Lausutaanko Nea "Nea" vai "Neea". Neea nimihän on erikseen. Mitäs olette mieltä :)
Nimen lausuminen
5
644
Vastaukset
Itse olen tottunut päiväkodissa joskus työskennelleenä lausumaan tuon nimen "Neea"..Eikä ole valituksia tullut...
- Mae1
riippuu..Minun tuntemani kaikki Neat lausutaan "Neea".Eli jos halutaan,että nimi lausutaan ihan Neea niin kannattaa se kirjoittaakkin niin,jos taas halutaan,että nimi lausutaan ihan Nea,niin sitten tietenkin kirjoitetaankin Nea,mutta ei ole mitään järkeä kirjoittaa Nea,jos lausutaankin Neea..Tosin monet Neat lausutaan Neea ja siinä saa olla aina selittelemässä,jos kirjoitetaankin Nea,niin se sanotaankin Nea eikä Neea!
- ean
Nea lausutaan "nea" ja Neea lausutaan '"neea".
Kreikan sanan "nea" merkitys on "uusi". Onhan lapsi jossakin vaiheessa tosiaan uusi.- tilanteestakin!
Niinpä, meillä tyttö ja täällä savossa se meidän Nea vääntyy "Neea" ja toki riippuu tilanteesta miten nimeä käyttää. Joskus tulee pihalle huudettua itsekin, että NEEEAAAA. Mutta muuten Nea!
- Ellai
tuntemani Neat lausutaan Neea.Tosin yhden poikkeuksen tiedän eli lausutaankin Nea..Mielestäni jos halutaankin lausuta Neea se pitää kirjoittaakkin niin,ei ole mitään järkeä kirjoittaa Nea,jos se kerran lausutaan Neea,mutta siinä tapauksessa sen nimen voi kirjoittaa Nea,jos se kerran aiotaan lausuakin Nea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977