Onko moottoripyörävakuutusten hinnoissa paljon eroa eri vakuutusyhtiöiden välillä ? Oletteko kilpailuttaneet ?
Uudelle HD:lle ainakin näyttää vakuuksen hinta olevan 1 euron erotuksella sama kahdessa eri yhtiössä, joista olen kysynyt. Toinen on Tapiola, jossa mulla on melkein kaikki muutkin vakuutukset, toinen AON.
Kuluttajien vakuutusneuvonnan vertailua olen tutkinut, mutta kyllä se on sellaista sillisalaattia, ettei siitä ota selvää...
Vakuutushinnoista
7
1328
Vastaukset
- Brewer
mitä (hiton) väliä uuden HD:n ostajalle on sillä mitä vakuutukset maksaa? No mutta vakavasti puhuen, totta ihmeessä on kilpailutettu, jostain syystä Pohjola sattui meillä tekemään parhaan tarjouksen. YMMV.
/B - tarjous..
Saatiin Pohjolasta. Säästettiin useampi satanen (liikennevakuutus kasko). Muissa yhtiöissä sanottiin etteivät pysty lähellekkään Pohjolan tarjousta. Harrikoista en kyllä tiedä, sillä meillä ajellaan kyykyllä.
- on vaan
huono,kun vahunko sattuu korvausta ei saa.
- opa
on vaan kirjoitti:
Itse kilpailutin kolme yhtiötä: lähivakuutus, pohjola ja if. Liikennevakuutus oli reilusti halvin if...:llä. Eroa oli yli kymmenen euroa. Pyörä vm 94 ja kuutioita 750...
- no huh huh
on vaan kirjoitti:
ei korvausta?
Kilpailutin kaikki yhtiöt liikennevakuutuksen osalta tonniselleni.
Kallein oli Tapiola n.1500€ ja halvin oli Fennia n.1200€ vuodessa.- Rahat menee
Kysyinpä minäkin HD:lleni tarjousta vielä Fenniasta. Liikennevakuutuksen kyllä saisi mutta koska pyörä on HD, pitäisi kaikki vakuutukset keskittää heille, jotta ko. pyörälle saisi kaskon ! Onkohan tää normaali käytäntö, ei muut vakuutusfirmat ole tätä ainakaan maininneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n412596Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1362526Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk291667Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o751342Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491307Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o321074- 841067
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To13998- 40872
- 53825