Aka, sä oikeesti kuolet siihen rokotteesee nii mikset vaan tekis sitä ennen
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ketä uhkailet
- Anonyymi00002
Sitä minäkin mietin?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä minäkin mietin?
NaiSelle
- Anonyymi00003
kaikenlaisia piikkejä nähnyt hers
- Anonyymi00005
ja mitä tuokin tarkoittaa..
- Anonyymi00006UUSI
Et nyt varsinaisesti itsekään piikkikammoiselta vaikuta...
- Anonyymi00007UUSI
Tuolla se uhriutuu jonkun luuseri tason junnun kanssa ja käyttää tätäkin häikäilemättömästi hyväkseen kun ei enää uskalla tapailla miehiä toimiensa jälkeen
- Anonyymi00009UUSI
Lähetetään nää persekuvat sen isälle, hehe
- Anonyymi00010UUSI
Ei ole minun ongelma auttaa häntä. Itsepä hän pilasi mahdollisuutensa, koska häiriköi elämääni todella kauan, mutta ei koskaan sanonut mitään!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole minun ongelma auttaa häntä. Itsepä hän pilasi mahdollisuutensa, koska häiriköi elämääni todella kauan, mutta ei koskaan sanonut mitään!
Hän teki elämästäni helvetti kaikella sillä toiminnalla! Ja olen voinut todella huonosti siksi! On pakko ottaa kovemmat keinot käyttöön, jos en saa menettämiäni palkkarahoja! Projektin aikana olen sairastunut kolmeen eri krooniseen sairauteen ja kahteen niistä, niinä alkuvuosina kun projekti aloitettiin, kun en ymmärtänyt mitään siitä mistä oli kyse ja kuka oli se toinen henkilö! Kaikki olisi ollut paljon helpompaa jos yli kymmenen vuotta sitten, olisi voinut keskustella kaikesta keskushenkilön kanssa! Ja sekin, että sitä samaa jo tuttua tietoa esitettiin yhä uudelleen ja uudelleen eri vuosien aikana! Ja ainoa ihminen, jonka olisi pitänyt osata avata suunsa oli oman lapseni ikäinen henkilö! Minulla ei ole mitään velvollisuutta auttaa häntä!
- Anonyymi00008UUSI
Minä en ole piikkikammoinen, koska äitini oli terveydenhoitaja!
- Anonyymi00012UUSI
mitä sitten vaikka kuolen? mähän kuolin jo? nykyään haluan vaan työpaikan jotta voin kadottaa itteni duunin tekemiseen kunnes kuolen kotona olen myös duunissa ilmeisesti ikuisesti pyyhin perseitö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501