Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
Vastaukset 87
Kestän, ei ole ulkonäöllä siunattu. Siksipä mä keskitynkin pinnan sijaan sisimpääni.
- Anonyymi00001UUSI
Masennus?
Miksi? - Anonyymi00002UUSI
Elämä sujuisi rennommin🩷löytäisin helpommin ihmisen joka minun kanssa toivoisi olla. Eikä vain ulkonäön vuoksi.
- Anonyymi00007UUSI
Huomaisit hyvin pian että se ulkonäkö oli se ainoa asia mitä sinulla oli.
- Anonyymi00071UUSI
Etkö voi keskustella netissä ihmisten kanssa ja ottaa niistä selvää ensin, ennenkuin menet niiden kanssa sänkyyn?
- Anonyymi00003UUSI
Yleensä ihminen masentuu lopulta siitä, jos kiusataan ja ympäristö on väärä. Oli sitten kaunein tai ei.
- Anonyymi00008UUSI
Tarvitseeko sellaisille nk kiusaajille ympäristöissä antaa sitä mitä he hakevat tms. Mitä sinä haet tällä lässytyksellä btw
Joo ja jottei masennu, niin etääntyy tarkoituksella henkisesti rasittavista ihmisistä. Energiasyöpöistä.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarvitseeko sellaisille nk kiusaajille ympäristöissä antaa sitä mitä he hakevat tms. Mitä sinä haet tällä lässytyksellä btw
Se on kaikkien itse päätettävissä miten siihen reagoi. Kokemuksista oppii. Oletko sinä kiusaaja? Energiasyöpöistä tms. kannattaa hankkiutua kauas, totta töks.
- Anonyymi00004UUSI
Noh, sellainenhan minä olisin nytkin jos en pitäisi huolta itsestäni. Toisinsanoen jos olisin sellainen niin sisuuntuisin ja tekisin asialle jotain.
Mulla on ihan ok naama, mutta olen pyöreä. En ole enää nykyään niin ulkonäkökeskeinen kuin ennen. Enemmän merkkaa se, että on toimiva kroppa ja aistit muun muassa.
- Anonyymi00057UUSI
Olet varmasti hyvä sellaisena kuin olet 😊
Sivusta - Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Olet varmasti hyvä sellaisena kuin olet 😊
SivustaIHan varmasti niin, hehe....
- Anonyymi00005UUSI
Aina voisi asiat olla paremmin. Pitää olla tyytyväinen siihen mitä on.
- Anonyymi00006UUSI
Se joisi kahvia ja söisi pullaa, ihan niinkun muutkin suomalaiset naiset.
- Anonyymi00023UUSI
Jokainen yläasteikäinen on pidempi ja rotevampi kuin
suurinosa saittilaisista.
Kahvia ja pullaa?
Voisi sillä olla huonoja puolia, mutta en näe yhteyttä masennukseen.
Mutta ihan ensimmäisenä lähtisin kellumaan. Siellä lilluisin lammessa pää ja varpaat pinnalla kuin Lola vedessä tai Pullervo kivellä.- Anonyymi00009UUSI
Olen pyöreä pullukka, en tosin ruma, mutta se masentaa kyllä. Pyrin saamaan painoa alas. Nyt jo sen verran pudonnut etten enää tunne häpeää kulkiessani ulkona.
- Anonyymi00010UUSI
Olen ehtinyt olla vain vähän aikaa ylipainoinen. Enkä todellakaan aio olla sellainen vuosikausia.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen ehtinyt olla vain vähän aikaa ylipainoinen. Enkä todellakaan aio olla sellainen vuosikausia.
Ai, sait niinkun tarpeeksesi kun kokeilit? Ei ollutkaan niin hauskaa kuin toiset naiset väittivät?
- Anonyymi00011UUSI
Et taida olla kokenut elämässäsi ap vielä vakavia sairastumisia tai ylipäätään muutakaan kuin tuollaisia murehdit.
- Anonyymi00012UUSI
Minä voin sanoa, että olen kokenut elämässäni todella paljon ikäviä asioita. Silti koen ylipainon ahdistavana. Kun asiat on huonosti, kestää usein vielä vähemmän peilikuvaa joka ei miellytä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä voin sanoa, että olen kokenut elämässäni todella paljon ikäviä asioita. Silti koen ylipainon ahdistavana. Kun asiat on huonosti, kestää usein vielä vähemmän peilikuvaa joka ei miellytä.
Ei aloittajalta tämä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei aloittajalta tämä
Sepä jännä. Kysymys oli just aloittajalle suunnattu. Noh et nähtävästi tarpeeks oo kokenut kuitenkaan kun oot edelleen noin pinnallinen ihminen.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ikävät asiat ja vakavat sairaudet ei tarkoita samaa. Kun ihminen taistelee hengestää siinä ei ylipaino oo päällimäisenä mielessä
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ikävät asiat ja vakavat sairaudet ei tarkoita samaa. Kun ihminen taistelee hengestää siinä ei ylipaino oo päällimäisenä mielessä
Kun ihminen(=nainen) taistelee hengestään, ei siinä voi muuta tehdä kuin syödä pullaa ja juoda mehua.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kun ihminen(=nainen) taistelee hengestään, ei siinä voi muuta tehdä kuin syödä pullaa ja juoda mehua.
Juu eli et tiedä mitään. Mut elämä opettaa toivotaan et kuolet vakavaa sairauteen joka kerryttää pöhötystä ja nestettä kaikkiella mielellään hitaasti körsien ehkä tuketumalla. 🙏🙏🙏🙏
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Juu eli et tiedä mitään. Mut elämä opettaa toivotaan et kuolet vakavaa sairauteen joka kerryttää pöhötystä ja nestettä kaikkiella mielellään hitaasti körsien ehkä tuketumalla. 🙏🙏🙏🙏
No mitä muuta siinä tilanteessa sitten voi enää tehdä kuin syödä pullaa? Ja juoda sokeroitua mehua, lisäsokeripalojen kanssa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No mitä muuta siinä tilanteessa sitten voi enää tehdä kuin syödä pullaa? Ja juoda sokeroitua mehua, lisäsokeripalojen kanssa.
Ei siinä tilanteessa enää syödä mitään. Ja varmaan kuule se ja sama siinä vaiheessa. Mut sinä oot joku narkki joka kuolee joka tapauksessa aliravittuna ja mätänee joka puolelta.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aika paha anoreksia saa olla jos miettii tuolloinkin painoa ja toistenki. Käyppä mt-puolella keskustelemassa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei siinä tilanteessa enää syödä mitään. Ja varmaan kuule se ja sama siinä vaiheessa. Mut sinä oot joku narkki joka kuolee joka tapauksessa aliravittuna ja mätänee joka puolelta.
No mitä vttua sitten välität jostain vtun ylipainosta jos kerran olet tuossa tilanteessa menossa???
TOdellisuudessa olet joku vtun lä-ski ä-mmä joka nyt parhaillaan näpyttelee kännykkään viestejä pulla toisessa kädessä, pöytä on täynnä tyhjiä limpsapulloja. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
No mitä vttua sitten välität jostain vtun ylipainosta jos kerran olet tuossa tilanteessa menossa???
TOdellisuudessa olet joku vtun lä-ski ä-mmä joka nyt parhaillaan näpyttelee kännykkään viestejä pulla toisessa kädessä, pöytä on täynnä tyhjiä limpsapulloja.Missä puhuin itsestäni. Olen nähnyt elämää. Kokeinut asioita. Muiden ja oma paino ei minua kiinnosta vttujakaan. Sinä oot todennäköisesti ruma ihmisperse. Johon mun kaltainen nainen ei koske pitkällä tikullakaan. Oon kaunis nainen. Mulla sentään joku taso.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Missä puhuin itsestäni. Olen nähnyt elämää. Kokeinut asioita. Muiden ja oma paino ei minua kiinnosta vttujakaan. Sinä oot todennäköisesti ruma ihmisperse. Johon mun kaltainen nainen ei koske pitkällä tikullakaan. Oon kaunis nainen. Mulla sentään joku taso.
"Oon kaunis nainen." Se tarkoittaa pluskoon naisia, +100kg painoluokkaa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
"Oon kaunis nainen." Se tarkoittaa pluskoon naisia, 100kg painoluokkaa.
En edes ole. Vihaan vaan aloittajan kaltaisia turhia ihmisiä. Jotka ovat kuin syöpä lapsellisia, tyhmiä ja yksinkertaisia. Ainut mihin kykenevät nii haukkumaan muita. Eivät tuo mitään hyvää kellekään ja minnekään.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
En edes ole. Vihaan vaan aloittajan kaltaisia turhia ihmisiä. Jotka ovat kuin syöpä lapsellisia, tyhmiä ja yksinkertaisia. Ainut mihin kykenevät nii haukkumaan muita. Eivät tuo mitään hyvää kellekään ja minnekään.
Mutta onneksi sinä olet "itse ihanuus". Se on pääasia.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
"Oon kaunis nainen." Se tarkoittaa pluskoon naisia, 100kg painoluokkaa.
"Oon komea mies ja adoniskin vielä " se tarkoittaa pluskoon miehiä, +100kg painoluokkaa
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mutta onneksi sinä olet "itse ihanuus". Se on pääasia.
Kiitos niin oon. ❤️
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
"Oon komea mies ja adoniskin vielä " se tarkoittaa pluskoon miehiä, 100kg painoluokkaa
Itseasiassa hyvin moni kuntosalia vakavasti harrastava mies on helposti yli satakiloinen, miehillä on sanontakin että alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Tuollainen mies voi olla ihan hyvin komeakin, miksei olisi. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Itseasiassa hyvin moni kuntosalia vakavasti harrastava mies on helposti yli satakiloinen, miehillä on sanontakin että alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Tuollainen mies voi olla ihan hyvin komeakin, miksei olisi.Juu salihirmut ei kyllä itsestäni ole mitenkään komeita.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuollainen mies voi olla ihan hyvin komeakin, miksei olisi.Yksi vastenmielisin miestyyppi on nää salijormat. Jotka tuputtaa elämän ohjeitaan. Pullistelee salikuvissa ja arvostelee ihmisiä.Mistään muusta puhukaan. Anaboliset steroideja vedetty naama sokeana ja ärhennellään joksaiselle ovat arvaamattomia pelottavia.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niinkö olet asiat järjestänyt että noin kävisi naiselle?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niinkö olet asiat järjestänyt että noin kävisi naiselle?
Kuules nyt. En tiedä keitä olette. Eli mulle oikeastaan teidän elämän kohtalot ihan yks vtun lysti. Kunhan ette mun elämään tule.
- Anonyymi00050UUSI
Olen todella vakavasti sairas ja äitini maha täynnä kasvaimia. Silti mietin ulkonäköä. Ei lihominen ja meikkaamisen laiminlyönti tee ihmisestä automaattisesti syvällistä.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kuules nyt. En tiedä keitä olette. Eli mulle oikeastaan teidän elämän kohtalot ihan yks vtun lysti. Kunhan ette mun elämään tule.
En varmasti ole tulossa. En vaan ymmärrä mikä siinä on ongelmana jos itseäni haittaa oma painoni ja olen hävennyt itseäni sen takia.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sepä jännä. Kysymys oli just aloittajalle suunnattu. Noh et nähtävästi tarpeeks oo kokenut kuitenkaan kun oot edelleen noin pinnallinen ihminen.
Miten ihmeessä ulkonäköön panostaminen tekee ihmisestä pinnallisen? Miten sinä olet syvällinen vaan ja ainoastaan sen takia, että olet ruma ???
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Miten ihmeessä ulkonäköön panostaminen tekee ihmisestä pinnallisen? Miten sinä olet syvällinen vaan ja ainoastaan sen takia, että olet ruma ???
Missäs tässä syvällisyydestä puhutaan. Panostan ulkonäkööni enemmän varmaan keskiverto naiset. Siltikään en mieti muiden painoa tai ulkonäköä. Tai ahdistele omaani. Älä siis hauku minua rumaksi vaan siksi että et itse ole tyytyväinen itseesi.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
En varmasti ole tulossa. En vaan ymmärrä mikä siinä on ongelmana jos itseäni haittaa oma painoni ja olen hävennyt itseäni sen takia.
Kuka missään niin sanonut. En vaan ymmärrä miksi mulle jäit jankkaamaan. Kirjoitin kysymykseni juurikin aloittajalle.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Olen todella vakavasti sairas ja äitini maha täynnä kasvaimia. Silti mietin ulkonäköä. Ei lihominen ja meikkaamisen laiminlyönti tee ihmisestä automaattisesti syvällistä.
Juu minäkin olen vakavasti sairas. Saan kohtausia jossa tapahtuu ns. halvauksia. Sekä minulla on aineenvaihdunta sairaus. Äidilläni ollut syöpä 2 kertaa josta jäi pysyvä hermovaurio ei pysty kävelemään kunnolla kuin trollaatorilla. Isälläni on ollut syöpä ja tehty ohitusleikkaus sekä sokeritauti sekä parkisonin tauti. Syöpä arvot nousee kokoajan. Äidilläni pettää munuaiset ja dialyysia aloitetaan. Molemmilla muisti alkanut heikentyä jonkin verran. Olen meinannut menettää molemmat lapset raskaus aikoina. Lisäksi meikkaan ja huolehdin ulkonäöstäni. Muttei se ole päällimäinen murheeni elämässäni eikä oikeastaan asia josta jaksan tressata.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuollainen mies voi olla ihan hyvin komeakin, miksei olisi.Tai sitten pullaa, limsaa ja olutta ryystävä pallomahainen mies
- Anonyymi00016UUSI
Mitäpä tähän nyt vastaisi. Ehkä jonkun silmissä olen tälläkin hetkellä ruma, pyöreä pullukka ja silti pärjäilen eikä ole masennuksia. Ihmisten kauneusihanteet voivat poiketa toisistaan niin paljon, että aivan sama millainen on, niin koskaan ei voi kaikkia miellyttää.
Ulkonäkö on vain yksi asia itsessä, jonka kanssa täytyy vain tulla toimeen. Kun ei rakenna elämäänsä ulkonäön varaan, niin ei asia saa liian suurta painoarvoa. Muut asiat elämässä ovat tärkeämpiä.
Aletheias- Anonyymi00019UUSI
Arvostat enemmän sitä painoarvoa kuin ulkonäköä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Arvostat enemmän sitä painoarvoa kuin ulkonäköä.
Arvostan enemmän elämänlaatua, mutta ihan hauskasti heitetty.
Aletheias - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Arvostan enemmän elämänlaatua, mutta ihan hauskasti heitetty.
AletheiasMutta saanko mä arvostella sua silti ja sanoa tarvittaessa vaikkapa pomppupalloks tai ompuks?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutta saanko mä arvostella sua silti ja sanoa tarvittaessa vaikkapa pomppupalloks tai ompuks?
Olisko "omppupallo" hyvä lempinimi naiselle?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olisko "omppupallo" hyvä lempinimi naiselle?
Tai enemmän tykkäisin omppu-pompusta.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutta saanko mä arvostella sua silti ja sanoa tarvittaessa vaikkapa pomppupalloks tai ompuks?
Miksi kokisit tarvetta arvostella minua? Anna minun olla millainen olen ilman arvosteluja.
Eikä omppu edes kuvaa minua, joten huono sana tässä yhteydessä.
Aletheias - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miksi kokisit tarvetta arvostella minua? Anna minun olla millainen olen ilman arvosteluja.
Eikä omppu edes kuvaa minua, joten huono sana tässä yhteydessä.
AletheiasNo se valitsi sen ompun vain koska se on yleisin muoto suomalaisilla naisilla, joten todennäköistä olisi että sinä myös olet sitä muotoa. Tynnyri on toinen muoto joka on erityinen suomalaisille, sitä ei paljoa muualla edes esiinny.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
No se valitsi sen ompun vain koska se on yleisin muoto suomalaisilla naisilla, joten todennäköistä olisi että sinä myös olet sitä muotoa. Tynnyri on toinen muoto joka on erityinen suomalaisille, sitä ei paljoa muualla edes esiinny.
No antakaa jokaisen olla sen muotoinen kuin on. Mitä se teitä liikuttaa minkä muotoisia ihmisiä täällä on? Jollei miellytä silmää, niin katse pois ja kohti itselle mieluisampaa näkymiä. Tuijottakaa vaikka varpaitanne. Jestas, kaikkeen ihmiset kiinnittääkin huomiota.. 🙄
Tämä omppupomppu lähtee nyt tekemään voimatreeniä. Tehkää perässä, jos jaksatte.
Aletheias - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
No antakaa jokaisen olla sen muotoinen kuin on. Mitä se teitä liikuttaa minkä muotoisia ihmisiä täällä on? Jollei miellytä silmää, niin katse pois ja kohti itselle mieluisampaa näkymiä. Tuijottakaa vaikka varpaitanne. Jestas, kaikkeen ihmiset kiinnittääkin huomiota.. 🙄
Tämä omppupomppu lähtee nyt tekemään voimatreeniä. Tehkää perässä, jos jaksatte.
AletheiasOlet varmasti juuri sopiva! Hyvää treeniä 😊
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Olet varmasti juuri sopiva! Hyvää treeniä 😊
Sivusta huikkasin tämän.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
AletheiasKun treenaat kuuluuko sellainen ääni, pom, pom, pom? Niinkun valtavan iso kumipallo pomppisi.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Olet varmasti juuri sopiva! Hyvää treeniä 😊
Kiitos, olen ihan sopiva ja sopiva oli treenikin 😊
Aletheias - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kun treenaat kuuluuko sellainen ääni, pom, pom, pom? Niinkun valtavan iso kumipallo pomppisi.
😂 No tein kyllä alkulämpäksi vähän hyppyjä, että ehkä siitä sitten kuului pom pom-ääni 😄
Aletheias - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
😂 No tein kyllä alkulämpäksi vähän hyppyjä, että ehkä siitä sitten kuului pom pom-ääni 😄
Aletheias👍👍👍
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
AletheiasArvasin sen....
- Anonyymi00026UUSI
Nytkin olen enemmän kuin pyöreä olen ylipainoinen reilusti, enkä silti pidä itseäni rumana enkä myöskään sen takia ole masentunut.
Tottakai kestän itseäni ja rakastan itseäni olematta kuitenkaan itserakas pskiainen.
Ei se masennus tule itselläni siitä että minkä muotoinen olen vaan elämässä koetuista asioista.- Anonyymi00031UUSI
Kyllä se oikeesti on vaan se muoto, ei ne asiat.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä se oikeesti on vaan se muoto, ei ne asiat.
Sinä et ole minä. Minä en ole masentunut siitä minkä muotoinen olen vaan elämässäni koetuista vastoinkäymisistä.
Turha minun kanssa vääntää tästä asiasta. - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sinä et ole minä. Minä en ole masentunut siitä minkä muotoinen olen vaan elämässäni koetuista vastoinkäymisistä.
Turha minun kanssa vääntää tästä asiasta.Kyllä silti vahvasti epäilen sitä muotoa enempikin.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kyllä silti vahvasti epäilen sitä muotoa enempikin.
Masennuslääkkeet aiheuttavat painonousua.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Masennuslääkkeet aiheuttavat painonousua.
Näin mulle kävi, oli ihan hyvä lääke masennus väheni, vaan kiloja tuli lisää ihan helkkaristi.
Sen jälkeen joutunut kokeilemaan eri mtlääkkeitä kun eihän ne vaan sovi kaikille.
- Anonyymi00041UUSI
Mun mielestäni raja menee siinä, että ketään ei saa sanoa ihraks. Tai possuks. Siinä menee raja
- Anonyymi00046UUSI
Miken mä kestäisi siinä ole edes mitään hävettävää hävettävää on niillä jotka heitä arvostelevat
- Anonyymi00054UUSI
Pieni rasvakerros estää korppuuntumasta. Koskee sekä naisia, että miehiä. Ei tarvitse siis olla langanlaiha.
-Thinksy- Anonyymi00067UUSI
Mutta kun puhutaan metrien ympärysmitoista niin pienestä ei ole kyse.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mutta kun puhutaan metrien ympärysmitoista niin pienestä ei ole kyse.
Sairaalloinen ylipaino on tietysti vaarallinen tila.
-Thinksy
- Anonyymi00059UUSI
Kukaan ei ole ruma (kunhan huolehtii itsestään).
- Sheena- Anonyymi00068UUSI
Mutta luonnostaan kaunis voi olla kaunis vaikkei huolehtisi itsestään mitenkään.
Aikamoinen ristiriita? - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mutta luonnostaan kaunis voi olla kaunis vaikkei huolehtisi itsestään mitenkään.
Aikamoinen ristiriita?Mun mielestäni Jenna Salminen on kuanis nainen vaikka onkin vähän pyylevä, mutta silti ihana
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mun mielestäni Jenna Salminen on kuanis nainen vaikka onkin vähän pyylevä, mutta silti ihana
Haha, onkos tämä vitsipalsta nykyään.
Ei tuo nyt mikään pyylevä ole, mitä kuvia katselin. Mutta ei se kaunista ole nähnytkään koskaan.
- Anonyymi00061UUSI
Haluaako joku stalkkeri/jotkut stalkkerit tilastoida painot, pituudet, että voi arvioida siltä pohjalta muita ja verrata itseään.
Tähän. Olen sisältä hyvin kaunis. Sydän, maksa, perna, haima ja mahalaukku + munuaiset toimivat, kuitenkin monella muulla,
Joku kirjoitti meikkauksesta. Sen pitää viedä todella vähän aikaa. Pikkupikku retusointi.
Näyttää virkeämmältä.
Vilma
Niillä eväillä mennään, mitä mukana on. Tämä elon mittainen retki. - Anonyymi00080UUSI
No menttaalipuolen vajaukset kirvelisi tällä päällä eniten, mutta niistä kärsivä tuskin tajuaisi ongelmirnsa johtuvan niistä, vaan kytkisi sosiaalisuuden ongelmat ulkonäköön.
- Anonyymi00081UUSI
Aloituksesta tuli mieleen juurikin mentaalipuolen tapaukset. Mitä väliä täällä on kenenkään kiloista riehua? Aloittaja ei tunne, eikä tule tuntemaan ketään tänne vastanneista. Silti vetää aloitustaan hirvittällä ragella läpi.Mitä väliä? Oisko vaimonsa sanonut piupaut vaatimuksillensa vai saako se itkupotkuraivarit jokaisen liikapainoisen vastaantulijan kohdalla. Ei voi kun ihmetellä.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Aloituksesta tuli mieleen juurikin mentaalipuolen tapaukset. Mitä väliä täällä on kenenkään kiloista riehua? Aloittaja ei tunne, eikä tule tuntemaan ketään tänne vastanneista. Silti vetää aloitustaan hirvittällä ragella läpi.Mitä väliä? Oisko vaimonsa sanonut piupaut vaatimuksillensa vai saako se itkupotkuraivarit jokaisen liikapainoisen vastaantulijan kohdalla. Ei voi kun ihmetellä.
Täällähän itketään kun naiset haluaa seksiä, mutta kun eivät anna pillua. Itketään kun ollaan vsikka kenen kanssa yhdessä, mutta ei heifän kanssa (ilmeisesti).
Eiköjän kyse ole jollaintavalla menttaalipuolen ongelmista, mitkä jollain syyllä on helpompi vetää johonkin muuhun (ulkönäkö, status, varallisuus tms.) Mitä ei voi tuosta vaan korjata.
Menttaalipuoltahsn vois korjata, mutta siinä joutuisi keskittymään itseensä...joutuisi näkemään itsensä ja ajatuksensa muita vastaan. Yyyhhh.. - Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Täällähän itketään kun naiset haluaa seksiä, mutta kun eivät anna pillua. Itketään kun ollaan vsikka kenen kanssa yhdessä, mutta ei heifän kanssa (ilmeisesti).
Eiköjän kyse ole jollaintavalla menttaalipuolen ongelmista, mitkä jollain syyllä on helpompi vetää johonkin muuhun (ulkönäkö, status, varallisuus tms.) Mitä ei voi tuosta vaan korjata.
Menttaalipuoltahsn vois korjata, mutta siinä joutuisi keskittymään itseensä...joutuisi näkemään itsensä ja ajatuksensa muita vastaan. Yyyhhh..Mutta kuten sanoin... ei heitä kiinnosta...
He keskittyvät etsimään syitä muualta..
- Anonyymi00084UUSI
No mä olen ollut pyöreä pullukka, sairaaloisen lihava, normaali, hoikka ja sairaaloisen laiha, mutta yksi asia on silti aina ollut ja pysynyt noista eri mitoista huolimatta , nimittäin olen
äärimmäisen RUMA nainen. Siinä ei ole auttanut lihavuus, normaalipsino tai hoikkuys yhtään mitään, kun on ruma niin se ei muutu miksikään koskaan. Valitettava tosiasia ja rumuuteni pilasi koko elämäni joka ollut yhtä kärsimystä ja kitumista. Mistähän mua rankaistiin kun mut laitettiin tähän elämään tämän näköisenä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475