ilman draamaa ja suhdetta. 😅
Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja suloinen, mutta on siinä kestämistä, kun en saa koskea ikävöintini kohdetta.
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
30
335
Vastaukset 30
- Anonyymi00001UUSI
Miksi et saa ja miksi et voi osoittaa välittämistä ja ottaa vastaan välittämistä? Jos hänkin on tunteet kertonut?
- Anonyymi00002UUSI
Koske ensi kerralla kun nähdään. 😊
- Anonyymi00003UUSI
Tule ja ota mut..😊
- Anonyymi00004UUSI
Ai mitenkä ja millaista draamaa?
- Anonyymi00005UUSI
Se draama on siellä sinun päässä.
- Anonyymi00007UUSI
Sinun pitää vielä harjoitella sisälukutaitoa.
- Anonyymi00006UUSI
...Ei draamaa.
https://youtube.com/playlist?list=RDot65WoCIyGs&playnext=1&si=mE6Zab-332A2eTFn- Anonyymi00012UUSI
Tähän: mautonta.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä saa koskea. En ole kieltänyt😏
- Anonyymi00009UUSI
Mautonta.
- Anonyymi00010UUSI
- Anonyymi00011UUSI
Meillä ei ole suhdetta.
- Anonyymi00013UUSI
Aika osuvasti sanottu. Sopisi sinuun/meihin, mutta en usko että olet palstalla. Olisi ollut aika noloa kyllä kysyä sinulta että palstailetko täällä.. :D Ja jotain mysteeriäkin pitää olla.. :)
- Anonyymi00014UUSI
Hyvitän sen vielä.. 😘
- Anonyymi00022UUSI
Sitä odotan.
- Anonyymi00015UUSI
Se draaman tunne ennakoi vaan tulevaa kipua, yksinäisyyttä ja menetyksen tunnetta, kiteytettynä.
Tiedät, ettet koskaan saa mun sydäntäni omaksesi, se ei kuulu sulle. Olet keppikerjäläinen sen suhteen, minkä minä näen ihmisessä rikkautena ja voimavarana parisuhteessa. Sen olet jo todistanut näinä vuosina.
Tiedän kyllä, että arvostat. Ehkä jopa rakastat. Haluat imeä musta kaiken hyvän itsellesi.
Ei onnistu. Mut tiedän kyllä, että kuolinvuoteellasikin muistat minut ja herkut jotka jäi saamatta.
Tee viisaasti nyt ja luovuta. Eti joku ahnas horo jota saat pompottaa ja lykkiä. Pari rumaa kakaraa häiritsis sun mieltäsi juuri sopivasti pari vuosikymmentä et voit kuvitella saavuttaneesi jotain todellista.
Tämä on varoitus. Älä unelmoi enään.- Anonyymi00021UUSI
Hän ei kirjoita koskaan näin rumasti.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hän ei kirjoita koskaan näin rumasti.
Mut varmasti aattelee vaikka mitä kaunista, kun et tajua antaa lempeä etkä vehjettäsi vaan ruikit pitkin nurkkia ja jyystät helppoja kaatojasi vuosi toisensa jälkeen.
Jospa vaan tietäisit, miten intohimoinen nainen voi vihata ja mitä siitä voi seurata..
Nyt voit jatkaa vaikka unelmoimalla siitä😃 Mut ottaisit ruusunpunaiset lasit pois jo päästäsi, aikuinen ihminen.
- Anonyymi00016UUSI
Pian kosketellaan....🤍
- Anonyymi00017UUSI
aika myöhään vaihdoit sen patjan jos nyt vasta olit ostanu uuden xD kaks v erosta xD
- Anonyymi00018UUSI
mieti miten mälline se oli
- Anonyymi00019UUSI
Onko sinulla osuutta asiaan?
- Anonyymi00020UUSI
Vais nii. Mielenkiintoista.
En ole pitänyt pihdeissä ketään. - Anonyymi00024UUSI
Miksi et saa?
Minä olen odottanut ikävöimääni miestä jo pitkän aikaa / ajatellut lämmöllä.
Yhteyttä saisi ottaa, sitten kyllä ainakin halauksen hän saisi. Mutta tämä vaatisi sen vastayhteenoton häneltä, ja sitä ei näytä koskaan tulevan. - Anonyymi00025UUSI
en jaksa draamaa olen kuoleman väsynyt. en jaksa edes ihmisiä.
- Anonyymi00031UUSI
🫂 halaus sinulle
- Anonyymi00027UUSI
Aika hyvin todettu. Onko kyse entisajan koristeellisista sokeripihdeistä vai verisistä, karun kylmistä kirurgin pihdeistä? Yhtä lailla, niiden pitelijänä olen jumissa tässä ikävän tunteessa.
- Anonyymi00028UUSI
Etkö sinä jo heittänyt hyvästit? Älä nyt pakita.
- Anonyymi00029UUSI
Miksi et saa koskea?
- Anonyymi00030UUSI
Ethän sinä tahtonut draamaa, niin ainakin sanoit, käännyit ja loittonit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567