😇
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Koska tykkään vaan eräästä komiasta,kukaan muu ei kelpaa!
- Anonyymi00003
Mene ja etsi se komia ja ala seurustelle hänen kanssaan!
- Anonyymi00022
Mm❤️Mn kenties?
- Anonyymi00004
Mutta olet pannut ihmisiä!
- Anonyymi00007
Se mitään meinaa näille tyhjäpäille onko sinkku vai varattu.
- Anonyymi00019
Huomasin, että hän pani muita joten tuntui pahalta seurata vierestä ja odottaa. Päätin itsekin elää ja nauttia. Sivust
- Anonyymi00005
Toivottavasti et. En halua häntä sinkkuna.
naiselta- Anonyymi00008
Siis mitä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siis mitä?
Koska olen itse varattu, sun sinkkuus olisi uhka ja ottaisin heti etäisyyttä, koska en haluaisi särkeä sydäntäni yhtään enempää.
n>m - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Koska olen itse varattu, sun sinkkuus olisi uhka ja ottaisin heti etäisyyttä, koska en haluaisi särkeä sydäntäni yhtään enempää.
n>mKuulostaa vähän siltä, että oli tilanne kummin vain, elät elämääsi lasinsirpaleilla kävellen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että oli tilanne kummin vain, elät elämääsi lasinsirpaleilla kävellen.
Sellaista se on, niin kauan kun minulla on tunteita häntä kohtaan. Ehkä tuo sinkkuus auttaisi niiden haihtumiseen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sellaista se on, niin kauan kun minulla on tunteita häntä kohtaan. Ehkä tuo sinkkuus auttaisi niiden haihtumiseen.
Toivottavasti tilanne selkenee. Elämä olisi helpompaa ilman rakastumisia ja ihastumisia, vaikka ne onkin ainutlaatuisia tunteita.
- Anonyymi00006
Olisin varmaan, jos olisin nähnyt pelkästään sun hiuksen jossain, ja ehkä mä voin jättää sut, mutta mun sydän ei koskaan voi
(civuwsta] - Anonyymi00010
On kyllä tosi kiva jutska.
- Anonyymi00011
Tiedän sen kultsi. Saanko viedä sun neitsyyden?
- Anonyymi00012
Voit yrittää!!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voit yrittää!!
Kyl mä siin onnistun...
- Anonyymi00017
Onks tää kokoaja vähä niinkuin uusi Käärijä? Samalla tuotantolinjalla töissä? Mikä on siis kokoajan uuden sinkun nimi?
- Anonyymi00020
Niinhän sä olet sanonut koko tämän ajan, mutta miksi joku täällä palstalla väittää ettet ole ollut sinkku?
- Anonyymi00024
Koska se tai ne luulee toiseksi tai koska on mustiksia jommasta kummasta osapuolesta. En ole aloittaja, mutta samaa on mustakin sanottu täällä että olisin varattu, ja et tapailen ties kuinka monia, ja jopa että olen naimisissa.
Vaikka en ole ollut missään suhteessa vuosikausiin, enkä ole tapaillut yhtään ketään. -•sivusta nainen•- - Anonyymi00025
Kannattaa itse selvittää aina, moni pilaa toisten onnen ihan mielellään.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Koska se tai ne luulee toiseksi tai koska on mustiksia jommasta kummasta osapuolesta. En ole aloittaja, mutta samaa on mustakin sanottu täällä että olisin varattu, ja et tapailen ties kuinka monia, ja jopa että olen naimisissa.
Vaikka en ole ollut missään suhteessa vuosikausiin, enkä ole tapaillut yhtään ketään. -•sivusta nainen•-Miehelle kirjoitin
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kannattaa itse selvittää aina, moni pilaa toisten onnen ihan mielellään.
Oon huomannut. Onneksi on yhteys ihmiseen muuta kautta ja näitä selvitelty kasvotustenkin. Vielä kesken keskustelut. Niin paljon puhuttavaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miehelle kirjoitin
Ihan samalla tavalla tai samoista syistä on eräästä miehestäkin sanottu et on varattu.
- Anonyymi00029
Vanga nainen hunningolla
- Anonyymi00031
kirjain ja arvausjutut... kuka kukin on... nooh. hassujaki aina J-mies on Jamppa Tuominern kai jos on elossa enää JAmppa tanhumusiikkia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674