Loppuottelu

Anonyymi-ap

Espanja vai Argentiina? Vanhana Argentiinan ja Maradonan fanina toivon Argentiinalle voittoa tuosta EU:n tukimaaasta.

Toisaalla mielikuvitustöissä käyvän rahtipyöräilijän hermo kiristyy kun Vantaan Thaimaassa vaimon koirankopissa joudutaan paskomaan olohuoneessa, vessan ollessa täynnä marjoja. Pimsloora pyyhitään yksinkertaisella vessapaperilla.

Posson pienen katkaravun alla roikkuu kaksi pientä rusinaa, mutta uhittelua piisaa ja aikoo aloittaa ensin kuvien levittelyn pitkin nettiä ja sitten vielä rikosilmoitus päälle:

"etsin tietojasi nyt hyvin tehostetusti eri puolelta nettia, käytän apuna työpaikkani asiantuntijoita, jos ja kun saan tietosi, tulen jatkaamaan aikaisemmin tekemääni rikosilmoitusta"

Kolmekätisen ex- vaimon lentomajurista on taas kuoriutunut hurjaluonteinen vessapaperikostaja, joka viiltää yhtä hyvin talossa kuin puutarhassa.

Vaikutusvaltainen työyhteisönsä osallistuu etsintään Geminillä, Claudella ja Googlella yliopiston professoreita myöten, jossa he vakavin ilmein tarkkailevat merkkejä kuvanparannuksista +4,5 lukulasiensa takaa silmämunat kovina.

Posson alahuuli värisee kyynelten valuessa pitkin rantapallon kokoisia poskia ja vaikertava ääni narisee kolleegoille että "Sit se sano ettei Senssua ole olemassa ja sitten se sanoi että mun sisko on mun vaimo... Kunniaani on lokattu"

Sitten Posso kohottaa päässään olevaa puurokattilaa ja kysäisee huolestuneena: "Senssu.. ooksä siellä?"

2010

31

130

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi00003

Screenshotit on otettu ja rikosilmoitus lähtee tänään. Et ole Pasanen kovinkaan älykäs mies, kun kaikki tietää kuka olet.

• Anonyymi00004

Toisena henkilönä esiintyminen ja toisen kuvien luvaton käyttäminen on Suomessa rangaistava teko. Se täyttää identiteettivarkauden tunnusmerkit, ja jos tekoon liittyy kuvien väärinkäyttöä, se voi johtaa myös kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Toiminta voi johtaa vakaviin seuraamuksiin.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Screenshotit on otettu ja rikosilmoitus lähtee tänään. Et ole Pasanen kovinkaan älykäs mies, kun kaikki tietää kuka olet.

Olet Tyttö2010Neitinen ylittänyt Senssuttelun yläriman ystävällisistä neuvoistani huolimatta.
        Rikosilmoituksessasi on asianomistajan nimi, siis sinun nimesi, hopihopi ilmoitusta tekemään.
        Tämä on vasta alkua joten jatka toki valitsemallasi linjalla.

• Anonyymi00005
        SENSSU kirjoitti:

Olet Tyttö2010Neitinen ylittänyt Senssuttelun yläriman ystävällisistä neuvoistani huolimatta.
        Rikosilmoituksessasi on asianomistajan nimi, siis sinun nimesi, hopihopi ilmoitusta tekemään.

55555

• Anonyymi00006
        SENSSU kirjoitti:

Posso säikähti, kurapieru tuli housuun ja tilalle vaihtui libero Senssu.
        Pahennat vaan Posson tilannetta.

Otan sinulta muutaman tonnin korvaukset ja koska et pysty niitä maksamaan, joudut ulosottoon, pankki ottaa luottokorttisi pois ja vouti taluttaa ensimmäiseksi polkupyörän pakettiautoon, mikäli sellainen nimissäsi on.

Kuten sanoin, minulla ei ole mitään salattavaa eikä luurankoja kaapissa, joten satutat tässä vain itseäsi. Mutta mukavaa että saat hieman sosiaalista puuhaa, vaikkakin se ei kovin kivaa ole.

2010

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Otan sinulta muutaman tonnin korvaukset ja koska et pysty niitä maksamaan, joudut ulosottoon, pankki ottaa luottokorttisi pois ja vouti taluttaa ensimmäiseksi polkupyörän pakettiautoon, mikäli sellainen nimissäsi on.

Kuten sanoin, minulla ei ole mitään salattavaa eikä luurankoja kaapissa, joten satutat tässä vain itseäsi. Mutta mukavaa että saat hieman sosiaalista puuhaa, vaikkakin se ei kovin kivaa ole.

2010

Nämä on hauskoja nämä Pasasen känniuhot ja heti menee paniikkiin alkaen kimittää että "EN SE MINÄ OLLUT SE OLIKIN SENSSU JA KYSE ON SENSSUTTELUSTA...!"

• Anonyymi00006 kirjoitti:

2010

Hauskaa, meikäläisellä kyllä tonneja riittää sulle.

Katsos kun hyvä heikkohermo kuumakalle sun on hyvä muistaa mitä kirjoitit omasta toiminastasi ... kaverille joka kaverin kaverille ja kenellekään ei selviä alkuperäinen toimeksiantaja.

Ohje ... ajattele kaksi kertaa, ajattele vielä kerran ja kirjoittele vasta sitten.

Minä asioin erittäin mielelläni sinun kanssasi välikätenä ensin jeppe ja tiedoksi että minullakin on muuta kellohameinen kaveri.

• Anonyymi00008
        SENSSU kirjoitti:

Katsos kun hyvä heikkohermo kuumakalle sun on hyvä muistaa mitä kirjoitit omasta toiminastasi ... kaverille joka kaverin kaverille ja kenellekään ei selviä alkuperäinen toimeksiantaja.

Ohje ... ajattele kaksi kertaa, ajattele vielä kerran ja kirjoittele vasta sitten.

Minä asioin erittäin mielelläni sinun kanssasi välikätenä ensin jeppe ja tiedoksi että minullakin on muuta kellohameinen kaveri.

Ihan suotta kimität Posso. Tehty mitä tehty, sitä et pois saa puhumalla.

• Moikka Numba.
        Voi voi sentään, Dillen kunniaa on loukattu vaikka ei ole edes kattilaa päässään, eikä pane jotain tyyppiä takaapäin.

Toisena henkilönä esiintyminen ja toisen kuvien luvaton käyttäminen on Suomessa rangaistava teko. Se täyttää identiteettivarkauden tunnusmerkit, ja jos tekoon liittyy kuvien väärinkäyttöä, se voi johtaa myös kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

• Anonyymi00010
        SENSSU kirjoitti:

Menehän läskipää nukkumaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

2010

Älähän 2010 fantasioi, oodottele rauhassa poliisin esitutkintaa asiasta, sieltä selviää paljon, minin olen syyllinen ja mihin en.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Älähän 2010 fantasioi, oodottele rauhassa poliisin esitutkintaa asiasta, sieltä selviää paljon, minin olen syyllinen ja mihin en.

Mutta mieti vielä kaksi kertaa, vakivallalla uhkailu on rikos, joka johtaa tuomioon, mutta kunnnianloukkaus, sekä yksityselämää suojaavan tiedon levittäminen on asian
        omistajarikos, eikä yleinen syyttäjä aja sitä, hauska pieni yksityiskohta on se että olemme molemmat käyttäneet samaa kuvaa... ilmoituksessa, tosin minä vain liitteenä pari vuotta vanhaan ilmoitukseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta mieti vielä kaksi kertaa, vakivallalla uhkailu on rikos, joka johtaa tuomioon, mutta kunnnianloukkaus, sekä yksityselämää suojaavan tiedon levittäminen on asian
        omistajarikos, eikä yleinen syyttäjä aja sitä, hauska pieni yksityiskohta on se että olemme molemmat käyttäneet samaa kuvaa... ilmoituksessa, tosin minä vain liitteenä pari vuotta vanhaan ilmoitukseen.

Pasasenssu on ainoa joka on suoralla väkivallalla uhkaillut. Kymppi on uhannut vain seurauksilla, mikäli Pasanen jatkaa rikollista toimintaansa identiteettivarkauksin kuvien kera. Pasasenssu on uhannut useasti hakkaavansa pesismailoilla polvet tohjoksi, napauttaa korvan taakse karatella, viiltelee reisihermoa puukolla ja on jopa uhannut laittavansa rakkaansa auton kanssa paalauskoneeseen.
        Kun ottaa huomioon näiden herrojen fyysiset eroavaisuudet ja kokemukset väkivallasta niin saattaa jäädä Pasaselta se mailan kanssa heiluminen varsin lyhyeksi.

• Anonyymi00014
        SENSSU kirjoitti:

Moikka Numba.
        Voi voi sentään, Dillen kunniaa on loukattu vaikka ei ole edes kattilaa päässään, eikä pane jotain tyyppiä takaapäin.

Ai sinun mitta tuli täyteen, mínulla tuo on vielä suunnittelu asteella, mutta toteutan niitä myöhemmin, odotellaan tämä ensin, katsotaan mihin tämä johtaa...
        Mulla on vaan kokemusta yhdestä, poliisi tutki ja totesi että viestit tulee vpn yhdeyden takaa thaimaasta, pyysivät thaimaasta tietoja eivät saaneet, tekivät tutkinnan lopettamispäätöksen, antoivat vain neuvoksi että jättävät tämän roikkumaan, ja minun kannattaa tallentaa kaikki väkivallalla uhkailut ja kuvat, näin olen toiminut.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Pasasenssu on ainoa joka on suoralla väkivallalla uhkaillut. Kymppi on uhannut vain seurauksilla, mikäli Pasanen jatkaa rikollista toimintaansa identiteettivarkauksin kuvien kera. Pasasenssu on uhannut useasti hakkaavansa pesismailoilla polvet tohjoksi, napauttaa korvan taakse karatella, viiltelee reisihermoa puukolla ja on jopa uhannut laittavansa rakkaansa auton kanssa paalauskoneeseen.
        Kun ottaa huomioon näiden herrojen fyysiset eroavaisuudet ja kokemukset väkivallasta niin saattaa jäädä Pasaselta se mailan kanssa heiluminen varsin lyhyeksi.

Tervetuloa tänne Chiang Maihin maistamaan pesismailaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Antaa poliisin nyt tutkia, kun kerran ilmoitus on tehty, ei tätä soppaa kannata enempää hämmentää, asia selviää aikanaan, kuka on tehnyt mitäkin.

Minä olen tehnyt rikosilmoituksen aikaisemmin, joka raukesi, koska tekijää ei saatu selvitettuä, olen siis vuoroin vastaaja ja asianomistaja, jos poliisi nyt edes esitutkintaa suorittaessaan päätyy siihen että minä olisin syyllinen... en minä ole mihinkään identiteetti varkauksiin syyllistynyt, enkä uhkaillut koskaan ketään.

• Anonyymi00016
        SENSSU kirjoitti:

Minkä makuisia pesismailoja sulla on siellä Sianmaissa?

• Anonyymi00018
        SENSSU kirjoitti:

Pasanen ohjaa huomiota Senssun uhkauksiin ja luulee olevansa ovela.
        EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI NESSU, JOLLA ON MITTA IHAN TÄYSI JA MAISTUVA PESISMAILA. NESSU EI PELKÄÄ!

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Pasanen ohjaa huomiota Senssun uhkauksiin ja luulee olevansa ovela.
        EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI NESSU, JOLLA ON MITTA IHAN TÄYSI JA MAISTUVA PESISMAILA. NESSU EI PELKÄÄ!

Rohkeasti vaan se rikosilmoitus nyt.

Yhdentekevää mitä huomioita tällä palstalla tehdään.

• Anonyymi00019
        SENSSU kirjoitti:

Rohkeasti vaan se rikosilmoitus nyt.

Yhdentekevää mitä huomioita tällä palstalla tehdään.

Odotan oikein innolla sitä kutsua kuulusteluun, poliisi kyllä asian hoitaa, sitten täydennän oman ilmoitukseni, tällä rikosilmoituksen tekijän nimellä, tosin en saa koskaan edes kutsua, mihinkään, se toinen niistä kuvista on jo ilmon liittenä...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Odotan oikein innolla sitä kutsua kuulusteluun, poliisi kyllä asian hoitaa, sitten täydennän oman ilmoitukseni, tällä rikosilmoituksen tekijän nimellä, tosin en saa koskaan edes kutsua, mihinkään, se toinen niistä kuvista on jo ilmon liittenä...

Kuka on Ilmo? Miksi hän on liitteenä?
        Mikä on tällä kertaa aiheena? Sekö että et saa rauhassa tehdä identiteettivarkauksia kuvien kera? Vaiko se että rakkaat eivät usko Senssun olemassaoloon?

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Mikä on tällä kertaa aiheena? Sekö että et saa rauhassa tehdä identiteettivarkauksia kuvien kera? Vaiko se että rakkaat eivät usko Senssun olemassaoloon?

Lisää on tulossa kestotilauksen ja kloonifanituksien sekä alituisten ryppyilyjen johdosta, joten ei muuta rakkaat kuin lisää hönötyksiä ja syylittelyjä ihan vapaasti vaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minusta on täysin samantekevää mitä kailtaisesi uskovat, poliisi tutkikoon, onko rikostapahtunut, jos on niin tapaamme leivättömän pöydän ääressä, joten ota rauhallisesti, sait mahdollisuuden tai jo kaksi kertaa.. nyt sitten toista kautta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minusta on täysin samantekevää mitä kailtaisesi uskovat, poliisi tutkikoon, onko rikostapahtunut, jos on niin tapaamme leivättömän pöydän ääressä, joten ota rauhallisesti, sait mahdollisuuden tai jo kaksi kertaa.. nyt sitten toista kautta.

Tämä palstan otsikko on hyvä loppu ottelu, mutta syytetty voi tuottaa ymmärtämisvaikeuksia, kuka on tehnyt mitä.

• Anonyymi00024

Olen antanut sinulle kaksi viikko aikaa pitää sen mitä olet luvannut, selitykset eikä uhkailut toimi, joten tee se rikosilmoitus, uhoat väärälle ihmiselle, mitä tulee mielisairauteen, olet suora esimerkki harhaisuudesta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olen antanut sinulle kaksi viikko aikaa pitää sen mitä olet luvannut, selitykset eikä uhkailut toimi, joten tee se rikosilmoitus, uhoat väärälle ihmiselle, mitä tulee mielisairauteen, olet suora esimerkki harhaisuudesta.

Ajatteletko itseäsi jonkinlaisena sankarina tai voittajana, kun poistattelet kaikki kommentit?
        Raukkamaista luikkimista tuo on joka ei muuta totuutta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Onko lentokapteeni nyt mielestään vaarallinen mies? Miksi puhut uhoamisesta kun itse teit taasen rikoksen esiintymällä toisten nimissä?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Onko lentokapteeni nyt mielestään vaarallinen mies? Miksi puhut uhoamisesta kun itse teit taasen rikoksen esiintymällä toisten nimissä?

Kyllä minä ihan esiinnyn minun nimissä, en kenenkään muun...

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllä minä ihan esiinnyn minun nimissä, en kenenkään muun...

Mutta tuossa lukee "Anonyymi00028"? Erikoinen nimi kaverilla.
        Etkös sinä ole se sama mies joka esiintyi vuosikausia evp majurina ja koelentäjänä?
        SInulla oli Pranburissa jahtikin.

• Anonyymi00031
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Maistuuko se kakkaselta lidolta vai hunajaiselta Pupen injektiopippeliseltä?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1225
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      404
      1135
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      812
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      694
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      685
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    Aihe