Ei ole enää rehellistä,luotettavaa miestä. Max 70v jota sais imeä,+muuta
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Sinä sen jo totesit, ei ole sitä lajia seuraa varttuneimmille!
Miksi lähdet tuolle imulinjalle".., JA MUUTA!?
Mitä se sitten onkin? - Anonyymi00002
Mitäs muuta haluat kun imeä. 70v ukm.
- Anonyymi00003
Jaa tykkäät sua imetään ym.?
No onhan sitä tapoja monenlaisia, olla yhdessä ja nauttia toistensa läheisyydestä.
Olet siis aviossa, joka saattaa rajoittaa jos sua kiinnostaa tapailla enemmän kuin kertakohtaamisua?
Oletko miten kokenut näissä asioissa ja minkä tyyppinen mies olet muuten, ja millainen kaveri sua kiinnostaa?
Itse sinkku, samaa ikää ja pks:lla asustan.
Ok? - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
No onhan sitä tapoja monenlaisia, olla yhdessä ja nauttia toistensa läheisyydestä.
Olet siis aviossa, joka saattaa rajoittaa jos sua kiinnostaa tapailla enemmän kuin kertakohtaamisua?
Oletko miten kokenut näissä asioissa ja minkä tyyppinen mies olet muuten, ja millainen kaveri sua kiinnostaa?
Ok?Ei kokemusta. Etsin raitista sopu suhtaista iso kulli kyllä kiinnostaa. ite olen raitis liikuntaa harrastava pienikullinen mies.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kokemusta. Etsin raitista sopu suhtaista iso kulli kyllä kiinnostaa. ite olen raitis liikuntaa harrastava pienikullinen mies.
Aivan, "kulli menee edellä" mies perässä... itse en ole hakemaasi tyyppiä nähtävästi.
Joten lykkyä jatkossa! - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ok?Meni harhaan. Taidan mennä väärälle palstalle. En ole aviossa. Asun Turussa. Ainoa oikea oli että haluan pillua missä vain.
- Anonyymi00030UUSI
Kaikkea muuta paitsi kakka leikit
- Anonyymi00004
Mistä päin olet 🤔
- Anonyymi00005
Helsinki
- Anonyymi00008
Olen 75 v ja vieläkin panettaa. Miķä avuksi.
- Anonyymi00009
Olis yksi kokemusta vailla.
- Anonyymi00011
Wau! NYTKÖ ehdolla uusi tyyppi aikamies 75-v? Et ilmeisesti avaaja kuitenkaan, jolla erityyppiset mieltymykset ilmeisemmin?
Mutta nyt puhut asiaa, jos olet todella ns. panomies?
Tämä oli suoraan mielitekooni osuva ilmaisu, juuri sen tyyppinen 'miesten mies' on kiinnostava ja ikäkin ihan jees!
Kerro lisää jos olet tässä ketjussa "uusi etsijä"? Missä ja minkä tyyppinen mies olet?
Kiinnostaa!
Hesan suunnasta terkut! - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olis yksi kokemusta vailla.
Avaa enemmän, mitä haet ja haluat kokea?
Kukaan ei tunne, eikä tiedä jos hieman raotat komerosi ovea! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Avaa enemmän, mitä haet ja haluat kokea?
Kukaan ei tunne, eikä tiedä jos hieman raotat komerosi ovea!Tulla pannuksi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulla pannuksi.
Jaa kattila ei riitä? Pannut ovat kyllä käteviä nekin!
Ok. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ok.Matti Näsä se jaksaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ok.Jaahaas kattilapää taas tullut esille.
- Anonyymi00012
75v missä asusteet?
- Anonyymi00013
Kotona vai laitoksessa?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kotona vai laitoksessa?
Ai etkö ole varma missä olet.
- Anonyymi00018
No mitäs vajakit noin teette. Pysykää omalla reviirillänne älkää tänne normaaleitten puolele tule.
- Anonyymi00029
Kyllähän olisi 60v+172 80 mies.Joka eronnut on ja yksin asustelee.Ensikertaa oisin koittelemassa.
- Anonyymi00032UUSI
60v+172 80 mistä päin olet 🤔
- Anonyymi00031UUSI
Löytyy 60 ukm,imettävä.luotettava aloitteleva bi
Täällä olis m68v jota sais naida🤭
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241543
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.148629Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.224523- 187499
- 30482
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11444- 182433
- 41416
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393