se miten noi järkyttävät vanmaiset heebot puhuu palstalla
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Heitä suojaa varmaan sellainen autuus, etteivät itse sitä sisäistä. Muita saattaa ”hieman” hävettää jo seurata vierestä
- Anonyymi00002UUSI
Entä itse?
- Anonyymi00003UUSI
Tunnistit vissiin jotain omasta toimintatavastasi. Sivusta hymähdys
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tunnistit vissiin jotain omasta toimintatavastasi. Sivusta hymähdys
Kerrotko minullekin, mitä tarkoitat, kiitos.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerrotko minullekin, mitä tarkoitat, kiitos.
Jatkuu. En tietääkseni ole nimitellyt ketään.
- Anonyymi00006UUSI
Sinun elämäntehtävä paheksua kirjoituksia täällä. Mene oikeaan elämään ojentamaan väärästä tavasta puhua, jos se on niin tärkeää.
- Anonyymi00007UUSI
Minusta aloitus oli oikein mainio. Aika raskaita nämä naisvihassa kylpevät kainalopierujen tööttäilijät, joiden ilo ei ihan välity. Itkunsekaista soperrusta vaa😉
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minusta aloitus oli oikein mainio. Aika raskaita nämä naisvihassa kylpevät kainalopierujen tööttäilijät, joiden ilo ei ihan välity. Itkunsekaista soperrusta vaa😉
Naisvihaajiako tässä tarkoitettiin? Ei sitä nyt ainakaan auki kirjoitettu. Kuulostaa poliitikon puheilta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naisvihaajiako tässä tarkoitettiin? Ei sitä nyt ainakaan auki kirjoitettu. Kuulostaa poliitikon puheilta.
No jos tuo sana sinulle politiikasta käy, niin anna mennä. Kyse oli minun omasta tulkinnasta, jota et voi kumota niin kaikkivoipaiseksi miesasiamieheksi kun tunnetkin itsesi. -TT
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No jos tuo sana sinulle politiikasta käy, niin anna mennä. Kyse oli minun omasta tulkinnasta, jota et voi kumota niin kaikkivoipaiseksi miesasiamieheksi kun tunnetkin itsesi. -TT
Ihan vapaasti.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihan vapaasti.
No voi kuinka joviaalia
- Anonyymi00008UUSI
No onhan tää nyt ihan älykääpiöiden mesta kirjoitella salassa henkilölle joka saattaa sen huomata. Tietty jos elämä pyörii narkkauksen ja suomi24 palstojen selaamisella höystettynä mielenterveysongelmilla niin aivan pelkkää kultaa 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
- Anonyymi00009UUSI
Näinhän se on ja uusia tulokastyrkkyjä rekrytoidaan kun entiset kuluu loppuun ns.
- Anonyymi00012UUSI
Samat sanat sinulle. Salassa seuraat salassa kirjoittajia ja lisäksi kirjoitat itsekin.
Koko palstan idea on anynomiteetti.
Eihän tuo nyt tervettä ole. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Samat sanat sinulle. Salassa seuraat salassa kirjoittajia ja lisäksi kirjoitat itsekin.
Koko palstan idea on anynomiteetti.
Eihän tuo nyt tervettä ole.Onko sinulla joku syy tuohtua tällaisista tosiasioista, herneitä kaikesta vetävä setämies? Sitten on syytä mennä peilin eteen pohtimaan mikä siinä maksaa. Sivusta
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko sinulla joku syy tuohtua tällaisista tosiasioista, herneitä kaikesta vetävä setämies? Sitten on syytä mennä peilin eteen pohtimaan mikä siinä maksaa. Sivusta
Tosiasiat myös itsellesi. Enkä ole tuohtunut.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tosiasiat myös itsellesi. Enkä ole tuohtunut.
Käytät ns vasta-argumenteissasi varsin alkeellista ite oot- ad hominemia. Narsistisia tendenssejä omaavat käyttää usein tuota tapaa vastata, mikä monella jää lapsuuden vaiheeseen
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Käytät ns vasta-argumenteissasi varsin alkeellista ite oot- ad hominemia. Narsistisia tendenssejä omaavat käyttää usein tuota tapaa vastata, mikä monella jää lapsuuden vaiheeseen
Pahantahtoisuutta vastaan ei voi väitellä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pahantahtoisuutta vastaan ei voi väitellä.
Vai on se pahantahtoisuutta kun kyseenalaistaa tämän oman navan ympärillä pyörimisen- kaikki nk miesvastainen sana tai kritiikki on rikos sinun ihmisyyttä vastaan. Tuollainen omahyväinen ja itsekeskeinen miestyyppi saisi kuolla sukupuuttoon suoraan sanoen. Edustat about kaikkea mitä tietyssä miestyypissä inhoan. T naiselta
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vai on se pahantahtoisuutta kun kyseenalaistaa tämän oman navan ympärillä pyörimisen- kaikki nk miesvastainen sana tai kritiikki on rikos sinun ihmisyyttä vastaan. Tuollainen omahyväinen ja itsekeskeinen miestyyppi saisi kuolla sukupuuttoon suoraan sanoen. Edustat about kaikkea mitä tietyssä miestyypissä inhoan. T naiselta
Esiinnytkö nyt naisena?
Sinussa, jos olet se sama keskustelija, näkyy pahantahtoisuus. Väännät kaikki mahdolliset asiat minua vastaan. Teetkö näin ystävillesi? Niinpä. Et tee, koska niin ei tehdä kanssaihmisille.
Mutta kun olet saanut päähäsi, että olen paha, niin jatkat kaiken kääntämistä minua vastaan. Maksimoit pahan juuri minuun, mikä ei ole tervettä. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Esiinnytkö nyt naisena?
Sinussa, jos olet se sama keskustelija, näkyy pahantahtoisuus. Väännät kaikki mahdolliset asiat minua vastaan. Teetkö näin ystävillesi? Niinpä. Et tee, koska niin ei tehdä kanssaihmisille.
Mutta kun olet saanut päähäsi, että olen paha, niin jatkat kaiken kääntämistä minua vastaan. Maksimoit pahan juuri minuun, mikä ei ole tervettä.Johtuuko tuo ensimmäinen harhainen kysymys siitä, että et näe naissukupuolessa mitään dynaamista tai minkäänlaista kyvykkyyttä ottaa osaa keskusteluihin? Muuhun litaniaan en ota kantaa, oli sen verran outoa kukkua, että en edes voisi
- Anonyymi00010UUSI
Mikä se omissa maailmoissaan röhkivä setämieskin oikein on, joka laskettelee halventavaa vitsiä ja rakentelee utopistisia narsistisia todellisuuksia- onko kyseessä jotain demonisia manifestaatioita kaiken kansan nähtävänä🧐
- Anonyymi00023UUSI
Apn vamnaisuudessa ei kyllä ole rajakattoa laisinkaan!
- Anonyymi00024UUSI
Kaikki järjestyy, euron Koomikko. Sivusta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kaikki järjestyy, euron Koomikko. Sivusta
Ehkei niin sivustakaan 🙂
- Anonyymi00026UUSI
sen siitä saa kun naapurusto on läpimätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196656Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars95586- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520- 41519
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505