Mikset sä tee mitään? Sivulla vallitsee kaaos ja sä katot vierestä vai? Poista nuo viestit. Siinä olis jo ainakin alkua ja sitten tee asialle jotain hyvä ihminen. Tämä sivusto menee jo ihan naurunalaseksi kun täällä ei voi enään keskustella kun tänne kirjotellaan jotain turhaa ja asiatonta. Jos tuo sun mielestä on asiallista tai tälle sivustolle hyväksi niin tee jotain edes niiden hyväksi jotka tästä nyt kärsii. Tämän pitäisi olla GTA keskustelu mutta ei tää siltä näytä. Ennemminkin kaatopaikka jossa ei ole enään mitään perää.
Scuubi.
4
338
Vastaukset
- ,..,.,
Tästäkin aiheesta on tehty jo sata viestiä, joten se pahentaa tilannetta entisestään. Lisäksi toi trolli saa huomiostanne vaan lisää virtaa.
Järkikin sanoo, ettei seriffi ole ollut tänään paikalla. Huomenna asia voi korjaantua. Mutta pitäishän täällä olla myös jossain Suomi24 "varsinainen" ylläpito, ettei tämä kokonaan pelkän seriffin vastuulla ole. Siis jos sinne lähettää palautetta niin pitäis jonkun poistaa noi viestit.- lähes tietäväinen
No onhan se asia niinkin.
eli käyn ainakin kerran päivässä tarkastamassa viestit ja poistan tarvittaessa joskus saattaa joku asiaton viesti jäädä epähuomiossa poistamatta laittakaa silloin vain rohkeasta "palautetta" asiattomasta viesti kohdasta niin poistan sen heti kun luen viestin.Sheriffit eivät pysty laittamaan ketään banniin eikä näe ip osotteita enään nämä asiat hoitaa ylläpito
- lähes tietäväinen
scuubi kirjoitti:
eli käyn ainakin kerran päivässä tarkastamassa viestit ja poistan tarvittaessa joskus saattaa joku asiaton viesti jäädä epähuomiossa poistamatta laittakaa silloin vain rohkeasta "palautetta" asiattomasta viesti kohdasta niin poistan sen heti kun luen viestin.Sheriffit eivät pysty laittamaan ketään banniin eikä näe ip osotteita enään nämä asiat hoitaa ylläpito
No hyvä että käyt täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405