Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
Vastaukset 68
- Anonyymi00001UUSI
Yritätkö just minua innostaa, en hoksannut vielä, mut nyt oon menossa mukana. Let s go
- Anonyymi00002UUSI
Enkö ole jo monta kertaa täällä kertonut selvät sävelet? Et kai vaan halua uskoa. Tai et tiedä ketä uskoa, kun kaikki vastaajat ovat anonyymejä ja antavat ristiriitaisia vastauksia. Jos haluat yksiselitteisen ja selvän vastauksen, kysy irl. Täältä et sitä saa.
Ei ole tarvetta kiertää kauempaa, kun ei edes nähdä missään.- Anonyymi00003UUSI
Et ole kertonut mitään tunnisteita. Laput silmillä mennään.
- Anonyymi00004UUSI
Itse kierrät kaukaa.
- Anonyymi00005UUSI
Kuka nyt inhoajan lähelle haluaa.
- Anonyymi00009UUSI
Tää kommentti ainakin on naiselta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et ole kertonut mitään tunnisteita. Laput silmillä mennään.
Niinpä. Kun tämä on anonyymipalsta. Joudut kysymään irl tai sitten joudut kärvistelemään epätietoisuuden limbossa loppuikäsi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse kierrät kaukaa.
En kierrä tarkoituksella. En käy enää samassa paikassa eikä ilmeisesti muuten liikuta samoilla alueilla. Sattumaa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En kierrä tarkoituksella. En käy enää samassa paikassa eikä ilmeisesti muuten liikuta samoilla alueilla. Sattumaa.
Kommentista päätellen et ole hän. Kyllä hän tietää, missä liikun.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka nyt inhoajan lähelle haluaa.
Sivusta vastaan sulle, että en kaipaa sua enkä kirjoita sulle kuin vain näitä joissa teen selväksi etten ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kommentista päätellen et ole hän. Kyllä hän tietää, missä liikun.
Se on erittäin todennäköistä kun ottaa huomioon, että kyse on ANONYYMIpalstasta. Ota nyt hyvä ihminen yhteyttä ja kysy irl. Haluatko olla se yksi joka taannoin kirjoitti, että on kaivannut 40 vuotta? Hän sentään oli elänyt muutakin elämää siinä välissä. Traagisinta olisi, että odotat 40 vuotta yksin jotain ihmistä joka ei edes tiedä, että odotat ja kaipaat (tai joka ei tunne samoin ja elää omaa elämäänsä ja parisuhteitaan täysillä) ja lopulta kuolet yksin ilman mitään ihmissuhdekokemuksia.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se on erittäin todennäköistä kun ottaa huomioon, että kyse on ANONYYMIpalstasta. Ota nyt hyvä ihminen yhteyttä ja kysy irl. Haluatko olla se yksi joka taannoin kirjoitti, että on kaivannut 40 vuotta? Hän sentään oli elänyt muutakin elämää siinä välissä. Traagisinta olisi, että odotat 40 vuotta yksin jotain ihmistä joka ei edes tiedä, että odotat ja kaipaat (tai joka ei tunne samoin ja elää omaa elämäänsä ja parisuhteitaan täysillä) ja lopulta kuolet yksin ilman mitään ihmissuhdekokemuksia.
Kommentti ei osu maaliin.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kommentti ei osu maaliin.
eli olet varattu ja haikailet täällä jonkun toisen perään?
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tää kommentti ainakin on naiselta.
No eihän ole kun osa aloittajaäijän teatteria, arvailun elämäntehtäväksi jostain syystä ottanut. Sivusta
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko palstaäijä tällä mainitsemallasi 40 vuoden aikamääreellä joku erityinen funktio? Ei ole, mutta kunhan kyselen
- Anonyymi00006UUSI
Aloittaja antaa ensin kiistattomat tunnisteet, jos meinaa, että saa vastauksen edes suurin piirtein sinnepäin oikealta mieheltä/naiselta. 🙄
- Anonyymi00068UUSI
Varmaan tämä palstaäijän provo on muka suunnattu osittain irl- elämän puolelle. Reflektoi vaikka siitä kuinkq hyvin istuu omaan tilanteeseen tai sen semmoiseen
- Anonyymi00007UUSI
Kun en tiedä kumpi olet, mies tai nainen, niin en vastaa mitään. Vastaus riippuu siitä.
- Anonyymi00011UUSI
Sama. En koskaan vastaa näille, jotka eivät kerro edes omaa sukupuolta.
- Anonyymi00008UUSI
C-duurin kun otat, niin siinä voit soveltaa vapaasti.
- Anonyymi00013UUSI
Miksi hän haluaa aina satuttaa?
- Anonyymi00014UUSI
En, vaan haluan että kierrät lähempää, suoraan syliini.
- Anonyymi00016UUSI
niin kaukaa kuin ikinä kykenet
- Anonyymi00017UUSI
Sanotaan pari syytä. Jos samaa sukupuolta, harvat innostuvat. Jos eri sukupuolta, oleilee henkisesti ja fyysisesti ”kaukana”, ei voi ikinä tietää haluaako hän mitään sen enempää.
- Anonyymi00018UUSI
Miksi minun yleensä pitäisi innostua jostakusta.. olenko tilannut?
- Anonyymi00019UUSI
En pidä sua mitenkään vastenmielisenä tyyppinä, joten ei tarvi. Oon aina tykännyt ja välittänyt susta reilusti ja pyytteetömästi eikä se ole muuttunut, mut suhteeseen sun kans en ala. Sä jätit mut yksin aikoina jolloin olisin tosiaan tarvinnut sua, joten yksin oon. Kunnes tapaan sen ihmisen joka ei aattele vaan itteensä kun on tiukka paikka. Tätä asiaa sulle en anna ikinä anteeksi. Pyydä anteeksi Jumalalta, multa on ihan turha.
- Anonyymi00021UUSI
Ei koske sinua aloitus.
- Anonyymi00024UUSI
Jos jätit rehellisen ja luotettavan ihmisen, on erittäin todennäköistä, ettet löydä vastaavaa.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos jätit rehellisen ja luotettavan ihmisen, on erittäin todennäköistä, ettet löydä vastaavaa.
Niiiin.. Tässäkin näkee, että itsekäs omaneduntavoittelija ei ole laadukas ihminen. Pettää lauman ja syö ruuat yksinään. Ja käyttää muita hyväkseen kaikin tavoin, jopa omia läheisiään.
Kun ihminen on oikeasti laadukas, hän välittää laumasta ja tukee ja antaa tilaa muillekkin. Kuuntelee ja on henkisesti ja emotionaalisesti läsnä. Auttaa ja rakastaa fyysisesti. On hyvä apina ja ihminen.
Liian moni nykyään ajattelee, että se on hienoa olla röyhkeä ja itsekäs, mut se on vaan rumaa ja luonnotonta, perverssiä käytöstä. Ihminen joka ajaa omilla huonoilla valinnoillaan itsensä tuohon tilaan, tarvitsee eheytystä.
Kuvittelin kauan sitten olevani oikeistolainen. Halveksin isääni joka oli kommunisti ja pilkkasin häntä. Hän painoi harmaantuneen päänsä ja vain sanoi:"Kyllä sinä vielä ymmärrät".
Kun ihminen saavuttaa korkeimman ihmisenä olon tason, hän ei voi olla muuta kuin sydämeltään sosialisti, mikäli on onnistunut näkemään rehellisesti sen mitä elämä on opettanut ja näyttänyt. Ja polvistumaan nöyränä Elämän edessä. Kuten isäni painoi päänsä.
Minä en voi ottaa miestä, joka olisi minun alapuolellani. Minä otan miehen, joka on minun rinnallani ja Jumala on meidän yläpuolellamme, Taivas, Kuu ja Tähdet.
🤍
- Anonyymi00025UUSI
Ei tarvitse
Annan itse tilaa ja aikaa
Me olemme jo kaukana .
Ja mun tekemisiin puututtiin jo tänään
Muilta tahoilta .
Anteeksi ett aiheutan surua- Anonyymi00033UUSI
Ei kuulosta ollenkaan tutulta.
- Anonyymi00026UUSI
Olenko puuro? Ja sinä kissa?
- Anonyymi00028UUSI
Vuorotellen kai se silloin oli tai molemmat toisiansa.
- Anonyymi00030UUSI
Ei sentään niin lähellä toisiamme.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei sentään niin lähellä toisiamme.
No ei se puuro nyt niin kuumaa enää ole. On jäähtynyt jo kisun suun lämpöiseksi.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No ei se puuro nyt niin kuumaa enää ole. On jäähtynyt jo kisun suun lämpöiseksi.
Kyllä se kuumaa on, mutta kisu on muista syistä poissa paikalta.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä se kuumaa on, mutta kisu on muista syistä poissa paikalta.
Kisu saattaa tulla paikalle kutsumalla. sivusta
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kisu saattaa tulla paikalle kutsumalla. sivusta
Juu, sellaisia ne kisut ovat. Sivusta hiipivät paikalle. Ne on viekkaita otuksia.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Juu, sellaisia ne kisut ovat. Sivusta hiipivät paikalle. Ne on viekkaita otuksia.
Sellaisia ne jotkut kisut on.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sellaisia ne jotkut kisut on.
Pääasia että on paikalla kun puuro on syömälämpöistä.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Pääasia että on paikalla kun puuro on syömälämpöistä.
No jos haluaa monta kisua tai jonkun vaan..
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
No jos haluaa monta kisua tai jonkun vaan..
Molemmat noista vaihtoehdoista on vääriä. Tietty on se oikea sana. Puuro on keitetty sille omalle kisulle täsmänä. Muutkin varmaan pitävät siitä, mutta kun se on keitetty jonkun mieltymysten mukaan, hän tietää sen itse. Ja osuu pöytään kun se on syömälämpöistä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Molemmat noista vaihtoehdoista on vääriä. Tietty on se oikea sana. Puuro on keitetty sille omalle kisulle täsmänä. Muutkin varmaan pitävät siitä, mutta kun se on keitetty jonkun mieltymysten mukaan, hän tietää sen itse. Ja osuu pöytään kun se on syömälämpöistä.
Hyvä vastaus, toivottavasti oikea on silloin pöydässäsi kun aika koittaa..
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Hyvä vastaus, toivottavasti oikea on silloin pöydässäsi kun aika koittaa..
Siihen minäkin uskoin. Mutta kisu ei uskalla luottaa että joku voisi keittää hänelle sellaista, ja on elämässä oppinut varovaiseksi, joten puuro alkaa valitettavasti jäähtyä. Peak moment on jo ylitetty. Mikä tekee vähän surulliseksi. Toivottavasti ei tarvitse kaataa kylmää puuroa kompostiin kuitenkaan. Se olisi sääli.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Siihen minäkin uskoin. Mutta kisu ei uskalla luottaa että joku voisi keittää hänelle sellaista, ja on elämässä oppinut varovaiseksi, joten puuro alkaa valitettavasti jäähtyä. Peak moment on jo ylitetty. Mikä tekee vähän surulliseksi. Toivottavasti ei tarvitse kaataa kylmää puuroa kompostiin kuitenkaan. Se olisi sääli.
Olisi kyllä, mutta kisu tulee jos on tullakseen. Koeta vähän houkutella.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Olisi kyllä, mutta kisu tulee jos on tullakseen. Koeta vähän houkutella.
Puuro on keitetty, sanat on sanottu. Kaikki on jätetty hänen rohkeutensa varaan. Mikä ei ole riittävä, vaikka olen tietoinen siitä että tilanne on vaikea. Mutta jos itse härpin lisää, ei hän ole oikea. Haluan rinnalleni rohkeutta ja uskallusta. En kannettavaa.
Turvaverkkokin on viritetty alle, kaikki on tehty valmiiksi. Mutta toisen puolesta ei voi hypätä. Se päätös pitää tehdä itse. - Anonyymi00069UUSI
Sori, toinen kolli osasi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja söi puuron.
- Anonyymi00027UUSI
Laita vain vaipat ei haottaa
- Anonyymi00029UUSI
Voit kysyä irl
- Anonyymi00032UUSI
Ja saada pakit. Kyllä tuo varmaan houkuttaa.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja saada pakit. Kyllä tuo varmaan houkuttaa.
Sivusta: Jos tiedät, että saat pakit, niin tiedät sitten ilmeisesti myös hänen tunteensa. Miksi sitten tämä aloitus, jossa annat ymmärtää, ettet muka tiedä?
Kuulostaa siltä, että vaikka saisit pakit, niin puhuminen voisi silti auttaa sinua. Kehotan ottamaan yhteyttä irl.
- Anonyymi00035UUSI
Löysätkää nyt sitä pipoa vähän hei. Ei tätä elämää niin vakavissaan kannata ottaa hei! Eihän tuossa hommassa ole mitään järkeä.
- Anonyymi00038UUSI
Kysy asiaa irl
- Anonyymi00040UUSI
Että pääset lyömään maahan. Eikö?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sivusta: etkö nimenomaan halunnut kuulla selvät sävelet
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
En riko enempää. Sen lupaan
Sivusta - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
En riko enempää. Sen lupaan
SivustaJos olisit kiinnostunut sanoisit, että tule niin kerron kiinnostuksestani.
Näinhän ei täällä vielä kukaan ole sanonut. - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sivusta: etkö nimenomaan halunnut kuulla selvät sävelet
Täällä. Irl en halua mennä teurastettavaksi.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Miksi oletat, että joudut teurastettavaksi? Vai pelkäätkö sitä vain?
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
No kuinka hyvät tunnisteet pitäisi antaa, että uskoisit täällä?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei sulle tapahdu mitään.
Ole mies rauhassa vain .
- Anonyymi00046UUSI
No jaa, johan te olette vuoronperään pyörinyt ympärillä kuin hyrrät ties kuinka monetta vuotta. Kännykät kädessä satutte tismalleen samoihin paikkoihin, hups.
Varmasti joku tähtitieteellisen hyvä syy tällekin tunaroinnille, yks lopettaa niin toinen jatkaa... Että olen nyt kovin pahoillani jos shöy alkaa meikäläisen osalta olla vain silmien pyörittelyä ja komiikkaa. Edelleen se kommuuni-idea voimassa kuitenkin, tai jos menette jätkien kanssa sinne tuhnuttelemaan vaikka keskenänne. Ihan te kaikki veestä ööhön. - Anonyymi00053UUSI
En halua. Mulla on kyllä toiveita, mutta täällä on niin kova meteli, että ne hukkuisi kaiken sekaan. Ei sellaiset tunteet häviä ihan hetkessä, ei vuodessa, ei kahdessa. Sä olet palanut mun verkkokalvoille. Tiedät että mun tunteet on ennallaan.
- Anonyymi00061UUSI
Kierrän vain niin kauan kuin asiat on selvittämättä etkä tee mitään sen eteen
- Anonyymi00063UUSI
Tuutko huomenna kahville? Sinne mun turvapaikkaan?
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tuutko huomenna kahville? Sinne mun turvapaikkaan?
En tiedä mistä puhut
- Anonyymi00062UUSI
Jos liikut yksin, niin toivon todellakin, ettet kierrä kaukaa, vaan tuut juttelemaan/ mennään juttelemaan. Haluan jutella aina, olen missä seurassa tahansa tai yksin.
Mutta jos oot kaksin, niin silloin mulla on hankalampaa. En osaa olla silloin oma itseni, tulee pakenemisreaktio. Toivottavasti ymmärrät(te). Joskus tilanne voi muuttua, mutta tällä hetkellä näin.😔
n>m - Anonyymi00065UUSI
Eiköhän me kierretä taas toisemme kauempaa pitkän aikaa... 😵💫😌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161916
- 86770
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?63684- 46623
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35535- 26521