Pohjanmaalla näkyy analogisena ruotsin televisiot, mutta digitaalisesti ei näy ilman erityistä korttia. onko millään mahdollista saada ruotsinkanavat tietokoneeseen jos ostaa jonkun erityisen digikortin??
Digikortti tietokoneeseen?
Pönttö
2
761
Vastaukset
- päär-ulle
kyllä, sen jälkeen kun pohojanmaallakin alethan näytthämähän ruattinkiälisii lähetyksii dikitaalisena.
En oikein ymmärrä kysymystäsi.. Kertoisitko vähän tarkemmin mitä haluat?
Ruotsin kanavat näkyvät rannikon lähettyvillä sopivalla haravalla. Niin analogiset kuin digitalisetkin. En ole analogi tarjontaa pitkään aikaan vilkaissut, mutta digitalisena tulee SVT1, SVT2, TV4, 24, Barnkanal ja Kunskapskanal. Siis salaamattomana! Muihin digi kanaviin pitää olla Ruotsista jollain tapaa hankittu älykortti, muuten eivät aukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228