Nuorta naista isokyrpäiselle?

Anonyymi-ap

Pasilasta löytyy isokyrpäinen kielimies nuoren naisen käyttöön.

39

335

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Onko 22 kesäkuuta?

• Anonyymi00006

Nyt on 08.09.2026 ja mulla on valtava kalu housuissa!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nyt on 08.09.2026 ja mulla on valtava kalu housuissa!

mulla on paljon valtavampi, joten toiseksi jäät. minä saan pillua!

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

mulla on paljon valtavampi, joten toiseksi jäät. minä saan pillua!

Et saa ja ei ole, omaa kättäsi ei lasketa pilluksi.

• Anonyymi00007

Ap on asiallinen tyyppi.Se on terveen miehen merkki kun pillu kiinnostaa!

• Anonyymi00012

Tällä sivustolla kiinnostaa vain Naiset.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tällä sivustolla kiinnostaa vain Naiset.

Eli muilla sivuitoilla sinua sitten kiinnostaa myös miehet..

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli muilla sivuitoilla sinua sitten kiinnostaa myös miehet..

Ja homot jaksaa kirjoittaa!AP kyllä ainoastaan naisista kiinnostunut. Mä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja homot jaksaa kirjoittaa!AP kyllä ainoastaan naisista kiinnostunut. Mä

Kuka tässä ketjussa sinusta muka on homo? Ymmärrätkö että kun kirjoittaa "Tällä sivustolla kiinnostaa vain Naiset.", se suoraan vihjaa että muilla sivustoilla asia on toisin.

• Anonyymi00020

Ai, aloittajaukko on siirtynyt Vantaalta Pasilaan?

• Anonyymi00057

Täällä 23/7

• Anonyymi00022

Aloittaja, kun noin lapsellisesti nimittelet täällä homoja, niin mitä mieltä olet pedofiileista?

• Anonyymi00025

En tunne pedofiilejä...heteroita vaan löytyy tutuissa.

• Anonyymi00040

Minä toivon sydämeni pohjasta että olet pelkkä trolli joka tylsyyteen tekee näitä aloituksia, olisi huolestuttavaa jos olisit oikea persoona noiden kirjoitusten takana.

Tuollaisilla yksinkertaisilla ja typerillä aloituksilla et saa seuraa, kannattaisi opetella miten vastakkaista sukupuolta lähestytään ja heidän kiinnostus saadaan aikaan.

• Anonyymi00041

Ehkäpä se tapahtuikin...se oli siis 1990 luvun vaihteessa...kerroin että hän valehteli ikänsä...kerroin ettet millään löydä tyttöä...tuskin se tyttö edes muistaa asiaa... Sehän on nyt jotain 50v...Yhden yön pano ja ei vaihdettu yhteystietoja... Ei sellaista salapoliisia että 36v jälkeen jotain tietoa löytyis...en muista edes nimeä...kiva tyttö kieltämättä. Meneppä nyt sinne poliisiasemalle antaamaan tietosi.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ehkäpä se tapahtuikin...se oli siis 1990 luvun vaihteessa...kerroin että hän valehteli ikänsä...kerroin ettet millään löydä tyttöä...tuskin se tyttö edes muistaa asiaa... Sehän on nyt jotain 50v...Yhden yön pano ja ei vaihdettu yhteystietoja... Ei sellaista salapoliisia että 36v jälkeen jotain tietoa löytyis...en muista edes nimeä...kiva tyttö kieltämättä. Meneppä nyt sinne poliisiasemalle antaamaan tietosi.

Oletpa ainakin tehnyt tunnustuksen joka pysyy tallessa. Et voisi enää iljettävämpi "ihmisen"kuvatus. Muutkin ketkä huomaatte palstalla tuon rentokkaan aloituksia, niin ilmoittakaa poistoon vaan!

• Anonyymi00048

Ei vakuuta mitkään selittelyt. Mitenhän olisit suhatautunut vastaavaan tilanteeseen jos sulla itsellä olisi ollut tuon ikäinen tyttö ja hänelle olisi tapahtunut samaa? Arvelisin, että olet niin vastuuton iljetys ettet olisi välittänyt paskaakaan!!!

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ei vakuuta mitkään selittelyt. Mitenhän olisit suhatautunut vastaavaan tilanteeseen jos sulla itsellä olisi ollut tuon ikäinen tyttö ja hänelle olisi tapahtunut samaa? Arvelisin, että olet niin vastuuton iljetys ettet olisi välittänyt paskaakaan!!!

Aloittaja, Vantaan kusiluikku, sinulla on edelleenkin vastaamatta tuohon kysymykseen!!!!

• Anonyymi00023

Miksi se asuinpaikkaa valehtelee? Siis joillakin on asunnot Helsingissä ja Kuopiossa.Mökki ehkä Kuusamossa? Eihän kaikki asu pierukuutiossa...

• Anonyymi00035

Sulla ne kaikki asuinpaikat vaihtuu sen mukaan mitä keksitkin. Ja mitä se tilannettasi auttaa vaikka sulla olisi kymmenen asuinpaikkaa. Samalla tavalla syöt, juot, kuset ja paskannat vaikka asuisit joulupukin maassa!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sulla ne kaikki asuinpaikat vaihtuu sen mukaan mitä keksitkin. Ja mitä se tilannettasi auttaa vaikka sulla olisi kymmenen asuinpaikkaa. Samalla tavalla syöt, juot, kuset ja paskannat vaikka asuisit joulupukin maassa!

Miten ne vaihtelee...mä oon oikeesti asunut yli kymmenessä paikassa...

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Miten ne vaihtelee...mä oon oikeesti asunut yli kymmenessä paikassa...

Turhaan jatkat paskanjauhamista, mene vaikka ulkoilemaan!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Turhaan jatkat paskanjauhamista, mene vaikka ulkoilemaan!

Siis oon syntynyt Kuusamossa,Taivalkoskella vuoden...sodankylässä komennuksella vuoden...ja kaikki tää ennenkuin täytin 20v.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Siis oon syntynyt Kuusamossa,Taivalkoskella vuoden...sodankylässä komennuksella vuoden...ja kaikki tää ennenkuin täytin 20v.

Ei kiinnosta pedofilisia taipumuksia omaavan juntin elämänhistoria!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sodankylä oli vähän silleen...en välttämättä olis halunnut...mieluummin olisin mennyt Ouluun tai Kajaaniin...Sotapäällikköt määräsi sodankylään.

• Anonyymi00054

Miksei kiinnostaisi ottaa suihin miehen isoa kikulia?
      Olen vielä niin nuori..........

• Anonyymi00055

Jep

• Anonyymi00056

Kuin nuori?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kuin nuori?

19v ja neitsyt

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

19v ja neitsyt

Kuulostaa kivalta

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kuulostaa kivalta

Eikös vaan?
        Entä sinä? Minkä ikäinen?

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Eikös vaan?

Älä kysele tuolta mitään, se on yli 6-kymppinen, monesti valehtelee ikänsä. Vokottelee nuoria, jopa 14 v tyttöjä, eli on pedofiliaan taipuvainen, eli sellainen tapaus tuo "kuulostaa kivalta"-tyyppi!

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Eikös vaan?

Ainahan kiimamehuja valuva pillu kiihottaa

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Ainahan kiimamehuja valuva pillu kiihottaa

Ainahan kiimamehuja valuva pili kiihottaa

• Anonyymi00058

23/7...

• Anonyymi00064
      UUSI

Juuri tuollainen idiootti kehuskelee kalullaan. Oikeesti kalusi on surkean kokoinen, eikä se edes seiso, kun pitäis hommiin alkaa. Johtuu jännittämisestä, "iso kyrpäinen"🤣🤣🤣🤣🤣👺👺🌹

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1364
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      186
      523
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      510
    Aihe