Kalu puskee niin paljon vasemmalle että kun käyttää yöllä vaippaa raketti menee/pääsee vaipan ulkopuolelle ja sänky kastuu. Tai se ampuu vuotosuojan läpi vaipan ulkopuolelle.
Mikä voisi auttaa?
vaipassa raketin kanssa ongelmia
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Hmm oon tyttö kyl mutta auttaisiko isompi vaippa?
Ja tuleeko sulla unessa vai voitko vähän ohjata?
Mulla itellä tulee suihku eteenpäin voimakkaasti ja mulla se haittaa enemmän vessassa kun suihku meinaa tulla no pöntön reunan yli. Vaippaan itsellä tulee helpommin mutta joskus toki tulee vähän yli jos kastelen paljon.- Anonyymi00002UUSI
Mulla siis tulee reunojen yli joskus jos kaikki tulee eteen ja keskelle. Itse yritän vähän suunnata suihkua että menisi tasaisemmin. Myös jos pystyy vähän "hidastamaan" niin leviää tasaisemmin. Toki tuo tilanne voi olla että sulla vaan tulee ohi.
- Anonyymi00003UUSI
Vaipan koko ei oo vaikuttanut tilanteeseen olen kokeillut ja en pysty yöllä kontrolloida kun tulee unessa.
- Anonyymi00004UUSI
Okei joo. En sitten kyllä tiedä kun tulee noin. Oletko kysynyt lääkäriltä/fysioterapeutilta? Itse olin jälkimmäisellä tosin mullakaan ei kokonaan helpottanut fysioterapia. Lääkettä ehdotettiin mutta en halunnut.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Okei joo. En sitten kyllä tiedä kun tulee noin. Oletko kysynyt lääkäriltä/fysioterapeutilta? Itse olin jälkimmäisellä tosin mullakaan ei kokonaan helpottanut fysioterapia. Lääkettä ehdotettiin mutta en halunnut.
Tuleeko sulla vaan yöllä?
- Anonyymi00006UUSI
En tiedä minkä ikäinen olet/syytä tuohon. Jos nuori niin tuo voi mennä ohikin vielä. Olet varmaan koittanut käydä illalla vessassa/tiedän kyllä miten yöllä voi silti tulla paljon, itselläni tulee myös kun keho rentoutuu.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tiedä minkä ikäinen olet/syytä tuohon. Jos nuori niin tuo voi mennä ohikin vielä. Olet varmaan koittanut käydä illalla vessassa/tiedän kyllä miten yöllä voi silti tulla paljon, itselläni tulee myös kun keho rentoutuu.
Aiemmin käytin itse niitä nuorten yövaippoja mutta ne tuli aina täyteen tai yli. Olisiko ollut drynites. Nykyään kyllä aikuisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541466Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt201112- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21519- 27510
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423