Mitkä käyttikset tukee wlania?
-Tiina
Wlania tukevat käyttikset
9
603
Vastaukset
- 3mice
No, jos Windows'ista puhutaan, niin meillä kotona ovat wlan'ina toimineet ainakin 98Se, 2000 Pro ja XP.
Mac OS X, Mac OS 9 ja yleensä tämän vuosituhannen Linuxit.
Hieman erikoinen kysymyksenasettelu.- Tiina
...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?
Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.
Tiedustelee,
Tiina Tiina kirjoitti:
...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?
Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.
Tiedustelee,
Tiina...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.
- Tiina
RepeRuutikallo kirjoitti:
...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.
... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
-tiina - Toimii
Tiina kirjoitti:
...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?
Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.
Tiedustelee,
TiinaKyllä toimii, tullut testattua 486/100Mhz koneella ja Lucentin (vanhemmalla 11Mb) Wlan kortilla. Uusimpiin Wlan kortteihin ei välttämättä löydy ajureita....
Ai miksikö kokeilin, tuo kone ei oikein pyöritä W98:a (8 megaa muistia) mutta 95 toimii hyvin ja navigointiohjelma GPS pelaa siinä mainiosti, ei vaan ole CD asemaa eikä levyllä riittänyt tila asennuspaketille niin asensin tuon navigointisoftan Wlanin kautta :) Tiina kirjoitti:
... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
-tiinaKäyttis ei ole kiinteä osa konetta. Linuxilla pelannee hyvinkin.
Lisätään listaan myös erinäiset *BSD:t.
- Tiina
niin, että mitkä? Ei ymmärrä vastausta. Voitteko viisammat kertoa! tak!
-tiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683