Että kaikki naiset ihailee sua mummoista lähtien. En siihen joukkoon olis mahtunu anyway.
Vastaukset 66
- Anonyymi00001
Huono itsetunto jos elää toisten huomiosta.
- Anonyymi00002
Kuka on sanonut noin? Sä 😆
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuka on sanonut noin? Sä 😆
Niin just sanoin, mutta eikö se vähän noin oo.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin just sanoin, mutta eikö se vähän noin oo.
Varmasti jos elää toisten huomiosta. Kaikki ei elä sitä kautta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varmasti jos elää toisten huomiosta. Kaikki ei elä sitä kautta.
Ei niin, onneksi.
- Anonyymi00059UUSI
Kerro tuo itsellesi, sinä joka räknäät naista esittävän aloituksia itseäsi säälien yötä päivää. T naiselta parempaa jatkoa
- Anonyymi00003
Ei ihailijoilla tee mitään.
- Anonyymi00006
Vaan millä teet?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vaan millä teet?
Jos olis se yks oma rakas, niin sillä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vaan millä teet?
Rahalla. Sillä kun saa kaikkee, vaikka materialisti en olekaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rahalla. Sillä kun saa kaikkee, vaikka materialisti en olekaan.
Rahalla ei ikinä saa rakkautta ja tunteita herätettyä toisessa. Rahan antajalle voi olla kiitollinen, mutta tunteet voi herättää vain ihminen itse jos on herättääkseen.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Rahalla ei ikinä saa rakkautta ja tunteita herätettyä toisessa. Rahan antajalle voi olla kiitollinen, mutta tunteet voi herättää vain ihminen itse jos on herättääkseen.
Olet niin oikeassa kuin vain voi olla! Tänään kaupassa käydessäni minua ennen oli ehkä minua jonkin verran nuorempi mies ja hän laittoi ostoksensa rauhallisesti kassahihnalle! Hän katsoi mitä minä olin ostanut laittaessani ostoksia hihnalle. Hänen rauhallisuutensa kiinnosti minua!
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olet niin oikeassa kuin vain voi olla! Tänään kaupassa käydessäni minua ennen oli ehkä minua jonkin verran nuorempi mies ja hän laittoi ostoksensa rauhallisesti kassahihnalle! Hän katsoi mitä minä olin ostanut laittaessani ostoksia hihnalle. Hänen rauhallisuutensa kiinnosti minua!
Sama täällä gubbe pitsa näytti paremmalta kuin minun, mikä on väärin mutten käynyt ryysyihin kiinni että tänne se lätty, että saan tulla markettiin uudestaan
- Anonyymi00004
en tee lehtipihvillä mitään
- Anonyymi00011
No on siinä vertaus. Tomahawk? Wagyu?
- Anonyymi00010
Mistä joku anonyymi voi olettaa tietämättä asioiden oikeita puolia?
- Anonyymi00064UUSI
Niin no aloittajaäijän ei tarvi ku vihjata olevansa nainen niin on joka sortin asiantuntijaa pätemässä
- Anonyymi00012
En välitä niistä, yhdestä vaan.
- Anonyymi00014
Nyymit tekee mitä huvittaa, se on ensimmäinen prinsiippi.
- Anonyymi00015
Mummot kyllä, mutta et sinä.
- Anonyymi00016
Tai olet vain autuaan tietämätön asiasta. sivusta
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tai olet vain autuaan tietämätön asiasta. sivusta
Toivon, että asia olisikin just noin.
- Anonyymi00017
Kuka muka tollanen mies on, trollin aloitus kaivelevat vanhoja viestejä joissa ollut esim sana mummo ja siitä se lähtee. Tsemppiä!
- Anonyymi00018
Saa ne ihailla sitä 😭 mäkin ihailen 😭
- Anonyymi00033
Oot se nuori neiti vissiin?
Toki se mies sinua haluaa. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oot se nuori neiti vissiin?
Toki se mies sinua haluaa.Ei rumaa nuorta läskiä kukaan halua
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei rumaa nuorta läskiä kukaan halua
Sitä Petriähän vissiin kaipailet?
- Anonyymi00019
Mummoilla onkin kokemusta, tietävät Kuka ansaitsee ihailua osakseen.
- Anonyymi00032
Tämä mummokin tietää sen. Jokaisella ihmisellä on omanlaisensa kiinnostuksen kohteet, liittyen ikään, ehkä tukan väriin ja pituuteenkin, koska luonne ei ole tiedossa ennen kuin on käyty keskusteluja! Se mitä eilen kaupassa tapahtui kertoi minulle sen, että kassalle ostoksiaan laittava henkilö on ehkä todennäköisesti rauhallinen luonteeltaan!
- Anonyymi00020
Ehkä ihmisten käyttäytyminen toisia kohtaan on kuitenkin se juttu. Mieti sitä.
- Anonyymi00023
Totta, niinpä
- Anonyymi00031
Kaikkein tärkeintä on hyvä käyttäytyminen ja sitä ei stalkkerin käyttäytyminen koskaan ollut. Yksikään nainen ei koskaan halua stalkkerin stalkkaavan häntä!
- Anonyymi00021
Mun mummoni muni mun mammani!
- Anonyymi00040UUSI
Mun mammani muni mut.
- Anonyymi00046UUSI
Mammani muni mun mummuni.
- Anonyymi00024
Ei minua ainakaan ihaile kukaan. Ei ole kukaan koskaan niin sanonut. Kaikkea piruilua kyllä on saanut kuulla.
- Anonyymi00025
Jotenkin tyhmä aloitus. Pakkohan siihen on tottua jos asiat on sillä tolalla. Pakko tottua niihin outoihin pakenemisiin kun ensin on saatu mielenkiinto herätettyä.
Pakkohan se on suojatienkin tottua että kaikki menee yli kun niin on ollakseen... tai noh, osa yrittää kyllä oikaista :) - Anonyymi00026
Ei ole tullut mieleen, että ihailijat itse asiassa vaikeuttavat tilannetta jos etsii yhtä naista elämäänsä. Tuntuu ettei ihmisillä ole rohkeutta tutustua lähemmin, koska naiset voivat jollakin tapaa ihailla, mutta samalla se on pinnallista. Lisäksi kun oikeasti tunnet silmät kaikkialla ympärilläsi, tuntuu että jokaista liikettä seurataan tarkasti. Se ei puolestaan luo sellaista yhteishenkeä vaan paremminkin kokee olevansa yksin ihmisjoukossa, juuri sen silmätikkuna olemisen ja pinnallisuuden vuoksi.
- Anonyymi00037UUSI
Tai ehkä sinusta huomaa, että olet haku päällä. Ihmisiä kiinnostaa, ketä yrität pokata. Naapurin Maijaa vai Merviä.
- Anonyymi00028
Minä en koskaan ole pystynyt näkemään stalkkerissa muuta kuin kiusaamisen tarvetta, siltä se aina tuntui!
- Anonyymi00029
No tuskin stalkkeria kukaan ihailee.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Puhuu vissiin itsestään
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin mutta itsestään kolmannessa persoonassa puhuva mies selvästi haluaisi olla sellainen. Ymmärrätkö jo niin alentuvasti kuin naisiin suhtaudutkin mikä on aika hohhoijaa. T naiselta
- Anonyymi00035UUSI
Jaa suuremmalla todennäköisyydellä olen ollu apelle mieluinen vävy mahdollinen anoppi taas on saattanu fantasioida jostain muusta tyttäreni äidin äiti kehtasi sanoa jopa tyttärelleen jos hän olisi kymmenen vuotta nuorempi saisit kilpailijan
- Anonyymi00036UUSI
Jos tää oli viitaus siihen mummo kommentiini silloin. Niin se mummo kuollut jo 2019. Eli hyvin pääset hänen tilalleen ja minäki jo jättäytyä ihailijia kerhosta pois.
- Anonyymi00038UUSI
Omasta puolesta voin sanoa etten ole ihaillut häntä koskaan, koska en voi sietää sellaista ihmistä joka stalkkaa! Minusta sellainen on pahinta lajia mitä toinen voi toiselle tehdä!
- Anonyymi00067UUSI
Sellaiset joita ihaillaan, ei tarvitse stalkata ketään.
- Anonyymi00041UUSI
Minua ei naiset ihaile. Sen sijaan miehet ihailee, koska miehet kunnioittavat voimaa.
- Anonyymi00047UUSI
Tottakai, olethan oikea miesten mies eli Ma-mies.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tottakai, olethan oikea miesten mies eli Ma-mies.
lopeta
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
lopeta
No ketä tää gubbe nyt sun mielestä kiusaa
- Anonyymi00042UUSI
eiku tää on nyt joku tämmönen romantisoitu asia et munkin lapsista on lesbot leimattu jo nyt leikkipuistoissa näin se menee miehet mäkin valitsin silti jo ajat sittenen pysty irl oleen naisen kanssa
- Anonyymi00044UUSI
Ei se ole minun syyni, kun naiset ihastuu minuun. Minkä sille voin? Naisia ei saa kohdella tylysti. Pitää tyytyä siihen osaan, joka on annettu. Tottakai siitä tulee moitteita. Mies
- Anonyymi00045UUSI
Mutta pitää sitä silti 'ei' osata sanoa, ettei anna kaikkien naisten ymmärtää jotain ihan muuta. Se menee jo pelaamisen puolelle. Selkeästi näyttää vihreää valoa vain sille, josta on oikeasti kiinnostunut.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mutta pitää sitä silti 'ei' osata sanoa, ettei anna kaikkien naisten ymmärtää jotain ihan muuta. Se menee jo pelaamisen puolelle. Selkeästi näyttää vihreää valoa vain sille, josta on oikeasti kiinnostunut.
Sitä juuri tarkoitinkin. En huijaa ketään. Mies
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi sanoa "ei" jos tavaraa on tarjolla?
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
No siitä ei ollut kai kyse. Yäk. Mutta kohteliaisuus on arvostettavaa.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Elät netin kautta sellaista fantasiaa, että näin olisi vai? Sivusta
- Anonyymi00061UUSI
Aloituksesi ovat aloittajaäijä kuin joku junnu kehuisi itseään valeprofiileilla bro mikä haba. T naiselta yleisöä varten🥱
- Anonyymi00054UUSI
Jos jotain haluat, niin suoraa viestiä. Voitpa olla juuri se oikea joka ottaa sitä mitä haluat!
- Anonyymi00055UUSI
Kyllä se on miehen duuni! Jos HÄN jotain haluaan.
- Anonyymi00056UUSI
Aloittajan oma narsistisuus kärsii, kun kumppania ihaillaan eikä vain häntä itseään.
Ihailtua ja valovoimaista ihmistä hänen on vaikea alistaa vain itselleen orjaksi.
Aloittaja hyvä, ota itsellesi koira, niin pääset helpommalla itsesi kanssa.- Anonyymi00065UUSI
Minulla on jo koira. Enkä ole narsistinen!!
Ap - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Minulla on jo koira. Enkä ole narsistinen!!
ApNarsistina osaat kyllä tämän valehtelun.
- Anonyymi00057UUSI
Eikö nämä palstaäijän surkuhupaisaan muotoon kirjoitetut itsepiristysaforismit ole vähän liian sakeaa jopa palstan matalaälyisimmälle uffasakille? T naiselta
- Anonyymi00058UUSI
mähän sanoin wt synnytän tulta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607