että mistä saisin ostettua seuraavat englanninkieliset Potterit:
Harry Potter and the Philosopher´s Stone
------||---- and the Chamber of Secrets
------||---- and the Prisoner of Azkaban
------||---- and the Goblet of Fire
HUOM. en halua ostaa pokkaria, vaan sellaiset aluperäiset kirjat (kovakantiset, kuin esim. Half-Blood Prince).
Haluaisin myös ostaa Ihmeotukset ja niiden olinpaikat.
TIEDÄN hyvin, että tällä palstalla EI OLE tarkoitus laittaa ostoilmoituksia! Mutta kun normaalilla "ostetaan kirjoja"-palstalla ei kukaan oikein ole myymässä pottereita, ajattelin kysyä kirjoista sellaisilta, joilta se voisi löytyä.
Iste tahtoisin kovasti saada uuden Ihmeotukset ja niiden olin paikat, koska aikaisempi kirjani joutui koiran makupalaksi... :(
Kiitos niille, jotka vois vaikka antaa vinkkiä, mistä noita kirjoja löytyis.
Jos joku voisi myydä jonkin noista kirjoista, niin voipi ottaa yhtetyttä: [email protected]
Maksan suhteellisen hyvin, jos kirjat ovat hyvässä kunnossa.
Osaisitteko neuvoa...
13
1072
Vastaukset
- Mixer
Noita Potter-kirjojahan löytyy ainakin täkäläisestä Suomalaisesta Kirjakaupasta. Oletko etsinyt sieltä?
Tuota Ihmeotukset ja niiden olinpaikat - teosta ei taideta enää missään myydä. Yritä katsella Antikvariaateista. Kirjastossahan tuota teosta saa (ainakin kaupungissani).- Jii
ainakaan mistään tuota ihmeotukset-kirjaa... olen kyllä nähnyt ekan potterin englanninkielisenä Suomalaisessa kirjakaupassa, mutta sen hinta oli tähti-tieteellinen (hinta taisi olla 25€)!
Koittaisin saada kirjat mahdollisimman edullisesti...
Itse asun vähän täällä sivukylillä, ja lähimpään Suureen kaupunkiin on matkaa sellaiset 60km. Paikallinen kirjakauppa ei juuri osaa auttaa tässä asiassa, ja nyt siksi kysynkin asiasta tällaisella palstalla, jos joku vaikka hannoisi luopua joistain potter kirjoistaan. - Mixer
Jii kirjoitti:
ainakaan mistään tuota ihmeotukset-kirjaa... olen kyllä nähnyt ekan potterin englanninkielisenä Suomalaisessa kirjakaupassa, mutta sen hinta oli tähti-tieteellinen (hinta taisi olla 25€)!
Koittaisin saada kirjat mahdollisimman edullisesti...
Itse asun vähän täällä sivukylillä, ja lähimpään Suureen kaupunkiin on matkaa sellaiset 60km. Paikallinen kirjakauppa ei juuri osaa auttaa tässä asiassa, ja nyt siksi kysynkin asiasta tällaisella palstalla, jos joku vaikka hannoisi luopua joistain potter kirjoistaan."jos joku vaikka hannoisi luopua joistain potter kirjoistaan."
Luuletko, että joku harras fani haluaisi todella luopua omista kirjoistaan? :D - Jii
Mixer kirjoitti:
"jos joku vaikka hannoisi luopua joistain potter kirjoistaan."
Luuletko, että joku harras fani haluaisi todella luopua omista kirjoistaan? :DOlen kyllä varma siitä, että kova Potter fani EI luovu kirjoistaan millään hinnalla. Mutta voihan joku vaikka luopua englanninkielisestä kirjasta, jos itse omistaa saman suomenkielisenä... Tätä toivoa tässä elättelenkin... :)
Harry Potterit saa tilattua osoitteesta
www.akateeminen.com
Sieltä saa ne Bloomsburyn oikeat kirjat n. 25 euron hintaan, ja jos tilaa kirjoja kolme tai enemmän, ei tule postituskuluja.
Ihmeotuksia ei tosiaan saa enää kaupasta.
Käytettyjä saattaa löytyä aina osoitteista
www.antikka.net ja
www.huuto.netHesassa rampatessa ei ainakaan kertaakaan ole tullut vastaan Suomalaista Kirjakauppaa, jossa myytäisiin kaikki kovakantisina, mutta Akateemisissa kyllä on. Jotenka siis Akateemiseen Kirjakauppaan suunta, ystäväiseni.
- Poika
Jos haluat ostaa kirjat uusina, niin kaikista edullisemmin pääset jos tilaat kirjat osoitteesta http://www.amazon.co.uk, jossa toimii Amazon-kirjakaupan Englannin toimipiste. Esimerkiksi "Harry Potter and the Philosopher´s Stone" kovakantinen kirja maksaa uutena Amazonilla n. 20,69 euroa, kun puolestaan Akateemisessa hinta on 27,00 euroa. Amazonista tilaamiseen joudut käyttämään vanhempien luottokorttia.
Kokemuksesta tiedän, että siihen tulee sitten pari puntaa kuljetusmaksuja, joten parhaillaankin alennus on vain pari euroa. Onhan sekin säästöä, mutta kannattaako sen takia tilata netistä?
Kirjauduin omalla tililläni sisään ja panin kirjan ostoskoriin ja tarkistin, mikä hinnaksi tulee jos lisätään postimaksut; 25 euroa. Halvemmalla saa Akateemisesta.- Poika
Pat_Bateman kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän, että siihen tulee sitten pari puntaa kuljetusmaksuja, joten parhaillaankin alennus on vain pari euroa. Onhan sekin säästöä, mutta kannattaako sen takia tilata netistä?
Kirjauduin omalla tililläni sisään ja panin kirjan ostoskoriin ja tarkistin, mikä hinnaksi tulee jos lisätään postimaksut; 25 euroa. Halvemmalla saa Akateemisesta.Totta kai lisäsin ostoksen hintaan mukaan postikulut! Silti tuotteet tulevat usein halvemmaksi Amazonin kautta kuin jos ostaa kirjat Akateemisesta. Nytkin, kun katsoin Amazon UK:n sivustoa, oli kovakantisella "Harry Potter and the Philosopher´s Stone" kirjalla (ISBN: 0747532699) hintaa 8,39 puntaa. Postimaksut kirjalle olivat 4,98 puntaa ja vero 1,07 puntaa. Tämänpäiväisen (11.8.2005) Suomen Pankin kurssin mukaan kirjan hinta on postikuluineen ja veroineen 20.92 euroa. Akateemisessa sama kirja maksaa 23 euroa ( postikulut 4,50 euroa). Akateemisia on vain Helsingin alueella, Tampereella sekä Turussa, joten usein Akateemisen tilaukseen joutuu lisäämään lisäksi postikulut. Postikulujen kanssa kirjan hinnaksi tulee Akateemisesta 27,50 euroa. Eli, kuten sanoin kirja tulee halvemmaksi tilattaessa Amazonilta kuin Akateemiselta. Ilman Akateemisen postikulujakin kirja on 2,08 euroa halvempi Amazonilta tilattaessa.
Yksi hyödyllinen osoite on www.vertaa.fi, missä sivusto antaa suuntaa antavan hintatiedon kirjojen hinnoista eri kirjakaupoissa.
Amazonilta saa myös muita etuja, kuten paljousalennuksia. Esim. jos tilaa kaksi ensimmäistä englanninkielistä Harry Potter romaania kovakantisena on niiden hinta yhteensä postikuluineen vain 29,96 euroa. Poika kirjoitti:
Totta kai lisäsin ostoksen hintaan mukaan postikulut! Silti tuotteet tulevat usein halvemmaksi Amazonin kautta kuin jos ostaa kirjat Akateemisesta. Nytkin, kun katsoin Amazon UK:n sivustoa, oli kovakantisella "Harry Potter and the Philosopher´s Stone" kirjalla (ISBN: 0747532699) hintaa 8,39 puntaa. Postimaksut kirjalle olivat 4,98 puntaa ja vero 1,07 puntaa. Tämänpäiväisen (11.8.2005) Suomen Pankin kurssin mukaan kirjan hinta on postikuluineen ja veroineen 20.92 euroa. Akateemisessa sama kirja maksaa 23 euroa ( postikulut 4,50 euroa). Akateemisia on vain Helsingin alueella, Tampereella sekä Turussa, joten usein Akateemisen tilaukseen joutuu lisäämään lisäksi postikulut. Postikulujen kanssa kirjan hinnaksi tulee Akateemisesta 27,50 euroa. Eli, kuten sanoin kirja tulee halvemmaksi tilattaessa Amazonilta kuin Akateemiselta. Ilman Akateemisen postikulujakin kirja on 2,08 euroa halvempi Amazonilta tilattaessa.
Yksi hyödyllinen osoite on www.vertaa.fi, missä sivusto antaa suuntaa antavan hintatiedon kirjojen hinnoista eri kirjakaupoissa.
Amazonilta saa myös muita etuja, kuten paljousalennuksia. Esim. jos tilaa kaksi ensimmäistä englanninkielistä Harry Potter romaania kovakantisena on niiden hinta yhteensä postikuluineen vain 29,96 euroa.Kappas, ovat panneet sen alennukseen ihan vastikään! No nyt kannattaisi tosiaan ostaa, jos kerta Akateemisesta joutuisi kotiin tilaamaan.
- Alyxandria
Myös minä asun vähän syrjemmässä, ja olen jo pitkään tilannut kirjani BookPlussan kautta osoiteesta:
http://www.bookplus.fi
Katselin noita kovakantisia Pottereita siellä ja löysin tämän: http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=0747553629 Siinä on neljä ensimmäistä Potteria kovakantisina. Tällä hetkellä tuota juuri ei ole saatavissa, mutta ainakin tuon tiedon mukaan siitä on tulossa uusi painos.
Toisessa löytämässäni vaihtoehdossa oli viisi ensimmäistä Potteria myöskin kovakantisina: http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=0747569649
Bookplussan tilauksen päälle tulee postikuluja 4,50e (lasku), 7e (postiennakko) tai tilaamansa kirjat voi myös hakea myymälästä, jolloin postikuluja ei veloiteta. Myös yli 100e tilaukset saa postikuluitta.
Olen tosiaan itse käyttänyt jo useamman vuoden Bookplussaa ja tyytyväinen olen. Olen heidän kauttaan löytänyt myös pari harvinaisempaa kirjaa käytettyinä, kun olen sinne kyselyn lähettänyt etsimästäni kirjasta.
Käytin aikaisemmin Suomalaista kirjakauppaa, mutta huomasin jossain vaiheessa että Bookplussan kautta löytyy enemmän ennen kaikkea englanninkielisiä kirjoja ja yleensä hintavertailussa vaaka kallistui Bookplussan hyväksi euron tai pari.
Ei muuta kuin onnea ja menestystä Pottereiden metsästyksen suhteen. :)
-TessaKävin tuolla bookplusin sivuilla katsomassa sitä pakettia missä on neljä ensimmäistä Potteria englanniksi.
Miksi toinen paketti on 69,90e ja toinen 129,90e?
Ei niiltä sivuilta saanut selkoa, mikä ero niillä on... (Tai ainakaan minä en saanut).Smaug kirjoitti:
Kävin tuolla bookplusin sivuilla katsomassa sitä pakettia missä on neljä ensimmäistä Potteria englanniksi.
Miksi toinen paketti on 69,90e ja toinen 129,90e?
Ei niiltä sivuilta saanut selkoa, mikä ero niillä on... (Tai ainakaan minä en saanut).4 ekaa, Bloomsbury, kovakantisena, 69,90e, ei saatavilla
4 ekaa, Bloomsbury, kovakantisena, 124,80e, ei saatavilla
5 ekaa, Bloomsbury, kovakantisena, 99e, on saatavilla
Tollasia ne nyt tarjoo mut mitä niillä ei ole on vähän vaikea ostaa. Sitä voi tietenkin kysyä miksi ne pitää vanhoja hintoja esillä jos sitä neljän kirjan pakettia ei enää ole myynnissä eikä ole tulossakaan vaan tuo viiden kirjan paketti korvaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119