Entinen ravintola Majakka

Ei toistakertaa

Tulipa testattua ! Ei toista kertaa.
Kallis laatunsa nähden!
Kevät kananpoikaa= 18€ sisälsi 2 kpl kanansiipeä Pieniä. 10 lohkoperunaa! Vitsi koko paikka!

11

2892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri

      Olen käynyt Serrassa (joka siis on entisen Majakan paikalla) 3 kertaa lounaalla ja ruoka on ollut todella hyvää joka kerta. Hyvillä mielin voin sanoa saaneeni parasta lounasruokaa mitä minä olen koskaan syönyt. Hinta oli muistaakseni 9e. Hinta tuntui aluksi kalliilta, mutta pienen mietiskelyn jälkeen se tuntuu ihan kohtuulliselta, ruoka kun on todella hyvää. Ruokaa sai myös ottaa niin paljon kun halusi, eli annokset olivat just sopivia :)

      Minulla on siis vain positiivisia kokemuksia Serrasta, suosittelen lämpimästi kaikille.

      • Eki

        Tuttavat joutuivat odottelemaan ruokaansa yli tunnin keittiön 'tulipalon'(?) takia. Reilu tunti kului ja ruokia ei näkynyt, he äänestivät jaloillaan ja lähtivät. Ei kuulemma toista kertaa tarvitse ks. paikkaan mennä.


      • täällä
        Eki kirjoitti:

        Tuttavat joutuivat odottelemaan ruokaansa yli tunnin keittiön 'tulipalon'(?) takia. Reilu tunti kului ja ruokia ei näkynyt, he äänestivät jaloillaan ja lähtivät. Ei kuulemma toista kertaa tarvitse ks. paikkaan mennä.

        Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta niin paljon huonoa olen tutuilta ja tuntemattomiltakin ohimennen kuullut, etten aio itse mennä kokeilemaan. Harmillista sinänsä, hienolla paikallahan ravintola on, mutta jos ei onnistu, ei onnistu. Ja mikään ei ole niin tehokas asiakkaiden karkoituskeino kuin puskaradio...


    • Meitä oli iso porukka, ruoka oli tilattu etukäteen mutta silti meni yli tunti kun kaikilla oli ruoka. Oli kyllä TODELLA hyvää ruokaa, eli jos on vaan aikaa niin suosittelen! Henkilökunta myös oli ystävällistä mutta meininki ei näyttänyt järjestelmälliseltä...

    • Miettikää

      Taitaa raflalla olla sissäänajovaihe ja kaikki ei pelaa vielä saumattomasti.Esim. uusi henkilökunta jne. Kyllä kai se kk päästä jo rullaa?!

      • durakki

        Montahan vuotta tuo sisäänajovaihe vie???


    • Ruokailija

      Hyvät on ruuat, mutta palvelupuolta ja ammattitaitoa kannattaisi kehittää.

    • Annokset pieniä..

      Kuulemma hidas keittiö ja annokset todella pieniä. Opiskelijana arvostan myös ruoan määrää, en pelkästään makua, joten taidan jättää Serran näkemättä ja kokematta. Valitettavasti.

    • Majakkaan pettynyt

      Ei enää Majakkaan!
      Hinta-laatu-suhde ei kohtaa ravintola Majakassa. Olen testannut ravintolaa nyt erityisesti kahtena vuonna, tänä ja viime, enkä suosittele ravintolaa missään nimessä. Toukokuun 20. päivänä söimme lohisopat, hinta per annos lähes 14 euroa ja mitä saimme: pyramidin korkuisen peruna-annoksen. Lientä ja kalaa sai lusikkaan vasta, kun teimme todellisen kaivuutyön, lautasen reunalle kertyi noin 7 Lapin puikulan kokoista perunaa, mutta tässäkään ei ollut vielä kaikki - lisää perunaa riitti vielä kupissa.
      Vielä joitakin vuosia sitten ko. ravintolassa (entisen omistajan aikana), sieltä sai rapeita muikkuja ja hyvää keittoa.

    • Hyi hitto

      Ainut paikka missä olen jättänyt pippuripihvin syömättä kokonaan!

    • Janssons frästelse

      Janssonin kiusaus maksoi lounasaikana 14 €. Oli hintaansa nähden heikko esitys. Olisi ollut 7 € väärti. Ko. ruoan voi kyllä tehdä 14 € arvoiseksi, mutta silloin sitä ei valmisteta perunasipulipussista ja anjovismarinoiduista kilohaileista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe