Wlania tukevat käyttikset

Tiina

Mitkä käyttikset tukee wlania?

-Tiina

9

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3mice

      No, jos Windows'ista puhutaan, niin meillä kotona ovat wlan'ina toimineet ainakin 98Se, 2000 Pro ja XP.

    • Mac OS X, Mac OS 9 ja yleensä tämän vuosituhannen Linuxit.

      Hieman erikoinen kysymyksenasettelu.

      • Tiina

        ...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

        Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

        Tiedustelee,
        Tiina


      • Tiina kirjoitti:

        ...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

        Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

        Tiedustelee,
        Tiina

        ...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.


      • Tiina
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        ...Susivitonen wlania. Valistunut arvaus.

        ... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
        -tiina


      • Toimii
        Tiina kirjoitti:

        ...mutta ihan aiheellinen kysymys kuitenkin. Törmäsin vasta henkilöön joka oli hankkinut ikivanhan kannettavan, sai sen jostain halvalla. Hän haluaa tietää, voiko sen kytkeä nettiin. Ko. henkilö on vanhempi herrasmies, jolla ei ole kokemusta tietokoneista ja lupasin asiaa hänelle selvittää. Jos koneessa on esim. windows 95:nen, tukeeko se wlania?

        Toivottavsti löytyy viisaita, jotka osaavat auttaa! Itselläni käyttöjärjestelmien tuntemus on hieman hakusessa.

        Tiedustelee,
        Tiina

        Kyllä toimii, tullut testattua 486/100Mhz koneella ja Lucentin (vanhemmalla 11Mb) Wlan kortilla. Uusimpiin Wlan kortteihin ei välttämättä löydy ajureita....

        Ai miksikö kokeilin, tuo kone ei oikein pyöritä W98:a (8 megaa muistia) mutta 95 toimii hyvin ja navigointiohjelma GPS pelaa siinä mainiosti, ei vaan ole CD asemaa eikä levyllä riittänyt tila asennuspaketille niin asensin tuon navigointisoftan Wlanin kautta :)


      • Tiina kirjoitti:

        ... käyttis, ei kannata varmaan edes haaveilla wlanista? tätä vahvasti olen epäillytkin. :-)
        -tiina

        Käyttis ei ole kiinteä osa konetta. Linuxilla pelannee hyvinkin.


    • Lisätään listaan myös erinäiset *BSD:t.

      • Tiina

        niin, että mitkä? Ei ymmärrä vastausta. Voitteko viisammat kertoa! tak!

        -tiina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe