Onko moottoripyörävakuutusten hinnoissa paljon eroa eri vakuutusyhtiöiden välillä ? Oletteko kilpailuttaneet ?
Uudelle HD:lle ainakin näyttää vakuuksen hinta olevan 1 euron erotuksella sama kahdessa eri yhtiössä, joista olen kysynyt. Toinen on Tapiola, jossa mulla on melkein kaikki muutkin vakuutukset, toinen AON.
Kuluttajien vakuutusneuvonnan vertailua olen tutkinut, mutta kyllä se on sellaista sillisalaattia, ettei siitä ota selvää...
Vakuutushinnoista
7
1338
Vastaukset 7
- Brewer
mitä (hiton) väliä uuden HD:n ostajalle on sillä mitä vakuutukset maksaa? No mutta vakavasti puhuen, totta ihmeessä on kilpailutettu, jostain syystä Pohjola sattui meillä tekemään parhaan tarjouksen. YMMV.
/B - tarjous..
Saatiin Pohjolasta. Säästettiin useampi satanen (liikennevakuutus kasko). Muissa yhtiöissä sanottiin etteivät pysty lähellekkään Pohjolan tarjousta. Harrikoista en kyllä tiedä, sillä meillä ajellaan kyykyllä.
- on vaan
huono,kun vahunko sattuu korvausta ei saa.
- opa
on vaan kirjoitti:
Itse kilpailutin kolme yhtiötä: lähivakuutus, pohjola ja if. Liikennevakuutus oli reilusti halvin if...:llä. Eroa oli yli kymmenen euroa. Pyörä vm 94 ja kuutioita 750...
- no huh huh
on vaan kirjoitti:
ei korvausta?
Kilpailutin kaikki yhtiöt liikennevakuutuksen osalta tonniselleni.
Kallein oli Tapiola n.1500€ ja halvin oli Fennia n.1200€ vuodessa.- Rahat menee
Kysyinpä minäkin HD:lleni tarjousta vielä Fenniasta. Liikennevakuutuksen kyllä saisi mutta koska pyörä on HD, pitäisi kaikki vakuutukset keskittää heille, jotta ko. pyörälle saisi kaskon ! Onkohan tää normaali käytäntö, ei muut vakuutusfirmat ole tätä ainakaan maininneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty451423Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3361215Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311013Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3231002Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine135849- 52818
Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33811Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556