Jos olet tehtaillut minusta jotain ilmoituksia. Joku ainakin oli ilmoittanut poliisille siitä mustahuumori jutusta. 🙄
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Siinä on tainnut olla syytäkin ilmoittaa?
- Anonyymi00002
Ei todellakaan. Se nasse kyllä tiesi että oli vitsillä kirjoitettu.
- Anonyymi00003
On täällä ollut myös niitä jonkun kirjoittamia ”ajan yli” viestejä jo pitkään, eikä niistä kukaan minnekkään ilmota.
- Anonyymi00004
Poliisi vttu soittaa jostain pskasaitin huumori jutusta. Ei ainakaan voi sanoa, ettei poliiseilla olis tarpeeksi resursseja.
- Anonyymi00005
Katso peiliin jos kirjoitat juttuja joita voidaan pitää laittomina. Ihan oma syy. Kukaan täällä tiedä mikä on sinulle huumoria ei täällä tuttusi näitä lue vaan tuntemattomat ihmiset.
- Anonyymi00006
Aivan, mutta miksi ainoastaan minun laittomina pidettävistä jutuista soittelee poliisi kotiin? Ei varmasti nuille muille vastaavia kirjottaneille poliisit soittele. Poliisikin vainoaa minua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aivan, mutta miksi ainoastaan minun laittomina pidettävistä jutuista soittelee poliisi kotiin? Ei varmasti nuille muille vastaavia kirjottaneille poliisit soittele. Poliisikin vainoaa minua.
Ehkäpä muut ei kirjoittele mitään niin sairasta kuin sinä. Tai eivät ilkeä huudella asiasta jos ovat olleet niin tyhmiä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä siihen todellakin on joku syy!!
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkäpä muut ei kirjoittele mitään niin sairasta kuin sinä. Tai eivät ilkeä huudella asiasta jos ovat olleet niin tyhmiä.
Peukutin vahingossa viestiäsi. Kirjoitti joku täällä aiemmin ihan vastaavan ja ei ollut edes huumoripitoinen juttu, vaan pitempi ikäänkuin suunnitelma tehdä jotain.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Musta huumori ei ole tyhmyyttä. Minusta ne on vähän yksinkertasia jotka eivät sitä ymmärrä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Musta huumori ei ole tyhmyyttä. Minusta ne on vähän yksinkertasia jotka eivät sitä ymmärrä.
Mustahuumori on taiteenlaji joka ei sovi anonyymipalstalle. Eiköhän tuo kertone omasta älykyydestä ettet osaa huumoriasi viljellä siinä rajoissa että se on soveliasta eikä laitonta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Peukutin vahingossa viestiäsi. Kirjoitti joku täällä aiemmin ihan vastaavan ja ei ollut edes huumoripitoinen juttu, vaan pitempi ikäänkuin suunnitelma tehdä jotain.
Mistäs sinä tiedät ettei häneenkin ole poliisi ollut yhteydessä. Totta kait heillä velvollisuus tutkia varsinkin jos täällä joku muukin uhkauksia viljelee eivät tiedä kuka on tosissaan ja kuka ei. Sanoohan tuon järkikin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät ettei häneenkin ole poliisi ollut yhteydessä. Totta kait heillä velvollisuus tutkia varsinkin jos täällä joku muukin uhkauksia viljelee eivät tiedä kuka on tosissaan ja kuka ei. Sanoohan tuon järkikin.
Tuskinpa ovat olleet häneen yhteyksissä. Minusta on tapana tulla ihmisten silmätikku vähän kaikkialla ja nyt siihen on alkaneet viranomaisetkin. Kamala tunne.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuskinpa ovat olleet häneen yhteyksissä. Minusta on tapana tulla ihmisten silmätikku vähän kaikkialla ja nyt siihen on alkaneet viranomaisetkin. Kamala tunne.
Sitte sun on varmaan aika ruveta miettimään omaa käytöstä eikä uhriitua. Jonkunlainen tilannetaju ja sääntöjen sisäistäminen. Tää on oikeisti kaikille avoin sivu. Ihmisille on tehty pahaa näiden kautta uhkailtu. Täällä käy vaikka millä ymmäryksellä olevaa porukkaa ja lapsiakin tää ei ole edes K18. Sun huumori ei nyt taida muihin upota kun suhun.
- Anonyymi00030
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä sinulle on mustaa huumoria
Ei vältämättä ole huumotoa laajalle lukija raadille tai lain edessä olrnkaan mikään läppä tai vitsijuttu .
Yleinen tulkinta ratkaisee.
Mäni muikin konna ja väärintekijä .
Varsikin narsistit menee tuon se oli bain huumoria jutun taakse .
Tai syyttelee muita ....
Sivusta
- Anonyymi00007
Höpö höpö juttua ellei tuu tarkempaa tietoa mistä jutusta kyse.
- Anonyymi00011
Mulle soitti kerran poliisi minun suomi24 kirjoituksesta, josta kyllä paistoi ettei ole tosissaan kirjoitettu. Joku hermoheikko ilmoittanut poliisille vitsistä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mulle soitti kerran poliisi minun suomi24 kirjoituksesta, josta kyllä paistoi ettei ole tosissaan kirjoitettu. Joku hermoheikko ilmoittanut poliisille vitsistä.
Kannattaa välillä miettiä saitin sääntöjä, vaikka kuinka huumorihenkilö olisitkin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kannattaa välillä miettiä saitin sääntöjä, vaikka kuinka huumorihenkilö olisitkin.
Olen sillä tavalla sosiopaatti, etten välitä säännöistä, joita en koe tärkeäksi. Siksi en koe suomi24 sääntöjä tärkeäksi, koska ne eivät selvästikään edes koske jokaista kirjoittajaa. Moderointi on mitä sattuu.
- Anonyymi00010
Pakkohan se oli. Oot sen verran sairas.
- Anonyymi00012
En edes tiedä kuka olet! En kirjoita kenellekään oot oot oot hokijalle. Meilläpäin on erilainen murre! Eli ilmotit turhaan vieraan ihmisen kirjoituksesta joka ei ollut sulle lähimainkaan!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En edes tiedä kuka olet! En kirjoita kenellekään oot oot oot hokijalle. Meilläpäin on erilainen murre! Eli ilmotit turhaan vieraan ihmisen kirjoituksesta joka ei ollut sulle lähimainkaan!
Siinäpä sitte ilmoittelet mun duuneihin roskaasi, kun et edes tiedä nimeä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi ajattelit, että se olisi ollut juuri sulle osoitettu? Oletko henkisesti sairas vai pelkästään tyhmä? Minua ei oikeastaan enää edes haittaa tämä asia. Voi ei. 🤦🏻♀️
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet oikeasti todellisuudesta erkaantunut useammallakin tavalla.
- Anonyymi00023
Nyt kannattaa vaan ymmärtää lopettaa loukkaava sisältö. Ei kannata jatkaa asian puimista täällä. Se levittää vain turhaa pelkoa ja ahdistusta ihmisissä. Kannattaa siis lopettaa puolin ja toisin. Aiheena ei kuulu tänne.
- Anonyymi00026
Eikä se kuulu palstan ulkopuolellekaan, en jaksa projektia enää yhtään, en ole jaksanut moneen vuoteen! Tosi typerä projekti kaikin puolin ja se on vahingoittanut sekä henkisesti että fyysisesti todella paljon! Haluan että projekti todellakin loppuu ja voin alkaa pikku hiljaa voida paremmin! Mutta kauan se tulee kestämään, koska valitettavasti niin moni asia muistuttaa tietystä henkilöstä!
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikä se kuulu palstan ulkopuolellekaan, en jaksa projektia enää yhtään, en ole jaksanut moneen vuoteen! Tosi typerä projekti kaikin puolin ja se on vahingoittanut sekä henkisesti että fyysisesti todella paljon! Haluan että projekti todellakin loppuu ja voin alkaa pikku hiljaa voida paremmin! Mutta kauan se tulee kestämään, koska valitettavasti niin moni asia muistuttaa tietystä henkilöstä!
Sitä saa mitä tilaa. Olisit hyvin voinut kieltäytyä projektista.
- Anonyymi00025
Veriripuli
- Anonyymi00027
Ihan sama, ne halua koskaan auttaa häntä! Hän sen kaiken kiusaamisen aloitti, minä en ole sellainen joka alottaisi kiusaamisen!
- Anonyymi00029
Se on mulla vain semmoinen harrastus, ei sun tarvi siitä heti loukkaantua.
- Anonyymi00031UUSI
Musta huumori on taitolaji ja ei näy kyllä täällä sitä. Sekoitat naljailuun sen vaan
- Anonyymi00032UUSI
Mutta eihän se ole tehtailua, kun on osoittaa selvä yhteys palstan ja muiden asioiden kesken. Tuliko tehtailtua siltä puolelta piiikkuisen liikaa piiikkuisen liiallisin menetelmin 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 46569
- 47563
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478