Ei ole enää rehellistä,luotettavaa miestä. Max 70v jota sais imeä,+muuta
Onkohan kerro
Anonyymi-ap
31628
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 31
Vanhimmat
Sinä sen jo totesit, ei ole sitä lajia seuraa varttuneimmille!
Miksi lähdet tuolle imulinjalle".., JA MUUTA!?
Mitä se sitten onkin?
Mitäs muuta haluat kun imeä. 70v ukm.
Jaa tykkäät sua imetään ym.?
No onhan sitä tapoja monenlaisia, olla yhdessä ja nauttia toistensa läheisyydestä.
Olet siis aviossa, joka saattaa rajoittaa jos sua kiinnostaa tapailla enemmän kuin kertakohtaamisua?
Oletko miten kokenut näissä asioissa ja minkä tyyppinen mies olet muuten, ja millainen kaveri sua kiinnostaa?
Itse sinkku, samaa ikää ja pks:lla asustan.
Ok?
Ei kokemusta. Etsin raitista sopu suhtaista iso kulli kyllä kiinnostaa. ite olen raitis liikuntaa harrastava pienikullinen mies.
Aivan, "kulli menee edellä" mies perässä... itse en ole hakemaasi tyyppiä nähtävästi.
Joten lykkyä jatkossa!
Meni harhaan. Taidan mennä väärälle palstalle. En ole aviossa. Asun Turussa. Ainoa oikea oli että haluan pillua missä vain.
Kaikkea muuta paitsi kakka leikit
Mistä päin olet 🤔
Helsinki
Olen 75 v ja vieläkin panettaa. Miķä avuksi.
Olis yksi kokemusta vailla.
Wau! NYTKÖ ehdolla uusi tyyppi aikamies 75-v? Et ilmeisesti avaaja kuitenkaan, jolla erityyppiset mieltymykset ilmeisemmin?
Mutta nyt puhut asiaa, jos olet todella ns. panomies?
Tämä oli suoraan mielitekooni osuva ilmaisu, juuri sen tyyppinen 'miesten mies' on kiinnostava ja ikäkin ihan jees!
Kerro lisää jos olet tässä ketjussa "uusi etsijä"? Missä ja minkä tyyppinen mies olet?
Kiinnostaa!
Hesan suunnasta terkut!
Avaa enemmän, mitä haet ja haluat kokea?
Kukaan ei tunne, eikä tiedä jos hieman raotat komerosi ovea!
Tulla pannuksi.
Jaa kattila ei riitä? Pannut ovat kyllä käteviä nekin!
Ok.
Matti Näsä se jaksaa.
Jaahaas kattilapää taas tullut esille.
75v missä asusteet?
Kotona vai laitoksessa?
Ai etkö ole varma missä olet.
No mitäs vajakit noin teette. Pysykää omalla reviirillänne älkää tänne normaaleitten puolele tule.
Kyllähän olisi 60v+172 80 mies.Joka eronnut on ja yksin asustelee.Ensikertaa oisin koittelemassa.
60v+172 80 mistä päin olet 🤔
Satakunnasta olen
Löytyy 60 ukm,imettävä.luotettava aloitteleva bi
Täällä olis m68v jota sais naida🤭
Täällä olisi mies joka haluaa imeä...
Mistäpäin imijä.mä oon satakunnasta 60v aloitteleva bi ukm
On, haluan imeä klitoristasi...
Tule ja ota niinkuin haluat kunhan ei väkivallalla.63v satakuntalainen mies
Totta tosiaan, ei löydy luotettavaa vaki miestä, jolla vähintään 16cm kulli (mielellään vieläkin pidempi), jota saisi imeä ja antaa hänelle peppua. Olen hakenut eri sivustoilla, mutta ei löydy kuin pika imuja ohikulkijalle tai pikkuista pippeliä tai sitten toiset btm tyrkyttää itseään minua imemään js peppuaan antamaan.