kuinka huono sheriffi täällä oikein on, kun ei pistä aisoihin noita huuhaa viestehä (mm.doctor watson ynnä muut)?
kuinka huono shereiffi??
9
955
Vastaukset
Luulenpa, että seriffi ehkä pelkää toimia, ettei kukaan vaan tekisi valitusta turhista poistoista ja seriffi menettäisi merkkiään.
- Pikitys.
...jos näin on, sitten tässä koko sheriffi-systeemissä mättää joku ja pahemman kerran!! Muutenkin suoraan sanoen tämä koko palsta on viime aikoina ollut ihan pelkkä vitsi. Ei järkevää keskustelua aikoihin. Joku voisi vähän karsia ja muutenkin voitais koittaa nostaa vähän tätä tasoa:)
Huomautan, että en millään tavalla pelkää toimia tällä palstalla.
Jos ette ole jos huomanneet, niin tämä palsta ei ole tarkoitettu Sheriffijuttujen puimiseen.
Minullakin sattuu olemaan kiireitä.
Poistan viestejä aina kun ehdin. Huom. AINA KUN EHDIN.
Ilmoittakaa viesteistä vain rohkeasti, sillä aina kun minä en ole paikalla, niin Suomi24:n Ylläpito poistaa ilmoitetut viestit jos ne kerran sattuvat olemaan vastoin sääntöjä.
Kiitos.Tietty seriffiasiat kuuluu tälle palstalle, jos kerta tämän palstan seriffistä on kyse.
Ja ehkä olisi aihetta käydä tällä palstalla vähän useammin, ainakin pari kertaa päivässä. Paska seriffi, jos ei jaksa vaivautua pitämään silmällä palstaa, jonka sefuksi oikein itse halusi päästä. Tietääkseni ketään ei pakotettu tähän hommaan.Pat_Bateman kirjoitti:
Tietty seriffiasiat kuuluu tälle palstalle, jos kerta tämän palstan seriffistä on kyse.
Ja ehkä olisi aihetta käydä tällä palstalla vähän useammin, ainakin pari kertaa päivässä. Paska seriffi, jos ei jaksa vaivautua pitämään silmällä palstaa, jonka sefuksi oikein itse halusi päästä. Tietääkseni ketään ei pakotettu tähän hommaan.Käynkin täällä vähintään kerran päivässä.
Jos saanen huomauttaa, että nyt on Kesäloma ja olin lomaa viettämässä muualla. En ilmoita siitä erikseen missään palstalla vaan ilmoitan vain Ylläpidolle.
Eli mitään ongelmia ei ole?
Ja jos saanen huomauttaa vielä, niin tuo "Paska" sana oli ehkä hiema ylireagoivaa...blue-tree kirjoitti:
Käynkin täällä vähintään kerran päivässä.
Jos saanen huomauttaa, että nyt on Kesäloma ja olin lomaa viettämässä muualla. En ilmoita siitä erikseen missään palstalla vaan ilmoitan vain Ylläpidolle.
Eli mitään ongelmia ei ole?
Ja jos saanen huomauttaa vielä, niin tuo "Paska" sana oli ehkä hiema ylireagoivaa...Mitä tarkoitat, "eli mitään ongelmia ei ole", kun koko palsta on täynnä häiriköitä, provoja ja spämmääjiä? Ehkä se ei sinusta ole ongelma.
Ja suonet anteeksi, "paska" on sen verran yleinen sana omassa kielenkäytössäni silloin kun tuohdun, ettei tullut mieleeni, että se loukkaisi seriffin korvia.Pat_Bateman kirjoitti:
Mitä tarkoitat, "eli mitään ongelmia ei ole", kun koko palsta on täynnä häiriköitä, provoja ja spämmääjiä? Ehkä se ei sinusta ole ongelma.
Ja suonet anteeksi, "paska" on sen verran yleinen sana omassa kielenkäytössäni silloin kun tuohdun, ettei tullut mieleeni, että se loukkaisi seriffin korvia.Valitan, että minä en voi tehdä mitään muuta kuin poistaa viestejä.
Sheriffit eivät voi antaa mitään estoja keskusteluissa.
Poistan viestit aina kun ehdin.blue-tree kirjoitti:
Valitan, että minä en voi tehdä mitään muuta kuin poistaa viestejä.
Sheriffit eivät voi antaa mitään estoja keskusteluissa.
Poistan viestit aina kun ehdin.Kuinkahan paljon aikaa siihen poistamiseen menee? Mietin vaan, kun olet nyt ehtinyt tässä keskustella kanssani, mutta et kuitenkaan poistanut esim. noita viestejä, joissa edelleen keskitytään yhden palstallakävin häiriköimiseen. Niinpä, puhun niistä "Bateman lähtee Afrikkaan"-viesteistä, joita tuolla alempana on kourallinen.
- Edelenia
Pat_Bateman kirjoitti:
Kuinkahan paljon aikaa siihen poistamiseen menee? Mietin vaan, kun olet nyt ehtinyt tässä keskustella kanssani, mutta et kuitenkaan poistanut esim. noita viestejä, joissa edelleen keskitytään yhden palstallakävin häiriköimiseen. Niinpä, puhun niistä "Bateman lähtee Afrikkaan"-viesteistä, joita tuolla alempana on kourallinen.
Mikä riita. *huokaa* Itse olen sitä mieltä, että todellakin noita viestejä pitäisi poistella. ^___^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812