Menivät niin solmuun.
Vastaukset 92
- Anonyymi00001UUSI
Enpä usko, että todella mietit koko asiaa.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi sitten kirjoittaisi?
- Anonyymi00003UUSI
"Kansanradioliiton viimepäivien parhaimmat palat". -sivu
- Anonyymi00032UUSI
Ehkä ne yrittää parhaansa mukaan mutettaa sinua, sankari
- Anonyymi00004UUSI
Voidaanko yhdessä selvittää solmut?
-naiselta miehelle- Anonyymi00005UUSI
Kerro tuo kasvotusten.
- Anonyymi00006UUSI
Selvitetään vaan, minäkin haluaisin selvittää
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro tuo kasvotusten.
Kerron, jos saan hänen kanssaan sovittua tapaamisen.
- Anonyymi00008UUSI
Tää ei oo mikään partioleiri, vaikka oma veitsi taskussa kampaajalla kävisitki.
-kauralaarisieltäpäin - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
-kauralaarisieltäpäinOnpa ikävä kommentti. 😟
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
-kauralaarisieltäpäinOma veitsi taskussa kirjoittaa hän naisena esiintyvälle sedälle kampaamokäynnistä lennokkaaseen tyyliinsä. Mikä pointtis o?
- Anonyymi00062UUSI
Voidaan jos esität tuon kysymyksen kasvotusten vilpittömästi.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oma veitsi taskussa kirjoittaa hän naisena esiintyvälle sedälle kampaamokäynnistä lennokkaaseen tyyliinsä. Mikä pointtis o?
Ei muuten kirjoita tollo.
- Anonyymi00010UUSI
"En ole mikään piirongin makramee... ".
- Anonyymi00034UUSI
No sen varmaan poju äitisikin allekirjoittaa
- Anonyymi00011UUSI
Kenen kanssa sulla meni solmuun? 🤔
- Anonyymi00012UUSI
Poissa silmistä, poissa mielestä on ok. Ei selvitettävää
- Anonyymi00013UUSI
Noinhan se o ku o ne ruuhkavuodet.
Sitte ku alkaa hidastua, käy aivot ja muistit tyhjäkäyntiä enemmän.
Silloin sieltä liikahtaa ties mitä muistoja.... :) - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Noinhan se o ku o ne ruuhkavuodet.
Sitte ku alkaa hidastua, käy aivot ja muistit tyhjäkäyntiä enemmän.
Silloin sieltä liikahtaa ties mitä muistoja.... :)"wireless cobber". -sivu
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
"wireless cobber". -sivu
Joo oisitte nk rantarosvot vaan sillä kuparilla koittaneet rikastua
- Anonyymi00074UUSI
Mutta tänne ihan muuten vaan...
- Anonyymi00015UUSI
Eikait ne ainakaan enää mitenkään solmussa ole. Silloin ehkä vähän aikaa kun oli se viesti episodi.
- Anonyymi00046UUSI
"Vähän aikaa"😅
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
"Vähän aikaa"😅
Ja mites sä siitä tiedät? 🤔
- Anonyymi00071UUSI
Kerrotko tarkemmin mikä viesti episodi?
Mä sanon kyllä et asiat on kyllä pahasti solmussa nii kauan kunnes ne solmut avataan yhdessä, sit voikin jatkaa omiin suuntiinsa ihan jokainen.
- Anonyymi00016UUSI
Jouduitko sä ”mun takia” osastolle, ja siksi olet vihainen mulle, ja et halua olla yhteyksissä, saati sopia?
Metsästäjä-keräilijä- Anonyymi00021UUSI
Kyllä joudun
Tulin tänne kaiken
Oman fyysisen terveyden
Ja talous vaiksien vuoksi
Tosi huonoon kuntoon .
Ei oo verkostoja eikä apua
Yksin on pitäny jaksaa aina
Ja sitten jotkut pitää mua
Kylmänä tylynä ja kauheana
Totuus on et voimat loppu .
Yksin pärjäämiseen. Täysin
Olit aina valonpilkahdus
Vuosikausia mun elämässä mies - Anonyymi00023UUSI
Ai elinten metsästäjä-keräilijä? -sivu
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä joudun
Tulin tänne kaiken
Oman fyysisen terveyden
Tosi huonoon kuntoon .
Olit aina valonpilkahdus
Vuosikausia mun elämässä miesOhi… oon nainen, mutta tsemiä sulle silti.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä joudun
Tulin tänne kaiken
Oman fyysisen terveyden
Tosi huonoon kuntoon .
Olit aina valonpilkahdus
Vuosikausia mun elämässä miesJa kyllä. Halua vieläkin puhua sulle
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ai elinten metsästäjä-keräilijä? -sivu
Ei kun sielujen. 😉
- Anonyymi00036UUSI
Oot vähän psy koottisen huomionkipeällä tuulella, guben höpinöihin nk sisällöllisesti nojaava hujoppi "let's go". Sivusta
- Anonyymi00017UUSI
Hallitsen vain umpisolmun ja unisolmun.
- Anonyymi00022UUSI
Ja mä lisäks Hannun Vaakunan. -sivu
- Anonyymi00084UUSI
Haluan umpisolmuun ja unisolmuun hänen kanssaan.
- Anonyymi00018UUSI
Talk to me, please?
- Anonyymi00085UUSI
Sama ja ihan sama mitä tai kosketus.
- Anonyymi00019UUSI
jeps pitäisi pystyä olemaan avoin toiselle hän hän on väärä kumppani mikäli siihen ei pysty
- Anonyymi00020UUSI
plus jos kumppanisi aiheuttaa ns huonommuuden tunteita niin hän on aivan vtun väärä mua ei tallo kukaan
- Anonyymi00026UUSI
Talvella oli täysin eri fiilikset, kun nyt. Tilanteet muuttuu ja ihmiset kasvaa (henkisesti). Siinä on jotain perää, että aika parantaa haavat.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Talvella oli täysin eri fiilikset, kun nyt. Tilanteet muuttuu ja ihmiset kasvaa (henkisesti). Siinä on jotain perää, että aika parantaa haavat.
eksäni teki muutaman semmoisen ison virheen mun kanssa mitä en pysty unohtamaan. yksi niistä oli kun toi pyytämäni kauppakassin ala ovelle kuin koiralle koppinsa eteen konsanaan. ei noussut autosta sanomaan mitään teki selväksi että olen kasa ehtaa pskaa ja sillä siisti. ruokakassin toi karsean ilman takia kun minulla ei ole autoa. monikin asia on ollut silkkaa naureskelua hänen puoleltaan ja semmoista kyykyttämistä, ei niitä pysty ikinä unohtamaan, mä en sellaista kohtelua halua koskaan keneltäkään. olen aikuinen nainen ja mulla on mun heikkoudet mutta silti olen ihminen joka tekee hyvin paljon enemmän arjessa hyvin vtusti tärkeämpiä asioita kun moni muu. kunnioita sitä tai älä kunnioita sitä, hän on myös tekopyhä pska kaikella tavalla. aina pyörii niissä omissa saavutuksissaan ja teoissaan kuinka hän on hyvä ihminen ja kuningas kärsin jo lapsena kun veljeni oli vähän samankaltainen kuuli aina sitä kuka on kingi pskaa millä tavalla te olle vtun kenenkään yläpuolella:)? se massi sun tilillä susta parempaa ihmistä tee. mut joo aikansa kutakin, onneksi on ihmisiä aika helvatusti maailmassa sivusta
- Anonyymi00027UUSI
Tarkoitatko niitä petoksia vapaista
- Anonyymi00030UUSI
Solmuunhan ne menee, kun isoja asioita käydään läpi vain Whatsapp-viestien kautta. Kasvotusten voisi selittää asiat ymmärrettävämmin.
- Anonyymi00031UUSI
Tai menee vain pahemmin sulmuun.
Aina on se positiivinen vaihtoehto olemassa.
- Anonyymi00037UUSI
Tuskin haluat musta mitään, tuo yks toi varmaan jonku sukupuolitaudin, kun se on nyt yli kymmenen vuotta vehdannut ympäriinsä näiden tulijoiden kanssa, tuli siis kummallekin ihan hirveä yskä jonka mukana lähti kudospalasia kurkusta,
menhän ollaan nussittu aika paljon sen kans yks päivä katsottiin että sillä oli tullu yks mun värinen häpykarva joka kasvo siis ihan ihosta ja päinvastoin..
Eli kyllä meikäläisen parisuhdetouhut taitaa olla nyt touhuttu, ja toki onhan sekin varmasti lyöny traumoja aivoihin, että toinen pystyy tekemään semmoista (vähän kaikenlaista) toiselta salaa, niin siinä niinku perusluottamus ihmisiin on kai vähän menny, vaikka onhan se varmasti muutenkin niin, niinku sanotaan, etä kusipäitä on sama mihin tähtää ja ite siellä tietysti etunokassa - Anonyymi00038UUSI
ei oikein kiinnosta mies joka ei tee ikinä mitään :) ei himassa ei millonkaan mua varten :) uskottelee kyllä muille ihan toisia tarinoita :) pysy mikkelissä mies
- Anonyymi00070UUSI
Miks kehtaat jostain 3 kuukauden pikasuhteesta nostaa meteliä. Itse kuljit käsi kädessä vuosi kymmenestä toiseen ehkä vieläkin tänä päivänäkin itsepetosta toistaen.Jokaisella oma valinta tiestään vaikka eläen itsepetoksessa.
Eikä minulle ja täällä kannata valittaa itkeä mitä on käynyt läpi. Oma valinta.
- Anonyymi00039UUSI
- Anonyymi00041UUSI
no varmaan monenkin välit on menny solmuun, turha sitä on täällä toitottaa ja jos mahdollista, se pitäisi setviä kahden kesken💪
- Anonyymi00047UUSI
Näin on ittu!
- Anonyymi00042UUSI
Harmittele omasta puolestasi vaan, sinähän et osannut edes puhua! Ja niitä vuosia oli aivan liian monia, kun stalkkasit minua! Minua oksettaa se aivan liian kauan jatkunut kertominen, jota minut pakotetaan sietämään miss ikinä liikunkin! Haluan projekti loippuvan kokonaan se sairastuttaa minut vielä pahempiin sairauksiin, joita minulla jo on! Stalkkeria kohtaan en ole enää moneen vuoteen tuntenut minkäänlaista myötätuntoa, pelkästään inhoa ja ahdistusta! Minua ei hänen elämänsä kiinnosta millään tavalla, enkä aio koskaan auttaa häntä mitenkään! Jos projekti ei lopu, kerron asioista ulkopuolisille ja kerron kaikesta siitäkin mikä häneen liittyy! Uskokaa vihdoin, että tämä on minulta todellinen hätähuuto! Miten helvetissä on mahdollista se, ettei kukaan osaa asettua minun asemaani ja siihen, että elämääni on häiritty yli 12 vuoden ajan! Olen yhä syvästi ahdistunut ja stressaantunut ja ainoa asia mitä nyt toivon on se, ettei projekti enää koskaan jatku missään! Sekä henkinen että fyysinen terveyteni on kärsinyt todella paljon ja en koe enää jaksavani projektia ollenkaan! Homo ei todellakaan voi koskaan olla missään tekemisissä kanssani, enkä halua enää koskaan yhtäkään uutta ystävää elämääni! Olette pilaanneet minulta monia vuosia projektiin liittyen, johon en olisi koskaan halunnut edes osallistua!! Halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä! Jos olisitte ennen projektin aloitusta kysyneet sitä, mikä on minulle tärkeintä olisin vastannut, että ainoa tärkeä asia minulle oli saada tehdä töitä minulle hyvin rakkaassa vakituisessa työpaikassa! Uusiin ihmisiin en ole kokenut mitään tarvetta tutustua koskaan! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä että menetin elämänhalustani puolet, kun en saanut jatkaa minulle rakkaassa työpaikassa! En koe mitään tarvetta vieläkään löytää uutta ystävää ja homoa en voi koskaan auttaa, koska juuri hänen takiaan menetin minulle niin tärkeän työpaikan ja minulle niin rakkaat työkaverit! AINOA ASIA MITÄ NYT HALUAN ON SE, ETTÄ PROJEKTI EI ENÄÄ JATKU!
- Anonyymi00043UUSI
Voimia,töitä ei voi valita jaxuhalit sivusta.
- Anonyymi00045UUSI
Sun ei tarvi enää t. Ö ihin mennä
- Anonyymi00049UUSI
Alan huutaa ääneen kaikkea kokemaani ulkona liikkuessani jos projekti vielä jatkuu! Minusta projektin aloittajat eivät ole koskaan olleet tilanteen tasalla, koska ovat antaneet projektin jatkua aivan liian kauan, huomiomatta sitä ollenkaanm ettei se ole saanut mitään muuta kuin pahaa aikaan niin henkisesti kuin fyysisestikin! Miten muka sellainen olisi hyväksi, kun joutuu kuuntelemaan ja näkemään sen saman asian toistoa vuodesta toiseen eri esittäjien toimesta! Kun minä olin ymmärtänyt kaiken jo ennen tähän asuntoon muuttoa! Homous on siis ollut jo kauan tiedossa, mutta en halua homoa elämääni, koska se että asiasta olisi voitu keskustella jo vuosia sitten se oli mahdollista vain hänen aloitteestaan! Voin todella huonosti, enkä anna stalkkerille anteeksi niitä vuosia jatkuneita totaalisen hiljaisia ohituksia, jotka vuosi vuodelta rikkoivat minua yhä syvemmin! Silloin kun asiat menevät totaalisesti pieleen, tulee se raja vastaan ettei enää vaan jaksa yhtään mitään! Kävi tavallaan samalla tavalla kuin parisuhteessani, koska sekä eksäni, että stalkkeri olivat molemmat mykkiä! Siksi haluaisin löytää 70v miehen, joka olisi puhelias!j Ja toinen mitä en voi antaa anteeksi on se, että juuri stalkkerin takia menetin elämäni ainoan mahdollisuuden saada todella mieluisa vakituinen työpaikka ja olen täysin varma siitä, että jos olisin sen työpaikan saanut, ei olisi niitä sairauksiakaan joita minulla nyt on!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Alan huutaa ääneen kaikkea kokemaani ulkona liikkuessani jos projekti vielä jatkuu! Minusta projektin aloittajat eivät ole koskaan olleet tilanteen tasalla, koska ovat antaneet projektin jatkua aivan liian kauan, huomiomatta sitä ollenkaanm ettei se ole saanut mitään muuta kuin pahaa aikaan niin henkisesti kuin fyysisestikin! Miten muka sellainen olisi hyväksi, kun joutuu kuuntelemaan ja näkemään sen saman asian toistoa vuodesta toiseen eri esittäjien toimesta! Kun minä olin ymmärtänyt kaiken jo ennen tähän asuntoon muuttoa! Homous on siis ollut jo kauan tiedossa, mutta en halua homoa elämääni, koska se että asiasta olisi voitu keskustella jo vuosia sitten se oli mahdollista vain hänen aloitteestaan! Voin todella huonosti, enkä anna stalkkerille anteeksi niitä vuosia jatkuneita totaalisen hiljaisia ohituksia, jotka vuosi vuodelta rikkoivat minua yhä syvemmin! Silloin kun asiat menevät totaalisesti pieleen, tulee se raja vastaan ettei enää vaan jaksa yhtään mitään! Kävi tavallaan samalla tavalla kuin parisuhteessani, koska sekä eksäni, että stalkkeri olivat molemmat mykkiä! Siksi haluaisin löytää 70v miehen, joka olisi puhelias!j Ja toinen mitä en voi antaa anteeksi on se, että juuri stalkkerin takia menetin elämäni ainoan mahdollisuuden saada todella mieluisa vakituinen työpaikka ja olen täysin varma siitä, että jos olisin sen työpaikan saanut, ei olisi niitä sairauksiakaan joita minulla nyt on!
Sori vaikka kuinka paasata s. Ai. Ra. U tesi ei ole muiden syytä
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sori vaikka kuinka paasata s. Ai. Ra. U tesi ei ole muiden syytä
Sulle on hyvällä yritetty katsoa sellaista mihin kykenisit, mut ei tällä kertaa sit sekää ollut se
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Sulle on hyvällä yritetty katsoa sellaista mihin kykenisit, mut ei tällä kertaa sit sekää ollut se
Työ siis. Eli no hätä, jää kotiin töistä. Äläkä vaivaa päätäsi tuolla asialla. Monikaan ei kykene töihin
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Koska olen koko projektin ajan inhonnut sitä, miten projekti toteutettiin ja miten valtavan paljon oli vuosien ajan sitä saman asia täysin turhaa toistoa! Pääsen tästä taas lempiaiheeseeni eli siihen, että jos olisi ollut se yhdyshenkilö, kaikki olisi ollut selvempää koko ajan, eikä minun olisi tarvinnut kärsiä sen vuosia jatkuneen saman asian toistosta! Voin vain moittia projektin aloittajia, koska he aloittivat sen liian vähäisellä tiedolla ja liian vähäisellä ymmärtämyksellä siitä, miten olisi ollut parempi toimia, jotta tieti olisi mennyt nopeammin perille ja miten paljon se olisi selventänyt eri tilanteita! Ja nopeus olisi ollut valttia, koska nyt ei selvästikään jostain syystä luultu minun ymmärtäneen kaikkea ja sen saman asian jauhaminen vuosien ajan pilasi koko projektin! En jaksa sitä enää yhtään! Joten siksi sen on loputtava kokonaan! Muuten..
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Koska olen koko projektin ajan inhonnut sitä, miten projekti toteutettiin ja miten valtavan paljon oli vuosien ajan sitä saman asia täysin turhaa toistoa! Pääsen tästä taas lempiaiheeseeni eli siihen, että jos olisi ollut se yhdyshenkilö, kaikki olisi ollut selvempää koko ajan, eikä minun olisi tarvinnut kärsiä sen vuosia jatkuneen saman asian toistosta! Voin vain moittia projektin aloittajia, koska he aloittivat sen liian vähäisellä tiedolla ja liian vähäisellä ymmärtämyksellä siitä, miten olisi ollut parempi toimia, jotta tieti olisi mennyt nopeammin perille ja miten paljon se olisi selventänyt eri tilanteita! Ja nopeus olisi ollut valttia, koska nyt ei selvästikään jostain syystä luultu minun ymmärtäneen kaikkea ja sen saman asian jauhaminen vuosien ajan pilasi koko projektin! En jaksa sitä enää yhtään! Joten siksi sen on loputtava kokonaan! Muuten..
Paljon nuorempi henkilö ei voi koskaan olla ystäväni!
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Se loppu nyt se työnteko. Se on varmaa, ainakin siinä työpaikassa. Sen sun on nyt vaan hyväksyttävä
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei voi, se on varmaa
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
En halua sitä että oma toiseksi vanhin lapseni esittää homoa! Sellaisesta en pidä ollenkaan! Lasteni sotkemisesta projektiin en ole tykännyt koskaan! Minun mielipiteeni ja elämäni ja en koskaan halua olla missään tekemisissä minua kauan stalkanneen henkilön kanssa! Olette vuosien ajan yrittääneet pakottaa minua hyväksymään hänet, mutta niin ei tule koskaan käymään! Haluan vain ne korvaukset, jotka minulta väärin vietiin!
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
En halua sitä että oma toiseksi vanhin lapseni esittää homoa! Sellaisesta en pidä ollenkaan! Lasteni sotkemisesta projektiin en ole tykännyt koskaan! Minun mielipiteeni ja elämäni ja en koskaan halua olla missään tekemisissä minua kauan stalkanneen henkilön kanssa! Olette vuosien ajan yrittääneet pakottaa minua hyväksymään hänet, mutta niin ei tule koskaan käymään! Haluan vain ne korvaukset, jotka minulta väärin vietiin!
Ensi viikolla menen moikkaamaan entisiä työkavereita!
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ensi viikolla menen moikkaamaan entisiä työkavereita!
He varmaan on iloisia nähdessään sinut!🙂
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Eikä minulla todellakaan saa olla omia mielipiteitä omaa elämääni koskien?? Turpaan tulee, jos häirikkö vielä kerrankin lähestyy minua! Vositte edes sen verran kunnioittaa minua, että maksaisitte sen sumaan josta minulle kerrottii mikä alkaa numerolla kuusi! Muuten alan kertoa tietoa eteenpäin! Projektin aloittajat mokasivat pahasti, kun eivät edes sen vertaa ymmärtäneet minun ymmärtäneen kaiken ja sen takia menetin myös tilaisuuden tehdä töitä! Pakotitte minut olemaan kotona ja olin vuosien ajan kauhuissani siitä kaikesta mihin minut pakotetiiin!
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Eikä minulla todellakaan saa olla omia mielipiteitä omaa elämääni koskien?? Turpaan tulee, jos häirikkö vielä kerrankin lähestyy minua! Vositte edes sen verran kunnioittaa minua, että maksaisitte sen sumaan josta minulle kerrottii mikä alkaa numerolla kuusi! Muuten alan kertoa tietoa eteenpäin! Projektin aloittajat mokasivat pahasti, kun eivät edes sen vertaa ymmärtäneet minun ymmärtäneen kaiken ja sen takia menetin myös tilaisuuden tehdä töitä! Pakotitte minut olemaan kotona ja olin vuosien ajan kauhuissani siitä kaikesta mihin minut pakotetiiin!
Jos olisin saanut tehdä itselle mieleistä työtä, se olisi ollut minulle todella hyväksi ja silloin kun ihminen voi hyvin hän on hyvinvoiva ja silloin jaksaa kiinnostua uusista ihmisistä! Minun ei haluttu tekevän töitä ja se oli sellainen asia, joka sai minut voimaan todella huonosti! Eli katsokaa peiliin niin näette siellä sellaisen ihmisen, joka ei ymmärtänyt sitä, kuinka tarpeellista on saada tehdä itselle mieluisaa työtä! Siksi en voi koskaan auttaa sellaista henkilöä, jonka takia menetin minulle todella mieluisan työpaikan! Juuri sen takia sairastuin moniin sairauksiin, koska minut ikäänkuin pakotettiin olemaan vain kotona! PALJON NUOREMPI HENKILÖ PYSY AINA KAUKANA MINUSTA! Ja omien lasteni käyttö ns. toisena henkilö on minulle sellainen asia mitä en hyväsksy ollenkaan! Sitä ei saa neää olla! En ole enää mukana projektissa!
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Jos olisin saanut tehdä itselle mieleistä työtä, se olisi ollut minulle todella hyväksi ja silloin kun ihminen voi hyvin hän on hyvinvoiva ja silloin jaksaa kiinnostua uusista ihmisistä! Minun ei haluttu tekevän töitä ja se oli sellainen asia, joka sai minut voimaan todella huonosti! Eli katsokaa peiliin niin näette siellä sellaisen ihmisen, joka ei ymmärtänyt sitä, kuinka tarpeellista on saada tehdä itselle mieluisaa työtä! Siksi en voi koskaan auttaa sellaista henkilöä, jonka takia menetin minulle todella mieluisan työpaikan! Juuri sen takia sairastuin moniin sairauksiin, koska minut ikäänkuin pakotettiin olemaan vain kotona! PALJON NUOREMPI HENKILÖ PYSY AINA KAUKANA MINUSTA! Ja omien lasteni käyttö ns. toisena henkilö on minulle sellainen asia mitä en hyväsksy ollenkaan! Sitä ei saa neää olla! En ole enää mukana projektissa!
Sinä et ole enää mukana pr. Ojek. Tissa, se saa sinut voimaan liian huonosti! Se on nyt todettu. Tilanteesi on vaan pahentunut, valitettavasti. Se ei p ro. Jek. Tiin osallistuvien syytä ole! Tsemppiä
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
""omien lasteni käyttö ns. toisena henkilö""
Voisitko kertoa miten sun lapsia käytettiin jonakin toisena henkilönä?
En kysy pahalla tai vttuile. - Anonyymi00075UUSI
Älä viitsi.kerjätä sääliä. Itse valitsit tiesi noin 35 vuotta sitten. Itsellekin sattunut mitä harmittavaa. Olen nostanut ne onnistumiseksi henkisellä puolella. Vieläpä kiittänyt, että sain kokea. Huomio! Kaikkien vastaanköymisten on tarkoitus kehittää astetta korkeammalle uuteen nousuun. Sidot paskaa niskassasi. Kiitä kiitä.
Minulla on dokumenttia, kun kaksi vuotta sitten sain tietää elän 6D. Porukka vastaa alkaa kohomaan 3>5D. - Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Älä viitsi.kerjätä sääliä. Itse valitsit tiesi noin 35 vuotta sitten. Itsellekin sattunut mitä harmittavaa. Olen nostanut ne onnistumiseksi henkisellä puolella. Vieläpä kiittänyt, että sain kokea. Huomio! Kaikkien vastaanköymisten on tarkoitus kehittää astetta korkeammalle uuteen nousuun. Sidot paskaa niskassasi. Kiitä kiitä.
Minulla on dokumenttia, kun kaksi vuotta sitten sain tietää elän 6D. Porukka vastaa alkaa kohomaan 3>5D.Näin voi käydä kun ihminen hylkää Korkeimman asettaman puhtaan rakkauden, sielunsopimuksen. (Kosto) Yritä ymmärtää. Et halunnut meille rakkauden lasta/lapsia tähän maailmaan.Kärsi kärsi. Saat vielä kirkaimman helmen ikinä. Itse sanoit, "minulle on kostettu"Mun muisti on kuin pieni artaveitsi, joka viiltää. Mieti taas sitä!!
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Näin voi käydä kun ihminen hylkää Korkeimman asettaman puhtaan rakkauden, sielunsopimuksen. (Kosto) Yritä ymmärtää. Et halunnut meille rakkauden lasta/lapsia tähän maailmaan.Kärsi kärsi. Saat vielä kirkaimman helmen ikinä. Itse sanoit, "minulle on kostettu"Mun muisti on kuin pieni artaveitsi, joka viiltää. Mieti taas sitä!!
En mä sano mitään pitkään aikaan. Olis pitänyt poistaa Mä on laskin vähän täysillä. Olen ottanut pitkin päivää Noita Eliksiiritippoja. En suosittele heikkohermoisille
- Anonyymi00044UUSI
täällä ei oo solmuja...
ilolla juttelisin kaikesta... ku saisin vaa nähä häntä :)
ujostuttaahan se vähän...
Ja<3Lo- Anonyymi00066UUSI
Jaha, te olette siis pari.
- Anonyymi00048UUSI
Ei semmosille mitään voi. Kysymys kuuluukin, kiristyykö solmu, vai höllättäiskö se yhteispelillä.
- Anonyymi00087UUSI
Höllätään!
- Anonyymi00058UUSI
sulla on kaikki vielä edessä mä olen rättiväsynyt pystyyn kuollut omaishoitaja
- Anonyymi00078UUSI
Esiinnyt minuna. En kirjoita pahaa itsestäni enkä muista.
- Anonyymi00063UUSI
Niin meni. Ja harmittaa minuakin. Olisin, nainen, halunnut sinut elämääni ehdottomasti. Olet suurimpia valopilkkuja maailmassa ja minun haaveitteni kohde.
☀️❤️🔥🔥🌅☀️- Anonyymi00073UUSI
Toivottavasti et sotkenut heti jotain raha-asioita mukaan.
- Anonyymi00079UUSI
Mikäs estää vieläkin tapahtumasta noin?
- Anonyymi00067UUSI
pienestä asti ajatellut vain omaa tekemistäni kun tuun ja jutskuja siksi en ole vaimo kellekkään mua kiinnosta vttuakaan ketään täällä miellyttää yhyy
- Anonyymi00072UUSI
Väärin tapa lähestyä minua on epäsuoruus ja epämääräisyys ja minä noteeraan vain tosielämän teot tai tekemättömyydet.
- Anonyymi00076UUSI
sulle sopii joku leijona nainen tyyliin härkä ja leijona hyvä mätsi
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
sulle sopii joku leijona nainen tyyliin härkä ja leijona hyvä mätsi
Ihan sama miten voimakas nainen kunhan on luotettava ja rakastettava.
- Anonyymi00077UUSI
Ei se ole solmussa kuin tällä palstalla. Koska sinä luulet kaikkia inhottavia kirjoituksia ja jankkaamisia, vaatimuksia tai itkuja minun kirjoittamikseni.
Oikeasti meidän suhde on tasan se, mitä se on, kun tavataan kasvotusten. Lämpöä ja toisen luo hakeutumista. Varovaista kyselyä kuulumisista.
Joskus jopa kosketuksia ja halaamista.
Kuin hänelle.
n>m- Anonyymi00086UUSI
Jos olet hän, anteeksi etten ole sinua enemmän koskettanut, olisin halunnut. En aina ymmärrä omia aivoituksia, ehkä paikassa, jossa on useita ihmisiä, en osaa keskittyä kunnolla siihen hetkeen.
- Anonyymi00083UUSI
meni ne en osaa mielistellä teen hyvin pitkälti just niinkun tahdon oli ihan pelleilyä ne kihlat ja muut vastaavat ollaan elävä todistusaineisto siitä että näin käy jälleen kerran ko lähetään nopolla moottoritielle
- Anonyymi00089UUSI
ootteks te nyt siis emmin kanssa?
- Anonyymi00093UUSI
juu ollaan
- Anonyymi00090UUSI
vai miks täällä paljon emmitään ja puhutaan j mieshist
- Anonyymi00091UUSI
kait se on niin 🤣 onnea
- Anonyymi00092UUSI
Autoit tuntemaan itseni niin selkeäksi. Olit provokaatio. Tarkennuin jotenkin seistessäni vierelläsi, vaikken enimmäkseen kai ollutkaan itseni. Olen kuitenkin niitä jotka tekevät aina päinvastoin kuin mitä odotetaan ja mitä itseltään odottaa. Ja eikö totuus piillytkin äänesi jännityksen takana, ajoittaisessa ontossa naurussasi. Ja nyt tunnistan sen siksi, mitä se oli, surina, joka oli ollut olemassa siitä lähtien, kun tapasimme, itsepintaisen valheen uhkaava pisto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554