Elikkäs tollanen kokoonpano, kannattaako siitä maksaa 700€, tai onko se nyt jo anttiikinen?
Chaintech
Emolevy Chaintec AMD
Suoritin AMD Duron 1800 mHz
Muisti 2 * 256mb PC400
CPU cooler AMD pssive
Äänikortti 5,1 kanavinen
Kovalevy 40 Gb PC133
Näyöntohjain 64mb TV-out
Verkkokortti RJ45 10/100mb
CD-RW 52R 24RW 52W
DVD-RW 2XR/W/RW
3,5" floppy
Virtalähde ATX 0,4kw P4
Liittimet takana:
4* USB 2,1
2* PS/2
1* RJ45
2*COM
1*LPT
1*MID
3* 1,5mm Audio
1*VGA
1*S-VHS
1*RCA
Liittimet edessä:
2* USB 2,1
1* kuuloke
1* mikrofoni
Muuta:
Optinen rullahiiri
Internet-keybord
"web"Kamera, 640*480
HP psc 1215 Väritulstin/väriscanneri/värikopiokone/värifaksi
17" CTR, näyttö
Peliohjain, Playstation Playstation 2 Style
Ohjelmat
Windows XP PRO FI/SP2
Office XP, FI
Virusturva
Yleishyödylliset apuohjelmat
Paljonko kannattaa maksaa?
6
668
Vastaukset
- pjotr
puolet tuosta.
- Ok hinta
>Elikkäs tollanen kokoonpano, kannattaako siitä maksaa 700€, tai onko se nyt jo anttiikinen?<
-Ei ole lähelläkään antiikkista, kyllä tuosta kannattaa maksaa 700€, osta pois. - liian paha hinta
varsinkin jos hintaan tosiaan kuuluu ihan lailliset
xp pro ja office-paketti ja muuta softaa.
Jos tarttisin niin voisin kyllä ostaakin. - töötti
En maksaisi. Vilkaise esim. tuolta pakettien hintoja http://www.compustar.fi
En maksaisi ehkä ihan noin paljoa (voi yrittää tinkiä esim. satasen tai pari). Itse ostin juuri paljon paremmilla osilla olevan paketin (Athlon64 3000 , 1GB muisti, 200GB kovalevy, emolla integroitu 10/100/1000 Mbps verkkokortti ja äänet, kotelo 450W virtalähteellä, ATIn 256 MB näytönohjain, ja DVD -RW dual layer), josta olen maksanut tähän mennessä jotain 630 e. Tuohon 19" näyttö lisää, niin se tekisi jotain 300-400 e. Pari sataa lisää tarjoukseen laittamalla saisi siis selvästi tehokkaamman paketin, jossa on lisäksi myös täydet takuut. Toisaalta tuossa on mukana jotain lisälaitteita ja valmiiksi asennettuja ohjelmia, joille pitää tietysti laskea jotain arvoa.
- !!!
Tonnin kone!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416