Entinen ravintola Majakka

Ei toistakertaa

Tulipa testattua ! Ei toista kertaa.
Kallis laatunsa nähden!
Kevät kananpoikaa= 18€ sisälsi 2 kpl kanansiipeä Pieniä. 10 lohkoperunaa! Vitsi koko paikka!

11

2865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri

Olen käynyt Serrassa (joka siis on entisen Majakan paikalla) 3 kertaa lounaalla ja ruoka on ollut todella hyvää joka kerta. Hyvillä mielin voin sanoa saaneeni parasta lounasruokaa mitä minä olen koskaan syönyt. Hinta oli muistaakseni 9e. Hinta tuntui aluksi kalliilta, mutta pienen mietiskelyn jälkeen se tuntuu ihan kohtuulliselta, ruoka kun on todella hyvää. Ruokaa sai myös ottaa niin paljon kun halusi, eli annokset olivat just sopivia :)

Minulla on siis vain positiivisia kokemuksia Serrasta, suosittelen lämpimästi kaikille.

• Eki

Tuttavat joutuivat odottelemaan ruokaansa yli tunnin keittiön 'tulipalon'(?) takia. Reilu tunti kului ja ruokia ei näkynyt, he äänestivät jaloillaan ja lähtivät. Ei kuulemma toista kertaa tarvitse ks. paikkaan mennä.

• täällä
        Eki kirjoitti:

Tuttavat joutuivat odottelemaan ruokaansa yli tunnin keittiön 'tulipalon'(?) takia. Reilu tunti kului ja ruokia ei näkynyt, he äänestivät jaloillaan ja lähtivät. Ei kuulemma toista kertaa tarvitse ks. paikkaan mennä.

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta niin paljon huonoa olen tutuilta ja tuntemattomiltakin ohimennen kuullut, etten aio itse mennä kokeilemaan. Harmillista sinänsä, hienolla paikallahan ravintola on, mutta jos ei onnistu, ei onnistu. Ja mikään ei ole niin tehokas asiakkaiden karkoituskeino kuin puskaradio...

• Meitä oli iso porukka, ruoka oli tilattu etukäteen mutta silti meni yli tunti kun kaikilla oli ruoka. Oli kyllä TODELLA hyvää ruokaa, eli jos on vaan aikaa niin suosittelen! Henkilökunta myös oli ystävällistä mutta meininki ei näyttänyt järjestelmälliseltä...

• Miettikää

Taitaa raflalla olla sissäänajovaihe ja kaikki ei pelaa vielä saumattomasti.Esim. uusi henkilökunta jne. Kyllä kai se kk päästä jo rullaa?!

• durakki

Montahan vuotta tuo sisäänajovaihe vie???

• Ruokailija

Hyvät on ruuat, mutta palvelupuolta ja ammattitaitoa kannattaisi kehittää.

• Annokset pieniä..

Kuulemma hidas keittiö ja annokset todella pieniä. Opiskelijana arvostan myös ruoan määrää, en pelkästään makua, joten taidan jättää Serran näkemättä ja kokematta. Valitettavasti.

• Majakkaan pettynyt

Ei enää Majakkaan!
      Hinta-laatu-suhde ei kohtaa ravintola Majakassa. Olen testannut ravintolaa nyt erityisesti kahtena vuonna, tänä ja viime, enkä suosittele ravintolaa missään nimessä. Toukokuun 20. päivänä söimme lohisopat, hinta per annos lähes 14 euroa ja mitä saimme: pyramidin korkuisen peruna-annoksen. Lientä ja kalaa sai lusikkaan vasta, kun teimme todellisen kaivuutyön, lautasen reunalle kertyi noin 7 Lapin puikulan kokoista perunaa, mutta tässäkään ei ollut vielä kaikki - lisää perunaa riitti vielä kupissa.
      Vielä joitakin vuosia sitten ko. ravintolassa (entisen omistajan aikana), sieltä sai rapeita muikkuja ja hyvää keittoa.

• Hyi hitto

Ainut paikka missä olen jättänyt pippuripihvin syömättä kokonaan!

• Janssons frästelse

Janssonin kiusaus maksoi lounasaikana 14 €. Oli hintaansa nähden heikko esitys. Olisi ollut 7 € väärti. Ko. ruoan voi kyllä tehdä 14 € arvoiseksi, mutta silloin sitä ei valmisteta perunasipulipussista ja anjovismarinoiduista kilohaileista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      180
      7916
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      254
      4170
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      72
      3426
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      90
      3151
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      18
      2311
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2135
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      21
      1968
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1601
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      49
      1505
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1467
    Aihe