Moi, mitä tarkoittaa kun mulla on se kansio se Omattiedostot>eagames>sims2>thesims2bodyshop>downloads niin siellä on mulla vaatteita ja kaikkia juttuja joita olen ladannut... Miten ne saa sinne peliin?? kun yritän avata sieltä jotain hiusta tai vaatetta yms.. niin siinä lukee asenna tiedot kaksoisnapauttamalla kohdetiedostoa?? MITÄ SE MEINAA????????? auttakaa pliiide.... tosi tärkeetä -kiitos-
SIMS2 KOHDETIEDOSTO???
5
318
Vastaukset
Kaksoisnapsautat sitä minkä oot ladannu. Jotkut asentaa itse itsensä.
- Ambrozia
Niitä package-tiedostoja ei tarvi erikseen asentaa, ainakin mulla ne on tulleet peliin, kun olen vaan purkanut ne Downloads-kansioon.
Sitten on sellaisia "valkonen ukko sinisellä taustalla"-kuvakkeita, ne on Sims2Pack-tiedostoja. Ne pitää tuplaklikkaamalla asentaa. Tuplaklikkauksen jälkeen Package Installer kysyy, "haluatko asentaa plaaplaa.." Ookoota vaan klikkailet. - jontuska
muistatko merkkiboyta??? olen se sama tyyppi :D siis
sanon lampaalle :D - eetulainen93
Ambrozia kirjoitti:
Niitä package-tiedostoja ei tarvi erikseen asentaa, ainakin mulla ne on tulleet peliin, kun olen vaan purkanut ne Downloads-kansioon.
Sitten on sellaisia "valkonen ukko sinisellä taustalla"-kuvakkeita, ne on Sims2Pack-tiedostoja. Ne pitää tuplaklikkaamalla asentaa. Tuplaklikkauksen jälkeen Package Installer kysyy, "haluatko asentaa plaaplaa.." Ookoota vaan klikkailet.moi, onko sulla meseä?? voisitko siellä kertoa tarkemmin... kun mulla oli se valkonen ukko sinisellä taustalla niin tarkottaako se sitä että se on sillon purattu??? kaksois napautan sitä ukon kuvaa niin se sanoo taas, asenna tiedot kaksoisnapauttamalla kohdetiedostoa!!! onko se ukko kohdetiedosto??? auta pliide... -kiitos-
jontuska kirjoitti:
muistatko merkkiboyta??? olen se sama tyyppi :D siis
sanon lampaalle :DEn oo jaksanu koko simssiä pitkään aikaan ja nyt eksyin vahingossa tänne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752