Mitäs kalamiehet tietää?

Anonyymi-ap

14 haukee perjantai-iltana virvelillä. Umpikela Abumatic. Kaikki syyvvään mitä tulee. En ole pyydä ja päästä pelle. Viehe Salaisuus.
Sitä ku on kalamies...En ikinä laita katiskan merkkiä, en varmaan.
Järvet on nyt niin täynnä kalloo jotta kaikille riittää. Kun niitä kalastajia ei ou ennee tuonne syrjäkylien vesille.

12

63

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

20 sentin mittaisessa hauessa ei ruodotkaan ole mitään parsinneuloja.

• Anonyymi00010
        UUSI

Pienen hauen voi surauttaa myllystä läpi ja pihveiksi

• Anonyymi00002
      UUSI

Ostin seitä paketin s-marketin pakastealtaasta. Oli hyvvee eikä tarvinnu syöttee itikoita eikä tarvinna kalastuslupia.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kalamiehillä sitä on kymppitonnien veneet ja mahottoman kalliita vapoja kymmenen ja uistimia parilla tonnilla ja sitten ne vielä sanoo että syövät ilmaista järvikalaa...😂🤣

• Anonyymi00004
        UUSI

No niinhän se on. Monen tyypin kalavehkeiden hinnalla söisi valmiiksi fileroitua ostokalaa loppuikänsä vaikka joka päivä.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No niinhän se on. Monen tyypin kalavehkeiden hinnalla söisi valmiiksi fileroitua ostokalaa loppuikänsä vaikka joka päivä.

Kaupan kala ei potki siiman päässä. Ja jos rahaa on, niin mitäpä se sivullisille kuuluu.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kaupan kala ei potki siiman päässä. Ja jos rahaa on, niin mitäpä se sivullisille kuuluu.

Minä sain 17 haukea ja kuusi kuhaa, skä ahvenia lisäksi eilen illalla? Paikkaa en kerro, mutta kalaa siellä on!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä sain 17 haukea ja kuusi kuhaa, skä ahvenia lisäksi eilen illalla? Paikkaa en kerro, mutta kalaa siellä on!

Onhan sitä kalaa Pielisessä, eihän tuo nyt uutinen ole.

• Anonyymi00011
        UUSI

Ei nuo ole kalamiehiä, ne on uistelijoita jotka liottavat kymmeniä uistimia kalliin veneen perässä ja tuijottavat kaikuluotaimen näyttöä ja tulevat 8 tunnin kuluttua rantaan tyhjin käsin.
        Kun kysyy että tuliko kallaa niin sanovat että "ei mitään, 11 kilonen hauki vaan tarttua kiinni ja laskin sen takasin järveen"🤣

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oliko järvessä tuo paikka?

• Anonyymi00008
      UUSI

Näin vieheesi se on professor.

• Anonyymi00013
      UUSI

Helmi-Räsänen riittää. Monella näkyy olevan tuhannen euron edestä jos jonkinlaista killutinta, yksi Helmi-Räsäsen lusikka riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      141
      1324
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      70
      567
    Aihe