Wlania tukevat käyttikset

Tiina

Mitkä käyttikset tukee wlania?

-Tiina

9

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3mice

      No, jos Windows'ista puhutaan, niin meillä kotona ovat wlan'ina toimineet ainakin 98Se, 2000 Pro ja XP.

    • Mac OS X, Mac OS 9 ja yleensä tämän vuosituhannen Linuxit.

      Hieman erikoinen kysymyksenasettelu.

      • Tiina

        ...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

        Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

        Tiedustelee,
        Tiina


      • Tiina kirjoitti:

        ...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

        Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

        Tiedustelee,
        Tiina

        ...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.


      • Tiina
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        ...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.

        ... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
        -tiina


      • Toimii
        Tiina kirjoitti:

        ...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

        Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

        Tiedustelee,
        Tiina

        Kyllä toimii, tullut testattua 486/100Mhz koneella ja Lucentin (vanhemmalla 11Mb) Wlan kortilla. Uusimpiin Wlan kortteihin ei välttämättä löydy ajureita....

        Ai miksikö kokeilin, tuo kone ei oikein pyöritä W98:a (8 megaa muistia) mutta 95 toimii hyvin ja navigointiohjelma GPS pelaa siinä mainiosti, ei vaan ole CD asemaa eikä levyllä riittänyt tila asennuspaketille niin asensin tuon navigointisoftan Wlanin kautta :)


      • Tiina kirjoitti:

        ... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
        -tiina

        Käyttis ei ole kiinteä osa konetta. Linuxilla pelannee hyvinkin.


    • Lisätään listaan myös erinäiset *BSD:t.

      • Tiina

        niin, että mitkä? Ei ymmärrä vastausta. Voitteko viisammat kertoa! tak!

        -tiina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe