Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
Vastaukset 81
- Anonyymi00001UUSI
TrOlli
- Anonyymi00003UUSI
Että, mitä hän tietää niistä salaisuuksista mistä minä en tiedä mitään.
Mihin soppaan mut on heitetty ja miksi?- Anonyymi00009UUSI
Aatella...
🤯😱 - Anonyymi00061UUSI
En osaa vastata tuohon oikeastaan mitään. Etsin vastausta itsekin. -kuin hänelle ☺️
- Anonyymi00004UUSI
Onko sillä enää väliä sinulle, että ikävöin sinua edelleen?
- Anonyymi00012UUSI
On. Minäkin sinua. Pattitilanne.
- Anonyymi00017UUSI
Ihan tuuleen puhaltelua ilman tunnisteita. Joten OHI
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pärjäätkö kuitenkin?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ajattelitko, että juuri se oikea ihminen olisi satumaisesti löytynyt juuri tänä aamuna juuri tältä palstalta, jos olisin kertonut kuka kaivattuni on ja kuka minä olen?
Neula heinäsuovassa. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ajattelitko, että juuri se oikea ihminen olisi satumaisesti löytynyt juuri tänä aamuna juuri tältä palstalta, jos olisin kertonut kuka kaivattuni on ja kuka minä olen?
Neula heinäsuovassa.Kyllä.
Mistäs sä luulet tietäväsi ettemme olisi? - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kyllä.
Mistäs sä luulet tietäväsi ettemme olisi?Et ole kaivattuni.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Neula heinäsuovassa.Ei sellaista tarvitse tapahtua. Kunhan saa johonkin konkretisoida omia tunteitaan. Olen sitä mieltä, että palstan tasoa on nostettava uuteen dimenssioniin. Saadaan tasokasta ja ystävällistä keskustelua harjoittaa toistemme kanssa. Huutelijat eivät halua enää huudella, vaan kaikki avautuvat itsestään ja osallistuvat asiallisesti, kunnioittavasti ja kohteliaasti keskusteluun.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ei sellaista tarvitse tapahtua. Kunhan saa johonkin konkretisoida omia tunteitaan. Olen sitä mieltä, että palstan tasoa on nostettava uuteen dimenssioniin. Saadaan tasokasta ja ystävällistä keskustelua harjoittaa toistemme kanssa. Huutelijat eivät halua enää huudella, vaan kaikki avautuvat itsestään ja osallistuvat asiallisesti, kunnioittavasti ja kohteliaasti keskusteluun.
Toivotan myötätuulta tehtäväsi suorittamiseen onnistuneesti.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Toivotan myötätuulta tehtäväsi suorittamiseen onnistuneesti.
Kiitos, itsestä se lähtee 👍👍😆
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ei sellaista tarvitse tapahtua. Kunhan saa johonkin konkretisoida omia tunteitaan. Olen sitä mieltä, että palstan tasoa on nostettava uuteen dimenssioniin. Saadaan tasokasta ja ystävällistä keskustelua harjoittaa toistemme kanssa. Huutelijat eivät halua enää huudella, vaan kaikki avautuvat itsestään ja osallistuvat asiallisesti, kunnioittavasti ja kohteliaasti keskusteluun.
Miks sitten pitäis antaa jotain tunnisteita?
- Anonyymi00005UUSI
Oletko kuiva sieltä?
- Anonyymi00006UUSI
Sulle varmaan jokainen nainen on kuiva sieltä. Se ei ole mikään ominaisuus ja ei ole vertaistukea sinulle tarjolla.
- Anonyymi00007UUSI
en oikeestaan koskaan :)
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
lievä haaste :)
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sulle varmaan jokainen nainen on kuiva sieltä. Se ei ole mikään ominaisuus ja ei ole vertaistukea sinulle tarjolla.
Tottakai olen. Kuiva ja paskaa täynnä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei tuossa mitään erikoista ole. 😕 Ei kukaan hedelmällisessä iässä oleva nainen ole kuiva. Ellei ole joku sairaus tai käytä jotain lääkitystä, joka kuivaa limakalvoja.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei tuossa mitään erikoista ole. 😕 Ei kukaan hedelmällisessä iässä oleva nainen ole kuiva. Ellei ole joku sairaus tai käytä jotain lääkitystä, joka kuivaa limakalvoja.
mmm.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Johan on taas 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 oikee gynekoloogi
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jatkan kans.. ei oo ihme että joku tolle nuijalle on kuiva🤣
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
On kyl. Jos ei mies tiedä, miten naisen alapää toimii, niin tuskin tarvitsee selventää.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
mmm.
Täällä tämä touhukas tenava opiskelee naisen anatomiaa palstaäijän vivahteikasta kuvailua tuumaillen
- Anonyymi00023UUSI
Onko näillä typerillä kysymyksillä tarkoitus häpäistä jotain yksilöä? Paradoksaalisesti ”saatat” häpäistä niin itseäsi kuin muitakin samalla ohimennen😏
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko näillä typerillä kysymyksillä tarkoitus häpäistä jotain yksilöä? Paradoksaalisesti ”saatat” häpäistä niin itseäsi kuin muitakin samalla ohimennen😏
Tuskin sillä äly riittää noin pitkälle.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan perustietoa ihmisen fysiologiasta. En ole opiskellut lääketieteellisessä.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuskin sillä äly riittää noin pitkälle.
Ei varmaan, sillä ymmärtääkseni tähän statukseen on ollut muitakin katsokaa minua- miespuolisia tyrkkyjä tarjolla
- Anonyymi00052UUSI
Riippuu miehestä.😉
- Anonyymi00059UUSI
En ole oikeastaan juuri koskaan kuiva, vaikka olen ns.vaihdevuosi-iässä. Minulla oli jo ennestään, ennen niitä hormonikierukka ja kun vv-oireita tuli (lähinnä unettomuus), sain lisäksi hormonigeelin käyttöön. Olo on kuin nuorella tytöllä, seksuaalisesti. Kuukautisetkin loppuivat jo pelkän kierukan aikaan.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
En ole oikeastaan juuri koskaan kuiva, vaikka olen ns.vaihdevuosi-iässä. Minulla oli jo ennestään, ennen niitä hormonikierukka ja kun vv-oireita tuli (lähinnä unettomuus), sain lisäksi hormonigeelin käyttöön. Olo on kuin nuorella tytöllä, seksuaalisesti. Kuukautisetkin loppuivat jo pelkän kierukan aikaan.
Ei kaikki ole kuivia koskaan. T. Mummo
- Anonyymi00014UUSI
Koska kohdataan?
- Anonyymi00015UUSI
Tarkoitatko näkemistä vai enemmän?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tarkoitatko näkemistä vai enemmän?
Molempia
- Anonyymi00026UUSI
K, tulisitko vaimokseni? M
- Anonyymi00028UUSI
Nonni 👍
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nonni 👍
??????????????????:-(
- Anonyymi00070UUSI
Riippuu kuka M 😉
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
??????????????????:-(
Suutuix kun mua taas kositaan🤣
- Anonyymi00030UUSI
Onko kartografia elämänkutsumuksesi. Tätä tosiaan olen joskus miettinyt ja arvuutellut.
- Anonyymi00031UUSI
Toivottavasti saat vastauksen häneltä polttavaan kysymyksesi!
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Toivottavasti saat vastauksen häneltä polttavaan kysymyksesi!
Jotkut asiat ovat merkityksellisempiä kuin toiset. Myös eri koordinaattijärjestelmien sielunelämä minua kiehtoisi vastustamattomasti.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jotkut asiat ovat merkityksellisempiä kuin toiset. Myös eri koordinaattijärjestelmien sielunelämä minua kiehtoisi vastustamattomasti.
Kuulostaa leppoisalta rupattelulta.
- Anonyymi00038UUSI
Näin eilen Instassa jonkun piirtävän kartan riisinjyvien avulla. Kaatoi paperille kasan riisinjyviä ja piirsi "maan" rajat niiden ympärille mustalla, ohutkärkisellä tussilla. Täytti sitten karttaan pinnanmuodot ja muut, lisäsi järviä ja jokia. Oli tosi kiehtova prosessi, jos haluaisi joskus tehdä kartan esim. jotain keksimäänsä tarinaa varten.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Näin eilen Instassa jonkun piirtävän kartan riisinjyvien avulla. Kaatoi paperille kasan riisinjyviä ja piirsi "maan" rajat niiden ympärille mustalla, ohutkärkisellä tussilla. Täytti sitten karttaan pinnanmuodot ja muut, lisäsi järviä ja jokia. Oli tosi kiehtova prosessi, jos haluaisi joskus tehdä kartan esim. jotain keksimäänsä tarinaa varten.
Oho, pitääpä valjastaa teköäly etsimään minullekin moinen video katsottavaksi! Kiitoos tästä. Tai jos ei löydy, niin kokeilen. :)
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oho, pitääpä valjastaa teköäly etsimään minullekin moinen video katsottavaksi! Kiitoos tästä. Tai jos ei löydy, niin kokeilen. :)
Älä käytä tekoälyä, joka tuhlaa luonnonvaroja, hakukone ilman tekoälyapuja riittää hyvin!
- Anonyymi00040UUSI
Tuntuuko sinustakin että tämä räjähtää käsiin kohta
- Anonyymi00041UUSI
Räjähti jo tunti sitten 😊
- Anonyymi00043UUSI
Lopeta gubbe itsesi koskettelu
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lopeta gubbe itsesi koskettelu
Melko kaukana gubesta
- Anonyymi00074UUSI
No tuntuu kyllä! Liian riskialtista hommaa, pitää olla varovainen ja lopettaa hyvän sään aikana
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
No tuntuu kyllä! Liian riskialtista hommaa, pitää olla varovainen ja lopettaa hyvän sään aikana
Selvät on jo sävelet...Yhdessä ollaan ja huutakaa sivusta mitä haluatte!
- Anonyymi00042UUSI
No milloin Elina mennään treffeille? Olisiko illallinen paras idea? Hän voi laittaa minulle WhatsAppia. Numero on koska minullakin on hänen numero
- Anonyymi00044UUSI
Olisi miljoona kysymystä. En jaksa kirjoittaa, ei hän kumminkaan vastaa.
- Anonyymi00046UUSI
Koska rakastuit minuun? Miehelle 31.
- Anonyymi00047UUSI
Oletko kontrollifriikki? Siksikö minua pelkäät? Menetät itsesi hallinnan?
- Anonyymi00048UUSI
Onpa ikävä kysymys 😬
- Anonyymi00050UUSI
En. En. Olisi kauheaa kun elämänhallinta meni jo
- Anonyymi00051UUSI
Miten joku voi olla niin suloinen, kuin sinä? Miehelle
- Anonyymi00069UUSI
Kumpa olisin naisen mielestä aina niin suloinen, että hänen olisi usein pakko vain pussata minua. Ei mahtaisi mitään. Se olisi kivaa.
- Anonyymi00056UUSI
Mä en tarvi vastauksia tiedän kysymättäkin eri asia välitänkö usein kysymykseen saatu vastaus ei ole totuuden mukainen miksi yleisimmin valehdellaan miellyttääkseen jotain tai nuoleskellakseen miksi jos taustoistaan kertoo totuuden ei yleensä saa sitä mitä haluaa missä meni vikaan tällöin no siinä että on vääränlainen ihminen kyseisen kaltaiselle ihmiselle kuinka tyhmä pitää olla että tavoittelee jotain sellaista jossa toinen osapuoli ei siedä edes silmissään ei johdu yleensäkään ulkonäöstä vaan yleisimmin siitä millaisen kuvan on itse antanut itsestään toiselle harva IHMINEN pitää jotakuta vastenmielisenä pelkän ulkonäön takia si on taasen nämä täydelliset ihmiset jokka kuvittelevat niin pirun erinomaisia olevansa jotka ei osaa toisessa muuta katsoa kuin ulkonäköä mitä niin saa oletuksena niillä on ainakin onnellinen parisuhde kaatuu siinä hetkessä kun poistetaan se tekijä miksi ovat yhdessä miksi ei ole ollut pienintäkään kiinnostusta kyseiseen IHMISEEN mistään syystä vaan siihen miltä tämä näyttää tai mitä tällä on si mikä on tyhmä kysymys se on kysymys johon tietää jo itsekin vastauksen ja toisaalta kysyjähän ei ole koskaan tyhmä kysyy itse joko siksi ettei tiedä tai ei halua eksyä riippuen kysymyksestä kysymykseen vastaajahan taas osoittaa tyhmyytensä sillä kuinka vastaa kysyttyyn kysymykseen toki voihan olla että erehdyn mähän en ole muuta kuin se saatanan alkoholistin äpärä josta ei koskaan mitään tule hieno lähtökohta minusta ei voi tuottaa pettymystä ainakaan kenellekkään kun ei kukaan mitään odotakkaan ainoa mihin voi pettyä on itseensä omine vaatimuksineen itseä kohtaan noilla lähtökohdilla mitä mulla on elämään ollu uteliaisuudesta haluaisin kysyä että mitä se elämä antoi kun on toinen peukalo suussa ja toinen perseessä mun kuvaus sille että on kumpikin peukalo keskellä kämmentä kätisyydestä riippumatta näennäisesti mulla ei ole mitään siltikin mulla on enemmän kuin mitä kukaan tulee koskaan saavuttamaan edes kavereita joihin voin luotta niitä on niin paljon että tipuin laskuista jo kauan sitte lapsilleni olen kai korvaamaton vaikka joka ainoa oli sitä mieltä pienenä että isillä on liian tiukka kuri mun lapset ei tiedä edes mitä kuri on jos verrataan siihen minkä kurin alla mä olen kasvanu ei ole yks tai kaks kertaa kun on äiti mielessään kironnu että " vi ttu että tuli toikin tehtyä" ei taira mahtua edes kahden käden sormiin ne kerrat olinko hankala lapsi pienenä jo luultavasti mä taas "iteppä teitte olisitte miettiny kun oli sen aika" "joten koittakaa siis kestää" miksi mulla ei ole kuin yksi vahinko niinsanotusti ja miksi en ole alkujaan halunnu omaan elämääni omaalastani tiesin kuinka hankala olen itse mu eipä voi kukaan mua syyttää aina olen varottanu mitä on odotettavissa jos väärin kasvattaa mun jälkikasvun ainakin minimissään väittelyitä aamusta iltaan pahimmillaan viisitoista kesäisenä henkirikosesta vankilaan joutuva siinä on haastetta kerrakseen tuosta löytää puoltaväliä vieläkö joku kuvittelee että mä olen päässy helpolla siitä en tykkää että mulle muut tyrkyttää omia lapsiaan kasvatettavaksi mulla on ollu ihan tarpeeksi omossani työtä kasvattaa neuvoa voin mun velvollisuutena pitää vieraan lapsen kasvattamista kasvatan tästä rikollisen miksi koska ensisijainen vastuu on vanhemmilla itsellään omasta lapsestaan ette olis tehny jos ei ole ottamaan sitä vastuuta
- Anonyymi00057UUSI
Anteeksi, saisinko seurata sinua? Ai miksikö? Äiti kehotti seuraamaan unelmiaan.
- Anonyymi00058UUSI
Kyllä hän saa.
- Anonyymi00060UUSI
Kyllä äitiä pitää aina totella 😌
- Anonyymi00088UUSI
Saat seurata kyllä, en pahastu ✍️❤️
- Anonyymi00063UUSI
Tykkäätkö vielä minusta söpöhöppänä?
- Anonyymi00066UUSI
Mihinkäs se nyt loppuisi?? Olet aina ❤️:ssäni, Darling.
- Anonyymi00072UUSI
Kysyisin hänen tunteistaan?
https://www.youtube.com/watch?v=H0zsxq3kYvc&list=RDH0zsxq3kYvc&start_radio=1 - Anonyymi00073UUSI
tahdotko yhtäpaljon Mua kuin mä suA?
- Anonyymi00075UUSI
Mitä tämä kaikki on ollut ja onko ollut pakko satuttaa?
- Anonyymi00076UUSI
Oliko sinulla jotain sanottavaa minulle ennen kuin syksy saapuu?
- Anonyymi00077UUSI
En kysyisi mitään. Millään ei oikeastaan ole väliä. Rakastaako hän minua? Tunteeko hän minua kohtaan yhtään mitään?
Haluaisin vain, kun kohtaan hänet aika pysähtyisi, että saisin katsoa häntä silmiin, ihan vain katsoa. Ja ehkä, jos hänkin haluaisi, halaisin häntä. Sellainen pitkä, lämmin halaus.
🥲🥲🥲🥲- Anonyymi00082UUSI
Meneekö naiselle vai miehelle?
Muutkaan tunnisteet ei haittaisi. - Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Meneekö naiselle vai miehelle?
Muutkaan tunnisteet ei haittaisi.Miehelle
- Anonyymi00079UUSI
Miksi kiusaat minua? Mikä sua vaivaa?
- Anonyymi00083UUSI
Kysyisin mitä hän ajattelee,oltaisko me onnellisia yhdessä.
- Anonyymi00085UUSI
miks menit mun kaa naimisiin, vaik tiesit, ettet haluu lapsii enkä mä ollu sulle se, jonka kans niit halusit? tästä kohta 7v aikaa ja nyt tulla tupsahdit tänä vuonna kertomaan mulle ton varta vasten, en ymmärrä sitte millään eikä tekoälykään osaa sua analysoida
EN YMMÄRRÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi00086UUSI
miks mä rakastan sua
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46593
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26501
- 53473