Sillä on sillain jännästi suu auki. Odotan jännityksellä minkälainen sieltä tulee.
Odotan, että siitä tulee hyvä kaveri. Istutan sen sohvalle, ruokapöytään vastapäätä istumaan ja makuuhuoneessa sänkyyn.
Saas nähdä mitä tuleman pitää. Heittääkö se mut pihalle omasta kodistani? Onkohan hän kuin antelias?
Ostin Temusta nuken
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Jos sillä on suu auki Anna sille ruokaa sillä on nälkä Anna pötkö sipulimakkaraa.
- Anonyymi00002UUSI
hänen nimensä on Cindy, mutta se ei oikeen sovi minulle. Kastan sen uudelleen ja annan nimeksi Helena. Ihana Helena. Lempinimi Hellu.
Poikamiesajat on nyt virallisesti ohi. - Anonyymi00003UUSI
Minulla ollut silikoniSanni jo neljä vuotta. Vähän jo rupsahtanut kovassa käytössä, sängyn alla säilytän sitä.
- Anonyymi00004UUSI
Uskaltaako Temukondomeilla kyntää?
- Anonyymi00005UUSI
Ne on niin pieniä, ettei ne kyllä minun asiaan mahdu millään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20639
- 51582
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478