Käytän vain lambia, se on pehmeää mutta kuitenkin riittävän sitkeää. Ns. virastolaatuisia tahi lidlin papereita en käytä, vaikka ne paskapaperivarkeille näyttää kelpaavan.
Niillä kun pyyhkii, lähtee nahkatkin perseestä! :O
Paras wc paperi ahnuksen putsaamiseen?
16
143
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Ennen käytin Kansan Sana lehteä. Nykyään halvinta WC paperia ja usein käy niin että sormi menee paperista läpi ja työntyy ahnukseen.
- Anonyymi00002UUSI
Ja joskus kaverinkin sormi.... 🥰
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja joskus kaverinkin sormi.... 🥰
Ei voi kiistää...
- Anonyymi00003UUSI
Käytän vaan pyyhkeitä, paperit raastaa aatelista anustani liikaa.
- Anonyymi00005UUSI
Yksi arkki riittää. Reikä keskellä ja sormella. Lopuksi vedetään arkki sormesta niin puhdistuu sormen pää myös.
Vanha venäläinen keksintö 🤠- Anonyymi00008UUSI
Kuulostaa ihan yhtä hyvältä kuin venäläinen perseen päristin...😀
- Anonyymi00006UUSI
Erinomainen keskustelun avaus jälleen! ☝
- Anonyymi00012UUSI
Tässä nyt pohditaan päivänpoltavia asioita, joista ulkopaikka
kuntalaiset ovat kateelisia.
- Anonyymi00007UUSI
Ennen vuoltiin ryykipuikko ja sillä pyyhittiin. Myöskin päreen kappaleet olivat hyviä tarkoitukseen.
- Anonyymi00009UUSI
Ei semmoinen mitään pyyhi, kuten ei paperikaan, levittävää vain ruikun pitkin vakoa!
- Anonyymi00010UUSI
Kunikaallisten ahnuksen puhdistajat olivat haluttuja ammatteja. Siinä pääsi lähelle siniverisiä ja tunsivat varmaan suurta ylpeyttä ammatiansa kohtaan.
Olen kuninkaan ahnuksen siistijä 🤠- Anonyymi00011UUSI
Minä olen kuningas 🙋♂️
- Anonyymi00013UUSI
Kostea sammal pyyhkii sekä pesee.
- Anonyymi00014UUSI
Pyyhin työttömällä!
- Anonyymi00015UUSI
Tuleeko puhdasta?
- Anonyymi00016UUSI
Aloitus kuvaa Lieksalaisten vätkylöitten järjen juoksua.Ei ihme jos Lieksalaisia pidetään kahjoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.81534Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532