Onks teidän mielestä huijausta jos manageroin kahta jengiä?
molemmat ihan virallisesti eri henkilölle rekisteröityjä.
Suosittelin frendii ottaa jengin, mut se ei sit dikannutkaan ht:sta ja se lupas heittää koodit mulle ja alan ite pitää huolta siitä jengistä.
Jos vaikka joskus kiinnostuiskin uudestaan..
Tarkotus ei oo mitenkään ostella tilit tyhjiks jne.
Oon omaa jengiä luotsannut n 1.5 vuotta enkä haluis joutua boikottiin sen takia että epäillään kusetuksesta.
Ei kai sitä mitenkään voi jäljittää muhun jos niillä jengeillä ei tee mitään yhteistä(pelaaja kaupat,yst. ottelut jne)
Mut voidaanko jotenkin selvittää jos luotsaan joukkueita samalta koneelta vai pitäiskö eri koneilta käydä jengin sivuilla?
huijausta?
12
1303
Vastaukset
- Nimismies
Jos joku näkee että kahdesta joukkueesta näkyy sama IP niin sitten ehkä. Aina voi sanoa että kaveri pelaa, koska hänellä ei ole konetta. Mutten usko että sitä uskovat.
Itse myin kerran samalle joukkueelle 3 pelaajaa minuutin sisään ja mut ja tämä toinen potkittiin pois. Oli kuulemma yhden pelaajan käytössä kummatkin joukkueet. Ja eri paikkakunnilla asuttiin. Nyt kun pelailen, en ota mitään riskejä. Toivottavasti siellä ylläpitäjät ovat viisastuneet. - Von-Bruker
HT säännöistä:
"Ota huomioon myös, että vain yksi joukkue pelaajaa kohden on sallittu. On kiellettyä ohjata muita joukkueita kaverin nimellä. Joukkueen omistajan tulee myös ohjata sitä. Muista, että henkilön, joka loggautuu joukkueen sivulle sisään, tulee olla sen ohjaaja. Tämä tarkoittaa sitä, että et saa antaa ystävän tai perheenjäsenen kirjautua joukkueesi sivuille; joukkue on yksityinen. On myös kiellettyä ostaa ystävältä pelaajia ylihinnoilla, vaikka yritätkin olla vain mukava kaveri! Ja viimeiseksi ei ole sallittua antaa joukkuetta toiselle henkilölle, koska se on epäreilua joukkuetta jonottavia ihmisiä kohtaan."- GTA- Mom
Voisitteko kertoa mikä on Hattrick, en oo ikinä kuullukkaan, mutta onko se joku nettipeli vai mikä, ja mikä sen sivu on, ja Miten sinnne pääsee??
- jjjj
GTA- Mom kirjoitti:
Voisitteko kertoa mikä on Hattrick, en oo ikinä kuullukkaan, mutta onko se joku nettipeli vai mikä, ja mikä sen sivu on, ja Miten sinnne pääsee??
Hattrick on netissä pelattava ilmainen futismanageri peli...www.hattrick.org
Jos veljeni tekee joukkueen itselleen ja käy paimentamassa sitä tältä samalta koneelta. Mikäköhän haloo siitäki nousee.
- jeppe
ei kai sitä pelkän ip osoitteen takia voi syyttää kusetuksesta.
Saattaahan moni käydä jostain kirjaston koneelta loggautumassa tai jotkut saattaa samalta päätteeltä esim. duunissa ohjata joukkueitaan..
Pitäiskö sitä toista joukkuetta sit kokonaan eri koneelta ohjata, vaikke esim kirjastossa? - duvie-westcott
jeppe kirjoitti:
ei kai sitä pelkän ip osoitteen takia voi syyttää kusetuksesta.
Saattaahan moni käydä jostain kirjaston koneelta loggautumassa tai jotkut saattaa samalta päätteeltä esim. duunissa ohjata joukkueitaan..
Pitäiskö sitä toista joukkuetta sit kokonaan eri koneelta ohjata, vaikke esim kirjastossa?Itse käytin 3 joukkuetta samaan aikaan aikoinaan eikä yhtään poistettu huijauksen takia.
Tosin 2 niistä meni konkkaan.. - :-)
duvie-westcott kirjoitti:
Itse käytin 3 joukkuetta samaan aikaan aikoinaan eikä yhtään poistettu huijauksen takia.
Tosin 2 niistä meni konkkaan.."Tosin 2 niistä meni konkkaan.. "
Mikä yllätys :-). Siirsit sitten niiden kahden joukkueen varat ja parhaat pelaajat siihen jäjelle jääneeseen ja sait yhden suht hyvän joukkueen heti kättelyssä. - vielä
duvie-westcott kirjoitti:
Itse käytin 3 joukkuetta samaan aikaan aikoinaan eikä yhtään poistettu huijauksen takia.
Tosin 2 niistä meni konkkaan..kiinni niistä. :)
- urpo
vielä kirjoitti:
kiinni niistä. :)
Tuolla jossain alempana duvie-wescot paljasti joukkueensa. Se oli jotain harjoitusvastustajaa etsimässä...noh ehkä joku aktiivinen haluaa käriä.
- toinen urpo
urpo kirjoitti:
Tuolla jossain alempana duvie-wescot paljasti joukkueensa. Se oli jotain harjoitusvastustajaa etsimässä...noh ehkä joku aktiivinen haluaa käriä.
- ilmoitettu
toinen urpo kirjoitti:
Seuraavat seurat: Viikingit(553930) ja Johtajat(788134) noita epäilen tällä hetkellä Duvie W:n seuroiksi.
Konkurssiin Duvie on todennäköisesti johtanut ainakin tämän seuran Tikkakosken kuninkaat. Tuota en ilmoittanut mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752