kaivatultasi juuri nyt?
Vastaukset 121
- Anonyymi00001
Ootko nähny mun sydäntä ja jos näkyy, niin lähettäisitkö sen takas
- Anonyymi00004
En.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En.
Ei oo näkyny vai et lähetä?
- Anonyymi00002
Paljon kello
- Anonyymi00003
0:17
- Anonyymi00005
Oliko tarkoitus "vain" tulla lähelle ☺️?
- Anonyymi00034
En voinut olla tulematta. Vähän keräsin rohkeutta.😬
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kiva ☺️
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miksi muuten valvot tuohon aikaan?
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Miksi muuten valvot tuohon aikaan?
Koska en saanut nukuttua.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Koska en saanut nukuttua.
Tuu "vierihoitoon", niin nukutaan tukkina viikko?
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tuu "vierihoitoon", niin nukutaan tukkina viikko?
Tää on siis ihan tällainen kuvitteellinen heitto 😂
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Tää on siis ihan tällainen kuvitteellinen heitto 😂
Nyt se ei uskalla enää ikinä kirjoittaa mitään 😶
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Nyt se ei uskalla enää ikinä kirjoittaa mitään 😶
Mulla ei oo aikaa nukkua viikkoa 😂
- Anonyymi00006
Millon pääsen sun kainaloon?
- Anonyymi00007
Mikä on pappatunturin tulpan kiristysmomentti?
- Anonyymi00008
5nm
- Anonyymi00009
Miksi kaikki ne valheet?
- Anonyymi00012
Mitkä valheet? 😳
- Anonyymi00017
Tasan yksi ja sekin oli paniikkireaktio
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tasan yksi ja sekin oli paniikkireaktio
Miksi paniikkireaktio ja mitä valhe koski?
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitkä valheet? 😳
Siitä ettei sulla ole muita naisia
- Anonyymi00010
Tykkäätkö musta?
- Anonyymi00036UUSI
Joo.🥹
- Anonyymi00011
Onko ikävä? Miten paljon?
- Anonyymi00033
Ihan kamala ikävä.💔
- Anonyymi00013
Halailetko tyynyä ja olen mielessäsi?
- Anonyymi00014
Juu
- Anonyymi00015
Joka ilta kun alan nukkumaan ja oikein tissien väliin tiukasti.
Suomalainen turjake mieheni on mies, mutta ÖISIN HÄNESTÄ TULEE MINUN TISSI-VAUVA 🥰😘❤️💋💋💋 - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joka ilta kun alan nukkumaan ja oikein tissien väliin tiukasti.
Suomalainen turjake mieheni on mies, mutta ÖISIN HÄNESTÄ TULEE MINUN TISSI-VAUVA 🥰😘❤️💋💋💋Esim tämä naisia esittävän emojeita ylikuluttavan turjakelinja- vaikuttaako sekin lukijat uskottavalta jossain mielessä? Jotain on näin ollen pahasti pielessä
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Esim tämä naisia esittävän emojeita ylikuluttavan turjakelinja- vaikuttaako sekin lukijat uskottavalta jossain mielessä? Jotain on näin ollen pahasti pielessä
Voi olla myös matkija.
- Anonyymi00118UUSI
Vain vaalea käy.
- Anonyymi00016
Onko mikään muuttunut kesän jälkeen?
- Anonyymi00035UUSI
Ei ja joo.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ja joo.
E ja J toimi !
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ja joo.
Mikä joo?
- Anonyymi00018
Tämä menee lähelle. Ei kauas eikä tuntemattomille.
Toivotko koskaan, kun makaat selälläsi sängyllä, että tulisin huoneen ovelle, katsoisimme toisiamme, tulisin varovasti päällesi, painaisin pääni lähelle kaulaasi ja antaisin lämpimän suudelman siihen?- Anonyymi00020
En oikeastaan ajattele sellaisia. Olen aika kaukana mistään läheisistä ihmissuhteista. En tähän pyrkinyt, mutta tässä sitä ollaan.
- Anonyymi00021
Mies, oliko se "flunssa" silloin aikanaan peittelyä jostain muusta?
- Anonyymi00028
Ei kai ole ollut flunssaa 🤔 enkä peittelisi säälittävästi totuutta flunssalla. Jotain oli mutta hän tietää sen, joten jollekin muulle tämä. Eikä ole tiedossa että hän olisi joskus epäillyt sanaani.
- Anonyymi00022
mitä jos en jaksa enää
- Anonyymi00024
Oltaiskohan me yhdessä vahvoja?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oltaiskohan me yhdessä vahvoja?
en tiiä :( ei tästä mitään tulee :( olen taas niin vainoissa
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
en tiiä :( ei tästä mitään tulee :( olen taas niin vainoissa
Pelottaako emojien tai hymiöiden erikoismies rappukäytävä vai jalkakäytävä tällä kertaa?
- Anonyymi00025
Et kai pidä minua etuoikeutettuna tai kultalusikka suussa syntyneenä?
- Anonyymi00099UUSI
Kyllä pidän ja se on sun tragedia se. Olisit varmaan muuten aika ihana. Ei, ei se raha kasva puissa, vaan sille tulee hirveästi hintaa, ei se ole sen arvoista. Sitä jää käytännössä orvoksi kun painetaan hullun lailla töitä. Surullisinta on se, ettei sun oma älysi tajua näitä juttuja, vaan pitää kiinni opitusta.
- Anonyymi00029
Jäikö jotain epäselvyyksiä?
- Anonyymi00030
Joskus jää. Kun tykkäsi toisesta, eikä saanut vastauksia. Olisi pitänyt varmaan osata joskus kysyä oikeat kysymykset aikanaan.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joskus jää. Kun tykkäsi toisesta, eikä saanut vastauksia. Olisi pitänyt varmaan osata joskus kysyä oikeat kysymykset aikanaan.
Niinpä, sillä se olisi selvinnyt.
- Anonyymi00031
Koska kohdataan?
- Anonyymi00067UUSI
How about now?
- Anonyymi00032
Miksi veit yöuneni?
- Anonyymi00066UUSI
Olen syytön!
- Anonyymi00087UUSI
Anteeksi
- Anonyymi00037UUSI
Ei kai henkseleitä varten tarvitse lähteä kauppaan? Kun eihän niitä tarvitse sovittaa. Tilaa netistä kivat.
- Anonyymi00054UUSI
Pitäähän ne nyt sovittaa, että on oikean pituiset 🙄
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Pitäähän ne nyt sovittaa, että on oikean pituiset 🙄
Niissä on yleensä säätövaraa.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Niissä on yleensä säätövaraa.
🤔eihän 😂olisikohan ollut pikkusen hjuumoria.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
🤔eihän 😂olisikohan ollut pikkusen hjuumoria.
Ei voi tietää, tietääkö kaikki. Nii.
- Anonyymi00038UUSI
Näytinkö keskisormea? Nooh taisinpa näyttää sillai pienesti samalla kun raavin päätäni.
- Anonyymi00040UUSI
Minkähän takia muuttui just äsken kellonajat noihin viimeisimpiin tulleisiin kommentteihin?
- Anonyymi00074UUSI
Jotain ne täällä touhuavat, päivityksiä varmaan. Kuinkahan kauan lie vielä joutuvat tätä lastentarhaa "vahtimaan". Hymähdys
- Anonyymi00041UUSI
no joko sä sait sen naisen valloitettua
- Anonyymi00042UUSI
Tehdäänkö vauva meille
- Anonyymi00043UUSI
Kenen kans haluat vauvan tehdä.
- Anonyymi00044UUSI
Saitko siemenet illalla sisään? Entä haluatko itse?
- Anonyymi00045UUSI
Kyllä se onnistu Rakkaani
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Saitko siemenet illalla sisään? Entä haluatko itse?
Punaiset posket on ja siemenet sisällä
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Punaiset posket on ja siemenet sisällä
Sä et kyl nuku koskaan.
En oo ihan 100% varma tästä vauva asiasta. Säkö sitten haluaisit pitää? - Anonyymi00065UUSI
ei enään koskaan
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kyllä se onnistu Rakkaani
Niin onnistuu kun olemme tässäkin kierrossa jo kylvöt suorittaneet ❤️ Sivusta vain
- Anonyymi00124UUSI
Kyllä kultaseni... hiekkalaatikolle on ikävä!
- Anonyymi00049UUSI
Nukuitko hyvin, kulta?
- Anonyymi00050UUSI
Kyllä nukuin Kultaseni
- Anonyymi00057UUSI
Huolestun kun kullittelet isolla koolla.
- Anonyymi00056UUSI
Että tekikö se vieras muna hyvää silloin kun naimisissa ollessa petit minua?
- Anonyymi00058UUSI
Nyt ryhtiä peliin Kultaseni...Haluatko tavata kotonani vai sinulla. Toisin korvapuusteja meille kaikille ja leikitään yhdessä
- Anonyymi00059UUSI
Vaikkapa mun luona❤️
- Anonyymi00063UUSI
En mitään, koska minulla ei ole kaivattua, mutta vihattu on!!
- Anonyymi00064UUSI
Onko sulla tulossa mukava päivä?
- Anonyymi00068UUSI
Miten haluaisit, että suhtaudun tai toimin?
- Anonyymi00069UUSI
Miten itse haluat? It's up to you.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Miten itse haluat? It's up to you.
Ei nyt ihan niinkään, hänen kanssaan.
- Anonyymi00082UUSI
Ihan normisti. Moikkaat ja jäät juttelemaan hetkeksi. Jos olet naisesi kanssa liikkeellä, pelkkä moikkaaminen riittää.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ihan normisti. Moikkaat ja jäät juttelemaan hetkeksi. Jos olet naisesi kanssa liikkeellä, pelkkä moikkaaminen riittää.
Ei sinulle vaan miehelle.
- Anonyymi00081UUSI
Oot kaikkille noin söpö. Vaan vain mulle 😍
- Anonyymi00097UUSI
* Ootko siis piti tuossa lukea.
- Anonyymi00084UUSI
Täytyykö tytön olla ilman sinua?
- Anonyymi00085UUSI
Ei.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ei.
❤️
- Anonyymi00088UUSI
Voinko luottaa siihen, että olet vielä vuoden päästäkin näillä kulmilla? Luottamus on vähän heikoilla tätä nykyä. Uskon nyt vain erittäin hitaisiin liikkeisiin. Jos niihinkään.
n>m - Anonyymi00090UUSI
Et voisiko hän heittää mulle kasvokkain tai suoraan viestillä jonkun tollaisen "Haluan nähdä sut seksikkäissä vaatteissa", "Kenenkään ei tarvitse tietää meistä" tai "Haluan nuolla jalkojasi". Ei tarttis enää tykätä.
- Anonyymi00119UUSI
En oo kyllä nuollut kenenkään jalkoja, mutta ehkä vois kokeilla, jos hän siitä pitäisi. Ei se minulta olis pois.
- Anonyymi00121UUSI
Näitä viestejä on nyt alkanut tulemaan mulle.
- Anonyymi00091UUSI
Juuri nyt. Juuri nyt haluaisin kysyä, mikä muu tarkoitus oli saada minut tälle palstalle sen lisäksi, mihin viittasi se sinun hokema, että olet paha, kun sehän on taasen toimenpide minua kohtaan asiasta, josta et ole kokonaan tietoinen ja minkä tiedot sait väärällä tavalla. Ainakin tuon.
Toisena hyvänä kysymyksenä olisi yhteenlasku. Se menisi kutakuinkin näin: paljonko siitä tulee, kun 1 on epämääräistä lukua vastassa kuitenkin niin, että 1 yrittänyt pitää koossa nuo muut ja ajatella noiden muiden etua plus himpun verran myös omaansa?- Anonyymi00092UUSI
Jos ihminen hokee olevansa paha, kertoo jostain syyllisyyden taakasta. Ei pääse yli siitä ja hakee sillä anteeksiantoa ja hyväksyntää. Kysy mitä on tehnyt, miksi. Jos keskustelu ei onnistu, jatka matkaasi. Epämääräisyys ei johda mihinkään, eli ei tiedä omaa eikä toisen parasta tai että miksi edes haluaa mitä haluaa. On ehkä onneton elämässään ja tarraa johonkin mikä kiiltää, mutta ei ole valmis panostamaan
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jos ihminen hokee olevansa paha, kertoo jostain syyllisyyden taakasta. Ei pääse yli siitä ja hakee sillä anteeksiantoa ja hyväksyntää. Kysy mitä on tehnyt, miksi. Jos keskustelu ei onnistu, jatka matkaasi. Epämääräisyys ei johda mihinkään, eli ei tiedä omaa eikä toisen parasta tai että miksi edes haluaa mitä haluaa. On ehkä onneton elämässään ja tarraa johonkin mikä kiiltää, mutta ei ole valmis panostamaan
Eipä ollut ihan tuollainen tilanne. Lisäksi on muutakin, mitä en voi sanoa tässä. Ei kannata kysellä, kiitos.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Eipä ollut ihan tuollainen tilanne. Lisäksi on muutakin, mitä en voi sanoa tässä. Ei kannata kysellä, kiitos.
En aio kysellä, enkä olettanut mitään. Pohdintoja vain samantyyppisesti käyttäytyvästä henkilöstä joka kerran sivusi elämässä.
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
En aio kysellä, enkä olettanut mitään. Pohdintoja vain samantyyppisesti käyttäytyvästä henkilöstä joka kerran sivusi elämässä.
Joo, kiitti selvennyksestä.
- Anonyymi00095UUSI
Oletko vielä sinkku?
- Anonyymi00098UUSI
Minä en ole henkisesti aikuinen. Tyydyn osaani yksinäisenä. Minusta olisi naiselle vain haittaa.
- Anonyymi00122UUSI
Tiedän sen. Onneksi olet sen asian suhteen rehellinen. Sinussa on silti paljon potentiaalia kasvuun. Tiedän, että pystyt siihen.
- Anonyymi00102UUSI
Whst's up my love?
- Anonyymi00103UUSI
It went down cos I pleased myself
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
It went down cos I pleased myself
Ok. Have a nice day 😏
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ok. Have a nice day 😏
Thx, i do now
- Anonyymi00105UUSI
olin niin mustis susta alusta alkaen :( stalkkasin kaikkia naisia ja pidin uhkana :( anteeksi :( sulla oli varmaan rankkaa
- Anonyymi00108UUSI
stalkkasin sun eksiä ja ihan kaikkea olin varma että käyt siinä naapurissa sitäkin laittamassa :( anteeksi vielä
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
stalkkasin sun eksiä ja ihan kaikkea olin varma että käyt siinä naapurissa sitäkin laittamassa :( anteeksi vielä
äiti aina sanoi että miehiin ei voi luottaa :( jotenkin se on jäänyt päähän:( äitikin sanoi että isä halusi sittenkin ihan erinäköistä kun mitä hän oli koskaan vaikka toisin oli puhunut :( siksi en luottanut että olisin sun type :( ajattelin et ne oli sun sanomisia etten näytä siltä miltä pitäisi :( siltä miltä alussa :(
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
äiti aina sanoi että miehiin ei voi luottaa :( jotenkin se on jäänyt päähän:( äitikin sanoi että isä halusi sittenkin ihan erinäköistä kun mitä hän oli koskaan vaikka toisin oli puhunut :( siksi en luottanut että olisin sun type :( ajattelin et ne oli sun sanomisia etten näytä siltä miltä pitäisi :( siltä miltä alussa :(
olen pahoillani kaikista vuosista :( jokaisissa kekkereissä ämmät vttuilivat ja kyyläsivät ja tiedän miksi :( olin kaikkien mielestä pelle :( olit heitäkin lykkinyt :(
- Anonyymi00107UUSI
pelkään naisia koska jo ylä asteella tuli selväksi että useimmat pitävät minua ns ei minään ei ole ollut mitään porukkaa koskaan paitti alakoulussa ja siksi olen outolintu ja naiset jyräävät minut ja haluavat miehiäni
- Anonyymi00111UUSI
olen pahoillani vuodista kanssasi
- Anonyymi00112UUSI
Oletko kuiva?
- Anonyymi00116UUSI
Jutut on. sitähän sä kysyit.
- Anonyymi00126UUSI
En edelleenkään.
Vanha nainen
- Anonyymi00113UUSI
Aiheuttivatko viestini suuttumusta vai hämmennystä?
- Anonyymi00114UUSI
Raivoa ja häpeää
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Raivoa ja häpeää
Miksi ja mitä niissä viesteissä on?
- Anonyymi00123UUSI
Miksi kirjoitit ettet tunne häntä etkä tiedä miten hän sen tekee? Jätin mainitsematta, että olen nähnyt teidät kahdesti yhdessä. Rehellisesti sanottuna kommentti 99% ei siksi ollut totta. 1% pehmennys keskustelussa.
- Anonyymi00125UUSI
Tekee mitä ja ketä en tunne? Naista vai miestä?
- Anonyymi00127UUSI
Tää jäi vaivaamaan. Voisitko tarkoittaa sitä tyyppiä, joka oli viimeksi paikalla kun nähtiin? On mahdollista, että olen istunut viime vuoden alussa hänen kanssaan samassa pöydässä, jossa oli muitakin. Otin netistä selvää hänen ammatistaan ja siinä oli silloin sen ammatin edustajia. Mulla on vain niin huono kasvo- ja nimimuisti, ettei jäänyt mieleen. Siksi pidin uutena tuttavuutena. Enkä kyllä ole yhtään varmaan, oliko sama henkilö. Joka tapauksessa en koskaan ole ollut "yhdessä" hänen kanssaan. En viestitellyt tai mitään. Kerran moikannut takaisin kun näin keväällä. Tämä kuin hänelle, jos olisi häneltä.
(En vieläkään kyllä tiedä, mitä tarkoitat tekemisellä.)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79644
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun94579Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498