kiusasiko pettaja sinua. Kerro tarinasi!

kyllä mua

ja sen aineet meni pipariksi. Ope vaihtui ja tuli hyvä/kiitettäviä ja elämä alkoi taas maistua. Kuka valvoo oppilaan oikeuksia ja pelkotiloja koulussa?

4

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkäämäön oppilas

Koulussa muodollisesti ollaan valvovinaan oppilaan etuja mutta paskat niitä kukaan siellä valvo kuin oppilas itse.

Oppilailla on jopa valtuus järjestää opettajastaan adressi jos ei opettajaan olla tyytyväisiä. Itse olen 2 kertaa ollut koulussa kun näin ollaan minun luokallani saatu tehtyä. Kuitenkin eräs todella ilkeä Englanninopettaja on edelleenkin siellä Helsingissä Suutarilan ylä-asteella sekä lukiossa opettajana. Tämä 180-kiloinen nainen kiusaa edelleen jokaista luokan heikoimmannäköistä poikaa.

• täys

mulkkuja

• pemo

Opettajat, poliisit, pastorit, tuomarit ja kaiken maailman firmojen pomot. Ylipäänsä kaikki jolla on vähänkin valtaa tai auktoriteettia on mulkkuja.

Anarkia rulez! eiks jeeeeeee....

• Kyllä ylä-asteella oli jos jonkin sortin opettajaa.Oli eräs jolle rehtori oli antanut varmaankin ties kuinka monta varoitusta ja opetuskieltoa mutta ei vaan näyttänyt tekevän mitään kyseisen naisopettajan erottamiseksi koulusta.Tämän opettajan perusperiaatteisiin kuului oppilaiden nolaaminen ja julkinen nöyryyttäminen esim.jos joltakin oli jäänyt purkka suuhun ja naikkonen huomasi sen hän saattoi laittaa purkan otsaan ja pistää luokan eteenseisomaan!

Itselläni tätä kyseistä muijaa ei onneksi ollut opettamassa mutta veljélläni kylläkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe