Provosoiko täällä

jpntar

palstalla joku koko ajan itsekseen???? Vai, onko noita puskajusseja liikkeellä nyt enemmän...alaspäin mennään ja lujaa..:(

26

1999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidan pitää "kesäloman"...

      En viitsi provoihin vastailla tekaistuilla nimimerkeilläkään.

      Tuntuu lisäksi, että on "piilotettuja lohikäärmeitä", kuten eräs DW!

      • jpntar

        "katoaa" kyllä moni muukin ellei tuo kiusa lopu.
        Koko palsta on tätä menoa riitelytannerta.. Taitaa olla asialla tosiaankin yksi ja sama..pitää seurata tilannetta vielä vähän aikaa..hmm. Oikein olet hoksannut sinäkin..etkä vain ..tuntenut...:)))


    • MysNa

      kykene se yksi ja sama, joka on keksinyt "hauskan"
      kesälomahuvin ;)

    • Loistava.polku

      Jollain äidin aikamiespojalla on näköjään tekemisen puutetta.

      Rassukka.

    • Tapsako

      ainakaan, vaikka joskus kyllä tekis joillekkin (m)julkuille mieli. :)))

      • jpntar

        kaikkeen ollakaan tyytyväinen..:) Mutta, on se nyt ihan p. stä, jos yksi liehuu haastamassa riitaa kaikkialla täälläkin..:(((((


      • jpntar kirjoitti:

        kaikkeen ollakaan tyytyväinen..:) Mutta, on se nyt ihan p. stä, jos yksi liehuu haastamassa riitaa kaikkialla täälläkin..:(((((

        ollut niin mukavan suvaitsevainen henki, ja vaikka ollaan oltu jossain keskustelussa erimieltäkin asioista, jo seutaavassa saatetaan olla keskustelukumppanin kanssa samaa mieltä.

        Ja hauskaa on ollut.

        Täytyy vaan jättää omaan arvoonsa noi väliheitot, vaikka kyllä omaa kantaansa tuleekin puolustettua joskus.

        Mutta olen ollut huomaavinani, että ei tuo tyyppi mitään pitkää riitaa ala kenenkään kanssa käymään..yhden ilkeän kommentin heittää ja siihen lopettaa.
        Jospa se on karannut sieltä Marttakerhosta ja etsii omaa paikkaansa...))))


      • jpntar
        guassiN kirjoitti:

        ollut niin mukavan suvaitsevainen henki, ja vaikka ollaan oltu jossain keskustelussa erimieltäkin asioista, jo seutaavassa saatetaan olla keskustelukumppanin kanssa samaa mieltä.

        Ja hauskaa on ollut.

        Täytyy vaan jättää omaan arvoonsa noi väliheitot, vaikka kyllä omaa kantaansa tuleekin puolustettua joskus.

        Mutta olen ollut huomaavinani, että ei tuo tyyppi mitään pitkää riitaa ala kenenkään kanssa käymään..yhden ilkeän kommentin heittää ja siihen lopettaa.
        Jospa se on karannut sieltä Marttakerhosta ja etsii omaa paikkaansa...))))

        täytyy olla:))))))


    • olin aikaisemmin vakiovieras cityn portaalissa, siellä niitä vasta riittikin; mustalla nimimerkillä puskastahuutelijoita joilla ei ollut mitään väliä mitä siitä suustaan päästi. sellaisten kanssa on aika vaikea saada minkään näköistä keskustelua aikaan:
      "luonnonmullistukset ovat tuntuneet voimistuneen viimevuosina"
      "mutsis on"
      "no on tietenkin hänkin mutta alkaa sillä jo ikääkin olemaan"
      "ime sitä"
      "ai äitiäni? heh, aika kokemus voisi olla..."
      jne :D

      se kuitenkin muuttui keväällä maksulliseksi, joten jos huhtikuun jälkeen täällä on näkynyt erikoisen paljon trolleja, ovat he varmastikin tulleet jäädäkseen -ikävä kyllä =/

      • kohtaavat

        ja aika kovaakin joskus.

        eniro osti taannoin kissin sätin ja sen sulauttaminen vakkaroituneisiin suomen huoneisiin vei aikansa. Ja kuten yleensäkin ihmisillä tapana on ei uusia tulokkaita erityisemmin hellästi otettu vastaan mutta muutamiin kuukausiin ei erityisenpää kahinaa sen asian tiimoilta ole enää kuulunut. Eli tämän portaalin käyttäjävolyymit kasvoivat fuusion ansiosta ja kuten muissakin yrityskaupoissa osa "duunareista" saneerattiin tai oma ehtoisesti siirtyivät sitten kukin tahoilleen.

        Enin osa trolleista lienee kyllä ihan oman portaalin tuotosta koska tätä ei ole mitenkään erityisesti segmentoitu millekään erityis kohderyhmälle vaan täällä kalastetaan mahdollisimman suurta volyyniä kaikilla markkinoilla. Ja olihan tuossa keväällä jotain juttua että eniro ja ms tekevät jotain markkinointi yhteistyötä eli lienee ajan kysymys minkä firman logo tuolla yläkulmassa näkyy.

        Kyllä kunnon trollaus aina kehnot halipusumitesaamuonkovatsatoiminutpanetaako- jutut peittoaa :)))


        höh.. mä koskaan trollaa enen..

        =DW=


      • jpntar

        noista on joutunut selviämään itsekin, mutta koko palstan henki menee metsään yhdenkin takia..:( Onneksi meillä täällä on "yhtenäisempi" porukka kuin monella muulla palstalla:))) Mutta oveakaan ei pysty panemaan edestä lukkoon siltä, joka tänne tulee "haistattelemaan"..pitää pysytellä vain erillään niistä:)


      • cucco
        jpntar kirjoitti:

        noista on joutunut selviämään itsekin, mutta koko palstan henki menee metsään yhdenkin takia..:( Onneksi meillä täällä on "yhtenäisempi" porukka kuin monella muulla palstalla:))) Mutta oveakaan ei pysty panemaan edestä lukkoon siltä, joka tänne tulee "haistattelemaan"..pitää pysytellä vain erillään niistä:)

        Minusta palsta on edelleen ihan asiallinen. Tuntuu tietysti kauhealta, kun joku onkin jostain eri mieltä. Mukavammalta tuntuu tietty samanmielisyys, yksi kuvakulma vaan ei vie maailmaa aina eteenpäin, vaan asioita voi tarkastella monesta eri kulmasta. Itseäni lähinnä ihmetyttää tuo nuorten miesten pariutumisilmoitukset puolin ja toisin palstalla, se on ylikorostuneessa asemassa täällä.


      • jpntar
        cucco kirjoitti:

        Minusta palsta on edelleen ihan asiallinen. Tuntuu tietysti kauhealta, kun joku onkin jostain eri mieltä. Mukavammalta tuntuu tietty samanmielisyys, yksi kuvakulma vaan ei vie maailmaa aina eteenpäin, vaan asioita voi tarkastella monesta eri kulmasta. Itseäni lähinnä ihmetyttää tuo nuorten miesten pariutumisilmoitukset puolin ja toisin palstalla, se on ylikorostuneessa asemassa täällä.

        Eri mieltä ollaan asioista myös live-elämässä, miksei siksi täälläkin!! Turha riidan haastaminen ja suunsoitto tahtovat vain pilata ilman joka paikassa, missä niitä esiintyy! Eikö niin:))
        Eikä tuo nyt niin ihme ole, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita meistä...mehän olemme parhaassa iässä täällä olevat naiset..:)))))))


      • itselleni
        kohtaavat kirjoitti:

        ja aika kovaakin joskus.

        eniro osti taannoin kissin sätin ja sen sulauttaminen vakkaroituneisiin suomen huoneisiin vei aikansa. Ja kuten yleensäkin ihmisillä tapana on ei uusia tulokkaita erityisemmin hellästi otettu vastaan mutta muutamiin kuukausiin ei erityisenpää kahinaa sen asian tiimoilta ole enää kuulunut. Eli tämän portaalin käyttäjävolyymit kasvoivat fuusion ansiosta ja kuten muissakin yrityskaupoissa osa "duunareista" saneerattiin tai oma ehtoisesti siirtyivät sitten kukin tahoilleen.

        Enin osa trolleista lienee kyllä ihan oman portaalin tuotosta koska tätä ei ole mitenkään erityisesti segmentoitu millekään erityis kohderyhmälle vaan täällä kalastetaan mahdollisimman suurta volyyniä kaikilla markkinoilla. Ja olihan tuossa keväällä jotain juttua että eniro ja ms tekevät jotain markkinointi yhteistyötä eli lienee ajan kysymys minkä firman logo tuolla yläkulmassa näkyy.

        Kyllä kunnon trollaus aina kehnot halipusumitesaamuonkovatsatoiminutpanetaako- jutut peittoaa :)))


        höh.. mä koskaan trollaa enen..

        =DW=

        vastaten

        totean että duunin jälkeiset kotiviinit hukkaavat jonnekin kaikki välimerkit, lisäävät yhdyssana virheitä sekä muutenkin heikentävät teksin luettavuutta...


        mutta tärkeintähän on kaunis ajatus :)

        =DW=


      • (.)Y(.)
        kohtaavat kirjoitti:

        ja aika kovaakin joskus.

        eniro osti taannoin kissin sätin ja sen sulauttaminen vakkaroituneisiin suomen huoneisiin vei aikansa. Ja kuten yleensäkin ihmisillä tapana on ei uusia tulokkaita erityisemmin hellästi otettu vastaan mutta muutamiin kuukausiin ei erityisenpää kahinaa sen asian tiimoilta ole enää kuulunut. Eli tämän portaalin käyttäjävolyymit kasvoivat fuusion ansiosta ja kuten muissakin yrityskaupoissa osa "duunareista" saneerattiin tai oma ehtoisesti siirtyivät sitten kukin tahoilleen.

        Enin osa trolleista lienee kyllä ihan oman portaalin tuotosta koska tätä ei ole mitenkään erityisesti segmentoitu millekään erityis kohderyhmälle vaan täällä kalastetaan mahdollisimman suurta volyyniä kaikilla markkinoilla. Ja olihan tuossa keväällä jotain juttua että eniro ja ms tekevät jotain markkinointi yhteistyötä eli lienee ajan kysymys minkä firman logo tuolla yläkulmassa näkyy.

        Kyllä kunnon trollaus aina kehnot halipusumitesaamuonkovatsatoiminutpanetaako- jutut peittoaa :)))


        höh.. mä koskaan trollaa enen..

        =DW=

        Et ainakaan tunnusta.. :DDDDDD
        Päivän naurut.. Kiitos!.. :DDDDDDD


      • cucco
        jpntar kirjoitti:

        Eri mieltä ollaan asioista myös live-elämässä, miksei siksi täälläkin!! Turha riidan haastaminen ja suunsoitto tahtovat vain pilata ilman joka paikassa, missä niitä esiintyy! Eikö niin:))
        Eikä tuo nyt niin ihme ole, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita meistä...mehän olemme parhaassa iässä täällä olevat naiset..:)))))))

        No sittenhän me ollaan samaa mieltä erimielisyydestä :-D

        Epänormaalia minusta tuo ylikorostunut vonkaus! Muuten minusta on ihan sama kuka on kenenkin kanssa sukupuoleen, rotuun ja ikään katsomatta!


      • jpntar
        cucco kirjoitti:

        No sittenhän me ollaan samaa mieltä erimielisyydestä :-D

        Epänormaalia minusta tuo ylikorostunut vonkaus! Muuten minusta on ihan sama kuka on kenenkin kanssa sukupuoleen, rotuun ja ikään katsomatta!

        käyttäytymisesi myös on minusta joskus sangen epänormaalia..40 mieheksi..mutta olenpa nähnyt myös vilauksen..vain se..:(..fiksusta ja terävästäkin kaverista..Älä piilota sitä..:) Hyvää illan jatkoa, työt odottavat:))


    • tosi-jorma

      vaikka en asiasta mitään tiedäkkään, ainakaan vielä...
      Mutta, aika ajoinhan niitä on täällä vilissyt, mikäli muistat ku olin itsekkin niiden kynsissä... ;(((

      • jpntar

        Reissu tehty :) Juu, muistan, kun olit niiden "kynsissä"...sitkeitä olivat.:( Olikos lomareissu ... "antoisa"...??? Ilmat olivat varmaan sielläkin lämpimät))))) Ja tietysti olet taas ruskea kuin papu:(((((


      • tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

        Reissu tehty :) Juu, muistan, kun olit niiden "kynsissä"...sitkeitä olivat.:( Olikos lomareissu ... "antoisa"...??? Ilmat olivat varmaan sielläkin lämpimät))))) Ja tietysti olet taas ruskea kuin papu:(((((

        onhan se tehty, jo kauan sitte... ;)))
        Niin oli, sitä muistelin itsekkin... ;((
        Oli se tavallaan, ja olikin,,, vaikka en sitä kämppistä sinne mukaani saannutkaan... ;((
        Oli siellä sellaset 32-38 varjossa, joten ihan passeli kelit... ;)))))
        No, tarttu sitä sillee sopivasti,
        mutta ku lähtee jo pois pikku hiljaa,
        ku ei saa lisää... ;(((


      • jpntar
        tosi-jorma kirjoitti:

        onhan se tehty, jo kauan sitte... ;)))
        Niin oli, sitä muistelin itsekkin... ;((
        Oli se tavallaan, ja olikin,,, vaikka en sitä kämppistä sinne mukaani saannutkaan... ;((
        Oli siellä sellaset 32-38 varjossa, joten ihan passeli kelit... ;)))))
        No, tarttu sitä sillee sopivasti,
        mutta ku lähtee jo pois pikku hiljaa,
        ku ei saa lisää... ;(((

        minunkin " häippästä" muutamaksi päiväksi lomalle...Pidähän itsestäsi huolta:))))))


      • tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

        minunkin " häippästä" muutamaksi päiväksi lomalle...Pidähän itsestäsi huolta:))))))

        vai lomalle... ei sen puoleen hyvää se välillä tekeekin... ;)))
        Pidän, jollei kukaan muu tuu pitämään... ;)))))


      • jpntar
        tosi-jorma kirjoitti:

        vai lomalle... ei sen puoleen hyvää se välillä tekeekin... ;)))
        Pidän, jollei kukaan muu tuu pitämään... ;)))))

        Vai, että huolta pitämään...Noin korrektia miestä ei kaikista saa tekemälläkään! Ja hei, Suomessa pysyn itse...hm..ainakin vielä...Nyt pitää mennä!!


      • tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

        Vai, että huolta pitämään...Noin korrektia miestä ei kaikista saa tekemälläkään! Ja hei, Suomessa pysyn itse...hm..ainakin vielä...Nyt pitää mennä!!

        No nii, olishan se ihan mukava juttu, ku olis joku josta vois pitää, ku ei itsestä aina viitsis... ;)))
        Kiitos taasen kohteliaisuudestasi... ;))))))
        Taidat mennä mökille vai,,, joten mukavaa ja rentouttavaa lomaa Sinulle Japanitar... ;)))


    • Aikuinen mies

      Sen sijaan feikkausta on havaittavissa. Feikkaus on sellaisten henkilöiden harrastus, joiden ÄO on pienempi kuin kengännumero.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe