Ginny Horcrux?

tihk

Mietin että olisiko Ginny Horcrux. Salaisuuksien kammion sivulla 332 Valedro sanoo näin: "Kyllin vahva, jotta saatoin ruveta ravitsemaan Ginnyä omilla omilla salaisuuksillani, vuodattamaan osaa omasta sielustani häneen..." Tästä voisi päätellä ehkä jotain sinne päin viittaavaa.

Ja sitten toinen kysymys. Missä kirjassa on sanottu että James olisi ollut jahtaaja? En ole löytänyt itse mainintaa siitä enkä myöskään siitä että hän olisi etsijä, kuten elokuvassa sanotaan...

22

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potter-fani kai..

eikö se potter siis harry päässy ekana vuonna huispaamaa ja sit sitä pelotti jos se ei osaakkaa pelatanii hermione sano et kyl se osaa pelata peli on sen veressä ja sit hermione vei harryn ja ronin kattoo sitä huispaus pokaalii tai sitä mitalli mikä ny onkaa nii siin luki et james potter jahtaaja [ seeker ] se oli ekasta kirjasta siis..

• nimetön

...siinä viitosessahan kalkaroksen ajatuseulassa se james oli niitten kavereittesa kanssa linnan pihalla ja otti sitä sieppiä kiinni????????????

• nimetön kirjoitti:

...siinä viitosessahan kalkaroksen ajatuseulassa se james oli niitten kavereittesa kanssa linnan pihalla ja otti sitä sieppiä kiinni????????????

...monta kertaa laittanut ruokaa, mutta en siitä huolimatta ole kokki.

• Nti Kuutamo

Mutta eikös päiväkirjan Valedro ollut yksi Horcux, pystyykö se tekemään uutta? Eihän se ollut "se" oikea Voldemort, eihän? Toisaalta ihan kiinnostava ajatus tosin... ja pelottavakin. Että Harry joutuisi tuhoamaan Ginnyn, jota rakastaa :/

• Nuuhku

Jos James Potteria tarkoitat niin ei mielestäni missään kirjassa ole sanottu että hän olisi ollut jahtaaja. James oli etsijä...:)

• Nuuhku

En muista missä niin lukiettä James oli etsijä mutta mielestäni se tosiaankin luki jossain kirjassa, ihan varma en ole.

• F.F
        Nuuhku kirjoitti:

En muista missä niin lukiettä James oli etsijä mutta mielestäni se tosiaankin luki jossain kirjassa, ihan varma en ole.

niin etttä silleen

• Demez

Rowling on vahvistanut ainakin minun tietääkseni Jamesin Jahtaajuuden.

• Dark-Lord

Jamesin peli paikasta on vain arvailuja,ykkös leffassa sanotaan että James oli etsiä,siitä on lähteny ne huhut,mutta elokuvissa vääristellään totuutta välillä.

• Dark-Lord
        Dark-Lord kirjoitti:

Jamesin peli paikasta on vain arvailuja,ykkös leffassa sanotaan että James oli etsiä,siitä on lähteny ne huhut,mutta elokuvissa vääristellään totuutta välillä.

Vittu eikö se saatana ole jo tullut selville, että ihminen ei voi olla horcrux!!!!!!!

• hannah

entä feeniksin killassa kun harry oli ajatusseulassa ja james leikki siepillä? mä ainakin sain semmosen käsityksen että james oli etsijä..

• Nimetön
        hannah kirjoitti:

entä feeniksin killassa kun harry oli ajatusseulassa ja james leikki siepillä? mä ainakin sain semmosen käsityksen että james oli etsijä..

James oli jahtaaja ja Rowling on sen vahvistanut.
        Elokuvassa ehkä James oli etsijä mutta elokuvissa kaikki asiat ei muutenkaan ole samoja kuin kirjoissa.

Ja voihan James leikkiä siepillä silti vaikka ei olekkaan etsijä.

• snape_fan
        Nimetön kirjoitti:

James oli jahtaaja ja Rowling on sen vahvistanut.
        Elokuvassa ehkä James oli etsijä mutta elokuvissa kaikki asiat ei muutenkaan ole samoja kuin kirjoissa.

Ja voihan James leikkiä siepillä silti vaikka ei olekkaan etsijä.

voisitte väitellä jossain muualla tosta James Potterin pelipaikasta...

• snape_fan kirjoitti:

voisitte väitellä jossain muualla tosta James Potterin pelipaikasta...

Missä muualla sitä sitten väitellään Jamesin pelipaikasta jos ei Harry Potter aiheiselle palstalla?

• snape_fan
        Smaug kirjoitti:

Missä muualla sitä sitten väitellään Jamesin pelipaikasta jos ei Harry Potter aiheiselle palstalla?

Siis, tässä topicissa/aiheeessa oli tarkoitus keskustella "Ginny Horcruxista" ei James Potterin pelipaikasta. Jos haluaa keskustella siitä, niin pitää tehdä uusi topic/aihe.

• hannah
        snape_fan kirjoitti:

Siis, tässä topicissa/aiheeessa oli tarkoitus keskustella "Ginny Horcruxista" ei James Potterin pelipaikasta. Jos haluaa keskustella siitä, niin pitää tehdä uusi topic/aihe.

"Ja sitten toinen kysymys. Missä kirjassa on sanottu että James olisi ollut jahtaaja? En ole löytänyt itse mainintaa siitä enkä myöskään siitä että hän olisi etsijä, kuten elokuvassa sanotaan..."
        vai että ei keskustella jamesin peli paikasta? toki tässä keskustellaan ginnystäkin, mutta jos alottaja on kysyny jamesistaki ni kia siitä saa keskustella?

• nappi
        hannah kirjoitti:

"Ja sitten toinen kysymys. Missä kirjassa on sanottu että James olisi ollut jahtaaja? En ole löytänyt itse mainintaa siitä enkä myöskään siitä että hän olisi etsijä, kuten elokuvassa sanotaan..."
        vai että ei keskustella jamesin peli paikasta? toki tässä keskustellaan ginnystäkin, mutta jos alottaja on kysyny jamesistaki ni kia siitä saa keskustella?

viisasteb kivessä ei sanota mitään jamesin paikasta vaan:professori McGarmiva tiiraili tuikeana lasiensa yli harryyn. "inun täytyy sitten harjoitella ahkerasti, Harry , etten minä vain muuta mietäni rangaistuksen suhteen!" Sitten hän yhtäkkiä hymyili. " sinun isäsi olisi ollut sinusta ylpeä", hän sanoi."Hänkin oli erinomainen huispauksen pelaaja."
        ei muuta! Missään muusakaan kirjassa ei mainita mielestäni mitään jamesin pelaaja paikasta! Feeniksin killassa Harry näkee Jamesin ajatusseulassa ja Jamesilla on sieppi. Miten james olisi voinut saada siepin jos ei olisi etsijä?!? Niinhän Harryllekin kävi , että hänenllä jäi sieppi käteen matsin jälkeen! ja miksi James leikkisi siepillä? luulisi että häntä ei kiinnosta sieppi jos olisi jahtaaja?!?!
        Elokuvissä ei ole aina kaikki asiat samoin! niihin tehdään silti oma käsikirjoitus!! Menihän azkabanin vankikin ihan erilailla kun kirja!!! Mutta itse olen saanut käsityksen että james oli etsijä! ja käsityksen sain kirjoista!! vaikka sitä ei suoranaisesti sanottukkaan!!

• nappi kirjoitti:

viisasteb kivessä ei sanota mitään jamesin paikasta vaan:professori McGarmiva tiiraili tuikeana lasiensa yli harryyn. "inun täytyy sitten harjoitella ahkerasti, Harry , etten minä vain muuta mietäni rangaistuksen suhteen!" Sitten hän yhtäkkiä hymyili. " sinun isäsi olisi ollut sinusta ylpeä", hän sanoi."Hänkin oli erinomainen huispauksen pelaaja."
        ei muuta! Missään muusakaan kirjassa ei mainita mielestäni mitään jamesin pelaaja paikasta! Feeniksin killassa Harry näkee Jamesin ajatusseulassa ja Jamesilla on sieppi. Miten james olisi voinut saada siepin jos ei olisi etsijä?!? Niinhän Harryllekin kävi , että hänenllä jäi sieppi käteen matsin jälkeen! ja miksi James leikkisi siepillä? luulisi että häntä ei kiinnosta sieppi jos olisi jahtaaja?!?!
        Elokuvissä ei ole aina kaikki asiat samoin! niihin tehdään silti oma käsikirjoitus!! Menihän azkabanin vankikin ihan erilailla kun kirja!!! Mutta itse olen saanut käsityksen että james oli etsijä! ja käsityksen sain kirjoista!! vaikka sitä ei suoranaisesti sanottukkaan!!

James kertoo näpistäneensä siepin, joten ei hän välttämättä ole etsijä.

• snape_fan kirjoitti:

Osaatko sinä lukea?

Viestin aloittaja haluaa toki keskustella siitä voisiko Ginny olla Horcrux, mutta kysyy myös Jamesin pelipaikasta!

Joten eiköhän tässä pidä siitäkin keskustella?

• snape_fan
        Smaug kirjoitti:

Osaatko sinä lukea?

Viestin aloittaja haluaa toki keskustella siitä voisiko Ginny olla Horcrux, mutta kysyy myös Jamesin pelipaikasta!

Joten eiköhän tässä pidä siitäkin keskustella?

Sorry. En lukenut viestiä kokonaan.

• Elokuvissa sanotaan, että James olisi etsijä, mutta eräässä Scholasticin haastattelussa Rowling kertoo, että James pelasi itse asiassa jahtaajaa. James leikki siepillä, jonka oli pöllinyt, joten se nyt ei todista mitään hänen peliasemastaan.

Joten koska Rowling itse on sanonut, että James oli jahtaaja, niin eiköhän voi olettaa, että Rowling tietää paremmin?

Kyseinen kohta haastattelussa meni näin:
      "Question: What position did James play on the Gryffindor Quidditch team? Was it seeker like Harry, or something different?
      J.K. Rowling responds: James was Chaser."

• tihk

No Nyt tuli selvennys tähänkin asiaan :D en ajatellut että tästä asiasta tulisi näin iso riita x) mutta kiitos Bateman selvennyksestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe