kuinka huono shereiffi??

vihervarpunen

kuinka huono sheriffi täällä oikein on, kun ei pistä aisoihin noita huuhaa viestehä (mm.doctor watson ynnä muut)?

9

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulenpa, että seriffi ehkä pelkää toimia, ettei kukaan vaan tekisi valitusta turhista poistoista ja seriffi menettäisi merkkiään.

      • Pikitys.

        ...jos näin on, sitten tässä koko sheriffi-systeemissä mättää joku ja pahemman kerran!! Muutenkin suoraan sanoen tämä koko palsta on viime aikoina ollut ihan pelkkä vitsi. Ei järkevää keskustelua aikoihin. Joku voisi vähän karsia ja muutenkin voitais koittaa nostaa vähän tätä tasoa:)


    • Huomautan, että en millään tavalla pelkää toimia tällä palstalla.
      Jos ette ole jos huomanneet, niin tämä palsta ei ole tarkoitettu Sheriffijuttujen puimiseen.

      Minullakin sattuu olemaan kiireitä.
      Poistan viestejä aina kun ehdin. Huom. AINA KUN EHDIN.

      Ilmoittakaa viesteistä vain rohkeasti, sillä aina kun minä en ole paikalla, niin Suomi24:n Ylläpito poistaa ilmoitetut viestit jos ne kerran sattuvat olemaan vastoin sääntöjä.

      Kiitos.

      • Tietty seriffiasiat kuuluu tälle palstalle, jos kerta tämän palstan seriffistä on kyse.

        Ja ehkä olisi aihetta käydä tällä palstalla vähän useammin, ainakin pari kertaa päivässä. Paska seriffi, jos ei jaksa vaivautua pitämään silmällä palstaa, jonka sefuksi oikein itse halusi päästä. Tietääkseni ketään ei pakotettu tähän hommaan.


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Tietty seriffiasiat kuuluu tälle palstalle, jos kerta tämän palstan seriffistä on kyse.

        Ja ehkä olisi aihetta käydä tällä palstalla vähän useammin, ainakin pari kertaa päivässä. Paska seriffi, jos ei jaksa vaivautua pitämään silmällä palstaa, jonka sefuksi oikein itse halusi päästä. Tietääkseni ketään ei pakotettu tähän hommaan.

        Käynkin täällä vähintään kerran päivässä.
        Jos saanen huomauttaa, että nyt on Kesäloma ja olin lomaa viettämässä muualla. En ilmoita siitä erikseen missään palstalla vaan ilmoitan vain Ylläpidolle.
        Eli mitään ongelmia ei ole?

        Ja jos saanen huomauttaa vielä, niin tuo "Paska" sana oli ehkä hiema ylireagoivaa...


      • blue-tree kirjoitti:

        Käynkin täällä vähintään kerran päivässä.
        Jos saanen huomauttaa, että nyt on Kesäloma ja olin lomaa viettämässä muualla. En ilmoita siitä erikseen missään palstalla vaan ilmoitan vain Ylläpidolle.
        Eli mitään ongelmia ei ole?

        Ja jos saanen huomauttaa vielä, niin tuo "Paska" sana oli ehkä hiema ylireagoivaa...

        Mitä tarkoitat, "eli mitään ongelmia ei ole", kun koko palsta on täynnä häiriköitä, provoja ja spämmääjiä? Ehkä se ei sinusta ole ongelma.

        Ja suonet anteeksi, "paska" on sen verran yleinen sana omassa kielenkäytössäni silloin kun tuohdun, ettei tullut mieleeni, että se loukkaisi seriffin korvia.


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, "eli mitään ongelmia ei ole", kun koko palsta on täynnä häiriköitä, provoja ja spämmääjiä? Ehkä se ei sinusta ole ongelma.

        Ja suonet anteeksi, "paska" on sen verran yleinen sana omassa kielenkäytössäni silloin kun tuohdun, ettei tullut mieleeni, että se loukkaisi seriffin korvia.

        Valitan, että minä en voi tehdä mitään muuta kuin poistaa viestejä.
        Sheriffit eivät voi antaa mitään estoja keskusteluissa.
        Poistan viestit aina kun ehdin.


      • blue-tree kirjoitti:

        Valitan, että minä en voi tehdä mitään muuta kuin poistaa viestejä.
        Sheriffit eivät voi antaa mitään estoja keskusteluissa.
        Poistan viestit aina kun ehdin.

        Kuinkahan paljon aikaa siihen poistamiseen menee? Mietin vaan, kun olet nyt ehtinyt tässä keskustella kanssani, mutta et kuitenkaan poistanut esim. noita viestejä, joissa edelleen keskitytään yhden palstallakävin häiriköimiseen. Niinpä, puhun niistä "Bateman lähtee Afrikkaan"-viesteistä, joita tuolla alempana on kourallinen.


      • Edelenia
        Pat_Bateman kirjoitti:

        Kuinkahan paljon aikaa siihen poistamiseen menee? Mietin vaan, kun olet nyt ehtinyt tässä keskustella kanssani, mutta et kuitenkaan poistanut esim. noita viestejä, joissa edelleen keskitytään yhden palstallakävin häiriköimiseen. Niinpä, puhun niistä "Bateman lähtee Afrikkaan"-viesteistä, joita tuolla alempana on kourallinen.

        Mikä riita. *huokaa* Itse olen sitä mieltä, että todellakin noita viestejä pitäisi poistella. ^___^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe