen siitä pikkuisest elämäst puoliksi pitääkin paikkansa?)Energiaa riittää myös kavereiden kanssa paskan jauhantaan(siellä jaksetaan jauhaa kyl vissiin joka päivä jotakin ihme skeidaa..että skeidaa löytyy sanottavaks muille,niin pitää olla varmaan niitä."säätöjä"sitten ja niistä valehtelun sanomiseksi muille tai kavereille ).Että osaa olla tuollainen jotenkin täysin tyhjä ihminen/epäihminen johon törmännyt siis..Pitäiskö tuollaiselle tyhjälle/tunteettomalle ihmiselle mukamas jotakin sydäntä antaa..Eihän tuolla ole oikeaa sydäntä koskaan edes ollut eikä koskaan tule myöskään olemaankaan!!..

• Anonyymi00012
      UUSI

Mulla ei oo mitään jumissa kun olen selvittänyt kaiken, ainostaan olen täällä välillä siksi koska huono tapa, ei muuta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Ehkä tunteita yritetään peitellä, ellei jompi kumpi ota asiaa selvästi puheeksi

• Anonyymi00014
      UUSI

Meidän molempien vuoksi pyrin pysymään etäällä. Mieheltä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Kivat sulle.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kivat sulle.

Kiitos kovin.

• Anonyymi00030
        UUSI

Kävisitkö päälle ja alkaisit raivota? Vai miksi?

• Anonyymi00031
        UUSI

Ei kannata varatun kanssa..

• Anonyymi00017
      UUSI

En. Jaksan odottaa, kunnes hän haluaa tai on valmis puhumaan tunteistamme.

• Anonyymi00021
        UUSI

Mistä hel..tin tunteista! Ainoa tunne sinua kohtaan on se, että olet inhottava häirikkö ja pakkomielteinen kyttääjä, joka luulee saavansa tehdä mitä vain! Ällötät minua!!

• Anonyymi00019
      UUSI

Minä en ole kaivannut ketään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! En koe mitään tarvetta enää rakastua keneenkään! Minulla on vain kaksi vaihtoehtoa, joko olen loppuelämäni ajan aina, tai sitten olen ystävyyssuhteessa 70v miehen kanssa! Olen ollut hel..tin tympääntynyt siihen, että minulle yritetään yhä tyrkyttää ystäväksi oman lapseni ikäistä henkilöä!! Hyi saa..na! En voi sietää stalkkeria ja siksi en halua koskaan tutustua häneen!

• Anonyymi00023
        UUSI

Haista itse! Miten helvetissä joku voi olla niin tyhmä, ettei ymmärrä sitä, kuinka paljon kauan jatkunut stalkkaaminen aiheuttaa kärsimystä sille, joto jopa kymmenen vuoden ajan on stalkattu! Sen on pakko olla niin että stalkkaajalla on narsistinen persoonallisuuun häiriö, ei sitä muuten voi ymmärtää!

• Anonyymi00022
      UUSI

Kenenkään on turha luulla, että minulla olisi ollut hyviä tunteita stalkkeria kohtaan! Älkää laittako sanoja minun suuhuni, koska ette tunne minua lainkaan! Jos stalkkeri vielä kerrankin tulee minua vastaan näytän hänelle molemmat keskisormeni ja jos hän ei siitä ymmärrä mitä hänestä ajattelen, niin silloin se ón vain hänen ongelmansa ei minun koskaan!

• Anonyymi00025
      UUSI

Turhanpäiväistä tekstiä. Kaikki mahdottomuus on omassa päässä.

• Anonyymi00026
        UUSI

Just just. Jos molemmat ovat vaikkapa varattuja. Ei mikään ihan yksinkertainen ja helppo tilanne. Paitsi joillekin Tempparit- tyypeille.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Just just. Jos molemmat ovat vaikkapa varattuja. Ei mikään ihan yksinkertainen ja helppo tilanne. Paitsi joillekin Tempparit- tyypeille.

Ihmiset eroaa vaikkapa uuden rakkauden tähen. Siispä Älä selitä! Et uskalla niin itket loppu elämäsi langassa selitellen mahdottomuutta

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ihan sama vaikka olisivat varattuja, EVVK! Minulle on aivan sama mitä häirikkö elämässään tekee, kunhan pysyy aina kaukana minusta!

• Anonyymi00033
      UUSI

Jumissa minäkin, en saa yhteyttä kaivattuni.
      Kohta hommattava uusi . 😞😥
      En jaksa odottaa ja etsiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      104
      1553
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      86
      1273
    3. Mustikat jää metsiin

kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi
      Maailman menoa
      120
      1231
    4. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      59
      1041
    5. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      62
      872
    6. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      160
      792
    7. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      20
      765
    8. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      40
      729
    9. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      88
      713
    10. Jaakko Kyllönen !

Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA
      Kuhmo
      24
      631
    Aihe