Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
Vastaukset 123
- Anonyymi00001
Vihaa
- Anonyymi00003
Kuuliko kaikki📣📣📣!
We want hate, we want hate, we want hate... - Anonyymi00056
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuuliko kaikki📣📣📣!
We want hate, we want hate, we want hate...Osta ämyri ja mee toreille myymään ismiäsi kuin kunnon helppoheikki
- Anonyymi00002
jeps
- Anonyymi00004
En ymmärrä miksi ei vain kutsu suoraan kun tietää.
- Anonyymi00008
Mitä hän tietää?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä hän tietää?
Että haluan häntä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Miksi et sitten itse?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi et sitten itse?
Koska hän näkee minun stalkin ja kirjoitukset täällä. Hänen on huomattavasti helpompi kutsua minut käymään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Kuka haluaa mua ?
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Haluat hän miestä ! Ok
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Olit Maria ennen täällä töissä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Älä minulta kysy pelle .... kysy Marialta heti nyt
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä hän tietää?
Ei mitään teistä
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Jos ajattelet asiaa
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Et sinä eikä kumpikaan veljistäsi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että haluan häntä.
Pyysinhän…
- Anonyymi00058
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pyysinhän…
Ne pyynnöt pitäisi olla selviä. Minulla oli mielessä että eilen olisi voinut olla aikaa? Eilen oli ehkä vähän myöhä jo niin vaikea ehkä laittaa viestiä. Voisit hyvin pyytää minut käymään tänään jos sinulle sopii? Syyn saat viime irl viestistä. Taitaa jopa olla merkkipäivä tänään. Voisin tulla antamaan lahjan sinulle.
- Anonyymi00005
Herättää!
- Anonyymi00006
Hämmennystä, epäilyä
- Anonyymi00007
Mikä hämmentää ja ennen kaikkea epäilyttää?
- Anonyymi00009
Aina lämpöä ja puhdasta rakkautta. Sellaista platonista. Olisi se voinut olla muutakin, mutta koska ei, mennään tällä.
- Anonyymi00011
Mikä esti sen muun?
- Anonyymi00014
jeps platonista rakkautta lasteni isään. tuntui hyväksi käytöltä ne kerrat. onnea ny teillesi missä lienetkään vtun häähäää hunsvotti
- Anonyymi00049
Anonyymi00014 kirjoitti:
jeps platonista rakkautta lasteni isään. tuntui hyväksi käytöltä ne kerrat. onnea ny teillesi missä lienetkään vtun häähäää hunsvotti
Ja montako kuvitteellista skidiä gubbe nk projekti marjatta -hahmollasi olikaan, etkö enää muista?🥱
- Anonyymi00015
Mitä saat vastaukset sitten kun "hän" ei enää käy täällä?
- Anonyymi00019
Surua, pelkoa, sekavaa oloa että mitä tämä on.
- Anonyymi00025
Mistä ne olot johtuu ja mikä teidän tilanne on?
- Anonyymi00040
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mistä ne olot johtuu ja mikä teidän tilanne on?
Tilanne on se, etten halua olla missään tekemisissä minua todella paljon nuoremman henkilön kanssa!
- Anonyymi00027
Ristiriitaisia. Olisi tehtävä päätöksiä ihan oman itseni takia. Jätänkö hänelle paikan sydämessä, vai yritänkö tuhota tunteet pysyvästi. Tilanne hyvin pitkälti 60/70.
- Anonyymi00028
Miksi pitäisi tuhota?
- Anonyymi00068
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi pitäisi tuhota?
Sitten saisi siirryttyä kokonaan ja nopeammin eteenpäin, kun ei jätä ovia avoimeksi haaveilulle.
- Anonyymi00029
Ahdistusta, hän tahtoo et mulla paha olla, surua.
- Anonyymi00030
Ei kai kukaan sellaista toiselle halua.
- Anonyymi00031
Ikävää ja pientä pelkoa, jos ei enää nähtäisikään.
- Anonyymi00032
Minkä ihmeen takia hän jäi ajatuksiini. Vuosien sinkkuuden jälkeen ensimmäinen ja ainoa mies joka sai mieleni sekaisin.
Pari vilkaisua peiliin ja no jaa 😉💕
🫣- Anonyymi00050
Joo olet itseäsi kehuva äijä varmasti kaikkea tätä mitä kuvailit ja vielä enemmän
- Anonyymi00059
Anonyymi00050 kirjoitti:
Joo olet itseäsi kehuva äijä varmasti kaikkea tätä mitä kuvailit ja vielä enemmän
Olen nainen, enkä ole kiinnostunut sun miehestä. Olet turhaan mustasukkainen.
- Anonyymi00061
Missä tällainen tapahtuma?
- Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
Olen nainen, enkä ole kiinnostunut sun miehestä. Olet turhaan mustasukkainen.
Olipa kerrassaan hönö vasta-argumentti gubbe, juuri niin palstatodellisuuteen orientoitunutta mutua kuin osasin odottaa
- Anonyymi00074
Anonyymi00061 kirjoitti:
Missä tällainen tapahtuma?
Arvaa tai tunnistaisitko tilanteen?
- Anonyymi00033
Ristiriitaisia. Negat voitolla, mutta ei niitä tänne.
- Anonyymi00034
Ihan sama
- Anonyymi00035
edelleen mä palaan välillä siihen tajunnan räjäyttävään hetkeen tuntu jotenkin niin kumman uuudelta tunteelta
- Anonyymi00042
Mikä se tilanne oli?
- Anonyymi00065
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mikä se tilanne oli?
olen vain yksinkertaisesti muuttunut niin paljon miehestä naiseksi
- Anonyymi00088
Anonyymi00065 kirjoitti:
olen vain yksinkertaisesti muuttunut niin paljon miehestä naiseksi
No kyllä naisia elämänkoululaisille esittävä spede kannattaakin. Tämä on yhtä juhlaa ja ilmaisia lounaita kuulkaa
- Anonyymi00036
fantastista
- Anonyymi00037
mutta kyllä mä tosiasiassa vähän pelkäänkin! nimittäin jos noin hyvältä tuntuu nykyään ni parempi pitää ihminen aivan HELVATUN kaukana!
- Anonyymi00041
ihan samoin olen minäkin ajatellut jo pidemmän aikaa
- Anonyymi00038
tule muuta kun rumaa tekstiä kun olen sitten taas niin omistuhalunen vttupää
- Anonyymi00043
Ehkä se helpottaisi, jos olisi oikeasti kontaktissa?
- Anonyymi00051
Omista tunteistaan kannattaa ottaa vastuu. Vaikka joku tuntuu epämiellyttävälle ja toinen ei tarkoituksella aiheita sitä, niin hyväksyä, että nyt tuntuu tältä, että tuo ihminen on todella tärkeä. Ja, jos yhteen päätyy, niin silloin luvataan olla yhdessä niin kauan, kun se on kummastakin ok, eikä toiselle tarkoituksella aiheuteta ikävää oloa. Silti on tärkeää, ettei toista kontrolloi tai rajoita ja sietää niitä omia olojaan.
Yleensä ne ulkopuoliset kyllä aika pian huomaa, että tuohon väliin on turha yrittää änkeä, jos toistensa kunnioitus ja arvostus on kohdillaan.
Naisethan on tuossa vttupäisempiä ja itseasiassa vasta innostuvat, kun mies on varattu.
Mutta siis jotain tuollaista. - Anonyymi00052
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ehkä se helpottaisi, jos olisi oikeasti kontaktissa?
Keneen niistä obsession kohteista palstaäijän tulisi olla yhteydessä sitten keistä aivan ihania kirjoittelee? Olet käsittämätön tapaus
- Anonyymi00039
Omat ajatukset ovat sellaiset ettei ole mitään tarvetta löytää uutta ystävääkään! Hyvin on aika kulunut yksin ollessa kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!
- Anonyymi00044
tuo on hyvä onko aamulla uusia ideoita ja iloisia vain tympeitä ajatuksia, päässä pyörii kuin auton moottorikin huonoja, pahgoja ajatuksia...
- Anonyymi00045
Huomenta. Hän ja muutama muukin herättää ristiriitaisia ajatuksia, sekaviakin, kun en tiedä, miten tulisi toimia.
- Anonyymi00046
Ketä ne muutamat muut on?
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ketä ne muutamat muut on?
- Anonyymi00054
Anonyymi00047 kirjoitti:
Äänetön huuto sinulta taas. Mihin sisältö taas jäi? Sivusta
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Äänetön huuto sinulta taas. Mihin sisältö taas jäi? Sivusta
Ei ole huutomerkkiä, joten ei ole huuto.
- Anonyymi00066
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei ole huutomerkkiä, joten ei ole huuto.
Mutta mikä taho sen kontentin pöllii- suojelupoliisiko? Prööt
- Anonyymi00048
Aamukahvia ☕️ ilman ei lähde kone käyntiin..
Jospa se olisi tännän se hetki että nähtäis keskustassa. M -N - Anonyymi00053
Surua vain joka ajatus täynnä.
- Anonyymi00069
Miksi surua?
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Miksi surua?
Suru on vienyt paikan toivolta.
- Anonyymi00057
Samaa kuin joka aamu, päivä, ilta ja yö, rakkaudentäyteisiä 😊
- Anonyymi00060
😊 Ihana, kun joillain noin.
- Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
😊 Ihana, kun joillain noin.
Niin hän on. Ihana 🥰
- Anonyymi00062
🫂😙❓
- Anonyymi00071
Kelpaisi minulle tänään.
- Anonyymi00067
Hän herättää aina hyviä ja ihastuneita ajatuksia, hänestä on tullut päivä päivältä rakkaampi. ❤️ ❤️🔥
https://www.youtube.com/watch?v=BiGOSVHaeVg&list=RD7uGNGogGHKE&index=12 - Anonyymi00072
Yhtä Kiihkeitä kuin koko ajan siitä lähtien kun hänet tapasin. Tunteeni tietää, tuli ilmaistua!❤️🔥
- Anonyymi00073
Saisi ison o:n jos hän olisi nyt tässä hyväiltävänä, odotusta ilmassa!🔥
- Anonyymi00076
Olin ihastunut, ja olen yhä. Kukaan ei ole koskaan synnyttänyt minussa niin voimakasta fyysistä aistillisuutta mutta karsin hänet rivistä sillä en halua olla jonkin vaiheensa oire.
- Anonyymi00077
ja sama suomeksi!
- Anonyymi00079
Rivistä?🤣 No eipä ole suuri menetys. Naisparka, jos joutui oikein rivissä olemaan🤭
- Anonyymi00087
Anonyymi00079 kirjoitti:
Rivistä?🤣 No eipä ole suuri menetys. Naisparka, jos joutui oikein rivissä olemaan🤭
Sitten sinä gubbe heräsit ja elämä oli yhtä emojia netissä taas
- Anonyymi00078
Minulle kaunein Nainen maapallolla.... ihanuus mitä Rakastan koko sydämelläni Rakkaalleni J>E ❤️
- Anonyymi00080
Olin ihanstunut ja olen edelleen, tänään taas uusi päivä ja aamukahvilla aloitetaan, jospa uskallat nähdä keskustassa? Mikään ei haittaa jos elämässä on jotakin.
Olen aina apuna ja turvana.
M -N 🥰🥰🥰 - Anonyymi00081
Kuka kenessä mä harvoin herätän ajatuksia ristiriitaisia tunteita paljonkin
- Anonyymi00083
Kuulostaa siltä, että sinulla on vähän ymmärtämisen kanssa haasteita.
Kun tällaisia kysytään, siinä kehotetaan lukijaa ajattelemaan omaa tilannettaan oman kaivattunsa suhteen. - Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sinulla on vähän ymmärtämisen kanssa haasteita.
Kun tällaisia kysytään, siinä kehotetaan lukijaa ajattelemaan omaa tilannettaan oman kaivattunsa suhteen.Sulla on tavattoman vaikea hahmottaa, että mussutat itse gallupäijälle aina yhtä joutavia. Ehkä sinulla o fiksaatio nähdä joku tietty yksilö sellaisessa valossa, että sinun kuuluu opastaa häntä oikeaan ajatteluun
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Sulla on tavattoman vaikea hahmottaa, että mussutat itse gallupäijälle aina yhtä joutavia. Ehkä sinulla o fiksaatio nähdä joku tietty yksilö sellaisessa valossa, että sinun kuuluu opastaa häntä oikeaan ajatteluun
Ja "lukekaa" naispuolinen yksilö. Siitä tämän psy koottisessa tärkeilyssä on kyse
- Anonyymi00082
Samoja kuin muinakin päivinä taas viime aikoina.. Haikeaa kaipausta mutta samalla myös onnea ja kiitollisuutta siitä että hän on olemassa ja että olemme saaneet tutustua ❤️
- Anonyymi00086
mikä on Hirviömäisen mukava...
- Anonyymi00089
Hyviä lämpimiä ajatuksia edelleen.
- Anonyymi00090
Sitäpä juuuri, kiitollisuutta kun on olemassa ja olemme olen saanut tutustua sellaiseen pakkaukseen ihmistä ihmisenä ja omana itsenä. M -N. ❤️
- Anonyymi00091
Samoin ajattelen miehestä
- Anonyymi00092
Rakastan häntä niin että itkettää tämä asia.
- Anonyymi00093
Lämpimiä herättää. Oli viimeksi hyvällä mielellä ja siitä tulee minullekin hyvä mieli 😊
- Anonyymi00125
Olet ihanin. Kunpa uskaltaisin sen sulle sanoa.
- Anonyymi00094
Ainahan silloin tuli hyvä mieli, eikä ikinä ole tollasta käynyt että sai olla oma itsensä.
Ihan vaan perus jamppa samalla viivalla, ilman kommervenkkejä ja omia taustoja ja kehon, mielen vikoja. M -N 🫵🙆♂️🙏 - Anonyymi00095
En paljoa ajattele negatiivisessa valossa, mutta kun ajattelen, että jos hän haluaa minut. Hän toimii heti. Ei ole toiminut. Ei halua. Vastaukset löytyvät keskustelemalla. Hän ei halua vastauksia. Pelkää kuulemma. Kun ajattelen tämän ajanjakson jälkeen, että niin paljon pelkää. En todennäköisesti halua häntä, vaikka hän haluaisi, uskaltaisi tmv. joskus tulevaisuudessa. En ketään muutakaam halua romanttisesti, mikä on surullista ainakin omalta kannaltani. En tiedä mitä hän ajattelee, mutta hän peittää sen. Voin vaan arvailla. Tiedän.
- Anonyymi00096
Viimeksi kello oli aika paljon että ei olisi sopinut tulla silloin. Enkä tiedä oletko yksin paikalla vai et. Joudun arvailemaan aika paljon asioita. Vähän apua pyydän.
- Anonyymi00097
Olin häneen rakastunut silloin kolme vuotta sitten. Nyt elän itselleni, en ehkä onnistu, mutta yritän.
- Anonyymi00098
Sama tilanne minulla. Toivon sulle onnea kaikessa.
- Anonyymi00117
Anonyymi00098 kirjoitti:
Sama tilanne minulla. Toivon sulle onnea kaikessa.
Kiitos, onnea myös sulle.
- Anonyymi00099
Tuuli tunnistettu.
- Anonyymi00100
Särkynyt sydän ei ole mikään yksinäinen tapahtuma. On särkyvä , mutta sitten tulee toistuvia särkymiä, jotka luovat yhä enemmän sirpaleita. Sana, joka muistuttaa siitä, mitä oli ennen, tuoksu, joka muistuttaa unista, välähtävä muisto, joka muistuttaa petoksesta. Joka kerta se on uusi särö viemässä kauemmas siitä, että olisi koskaan enää kokonainen.
- Anonyymi00101
Kiitos ihanasti sanottu ❤️. Pitäisi varmasti päästää irti, mutta helppoa se ei ole.
- Anonyymi00111
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kiitos ihanasti sanottu ❤️. Pitäisi varmasti päästää irti, mutta helppoa se ei ole.
Minä en ole ollut ihastunut keneenkään 20vuoteen, joten minua ei kukaan kiinnosta millään tavalla, jotta haluaisin edes tutustua!
- Anonyymi00102
Kuka kenessä mitä ajatuksia pitäs herättää
- Anonyymi00103
Lämpimiä ajatuksia ❤️👩❤️👩🥰
- Anonyymi00105
Ristiriitaisia. Yritän kääntää ajatukset vihaan, vaikka ei ole mitään syytä olla vihainen. Sillä tavalla pääsen ehkä tunteista, vaikka se saattaakin pilata välini häneen pysyvästi.
- Anonyymi00106
Oon tullu siihen loppu tulemaan ettei hän oo ikinä mua edes kaivannut. Unohti saman tien. Jollain tapaa se vaan sattuu. Vaikka kyllähän se tienny aina.
- Anonyymi00107
Tai aloitti unohtamisen jo yli vuosi sitten muttei työstä asiaa sinun kanssasi
Sivusta - Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Tai aloitti unohtamisen jo yli vuosi sitten muttei työstä asiaa sinun kanssasi
SivustaVuosi ei kyllä nyt sovi mitenkään tähän aika janaan. Kyllä tässä on vuosia kipuiltu ja tunnettu itsensä roskaksi ja vitsiksi ja vttu vsikka miksi. Hän nyt välittänyt ikinä miltä mistä musta tuntuu mikään. Niin mua ei vähempää vois hänen työstämiset kiinnostaa tällä hetkellä. Ihmisten tunteilla leikkivä pska se on.
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Vuosi ei kyllä nyt sovi mitenkään tähän aika janaan. Kyllä tässä on vuosia kipuiltu ja tunnettu itsensä roskaksi ja vitsiksi ja vttu vsikka miksi. Hän nyt välittänyt ikinä miltä mistä musta tuntuu mikään. Niin mua ei vähempää vois hänen työstämiset kiinnostaa tällä hetkellä. Ihmisten tunteilla leikkivä pska se on.
Susta välittäminen=
Keskustelen pitää pysyä sun ihailussa
Susta puhumisesta ,susta kyselemisestä ?
Niinkö seko olis ollu se mitä tarvit.
I
Poontti on se että olisin halunnu kuulla mitä sä tarvit
Mutta et halua kun vain panna .
Ja muuten Jupiset tälleen .
Mun sanomiset ja kuulumiset ei kiinostanu senkään vertaa
.
Toivon että sun uudet ihmiset saa sut puhumaan
Ettet oo hiljaa siitä mitä tarvit ...
Pelkää pohditaa - Anonyymi00112
Anonyymi00109 kirjoitti:
Susta välittäminen=
Keskustelen pitää pysyä sun ihailussa
Susta puhumisesta ,susta kyselemisestä ?
Niinkö seko olis ollu se mitä tarvit.
I
Poontti on se että olisin halunnu kuulla mitä sä tarvit
Mutta et halua kun vain panna .
Ja muuten Jupiset tälleen .
Mun sanomiset ja kuulumiset ei kiinostanu senkään vertaa
.
Toivon että sun uudet ihmiset saa sut puhumaan
Ettet oo hiljaa siitä mitä tarvit ...
Pelkää pohditaaMktä vttua selität. Ketään ei ole koskaan kiinnostanut mun tunteet tai ajatukset. Emotiniaalisesti mut jätetty pärjäämään yksin. Seksi ei ole mulle mikään prioriteetti ykkönen. Mä olen ollut aina se joka kyselee mitä muille kuuluu. Kun lopetin eipä oo paljon kyselty. Mä saan ihailua kyllä tarpeeksi muutenkin. Mitkä uudet ihmiset en mä halua mitään uusia ihmisiä.
- Anonyymi00110
Stalkkeri herättää joka ikinen päivä pelkästään huonoja ajatuksia!
- Anonyymi00113
Seuraavassa elämässä asiat voivat sitten olla eritavoin ja erilailla. Toivottavasti nähdään hänen kanssa sitten siellä!
- Anonyymi00114
Päässä soi:" Tämä on viimeinen laulu, jonka laulan sinulle, sen nimi on liian paljon ja liian myöhään"
En aio enää toivoa tai yrittää mitään. En luovuta, lasken vain irti. Aika antaa tilaa muulle ja muille.
n- Anonyymi00115
Lisään vielä, että oon tajunnut, että olen ihan vääränlainen hänelle. Eikä se tarkoita, että musta olisi mitään vikaa. Mä olen täydellinen näin. Mutcen mä halua myöskään enää ikinä, että mä vain riitän jollekin tai olen "ihan kiva". Jos mä vielä jollekin alan,niin sellaiselle, jonka mielestä mä oon kaikkein ihanin ja joka hymyilee mulle niin, että jalat lähtee alta ja joka saa mut hymyilemään ja nauramaan.
- Anonyymi00116
Toivon vain sitä, että häirikkö jättäisi minut rauhaan lopullisesti! Ja saisin menetetyt palkat vihdoinkin!
- Anonyymi00118
Ajatukset etten näkisi häntä enää tuo kyyneleitä silmiin. Niin mahdottomasti ikävää häntä, näkisinpä häntä edes hetkeksi niin tämä tuska helpottuisi.
- Anonyymi00119
Hyvin ristiriitaisia. Mietin, miksi on toiminut niin kuin on toiminut. Miksi frendi ja hänen kanssa touhut...edelleen. Mietin, mikä on se todellinen luonne. Mietin, että mikä kaikki on ollut vedätystä. Mietin, että pääsenkö yli vai en tapahtuneista tai hänestä. Jääkö ikuinen varjo heistä ja loppuuko kipu ja suru koskasn. Pystyisinkö ikinä hyväksymään sitä kaveruutta. Mitä pitää sietää ja hyväksyä. Menikö kaikki hyvä jo ohi. mm.
Pahinta on se, etten tiedä vastauksia tai totuutta ja siksi olen jumissa.- Anonyymi00124
ja löytyykö hänestä selkärankaa selvittää asiat, niin kuin olisi vähintään kohtuullista.
- Anonyymi00126
Pyydä keskustelemaan?
Sivu
- Anonyymi00120
- Anonyymi00121
Toivon että stalkkeri ei enää koskaan lähesty minua ja jos hän lähestyy niin haukun hänet sen verran rankasti, että varmasti pysyy sen jälkeen kaukana minusta!
- Anonyymi00122
Ja toinen vaihtoehto on jakaa tietoa hänestä eteenpäin!
- Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Ja toinen vaihtoehto on jakaa tietoa hänestä eteenpäin!
Joo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3161472Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311199Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html463971- 62936
- 73932
- 48691
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen74673Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M99662Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl465632- 38612