Mitkä käyttikset tukee wlania?
-Tiina
Wlania tukevat käyttikset
9
603
Vastaukset
- 3mice
No, jos Windows'ista puhutaan, niin meillä kotona ovat wlan'ina toimineet ainakin 98Se, 2000 Pro ja XP.
Mac OS X, Mac OS 9 ja yleensä tämän vuosituhannen Linuxit.
Hieman erikoinen kysymyksenasettelu.- Tiina
...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?
Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.
Tiedustelee,
Tiina Tiina kirjoitti:
...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?
Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.
Tiedustelee,
Tiina...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.
- Tiina
RepeRuutikallo kirjoitti:
...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.
... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
-tiina - Toimii
Tiina kirjoitti:
...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?
Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.
Tiedustelee,
TiinaKyllä toimii, tullut testattua 486/100Mhz koneella ja Lucentin (vanhemmalla 11Mb) Wlan kortilla. Uusimpiin Wlan kortteihin ei välttämättä löydy ajureita....
Ai miksikö kokeilin, tuo kone ei oikein pyöritä W98:a (8 megaa muistia) mutta 95 toimii hyvin ja navigointiohjelma GPS pelaa siinä mainiosti, ei vaan ole CD asemaa eikä levyllä riittänyt tila asennuspaketille niin asensin tuon navigointisoftan Wlanin kautta :) Tiina kirjoitti:
... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
-tiinaKäyttis ei ole kiinteä osa konetta. Linuxilla pelannee hyvinkin.
Lisätään listaan myös erinäiset *BSD:t.
- Tiina
niin, että mitkä? Ei ymmärrä vastausta. Voitteko viisammat kertoa! tak!
-tiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416