ja ikävöit?
Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain?
Meinasitko tehdä asialle jotain vai katsella vain kauempaa?
Miksi et ota yhteyttä ja kysy vaikka kahville?
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
18
374
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
huumori, katse, jotenkin vain semmoinen outo tunne samassa tilassa ollessa. Luultavasti oma pää vaan aiheutti kaiken 😄 ja onhan hän mahdottoman komea 😍
- Anonyymi00002UUSI
Se mies on edelleen yksi duomen komein miehistä . Kuuma. Ja seksy.
Siihen rajuun ja tilaisuuteen ihastuin
Mutta sen lisäksi rakastin hänen todellista herk itseään
Sen hetken kun niin sain tehdä .
Sitä mikä hän on kovan kuorensa alla 😭💔
Meistä ei tule meitä ... Syitä on monia.
Naiselta - Anonyymi00003UUSI
sen vaan näkee ihmisestä kun hänellä on kaikki hyvin. ihastuin heti häneen.
- Anonyymi00004UUSI
Oletko pyytänyt kahville?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko pyytänyt kahville?
asuu toisessa maassa
- Anonyymi00006UUSI
En enää nolaa itseäni. Sen verran jo kokemusta on.
- Anonyymi00010UUSI
Ei se nolaa itseään, joka tekee aloitetta, vaan se joka ei tee. Joskus tulee 💩 niskaan, mutta fiksu ihminen torjuu fiksusti, jos ei kiinnostusta ole.
Olen kyllä joutunut itsekin pyytämään anteeksi tylyä käytöstäni. Esimerkiksi humalaisellekin voi olla ystävällinen vaikka olisi topakka.
- Anonyymi00007UUSI
Varmaan mietitään tämmösiä joskus hänen kanssaan kahden kesken. Hän on minulle jotain niin erilaista ja upeaa.
Aion todella tehdä, mutta kahvikupillinen ei edellenkään riitä tähän nyt. Eikä Airam. - Anonyymi00008UUSI
Kai meijän molempien herkkyys tulee pintaa siinä kun katsekontaktissa ollaan 🤔
..tai temperamentti, tilanteesta riippuen 🤣
Naiset sanoo joskus että otan liian vakavasti, mutta riidan aikana kun kiuas on kuumana, niin se olen minä joka nauraa. Ja nainen on aivan hiilenä. Ja silloinkin minä olen se joka löytää huumorin ja hekuman ja ajattelee että kylläpä on kierroksia 😉 - Anonyymi00009UUSI
Hänen innostuksensa ja liioittelunsa olivat varmaan lopulta ne, etten voinut enää olla rakastumatta.
- Anonyymi00011UUSI
Naisen vai miehen?
- Anonyymi00013UUSI
Mikä liioittelu? 😅 Vai liihottelu?
- Anonyymi00014UUSI
En liiottele. Olen aina ollut aikamoisen lahjakas monella tavalla, ehkä juuri siksi hyvin laiska, koska ajattelen, eihän tuossa tarvitse kun vähän liikahtaa, niin lähes täydellistä syntyy. Kerran pitkässä tietotekniikan, vuoden koulutuksessa olin opetellut koko koulutuksen kaikki asiat yhdessä illassa kun käsitin opettajan ensimmäisen kotiläksyn väärin, kun piti laittaa vaan paperille mitää osaa ja hämmästys oli suuri kun tajusin mokani 😁 en ole yhtään itseäni ajatteleva, vaan tarvitsen muusan, jonka vuoksi tekisin asioita. Olisin täsmälleen samanlainen vaikka olisin maailman rikkain ja kuuluisin ihminen, täysin oma itseni, minua ei mikään muuta.
- Anonyymi00015UUSI
Minä vain tunsin ja tunnen sydämessäni, että Rakkaus on minun mieheni ja se oikea. Se on jotain selittämätöntä. Elän silti tässä hetkessä ilman odotuksia tai oletuksia.
- Anonyymi00016UUSI
En käytä tunteitani hyödytöntä menee hukkaan kuitenkin lapseni ovat ainoita jotka tietävät isän tunteet heitä kohtaan mä en pidä edes välittämistä tunteena opittuna on tärkeämpää kuin toisen hyväksyminen sellaisena kuin tämä on mutta kysymyksenä kuinka toisesta voi muka välittää jos ei tätä hyväksy sellaisena kuin tämä on vanhempi saattaa monesti välittää lapsestaan velvollisuudentunnosta miksi koska se on vähimmilläänkin vanhemman velvollisuus lyön vaikka vetoa niin yksikään lapsi ei ole itse pyytänyt saada syntyä niille vanhemmille joille on syntynyt tahtooko joku alkaan siitäkin väitteleen si mikä lapsesta tuli mikä oli oma osaaminen kasvattajana mitkä oli mallit joita lapsella elämässään on/oli tavat useimmiten opitaan kotoa vanhemmilta
- Anonyymi00017UUSI
Ihastuttava kokonaisuus, M-nainen.
- Anonyymi00018UUSI
Ihastuin siihen, mitä hänen silmistään näin.
Hän torjui minut lempeästi. - Anonyymi00019UUSI
Siitä on jo pitkä aika, ei muista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684