Nainen, miten suhtautuisit

Anonyymi-ap

Jos mies ehdottaisi tapaamista?
Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?

58

760

Vastaukset 58

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletetaan, että mies olisi se, ketä olet täällä kaivannut.
      AP

• Anonyymi00005

No se ei tulisi ihan täytenä yllätyksenä kun hän on asiaa hieman ottanut jo esille sanomalla, että olisin ainoa nainen jonka kanssa voisi ajatella seurustelevansa. Ottaen huomioon etten itse ottanut aihetta esille oletan hänen tarkoittaneen mitä sanoi. Tokihan elämäntilanteet ovat esteenä ja mielenkiekurat. Jos mies olet täällä lukemassa niin toivon ettet ole ominut viimeaikaisia minuna esiintymisiä täältä ja että kaikki välillämme on hyvin.

• Anonyymi00002

Olisin onnesta sykkyrällä.

• Anonyymi00003

En usko, että aloitus on minulle mutta suostuisin tietysti tapaamiseen ja haluaisin seurustella. Ainut ongelma on se että vihaan ulkonäköäni nyt ylipainoisena eli painoa pitäisi saada vähän alas että voisin olla luontevasti hänen kanssaan. :(

• Anonyymi00027

Pitäisi ja pitäisi..... Miksi et tee mitään, ei ole vaikeaan vähentää energiansaantiaan.

• Anonyymi00029

Aloitus ei ole kenellekään tietylle.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aloitus ei ole kenellekään tietylle.

ok.

• Anonyymi00004

Tottakai tapaisin miehen. Jos mies kertoisi tapaamisessa sellaisista tunteista, hän varmaan vaistoaisi tuolloin myös minun olevan valmis kuulemaan ne. Tilanne voi johtaa siihen, että molemmat haluaa seurustella pian.

• Anonyymi00006

Olisin kyllä erittäin onnellinen. En ehkä ensi tapaamisella vielä seurustelemaan olisi alkamassa. Mutta tutustua haluaisin ja tietysti toivoisin, että se sitten johtaisi seurusteluun.

• Anonyymi00007

1. Hämmentyisin ja ilahtuisin. Häneltä yllättävää käytöstä. Ajattelisin, että haluaa nähdä kaverina tai on tarjoamassa jotain työmahdollisuutta, yhteistyötä. Sellainen olisi todella tervetullut mun tilanteessa.

2. Pettyisin, vaikka minulla on tunteita häntä kohtaan. Hän tietää, että olen naimisissa, eikä suhde ole mahdollinen.

• Anonyymi00023

Mitähän sä nyt meinast hyvä ihminen. Ryhdistäydy.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitähän sä nyt meinast hyvä ihminen. Ryhdistäydy.

Mitä tuolla tarkoitat? Onko vastauksessani jotain yllättävää? Missä mielessä ryhdistäydy? Vastasin mahdollisimman rehellisesti.

• Anonyymi00008

Oisin et whaaaat 🫢?

• Anonyymi00037

Entä sen jälkeen ihana blondini?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Entä sen jälkeen ihana blondini?

Värjään hiukset?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Värjään hiukset?

Mihin väriin?

• Anonyymi00009

Ei varmaan mulle. Mutta olisisin varmaan yhtä hymyä.

• Anonyymi00010

Ennen tapaamista pitäis laihduttaa 11 kiloa.

• Anonyymi00011

Monella sama ongelma. Minun pitää laihduttaa 7-8 kiloa ensin, sitten voin harkita tapaamista.

• Anonyymi00012

Mentäis ongelle 🤪

• Anonyymi00014

Ai onkimas kysytää se alaks olee mun kans?
        Kumpi kaivaa madot?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ai onkimas kysytää se alaks olee mun kans?
        Kumpi kaivaa madot?

Voisit tunkea ne onget takapuoleesi ja jättää kalat rauhaan.

• Anonyymi00039

Pilkille tätä menoa 😅

• Anonyymi00052

Voitais mennä niin kuin sovittiin ☺️

• Anonyymi00013

Mies saisi tuntea sen nahoissaan 😇

• Anonyymi00016

Lupaat vaan kuitenkin

• Anonyymi00015

Mä just rukoilin Jumalalta hänelle rohkeutta asian suhteen. Ois se niin ihanaa. ♡

• Anonyymi00017

Tunteemme toki tiedetään, mut hänel ei rohkeus riitä ja ymmärränkin häntä koska tilanne on mikä on. Silti rukoilin ja toivon niin sitä päivää et se tulis ja mieluusti ennemmin kuin myöhemmin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tunteemme toki tiedetään, mut hänel ei rohkeus riitä ja ymmärränkin häntä koska tilanne on mikä on. Silti rukoilin ja toivon niin sitä päivää et se tulis ja mieluusti ennemmin kuin myöhemmin.

Voi helvetti. Etkö millään tajua ettet kiinnosta minua?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja se ois ihanaa kuulla silmiin katsomalla irl. En tosin tiedä miten reagoisin. Outoa se ois.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja se ois ihanaa kuulla silmiin katsomalla irl. En tosin tiedä miten reagoisin. Outoa se ois.

Metrossa tulet mun viereen seuraavan kerran.
        Nainen

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voi helvetti. Etkö millään tajua ettet kiinnosta minua?

Ei ollut sinulle tuo viesti. Rauhoitu.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei ollut sinulle tuo viesti. Rauhoitu.

Hyvä

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Nainen

Oletin että kysyjä on mies, toki voi olla nainenkin. Minä kaipaan miestä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Nainen

Okei. Ehkä tulenkin!

• Anonyymi00033

Kannattaa tosiaankin rukoilla satuolentoja apuun, niin välttyy itse tekemästä töitä. Uskovaiset ovat äärettömän itsekkäitä, en haluaisi olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kannattaa tosiaankin rukoilla satuolentoja apuun, niin välttyy itse tekemästä töitä. Uskovaiset ovat äärettömän itsekkäitä, en haluaisi olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.

Ei kyllä kantsii itekään Jumalaa leikkiä, kokemusta on….. ylpeys käy lankeemuksen edellä. Aina.

• Anonyymi00024

Tulisipa multiversumihypoteesi todistettua kertaheitolla! Saisinkohan Nobelin?

• Anonyymi00025

Tapaisin hänet kyllä, mutta pyytäisin tuollaista seurustelupyyntöä häneltä todella kummallisena tämän kaiken jälkeen.

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00034

Miksi et vastaa? 😔

• Anonyymi00035

Aika pöhkö saa olla, jos kuvittelee tunnistavansa itsensä aloituksesta.

• Anonyymi00045

Aloitus ei ollut kenellekään tietylle. Vertailen vain miten muut naiset toimivat.
        ap

• Anonyymi00036

Olisin iloinen!

• Anonyymi00040

Voi kun hän pyytäisikin, mutta ei siltä vaikuta ja kesäkin on kohta mennyt😡

• Anonyymi00041

Kuvittelin, että olisin nähnyt kaivattuni lauantaina. Mutta enpäs näekään. Se siitä sitten. Ehkä ensi kuussa.

• Anonyymi00044

Kuulema 30v oletta täällä jahkanneet tuota samaa saagaa,eikö vieläkää ole onnannu?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kuulema 30v oletta täällä jahkanneet tuota samaa saagaa,eikö vieläkää ole onnannu?

Ei niin kauan. Kolme vuotta enintään.

• Anonyymi00043

Taitaa olla taas palstavakkarin yksinpuheluketju. Huomenna sitten fiksuna palaveriin.

• Anonyymi00046

Suostuisin tapaamiseen tietenkin.
      Ja mikäli hän on sama jota kaipaan itse,
      olisin enemmänkin kuin vaan onnellinen jos noin.
      Mutta eipä tässä niin käy ikinä, joten ei kannata edes haaveilla moisesta asiasta.
      Eikä odotella turhaan tapaamis ehdotteluita.

• Anonyymi00047

Tapaisin mielelläni ja katsottaisi tuleeko tapaamisesta jatkoa😊

• Anonyymi00049

Jos mä lupaan ajatella häntä, kun suutelen tms. toisten kanssa, niin ok 😉?

• Anonyymi00051

Odottanut jo pitkään noin käyvän. Olisin valmis!

Mn tumma

• Anonyymi00054

Aloitus. Jos tuolta tuntuu, niin voi tehdä.
      Saapa selvyyden asioihin ja vastauksen tunteisiinsa.

• Anonyymi00055

Näin naisena totean, että teet sen saman virheen kuin monet ovat tehneet minullekin. Olen kuullut usein olevani erilainen, kuin monet naiset mutta siitä huolimatta miehet ovat laittaneet minulle jo valmiiksi oletuksia muiden naisten mukaan.
      Sitten ollaan oltukin positiivisesti yllättyneitä, kun olenkin yllätys yllätys erilainen.

Joten vinkki: älä oleta näiden vastausten perusteella mitään, vaan siltä tuntumalta kuin naisesi tuntuu...

• Anonyymi00056

Riippuisi täysin tilanteesta, esimerkiksi mistä tunnettaisiin tai tunnettaisiinko ollenkaan. Aika turhaa heittää jotain tuollaista kysymystä ilman mitään kuvausta tilanteesta.

• Anonyymi00057

Siinä pitäisi varmistaa vain, että mitä tahansa päättäisinkin, se olisi meidän kaikkien toive, eikä vain sen repaleisen osan minua, joka aina puhuu muiden päälle.

• Anonyymi00058

Haluaisin tavata ehdottomasti ja tietenkin ajatuksena olisi seurustelu hänen kanssaan jos molemmat haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      863
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      54
      619
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      552
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      507
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      492
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      27
      437
    8. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      415
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      66
      409
    10. Jotenkin tunnen vahingoniloa

Tunnenpa vaan. Ei saisi, mutta väkisinkin tunnen.
      Ikävä
      32
      405
    Aihe