Oli ilikiä mulle jo teininä. Sama meno jatkuu
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Iso nokka
- Anonyymi00005UUSI
Ei siel oo enää vankilatoimintaa. Akaalle toi AP joutaa.
- Anonyymi00003UUSI
Samat kaunat ja kauheet muijat seuraa sinua sarja-aloittajaäijä päässäsi ihan jopa keski-ikään asti? Kunhan nostin tuon euron populistin kiusaksi tämänkin aloituksen ylös, koska
- Anonyymi00011UUSI
Katkeraa myös
- Anonyymi00004UUSI
Sinä jo nakin Messutalon kakkarana ei varmasti edes ihmekään.
- Anonyymi00006UUSI
Sinä joka täällä olet minua alaksi haukkunut et edes tunne minua. Ei ole mitään yhtäläisyyttä keneenkään noin pitkältä ajalta saatikka, että olisin kenellekään tehnyt mitään pahaa. Miten sinusta tuli tuntemattomien kiusaaja?
- Anonyymi00007UUSI
Miten nuori oikein oot vai jämähtänyt. En ees muista ees kaikkien nimiä joiden kanssa oltii yläasteella saatikka tunnistaisin. Ainostaan ne joiden kans edelleen ollaan tekemisissä.
- Anonyymi00008UUSI
AP:n uhkaava käytös on edelleen käytössä kuten jo nuorena. Get Help,.. pleez
- Anonyymi00010UUSI
Onko ap nainen myös?
- Anonyymi00012UUSI
AP katkeruus ei kaunista.
- Anonyymi00014UUSI
Ei niin, katse peiliin joskus itsekukin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars2003348- 951493
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2621168- 1301158
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä871003- 99888
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun113722Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56715Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108688- 39617