Jämpsässä on varmaan muitakin jotka harrastavat, olisi mukavaa saada harrastus seuraa. Perustetaan vaikka rinki jossa piereskellään ympyrässä ja tuoksutellaan. Tuntuu hyvältä kun lämmintä ilmaa purkautuu pakaroiden välistä tuoksun kera.
Voitaisiin tavata jämpsän portissa klo 18 nurkkapöydässä.
Piereminen harrastuksena
16
130
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Tee palvelus...Hanki lobotomia
- Anonyymi00002
Kertoi itse munkki-ääliö, jolle se jämpsänportin nurkkapöytä on varattu munkin puremiseen/hokemiseen!
- Anonyymi00003
taitaapi siellä majailevilta pappareislta aika usein suolikaasu karkailla, etenkin tukevan munkkikahviaamiaisen jälkeen, saattaapi välillä tulla kosteitakin tuhnuja
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
taitaapi siellä majailevilta pappareislta aika usein suolikaasu karkailla, etenkin tukevan munkkikahviaamiaisen jälkeen, saattaapi välillä tulla kosteitakin tuhnuja
siis onko näin JN kyllä asiantuntija tietää,pieru poliisi,siis eikö niin,sano toki..
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
siis onko näin JN kyllä asiantuntija tietää,pieru poliisi,siis eikö niin,sano toki..
Hanki lobotomia
- Anonyymi00006
Toki se keskipöytä! Haistaan ja nauretaan sitten porukalla!
- Anonyymi00007UUSI
Porsas röh röh
- Anonyymi00009UUSI
Hieno idea!! Ja sitten perustetaan tuulivoimala ja aletaan myymään sähköä.
- Anonyymi00012UUSI
Hanki lobotomia
- Anonyymi00010UUSI
Se on energia joka virtaa!
- Anonyymi00011UUSI
Hanki lobotomia munkin purija
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hanki lobotomia munkin purija
Kertoi itse kaikkien munkinpurijoitten oppi-isä!
- Anonyymi00014UUSI
Tulkaa ihmeessä tänään pieremään klo 18 sama paikka.
- Anonyymi00015UUSI
Ja munkki-ääliö tarjoaa munkit ja pureskelut!
- Anonyymi00016UUSI
tuleeko JN deaktivoidun kanssa vartioimaan tapahtumaan,me vaan kysyn,siis eikö niin,sano toki
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja munkki-ääliö tarjoaa munkit ja pureskelut!
Sillä on pelkät ikenet, se joutuu liottamaan munkin kahvissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409