Jos mies ehdottaisi tapaamista?
Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
Nainen, miten suhtautuisit
53
430
Vastaukset 53
- Anonyymi00001UUSI
Oletetaan, että mies olisi se, ketä olet täällä kaivannut.
AP- Anonyymi00005UUSI
No se ei tulisi ihan täytenä yllätyksenä kun hän on asiaa hieman ottanut jo esille sanomalla, että olisin ainoa nainen jonka kanssa voisi ajatella seurustelevansa. Ottaen huomioon etten itse ottanut aihetta esille oletan hänen tarkoittaneen mitä sanoi. Tokihan elämäntilanteet ovat esteenä ja mielenkiekurat. Jos mies olet täällä lukemassa niin toivon ettet ole ominut viimeaikaisia minuna esiintymisiä täältä ja että kaikki välillämme on hyvin.
- Anonyymi00002UUSI
Olisin onnesta sykkyrällä.
- Anonyymi00003UUSI
En usko, että aloitus on minulle mutta suostuisin tietysti tapaamiseen ja haluaisin seurustella. Ainut ongelma on se että vihaan ulkonäköäni nyt ylipainoisena eli painoa pitäisi saada vähän alas että voisin olla luontevasti hänen kanssaan. :(
- Anonyymi00027UUSI
Pitäisi ja pitäisi..... Miksi et tee mitään, ei ole vaikeaan vähentää energiansaantiaan.
- Anonyymi00029UUSI
Aloitus ei ole kenellekään tietylle.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aloitus ei ole kenellekään tietylle.
ok.
- Anonyymi00004UUSI
Tottakai tapaisin miehen. Jos mies kertoisi tapaamisessa sellaisista tunteista, hän varmaan vaistoaisi tuolloin myös minun olevan valmis kuulemaan ne. Tilanne voi johtaa siihen, että molemmat haluaa seurustella pian.
- Anonyymi00006UUSI
Olisin kyllä erittäin onnellinen. En ehkä ensi tapaamisella vielä seurustelemaan olisi alkamassa. Mutta tutustua haluaisin ja tietysti toivoisin, että se sitten johtaisi seurusteluun.
- Anonyymi00007UUSI
1. Hämmentyisin ja ilahtuisin. Häneltä yllättävää käytöstä. Ajattelisin, että haluaa nähdä kaverina tai on tarjoamassa jotain työmahdollisuutta, yhteistyötä. Sellainen olisi todella tervetullut mun tilanteessa.
2. Pettyisin, vaikka minulla on tunteita häntä kohtaan. Hän tietää, että olen naimisissa, eikä suhde ole mahdollinen.- Anonyymi00023UUSI
Mitähän sä nyt meinast hyvä ihminen. Ryhdistäydy.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitähän sä nyt meinast hyvä ihminen. Ryhdistäydy.
Mitä tuolla tarkoitat? Onko vastauksessani jotain yllättävää? Missä mielessä ryhdistäydy? Vastasin mahdollisimman rehellisesti.
- Anonyymi00008UUSI
Oisin et whaaaat 🫢?
- Anonyymi00037UUSI
Entä sen jälkeen ihana blondini?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Entä sen jälkeen ihana blondini?
Värjään hiukset?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Värjään hiukset?
Mihin väriin?
- Anonyymi00009UUSI
Ei varmaan mulle. Mutta olisisin varmaan yhtä hymyä.
- Anonyymi00010UUSI
Ennen tapaamista pitäis laihduttaa 11 kiloa.
- Anonyymi00011UUSI
Monella sama ongelma. Minun pitää laihduttaa 7-8 kiloa ensin, sitten voin harkita tapaamista.
- Anonyymi00012UUSI
Mentäis ongelle 🤪
- Anonyymi00014UUSI
Ai onkimas kysytää se alaks olee mun kans?
Kumpi kaivaa madot? - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ai onkimas kysytää se alaks olee mun kans?
Kumpi kaivaa madot?Voisit tunkea ne onget takapuoleesi ja jättää kalat rauhaan.
- Anonyymi00039UUSI
Pilkille tätä menoa 😅
- Anonyymi00052UUSI
Voitais mennä niin kuin sovittiin ☺️
- Anonyymi00013UUSI
Mies saisi tuntea sen nahoissaan 😇
- Anonyymi00016UUSI
Lupaat vaan kuitenkin
- Anonyymi00015UUSI
Mä just rukoilin Jumalalta hänelle rohkeutta asian suhteen. Ois se niin ihanaa. ♡
- Anonyymi00017UUSI
Tunteemme toki tiedetään, mut hänel ei rohkeus riitä ja ymmärränkin häntä koska tilanne on mikä on. Silti rukoilin ja toivon niin sitä päivää et se tulis ja mieluusti ennemmin kuin myöhemmin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tunteemme toki tiedetään, mut hänel ei rohkeus riitä ja ymmärränkin häntä koska tilanne on mikä on. Silti rukoilin ja toivon niin sitä päivää et se tulis ja mieluusti ennemmin kuin myöhemmin.
Voi helvetti. Etkö millään tajua ettet kiinnosta minua?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja se ois ihanaa kuulla silmiin katsomalla irl. En tosin tiedä miten reagoisin. Outoa se ois.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja se ois ihanaa kuulla silmiin katsomalla irl. En tosin tiedä miten reagoisin. Outoa se ois.
Metrossa tulet mun viereen seuraavan kerran.
Nainen - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi helvetti. Etkö millään tajua ettet kiinnosta minua?
Ei ollut sinulle tuo viesti. Rauhoitu.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ollut sinulle tuo viesti. Rauhoitu.
Hyvä
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
NainenOletin että kysyjä on mies, toki voi olla nainenkin. Minä kaipaan miestä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
NainenOkei. Ehkä tulenkin!
- Anonyymi00033UUSI
Kannattaa tosiaankin rukoilla satuolentoja apuun, niin välttyy itse tekemästä töitä. Uskovaiset ovat äärettömän itsekkäitä, en haluaisi olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kannattaa tosiaankin rukoilla satuolentoja apuun, niin välttyy itse tekemästä töitä. Uskovaiset ovat äärettömän itsekkäitä, en haluaisi olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.
Ei kyllä kantsii itekään Jumalaa leikkiä, kokemusta on….. ylpeys käy lankeemuksen edellä. Aina.
- Anonyymi00024UUSI
Tulisipa multiversumihypoteesi todistettua kertaheitolla! Saisinkohan Nobelin?
- Anonyymi00025UUSI
Tapaisin hänet kyllä, mutta pyytäisin tuollaista seurustelupyyntöä häneltä todella kummallisena tämän kaiken jälkeen.
- Anonyymi00030UUSI
- Anonyymi00034UUSI
Miksi et vastaa? 😔
- Anonyymi00035UUSI
Aika pöhkö saa olla, jos kuvittelee tunnistavansa itsensä aloituksesta.
- Anonyymi00045UUSI
Aloitus ei ollut kenellekään tietylle. Vertailen vain miten muut naiset toimivat.
ap
- Anonyymi00036UUSI
Olisin iloinen!
- Anonyymi00040UUSI
Voi kun hän pyytäisikin, mutta ei siltä vaikuta ja kesäkin on kohta mennyt😡
- Anonyymi00041UUSI
Kuvittelin, että olisin nähnyt kaivattuni lauantaina. Mutta enpäs näekään. Se siitä sitten. Ehkä ensi kuussa.
- Anonyymi00044UUSI
Kuulema 30v oletta täällä jahkanneet tuota samaa saagaa,eikö vieläkää ole onnannu?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kuulema 30v oletta täällä jahkanneet tuota samaa saagaa,eikö vieläkää ole onnannu?
Ei niin kauan. Kolme vuotta enintään.
- Anonyymi00043UUSI
Taitaa olla taas palstavakkarin yksinpuheluketju. Huomenna sitten fiksuna palaveriin.
- Anonyymi00046UUSI
Suostuisin tapaamiseen tietenkin.
Ja mikäli hän on sama jota kaipaan itse,
olisin enemmänkin kuin vaan onnellinen jos noin.
Mutta eipä tässä niin käy ikinä, joten ei kannata edes haaveilla moisesta asiasta.
Eikä odotella turhaan tapaamis ehdotteluita. - Anonyymi00047UUSI
Tapaisin mielelläni ja katsottaisi tuleeko tapaamisesta jatkoa😊
- Anonyymi00049UUSI
Jos mä lupaan ajatella häntä, kun suutelen tms. toisten kanssa, niin ok 😉?
- Anonyymi00051UUSI
Odottanut jo pitkään noin käyvän. Olisin valmis!
Mn tumma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413