Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada.
Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset ovat täysin hyödyttömiä. Tuollaiselle miehelle ei kannata koskaan edes yrittää todistaa omaa hyödyllisyyttään tai kiinnostavuuttaan. Tuollaisen miehen kannattaa antaa saada tasan juuri se mitä mies jo valmiiksi odottaakin - eli siis ei kertakaikkiaan yhtään mitään.
Älä ole miehelle hyödyksi seksuaalisesti. Älä ole miehelle hyödyllinen taloudellisesti. Älä tee mitään miehen puolesta. Jos miehellä on ongelma niin älä kysy miten voisit auttaa, vaan kysy mitä mies aikoo itse tehdä sille asialle. Älä toimi miehen terapeuttina, sylkykuppina jne. Kannattaa tehdä miehelle täysin selväksi, että sinusta ei ole saatavissa yhtään mitään hyötyä. Kannattaa tehdä miehelle täysin selväksi, että ainoa mitä on saatavilla on ihan vain seurasi ja sekin vain, jos miestä kiinnostaa aidosti olla seurassasi (isoa osaa miehistä ei seurasi kiinnosta niin sitten lainkaan, jollei siitä ole heille mitään hyötyä tarjolla).. Näillä neuvoilla saat poistettua elämästäsi kaikki miehet, jotka eivät välitä sinusta .askan vertaa, vaan haluavat jotakin hyötyä itselleen.
Sitten kun löytää miehen, joka ei tavoittele itselleen mitään hyötyä seurastasi, voi hieman tehdäkin. Silloinkaan ei kuitenkaan kannata ikinä erehtyä lähtemään mukaan mihikään sellaiseen järjestelyyn, jossa mies voisi kuvitella yksipuolisesti hyötyvänsä. Tilaisuus tekee suurimmasta osasta ihmisistä varkaita.
Tässäpä ilmainen neuvo kaikille naispuolisille. Se tärkein neuvo ja ohje, jonka tulette ikinä miesten kanssa tarvitsemaan. Miehistä suurin osa käyttää naisen hoivaviettiä ja välittämistä häikälemättä ja silmäänsä räpäyttämättäkään hyödykseen, jos siihen antaa tilaisuuden. Eivät kaikki, mutta suurin osa kyllä.
P.S. Poikkeuksena voi pitää omia miespuolisia jälkeläisiään, mutta heillekin kannattaa lakata olemasta liian hyödyllinen, kun ovat kasvaneet tarpeeksi isoiksi.
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
113
382
Vastaukset 113
Miten tämä nyt eroaa siitä mitä naiset ihan tavallisesti ja luonnostaan ovat?
- Anonyymi00001UUSI
Jos sinulle on kokemus, ettei eroa, niin onneksi olkoon. Sinä olet tuntenut vain fiksuja naisia. 👍
- Anonyymi00002UUSI
Anonyymi00001 kirjoitti:
Jos sinulle on kokemus, ettei eroa, niin onneksi olkoon. Sinä olet tuntenut vain fiksuja naisia. 👍
Tai vaihtoehtoisesti slaaveja. He ovat kulttuurisesti osanneet tämän aina.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Tuossa puhutaan hoivavietistä. Eikös se normaalisti kohdistu omia jälkeläisiä kohtaan tai sitten muita lapsia tai vastaavia. Miten se muka miehiin liittyy?
- Anonyymi00008UUSI
scrg kirjoitti:
Tuossa puhutaan hoivavietistä. Eikös se normaalisti kohdistu omia jälkeläisiä kohtaan tai sitten muita lapsia tai vastaavia. Miten se muka miehiin liittyy?
Kyllä ainakin jotkut naiset haluavat hoivata, helliä ja hemmotella miestään.
Ja myös jotkut miehet naistaan ♡
Se ei kuitenkaan ole samanlaista kuin lasten suhteen.
-sivusta - Anonyymi00009UUSI
scrg kirjoitti:
Miehet odottaa, että kaikki naiset on ”hoivaviettinsä” orjia.
Ei ole mitään ”kaikki naiset” ja
”tottakai kaikilla on hoivavietti”.
Eikö miehellä ole? - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö miehellä ole?Juurikin noin. 👍
Eoäilen scrg:n vain esittävän mukamas tietämätöntä tästä asiasta. Hänellä on usein täällä vähän tapana toimia noin ja yrittää sotkea oikeaa keskustelua esittämällä vähän hölmöä. Anonyymi00010 kirjoitti:
Juurikin noin. 👍
Eoäilen scrg:n vain esittävän mukamas tietämätöntä tästä asiasta. Hänellä on usein täällä vähän tapana toimia noin ja yrittää sotkea oikeaa keskustelua esittämällä vähän hölmöä.En sotke enempää. Keskustelkaa rauhassa.
- Anonyymi00017UUSI
scrg kirjoitti:
En sotke enempää. Keskustelkaa rauhassa.
Ei minua häiritse se, että kyselet. Itse en vain koe kovin tarpeelliseksi vastata kysymyksiin, joihin uskon niiden kysyjän vallan hyvin tietävän itsekin vastauksen. Voit ottaa tuon kohteliaisuutena.
Ehkä joku muu tahtoo silti vastata ja niinhän tuossa jo tähän taidettiinkin vastata. Ei minua tosiaan haittaa yhtään se, että muut keskustelevat ihan vain keskenään, vaikken minä kaikkia kysymyksiä aina kovin vilpittömin mielin kysyttyinä pidäkään. - Anonyymi00024UUSI
scrg kirjoitti:
Ei se liity mitenkään miehiin, koska minua ei kiinnosta yksikään mies millään tavalla! Jä tämän päätöksen tein jo silloin aikoinaan kun erosin parisuhteestani!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö miehellä ole?En ole kokenut eroni jälkeen mitään tarvetta ruveta hoivaamaan yhtäkään miestä! Yksi tyyppi on jo kauan halunnut tutustua minuun, mutta minua ei kerta kaikkiaan kiinnosta yksikään mies! Ja aion jatkossakin pysyä kaukana kaikista miehistä!
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä ainakin jotkut naiset haluavat hoivata, helliä ja hemmotella miestään.
Ja myös jotkut miehet naistaan ♡
Se ei kuitenkaan ole samanlaista kuin lasten suhteen.
-sivustaKyllä monet miehetkin haluavat hemmotella naistaan, kuka mitenkin.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
En ole kokenut eroni jälkeen mitään tarvetta ruveta hoivaamaan yhtäkään miestä! Yksi tyyppi on jo kauan halunnut tutustua minuun, mutta minua ei kerta kaikkiaan kiinnosta yksikään mies! Ja aion jatkossakin pysyä kaukana kaikista miehistä!
Mistä syystä aapeeäijä koet, että tämä larppaamasi nyt meni hermot -marjatta hahmo kuuluu osaksi jokaista huuhaaketjuasi? Saako sillä ekstrahuamiota? T naiselta
- Anonyymi00088UUSI
scrg kirjoitti:
Liittyy miehiin siten, että on naisia jotka ovat luonteeltaan "äiti tyyppisiä" huolimatta siitä, että onko heillä omia lapsia.
On myös naisia ketkä luulevat olevansa, elävänsä rakkaudesta jonkun miehen kanssa, todellisuudessa on kysymys kuitenkin hoivasuhteesta mieheen. Tunteet voivat tietysti olla todellisia jollain tasolla ja jonkinlainen kemia toimii tuossa suhteessa. Mutta arki, elämä on jatkuvaa puurtamista, väittelyä ja toisen ihmisen hyysäämistä ja toiveiden täyttämistä.
Lopulta nainen pitää kaikkea sillä tavalla itsestäänselvänä, että on omaksunut itselleen kuuluvan tuon kaiken.
Mies on ehkä jäänyt vähän lapsen tasolle ja on asioissa passiivinen ja odottaa, että hän saa kaiken eteensä luonnostaan, pahimmassa tapauksessa ilmaiseksi helpolla.
Suhde on vähän kuin lemmikkiä hoitaisi.
Eri mieltä saa toki olla, tämä on vain yksi mielipide yhdeltä naiselta kuka on nähnyt näitä suhteita.
Rakkausliitosta ei ole siis kysymys.
- Anonyymi00003UUSI
En aio toimia nimettömien neuvojen mukaisesti. Vaan ihan sen mukaan miten itse haluan ja mikä tuntuu mulle omalle toiminnalle. En silti ole mikään kynnysmatto, orja tai jotain vastaavaa kenellekään, vaikka toimisinkin just noin miten aloituksessa "kielletään" ♡
Ps.
Kerrotko mitä on olla liian hyödyllinen vaikkapa niille jälkeläisille.- Anonyymi00011UUSI
Toimi kuten itse haluat. Olet kuitenkin saanut parhaan neuvon, jonka voit ikinä tässä asiassa saada.
Ps. Kerrotko mitä on olla liian hyödyllinen vaikkapa niille jälkeläisille."
Huolestuttavaa, jos kysyt tosissasi. On karhunpalvelus jälkeläisilleen tasoitella heidän polkujaan liikaa. Eivät koskaan opi pitämään itse huolta itsestään, eivät opi kestämään vastoinkäymisiä. Vanhempi voi tehdä aivan liian paljon lapsen puolesta ja tuhota sillä jopa lapsensa tulevaisuuden. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toimi kuten itse haluat. Olet kuitenkin saanut parhaan neuvon, jonka voit ikinä tässä asiassa saada.
Huolestuttavaa, jos kysyt tosissasi. On karhunpalvelus jälkeläisilleen tasoitella heidän polkujaan liikaa. Eivät koskaan opi pitämään itse huolta itsestään, eivät opi kestämään vastoinkäymisiä. Vanhempi voi tehdä aivan liian paljon lapsen puolesta ja tuhota sillä jopa lapsensa tulevaisuuden.Voihan kilinvttu 😄😂😅🤣
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huolestuttavaa, jos kysyt tosissasi. On karhunpalvelus jälkeläisilleen tasoitella heidän polkujaan liikaa. Eivät koskaan opi pitämään itse huolta itsestään, eivät opi kestämään vastoinkäymisiä. Vanhempi voi tehdä aivan liian paljon lapsen puolesta ja tuhota sillä jopa lapsensa tulevaisuuden.Voi olla karhunpalvelus tasoitella liikaa lapsensa polkua. Se on silti parempi kasvatusmalli kuin että vanhempi on etäinen, vaatii täydellistä pärjäämistä ilman, että on koskaan opettanut tarvittavia taitoja tai tarjonnut huolenpitoa ja turvaa. Lapsen ensimmäiset 0-3 vuotta ovat ratkaisevia perusturvallisuuden tunteen kehittymiseen, tiedätkö mitä on turvallisuus?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voi olla karhunpalvelus tasoitella liikaa lapsensa polkua. Se on silti parempi kasvatusmalli kuin että vanhempi on etäinen, vaatii täydellistä pärjäämistä ilman, että on koskaan opettanut tarvittavia taitoja tai tarjonnut huolenpitoa ja turvaa. Lapsen ensimmäiset 0-3 vuotta ovat ratkaisevia perusturvallisuuden tunteen kehittymiseen, tiedätkö mitä on turvallisuus?
Ei, se ei ole parempi, vaan molemmat ovat huonoja ja tasoittelu jopa se vielä huonompi. Tämän ovat tutkimukset osoittaneet.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voihan kilinvttu 😄😂😅🤣
Siinä mielessä olet aapeeäijä henkevän yksinkeskustelusi suhteen aivan oikeassa, että eritoten pojan pään ja elämän voi pilata jos varjelee pettymyksiltä ja olis tulossa armeijaankin kuorimaan potut ruokapöydässä
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voi olla karhunpalvelus tasoitella liikaa lapsensa polkua. Se on silti parempi kasvatusmalli kuin että vanhempi on etäinen, vaatii täydellistä pärjäämistä ilman, että on koskaan opettanut tarvittavia taitoja tai tarjonnut huolenpitoa ja turvaa. Lapsen ensimmäiset 0-3 vuotta ovat ratkaisevia perusturvallisuuden tunteen kehittymiseen, tiedätkö mitä on turvallisuus?
Kirjoitus aivan oikein joka sanan merkityksessä.
Äidin rakkaus on luonnollista, aitoa ja se on vahva kuin veriside joka on lapseen. Ja se toimii automaattisesti, äideillä lapsiinsa.
Joten on helppo hyväksyä se, että äitinä rakastan lastani/jokaista lastani elämäni loppuun asti. Riippumatta siitä millainen lapseni on.
- Anonyymi00004UUSI
Tämä on kenties se oikeampi versio ja malli.
Ihmisten ylipäätään tulisi kunnioittaa toisiaan
enempi ihmisinä.
Tytöt kasvatetaan ihan liian usein vaikenemaan ja
palvelemaan, omasta hyvinvoinnista välittämättä.- Anonyymi00014UUSI
Ei, vaan "oikea" on juuri tuo minkä aloituksessa kerroin.
"Ihmisten ylipäätään tulisi kunnioittaa toisiaan
enempi ihmisinä."
Tietysti tulisi, mutta niin ei todellisuudessa ole. Kannattaa tajuta maailman realiteetit. Mitä nopeammin ne oppii, sitä vähemmän ehtii tuottaa vahinkoa itselleen.
"Tytöt kasvatetaan ihan liian usein vaikenemaan ja
palvelemaan, omasta hyvinvoinnista välittämättä."
Kyllä. 👍 - Anonyymi00081UUSI
Ikävä kertoa mässäilevä aapeeäijä, että ei kyllä voi yleistää ainakaan meillä Suomessa. Yrität olla latentin ja välillä "vähän" vähemmän latentin naisvihasi kansaa kovin luova ns
- Anonyymi00005UUSI
No miten tuo nyt poikkeaisi normaalista tilanteesta yhtään mitenkään???
- Anonyymi00012UUSI
Onnea sinullekin, jollet ole koskaan muuta nähnyt. 👍
- Anonyymi00006UUSI
Kuvailet kirjaimellisesti ja tarkalleen naisten käytöstä, ja kehoitat naisia käyttäytymään jatkossakin juuri niinkun ne on tähänkin asti käyttäytyneet. No mikäs siinä, mutta ei tuo nyt ihan kauhean älykästä ole. Järkevämpää olisi keksiä jotain uutta käyttäytymismallia naisille tuon tavanomaisen tilalle.
- Anonyymi00013UUSI
Onnea sinullekin. 👍
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onnea sinullekin. 👍
Minusta vaikuttaa ihan siltä että sinä itse tässä sitä onnea tarvitset ja paljon.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minusta vaikuttaa ihan siltä että sinä itse tässä sitä onnea tarvitset ja paljon.
Ne olivat onnittelut sinulle, eivät onnentoivotuksia.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koitahan sinäkin nettijustus pitää lippu korkealla. T naiselta
- Anonyymi00083UUSI
"Järkevämpää olisi keksiä jotain uutta käyttäytymismallia naisille tuon tavanomaisen tilalle. " Ihan esim lakialoitteen muadossako vanhaa aikaa kaipaava jumalharhoista tmv kärsivä peltoelvis?
- Anonyymi00007UUSI
Jopas taas on.
Vilma- Anonyymi00019UUSI
No sanos muuta.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No sanos muuta.
Tämä ns Vilma on tämän aapeeäijän luoma alter ego joka välillä kannattelee mielipiteitään ja välillä debatoi vastaan. Huvittavaa, että astut tähän rysään joka kerta kun ajattelet, että saat siitä tuohtumisellesi tukea
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tämä ns Vilma on tämän aapeeäijän luoma alter ego joka välillä kannattelee mielipiteitään ja välillä debatoi vastaan. Huvittavaa, että astut tähän rysään joka kerta kun ajattelet, että saat siitä tuohtumisellesi tukea
Kuuleps. On ihan sama, m i t ä sinä kirjoitat. Niin skutsissa!
Vilma
- Anonyymi00018UUSI
Mun lihakset ja kurkku kipeitä. En voi nyt tehdä kenellekään mitään. Miks flunssakausi alkoi näin aikaisin?
- Anonyymi00020UUSI
Se ei sitten auta kun vaan sairastaa pois. Lepää, juo tarpeeksi ja pidä itsesi lämpimänä. Muista myös syödä jotakin, vaikkei olisi niin nälkäkään. Särkylääkkeet voivat auttaa yli pahimmasta. Kyllä se siitä.
- Anonyymi00021UUSI
Juuri noin olen toiminut aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen ja päätin jo erotessani, että uutta miestä en enää koskaan elämääni halua! Ainoat ihmiset joita voin passata ovat omat lapseni!
- Anonyymi00023UUSI
Varmaan tarkoituksella kärjistäen esitetty ajatus, mutta melkolailla tottahan tuo on. Eiköhän lähes jokainen joskus miehen kanssa jonkinlaisessa suhteessa ollut nainen ole tuon huomannut, että mies "käyttää naisen hoivaviettiä ja välittämistä häikälemättä ja silmäänsä räpäyttämättäkään hyödykseen, jos siihen antaa tilaisuuden". Juuri tuosta syystähän miehet nuoria naisia niin hinkuvatkin. Ovat vielä naiiveja, eivät ole vielä oppineet.
- Anonyymi00032UUSI
"Juuri tuosta syystähän miehet nuoria naisia niin hinkuvatkin. Ovat vielä naiiveja, eivät ole vielä oppineet."
Suoraanhan nuo juuri nuorta etsivät tuon useinmiten itsekin sanovat. He etsivät itselleen muokattavaa, muokkautuvaa, opetettavaa, kasvatettavaa, naiivia, kaikkeen sopeutuvaa, joka ei vielä maailmaa tunne. - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
"Juuri tuosta syystähän miehet nuoria naisia niin hinkuvatkin. Ovat vielä naiiveja, eivät ole vielä oppineet."
Suoraanhan nuo juuri nuorta etsivät tuon useinmiten itsekin sanovat. He etsivät itselleen muokattavaa, muokkautuvaa, opetettavaa, kasvatettavaa, naiivia, kaikkeen sopeutuvaa, joka ei vielä maailmaa tunne.Jaha, jaa no esim kitaraa voi olla hyvä osata rämpytellä ja olla pändissä
- Anonyymi00029UUSI
Miksi kukaan haluisi miehen joka näkee naisen hyödyttömänä ja arvottaa ihmisiä noin.
- Anonyymi00030UUSI
Eipä siinä mitään järkeä olekaan. Silti ihan uskomattoman moni mies noin ajattelee ja heille sitten uskomatoman moni nainen yrittää omaan hyödyllisyyttään osoittaa. Typeryyttä ja täysin turhaa touhua. Sellaiset kannattaa jättää ihan yksikseen.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eipä siinä mitään järkeä olekaan. Silti ihan uskomattoman moni mies noin ajattelee ja heille sitten uskomatoman moni nainen yrittää omaan hyödyllisyyttään osoittaa. Typeryyttä ja täysin turhaa touhua. Sellaiset kannattaa jättää ihan yksikseen.
Niin. Itse tuntenut elämässäni itseni aika turhaksi ja hyödyttömäksi. Silti ihminen jonka kanssa olut sanonut. Kato ympärillesi, kato mitä kaikkea sä oot tehny. Luuleko että mulla ois mitään tätä ilman sua. Sähän tän kaiken oot saanut aikaan.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin. Itse tuntenut elämässäni itseni aika turhaksi ja hyödyttömäksi. Silti ihminen jonka kanssa olut sanonut. Kato ympärillesi, kato mitä kaikkea sä oot tehny. Luuleko että mulla ois mitään tätä ilman sua. Sähän tän kaiken oot saanut aikaan.
Pisteet tuosta tuolle läheisellesi / noille läheisillesi. Pidä noista kiinni. 👍👍
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kerro aapeeäijä joku konkreettinen esimerkki. Kelpaako esim esirukous @poor soul?
- Anonyymi00031UUSI
Minähän olen täysin hyödytön eikä minun kapitaalien lajeja ole arvostettu eikä edes huomattu. Saapahan keskittyä rauhassa maailman tutkimiseen ja ihmettelyyn.
- Anonyymi00087UUSI
Eli kirjaviisaus ei tuo kesää? Nyt gubbe tiedämme sitten
- Anonyymi00033UUSI
Elämä (ja miehet) on tosiaan opettanut tämän 👍. Nuorempana sitä vielä yritti tehäd mieheen vaikutusta, ehkä vähän hyppäsi tämän pillinkin mukaan. Nykyään ... ja vtut.🤣
- Anonyymi00035UUSI
Niinpä. Paljon kertovaa on tosiaan se, että likipitäen jokainen vähän kokemusta miehistä omaava nainen on tämän asian vähintään kantapään kautta oppinut. Juuri siksi tästä onkin syytä puhua. Ei ole mitään tarvetta kenenkään tätä kantapään kautta oppia. Itsekin opin tämän jo nuorena, ihan isältäni. Hän opeti seuramaan niin hetkiä, kun miehellä ei ole rooli päällä, niitä hetkiä, kun rooli putoaa hetkeksi, niitä hetkiä, kun miehellä ei ole mitään saavutettavaa. Noiden hetkien seuraaminen opettaa paljon miehistä yleisesti ja varsinkin niistä miesyksilöistä.
- Anonyymi00089UUSI
Vau apäijä, onpa räyhäkästä rrau🥱
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niinpä. Paljon kertovaa on tosiaan se, että likipitäen jokainen vähän kokemusta miehistä omaava nainen on tämän asian vähintään kantapään kautta oppinut. Juuri siksi tästä onkin syytä puhua. Ei ole mitään tarvetta kenenkään tätä kantapään kautta oppia. Itsekin opin tämän jo nuorena, ihan isältäni. Hän opeti seuramaan niin hetkiä, kun miehellä ei ole rooli päällä, niitä hetkiä, kun rooli putoaa hetkeksi, niitä hetkiä, kun miehellä ei ole mitään saavutettavaa. Noiden hetkien seuraaminen opettaa paljon miehistä yleisesti ja varsinkin niistä miesyksilöistä.
Jaa no mikä sirkustirehtööri gubbe isäs sitten oli? En lähde avaamaan mitä nyansseja näen tässä puheenparressa. Sen sijaan heitän sellaisen teesin sisältöön liittuen, että jos ja kun naisilla on miehistä huonoja kokemuksia lähisuhteen kontekstissa tai muuten, nk medikalisaatioasenne ottaa päähän, jos tällaista yritetään suorastaan kaivella vrt önkö sinullä hyönöjä kökemyksiä miehistä? No aika monilla on jossain suhteessa vaikkapa julkisissa tiloissa. Naisetkin sortuu btw vastaavaan sisäänrakennettuun blamingnarratiiviin vai miten tuota edes kuvaisi..
Miehille taas ohjeeksi, että vaikka on lähes mahdotonta olla tekemättä vaikutusta hyödyllisenä ja kelpona kumppaniehdokkaana, niin paras vain suhtautua nihkeästi kaikkiin mahdollisiin kumppanuus tai tapailuehdotuksiin.
Fiksua olisi myös laskuttaa hymynkareisista vilkaisuista ja tervehtiminen vaatii jo kirjallisen sopimuksen ja etukäteismaksun.
;)- Anonyymi00036UUSI
Kuulostaa hyvältä. Muista kuitenkin ilmoittaa laskutusperusteet etukäteen, jos haluat laskusi olevan pitävä.
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Muista kuitenkin ilmoittaa laskutusperusteet etukäteen, jos haluat laskusi olevan pitävä.
Tietysti ja sitten vielä alv laskussa mukana.
- Anonyymi00041UUSI
buddy-love kirjoitti:
Tietysti ja sitten vielä alv laskussa mukana.
Ja se sopimus tietysti allekirjoitettuna. Muutoin jää rahat saamatta.
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja se sopimus tietysti allekirjoitettuna. Muutoin jää rahat saamatta.
Ei ole tarpeen, sillä sen voi hoitaa kantamalla kaulassaan isoa kylttiä, jossa on yksityisoikeudellinen sopimus vastaantulijoille kohdistuvista maksuista. Jos ei halua suostua sopimukseen, niin aina voi paeta paikalta ennen laskutuksen aiheuttavaa kohtaamista.
(sama systeemi kuin niillä parkkifirmoillakin, eli täysin laillista)
;)- Anonyymi00050UUSI
buddy-love kirjoitti:
Ei ole tarpeen, sillä sen voi hoitaa kantamalla kaulassaan isoa kylttiä, jossa on yksityisoikeudellinen sopimus vastaantulijoille kohdistuvista maksuista. Jos ei halua suostua sopimukseen, niin aina voi paeta paikalta ennen laskutuksen aiheuttavaa kohtaamista.
(sama systeemi kuin niillä parkkifirmoillakin, eli täysin laillista)
;)Ei taatusti ole juridisesti pätevä keino, mutta voit toki kokeilla.
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei taatusti ole juridisesti pätevä keino, mutta voit toki kokeilla.
On on, sillä kyltin ohittamalla sitoutuu pysäköintiehtoihinkin ja tuossa on aivan sama periaate. Niitä pysäköintiehtoja ei edes kerrota kyltissä ja silti niihin sitoutuu pelkällä ohituksella.
;) ;)- Anonyymi00053UUSI
buddy-love kirjoitti:
On on, sillä kyltin ohittamalla sitoutuu pysäköintiehtoihinkin ja tuossa on aivan sama periaate. Niitä pysäköintiehtoja ei edes kerrota kyltissä ja silti niihin sitoutuu pelkällä ohituksella.
;) ;)Voit kokeilla suostuuko meidän oikeusjärjestelmämme rinnastamaan ajoneuvon säilyttämisen jonkun toisen omistamalla tontilla ja rakennuksessa siihen, että "säilyttää" katsettaan hetken sinun kehossasi, jota itse säilytät julkisella paikalla. Toistaiseksi edes kyseessä olevan kehon kuvaaminen julkisessa tilassa ei ole johtanut korvausvelvollisuuteen. Tilanne voisi olla eri, jos toimit noin itse omistamassasi tmv. yksityisessä tilassa.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Voit kokeilla suostuuko meidän oikeusjärjestelmämme rinnastamaan ajoneuvon säilyttämisen jonkun toisen omistamalla tontilla ja rakennuksessa siihen, että "säilyttää" katsettaan hetken sinun kehossasi, jota itse säilytät julkisella paikalla. Toistaiseksi edes kyseessä olevan kehon kuvaaminen julkisessa tilassa ei ole johtanut korvausvelvollisuuteen. Tilanne voisi olla eri, jos toimit noin itse omistamassasi tmv. yksityisessä tilassa.
Odotan mielenkiinnolla tämän ennakkotapauksen saamaa päätöstä.
Anonyymi00053 kirjoitti:
Voit kokeilla suostuuko meidän oikeusjärjestelmämme rinnastamaan ajoneuvon säilyttämisen jonkun toisen omistamalla tontilla ja rakennuksessa siihen, että "säilyttää" katsettaan hetken sinun kehossasi, jota itse säilytät julkisella paikalla. Toistaiseksi edes kyseessä olevan kehon kuvaaminen julkisessa tilassa ei ole johtanut korvausvelvollisuuteen. Tilanne voisi olla eri, jos toimit noin itse omistamassasi tmv. yksityisessä tilassa.
Tässä pitää huomioida, että kyseessä on maksullinen palvelu, jonka vastaantulija automaattisesti tilaa ohittaessaan palvelun tarjoajan.
- Anonyymi00056UUSI
buddy-love kirjoitti:
Tässä pitää huomioida, että kyseessä on maksullinen palvelu, jonka vastaantulija automaattisesti tilaa ohittaessaan palvelun tarjoajan.
Kokeile miten oikeusjärjestelmä keksintöösi suhtautuu. Kuten sanoin, niin jään mielenkiinnolla odottamaan päätöksiä.
Anonyymi00054 kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla tämän ennakkotapauksen saamaa päätöstä.
Tässä sopimuksessa noudatetaan usan oikeuskäytäntöä ja käräjäpaikkana on Delaware.
Sikäläisen korkeimman oikeuden tuomarit ovat varmaankin hyvin myötämielisiä tämän tyyppiselle yrtitystoiminnalle, sillä pitävät Trumpinkin homailuista.
- Anonyymi00038UUSI
Mielenkiintoinen avaus.
Mites tuo toimisi yleisinhimillisesti?
Eli myös toisin päin ja samaa sukupuolta olevien ihmisten parisuhteissa?
-keinovaginamies-- Anonyymi00039UUSI
Yleisohjeena voi sanoa esimerkiksi, että älä huoli henkilöä, joka tarvitsee sinua johonkin. Pätee kaikkiin sukupuoliin. jollet erityisesti halua tulla käytetyksi hyväksi, niin älä hyppää täyttämään toisen joka inahdusta, vaikka olisit miten ihastunut tahansa. Ongelmahan toki on se, että ihastuneena sitä tekee liian helposti paljon sellaistkin, joka vähän pidempään jatkuvana alkaa helposti ärsyttää. Itsetutkiskelu auttaa siinäkin, että tunnistaa mikä itseä alkaa ärsyttää.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yleisohjeena voi sanoa esimerkiksi, että älä huoli henkilöä, joka tarvitsee sinua johonkin. Pätee kaikkiin sukupuoliin. jollet erityisesti halua tulla käytetyksi hyväksi, niin älä hyppää täyttämään toisen joka inahdusta, vaikka olisit miten ihastunut tahansa. Ongelmahan toki on se, että ihastuneena sitä tekee liian helposti paljon sellaistkin, joka vähän pidempään jatkuvana alkaa helposti ärsyttää. Itsetutkiskelu auttaa siinäkin, että tunnistaa mikä itseä alkaa ärsyttää.
Eikä pidä rajoittaa tuota noin kapealle alueelle, eli pitää pysyä erossa kaikista, jotka tarvitsevat yhtään mihinkään.
Kaikkein paras ratkaisu on piiloutua syvään korpeen ja elää siellä erossa aivan kaikesta ja kaikista.
(kannattaa opetella tekemään rautaa järvimalmista, niin ei joudu pulaan, jos kirves sattuu putoamaan avantoon)- Anonyymi00040UUSI
buddy-love kirjoitti:
Eikä pidä rajoittaa tuota noin kapealle alueelle, eli pitää pysyä erossa kaikista, jotka tarvitsevat yhtään mihinkään.
Kaikkein paras ratkaisu on piiloutua syvään korpeen ja elää siellä erossa aivan kaikesta ja kaikista.
(kannattaa opetella tekemään rautaa järvimalmista, niin ei joudu pulaan, jos kirves sattuu putoamaan avantoon)Jos haluaa toimia noin, niin sen saa tehdä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mitä mieltä olet pidemmästä parisuhteesta, jossa toinen haluaa toteuttaa toisen(kin) juttuja, eikä koe tätä hyväksikäytöksi?
-keinovaginamies- - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minulle on ollut itsestään selvää koko projektin ajan, etten enää koskaan ota yhtään miestä vaivoikseni! Miksi ette kysyneet niitä muutamia kysymyksiä, olisin säästynyt todella monilta ahdistavilta vuosilta!
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitä mieltä olet pidemmästä parisuhteesta, jossa toinen haluaa toteuttaa toisen(kin) juttuja, eikä koe tätä hyväksikäytöksi?
-keinovaginamies-Jo itse tahtoo, niin luultavasti siitä silloin itsekin jotakin saa, eikä touhu siis ole täysin yksipuolista.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minulle on ollut itsestään selvää koko projektin ajan, etten enää koskaan ota yhtään miestä vaivoikseni! Miksi ette kysyneet niitä muutamia kysymyksiä, olisin säästynyt todella monilta ahdistavilta vuosilta!
Koska silloin projektille ei olisi ollut mitään syytä edes aloittaa! MIKSI ETTE YMMÄRTÄNEET SITÄ!
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jos haluaa toimia noin, niin sen saa tehdä.
Selvästi kaipaat vastausta, eli esimerkkinä olen nyt sitten vastaamatta.
(eiku vastasin silti, eli en noudattanut ohjetta)- Anonyymi00052UUSI
buddy-love kirjoitti:
Selvästi kaipaat vastausta, eli esimerkkinä olen nyt sitten vastaamatta.
(eiku vastasin silti, eli en noudattanut ohjetta)Kaipaan vastauksia vain, jos esitän kysymyksiä. Jokainen saa tietysti vastata myös ilman kysymyksiä, jos kokee itse tarvetta vastata. 👍
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kaipaan vastauksia vain, jos esitän kysymyksiä. Jokainen saa tietysti vastata myös ilman kysymyksiä, jos kokee itse tarvetta vastata. 👍
Sinulla on ilmiselvä tarve vastausten saamiseen.
- Anonyymi00057UUSI
buddy-love kirjoitti:
Sinulla on ilmiselvä tarve vastausten saamiseen.
Ei ole. Sinulla vain on tarve vastata ja koet tarpelliseksi keksiä tekosyyn vastaamisellesi.
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei ole. Sinulla vain on tarve vastata ja koet tarpelliseksi keksiä tekosyyn vastaamisellesi.
Ei ei, minä vain olen avuksi ja täytän tuota tarvettasi.
Hirvittävä rasitushan tämä on minulle, mutta silti tuotan ja toimitan.
- Anonyymi00046UUSI
Hö...Minähän olen tällä hetkellä lähestulkoon kaikille hyödytön. En ole kuitenkaan puhjennut yltiömäiseen feminiinisen energian kukkaan vaan lähinnä stressipalleroksi, joka yrittää keksiä tulonlähteitä.
- Anonyymi00049UUSI
Töiden hakeminen voi olla vaikeaa. Toivottavasti tämä taloustilanne alkaa nyt oikeasti parantua.
- Anonyymi00047UUSI
Normaalistihan miehet passaa naisia ja tekee muutenkin kaiken. Naiset kun tyypillisesti eivät osaa pitää kotia kunnossa tai siistinä, kokata tai tehdä oikeastaan juuri mitään muuta kuin tuijottaa telkkaria, laiskotella ja synnyttää lapsia. Tuo jälkimmäinen kai on se syy, miksi miehet naisia sietävät. Joten eipä mitään uutta auringon alla.
- Anonyymi00048UUSI
Elät mielenkiintoisessa rinnakkaisuniversumissa. 👍
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Elät mielenkiintoisessa rinnakkaisuniversumissa. 👍
Tuo trolli on vuoroin mies ja vuoroin nainen.
Aina sillä on naama norsun vatulla oli kumpi tahansa. - Anonyymi00064UUSI
Sinulla on todella outo tapa ajatelle!!
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tuo trolli on vuoroin mies ja vuoroin nainen.
Aina sillä on naama norsun vatulla oli kumpi tahansa.Niinpä aapeeäijä tykkää pystyttää tällaisia vaivaannuttavan pskoja feikkidebatteja ja esittää naispuolista vastapuolta teennäisellä empowerment-temmolla ja emojein höystettynä tietenkin, että nk keskustelu näyttäisi mahdollisimman kekeltä
- Anonyymi00051UUSI
Turhaan neuvotte minua, koska ajattelin noin jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten! Koska minulla ei ole eroni jälkeen ollut mitään kiinnostusta ketään kohtaan millään tavalla ja siksi ne kysymykset olisi pitänyt kysyä ennen kuin projekti aloitettiin! Ettekö todellakaan osanneet ajatella sitä, etten enää halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa! Ette projektin aloittajat ole minun näkökulmastani hyviä ihmisiä!
- Anonyymi00069UUSI
Menitkö johonkin trollaus projektiin mukaan?
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Menitkö johonkin trollaus projektiin mukaan?
Vähän apattista Kloppi sinun yritys veistellä guben marjattaroolista. Mee töihin tai tee muuten jotain hyödyllistä vie vaikka äidin puolesta roska pussi ja kerää viikkorahaa
- Anonyymi00055UUSI
Aikalailla noinhan se menee. Naisten niskaan kasautuvat valtaosin kotityöt, lastenhoito jne. työssäkäynnin ohella ja naisen oletetaan hoitavan 50% talouden kuluista. Ei missään tapauksessa järkevää, eikä kannattavaa yhdellekään naiselle. Kannatan kaikesta sydämestäni sitä, että naiset lakkaavat olemasta miehille hyödyksi.
- Anonyymi00058UUSI
Tuo jakauma on täysin totta. 👍
- Anonyymi00059UUSI
Kas näin se polarisaatio trolli syöttää itseään läskiksi.
Kömpelö suoritus. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Kas näin se polarisaatio trolli syöttää itseään läskiksi.
Kömpelö suoritus.Kömpelö yritys kiistää todellisuus.
- Anonyymi00061UUSI
Voin katsella tässä miten pisteytät itseäsi. Ihan kuin olisi tivolissa.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kömpelö yritys kiistää todellisuus.
Laimeaa on sinunkin väitteesi todellisuudesta. Veikkaan ettet osaa edes oukeasti keskustella.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Laimeaa on sinunkin väitteesi todellisuudesta. Veikkaan ettet osaa edes oukeasti keskustella.
Ai niitä kavereita jotka yrittää juntata oman kannan huutamalla prseestä asti?
- Anonyymi00062UUSI
Olette todella myöhässä noine ajatuksinenne! Noin ajattelin jo silloin kun laitoin eropaperit menemään ja siiät on reilusti yli kymmenen vuotta aikaa! Tuonkin kysymyksen muiden lisäksi, kun olisiyye esittäneet olisitten ymmärtäneet ettei projektille olisi koskaan ollut mitään tarvetta! Minua kiinnostaa tietää, miksi aloititte projektin aivan liian vähäisillä tiedoilla! Ei koskaan saa olettaa tietävänsä paremmin kuin henkilö itse, mikä on juuri hänelle kaikkein tärkeintä ja erityispiirteiselle ihmiset ovat monesti sellaisia, jotka eivät kiinnosta millään tavalla! Vain ne ihmiset ovat tärkeitä jotka ovat lähisukulaisia!
- Anonyymi00065UUSI
Mielenkiintoista. En ole koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta, mutta nyt kun ajattelen, niin tuossa on ihan järkeä.
Varsinkin kun miettii tätä nyt näkyville roihahtanutta mabosfäärikulttuuria, niin tuostahan siinä juuri on kysymys. Kyseiseen joukkoon kuuluvat miehet ovat kiukkuisia, kun naiset eivät enää olekaan kiinnostuneita olemaan heille hyödyksi.- Anonyymi00066UUSI
Niinpä. Ja kun naisia ei enää kiinnosta, niin joutuvat kehittelemään kaikenlaisia metodeja ja tekniikoita, joilla voisivat edelleen naisista hyötyä.
- Anonyymi00067UUSI
Olikotko kirjoittanut etukäteen tämän vuoropuhelun?
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kiitos kohteliaisuudesta, vaikkei se nyt ihan kohdilleen osunutkaan.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
En, kaikki tulee suoraan syrämmestä ja likaisesta mielikuvituksesta. Sivusta
Noilla ohjeilla vakavissaan olevat miehet varmaankin pysyvät loitolla. Joku yhden illan panoseuraa etsivä voi edelleen kysäistä, koska kysyy kaikilta muiltakin naisilta, mutta hänkään ei pidemmäksi aikaa jää noita ohjeita noudattavan naisen seuraan.
Mitä muuten tulee seksiin, niin se on hetken huumaa, josta ei ole miehelle mitään hyötyä. Parhaimmillaankin seksi on vain haitatonta, ja pahimmillaan se tuhoaa koko elämän.
Parisuhde ei ole yksisuuntainen tie, jossa miehen pitäisi palvoa naista, ostella tälle timanttikoruja ja toimia kynnysmattona. Jos mies ei saa parisuhteesta mitään, eikä häntä siinä kunnioiteta, niin kyllä täysijärkinen mies lähtee jonnekin muualle.- Anonyymi00072UUSI
Juuri päinvastoin. Näillä ohjeilla törmää ainoastaan vakavissaan oleviin ja vakavastiotettaviin tarjokkaisiin. Vakavissaan oleva ei hae hyötyä, joten ei hän sitä myöskään kaipaa. 👍
- Anonyymi00074UUSI
"Mitä muuten tulee seksiin, niin se on hetken huumaa, josta ei ole miehelle mitään hyötyä. Parhaimmillaankin seksi on vain haitatonta, ja pahimmillaan se tuhoaa koko elämän."
Harvinaisen tervehenkinen kommentti mieheltä seksiin liittyen. Olet harvinaisuus. - Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
"Mitä muuten tulee seksiin, niin se on hetken huumaa, josta ei ole miehelle mitään hyötyä. Parhaimmillaankin seksi on vain haitatonta, ja pahimmillaan se tuhoaa koko elämän."
Harvinaisen tervehenkinen kommentti mieheltä seksiin liittyen. Olet harvinaisuus.Että pokea tulee kateltua aapeeäijä?
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Että pokea tulee kateltua aapeeäijä?
Tebbotouhukas se on tunnetaitoverkkokurssin tunti ny, pysyhän juusto linjoilla
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Tebbotouhukas se on tunnetaitoverkkokurssin tunti ny, pysyhän juusto linjoilla
Kun sinulla on mielestäs oikeus vatuloida muiden sanaa, niin opi samalla jotain sitten
- Anonyymi00071UUSI
Yksityiselämässäni olen jo noudattanutkin tätä neuvoa. On ihan totta, että jos itsestään tekee potentiaalisen hyväksikäytettävän, niin hyväksikäyttäjiä riittää. Myös sellaisia, jotka eivät kai itse edes tajua tilanteen olevan kohtuuttoman yksipuolinen. Jotkut miehet ovat uskomattoman etuoikeutetuiksi opetettuja. Varmaan näitä löytyy myös naisista, mutta itse en ole sellasiin törmännyt.
Koska tarvitsen palkaa elämiseeni, niin en kuitenkaan voi tehdä itsestäni täysin hyödytöntä kaikille mieshenkilöille. Työelämässä olen siis jatkossakin hyödyllinen. En toki kuitenkaan yksipuolisesti hyödyllinen, vaan saan työstäni korvaukseksi sitä palkkaa.- Anonyymi00073UUSI
No juu. Tuo on totta. Työelämässä joutuu pakostakin olemaan hyödyksi, mutta se hyöty on onneksi molemminpuolista, sillä työstä saa palkkaa. 👍
- Anonyymi00075UUSI
Koominen aloitus.
Miehethän saavat seksiä rahaa vastaan.- Anonyymi00076UUSI
Sehän on mainiota. Se, että naiset päättävät olla hyödyttömiä miehille, on siis täysin ok. 👍
- Anonyymi00077UUSI
No jopa on palstaäijä erikoista puupennin propagointia. Mutta ihanaa hän se, että miehen spleinaa myös tällaisista hyvin epäselvistä aiheista, mistä on vaikea saada kiinni, mikä tässä on se ydin. Provokatiivinen sanojen salaatti vain
"P.S. Poikkeuksena voi pitää omia miespuolisia jälkeläisiään, mutta heillekin kannattaa lakata olemasta liian hyödyllinen, kun ovat kasvaneet tarpeeksi isoiksi."
Niin, en tiedä mitä tehdä sitten jos oma isä on tuollainen. Ei tietenkään tuo seksuaalinen hyöty, mutta taloudellinen hyöty nyt viitisen viimeistä vuotta ja terapeuttina on toimittu aina silloin tällöin jo pidempään.
Ne viimeiset viisi vuotta hän on asunut mun luona niin, että mä maksan yhtiövastikkeen lisäksi itse kokonaan sähkölaskun ja vesilaskun. Jos mainitsen että oon alkanut saada aina vuoden lopussa lisävesilaskun vasta hänen muutettuaan tänne, kun taas aiemmin sain vuoden lopussa palautusta, niin hän väittää ettei johdu hänen täällä olostaan. Lisäksi hän jättää jatkuvasti valoja päälle eri puolille asuntoa, usein joudun käydä jäljiltään niitä sammuttelemassa - sanoo siihen että ei se haittaa vaikka jäisivät päälle kun sähkölamput kuluttavat niin vähän energiaa. Ja joka yö jättää koko yöksi päälle olkkarin valot niin että ovat päällä aamuun asti, siis joka yö, koska ei voi ikinä käydä heti nukkumaan vaan valvoo aamuyöhön asti telkkarin ääressä. Tästä huolimatta kun hän itse kerran "auttoi" mua laskemaan työmatkojen julkisen liikenteen kilometrikorvaukset Verottajaa varten, se sanoi lopuksi: "Sun pitäisi maksaa mulle tästä pieni palkka."
Oon joutunut vuosikaudet katsomaan vierestä jokaviikkoista lottoamista neljä kertaa viikossa, yhtäkään kertaa ei lottoaminen voi jäädä väliin, vaikka oltaisiin lomamatkalla. Pahimpana vuotena johti siihen, että Veikkaus eväsi häneltä mahdollisuuden lotota enää loppuvuodesta, koska heidän mielestä vuoden aikana oli kulunut liikaa rahaa - hänen ratkaisunsa: mun piti luoda oma pelitili jonka kautta hän sai pelata vuoden jäljellä olleet viikot. Jos tästä yrittää puhua, kieltää että hänellä olisi peliriippuvuus.
Jo ehkä kymmenisen vuotta sitten jouduin kuuntelemaan puhelimessa "Mä aioin jo ostaa aseen ja ampuu itteni, mutta en mä voinut kun teille lapsille olisi periytynyt niin isot velat ettette te ikinä pystyisi maksamaan niitä pois".
Jos saan viikon levon hänestä kerran pari vuodessa, kun lähtee vaikka työreissulle, niin silloin soittaa joka päivä useita kertoja, ja yleensä aihe on vain ja ainoastaan valittaminen, kun tämä ja tuo asia ei ajomatkalla mennyt yhtään nappiin tai kun ei sieltä ja tuolta saanut mitään "kelvollista" ruokaa. Tää ominaisuus hänellä on ollut ihan aina: aikanaan teini-iässäkin lomamatkalla piti kulkea kilometritolkulla nälissään kun yksi ainoakaan ravintola joka matkan varrelle osui ei kelvannut.
On eristänyt mut tietyillä toimillaan kokonaan mun äidinpuoleisesta tädistä (joka on samalla mun kummitäti, ja oli jo lapsena hyvin tärkeä mulle). Täti jaksoi vielä joku vuosi sitten joitan kertoja kysyä milloin tulisin käymään, mutta sain vähän aikaa sitten kuulla muun äidinpuoleisen suvun kautta että täti ei jaksa enää yrittää pitää yhteyttä ja hän alkaa yleisesti olla huonommassa kunnossa (on selkeästi vanhempi kuin esim. isäni). Kun yritin sanoa isälleni että voisin käydä siellä, häneltä tuli vaan: "En suosittele!" Ja lisäsi siihen, että hänen kuulemma vieläkin tekee mieli "haastaa tätini ja muu äidinpuoleinen sukuni oikeuteen", koska yhteen aikaan vähän yli kymmenen vuotta sitten he eivät kertoneet hänelle missä sillä hetkellä olin. Se oli juuri näistä tietyistä isäni ominaisuuksista johtunutta, ja mä olin antanut "salassapitoon" kyllä oman lupani - isäni sitten meni ja selvitti omin päin mille paikkakunnalle olin muuttanut (en tiedä mistä oli sen tiedon edes saanut).
No, se on mun isä ja on jo vanha (tosin moni noista asioista on esiintynyt jo kun hän ei ollut niin vanha, ja peliriippuvaisuus siitä asti kun olin pieni), ja tietysti auttaa monella tavalla koiran kanssa, mm. auttaa kuskaamaan sen eläinlääkäriin (mulla ei ole enää autoa), kuskaa puistoilemaan, osallistuu usein myös sen ruokkimiseen, varsinkin jos se on nirsolla päällä, ja olen ajatellut että hän tavallaan korvaa asumisensa siten... Mutta en mä aina oikein tiedä mitä tehdä.
En tiedä miksi hän näin tekee, ei varmaan ymmärrä aiheuttavansa hallaa. Vaikka sinällään hänen päänsä toimiikin, käy mm. töissä ja hän on aamulla herätessä paljon virkeämpi kuin minä (vaikka olisin kuinka yrittänyt nukkua kunnon yöunet), vaikka on nukkunut kaikki nämä vuodet tuollaisia katkonaisia unia sohvalla. Syy tänne muuttoon oli alunperin se, että hänen kaivostaan loppui vesi. Piti olla väliaikaista, mutta nyt on vaikea sanoa, kun hänen asuntonsa alkaa olla jo ihan asuinkelvottomassa kunnossa. Mä ostin aikanaan tämän asunnon mun äidin talosta perityillä rahoilla, hänellä ei ole ollut osaansa tämän hankkimiskustannoissa.
En ole näistä asioista aiemmin pukahtanut, kun en ole oikein halunnut näistä asioista puhua. Ja pieni pelko on että hän jotain kautta sattuisi tämän kirjoituksen löytämään, mutta ei hän tietääkseni täällä käy, varsinkaan kun ei nykyään hirveämmin ole netissä sähköpostiaan ja työasioita lukuunottamatta... Toivotaan ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191175
- 791140
- 77611
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...9548- 17521
- 47513
- 44475
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112461- 41452
- 15426