moi!joku häiritsee mua salaisesta numerosta miten saan numeron selville?041 alkunen!
kenen numero????
6
9251
Vastaukset
Siis näkyykö se numero siinä kun tiedät sen olevan 041 alkuinenki?
http://www.zed.fi/zedweb/viewservice.do?category=finder&service=Finder kotimaanhaku- niina
siis salanen numero!044 alkunen,muistin väärin!
- Jusa
niina kirjoitti:
siis salanen numero!044 alkunen,muistin väärin!
Jos numero on salainen, ei siitä näy mitään alkunumeroita ja jos sua joku terrorisoi, ei kun poliisin pakeille.
- kyllä näkyy!!!!
Jusa kirjoitti:
Jos numero on salainen, ei siitä näy mitään alkunumeroita ja jos sua joku terrorisoi, ei kun poliisin pakeille.
mulla on salainen numero ja kyllä näkyy,kun soitan.NUMERONÄYTÖN saa päälle kännykästä.tietoja ei kylläkää saa mistään.
- Kiki
Mitäs luulet mikä on salaisen puhelinnumeron idea? Eikös se olekin se että se on SALAINEN? :P
Eli vain viranomaiset voivat tietyin edellytyksin tutkia kenen tuo salainen puhelinnumero on. Tässä tapauksessa on ilmeisesti tapahtunut rikos eli ei kun poliisiasemalle vaan rikosilmoitusta tekemään. Asiaa nopeuttaa se että et tuhoa todisteita eli säästät matkapuhelimeen tallentuneet tekstiviestit ja puhelutiedot. - pöhölökustaa
Mulla on jo kysymys täällä.
liki 60 lukijaa mutta kukaan ei oo vastannu.
Asia on monelle tärkeä. Miksi siitä
vaietaan??? Eli salasoittajaestosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752