Vanha suomalainen biisi?

Jos

Tarkalleen en muista sanoja, mutta jotenkin tähän suuntaan, "sinun silmäsi, ne ovat sinun, mutta silmäniskut kaikki ovat minun" ja siitä sitten alaspäin... seuraava taitaa olla "sinun huulesi, ne ovat sinun, mutta kaikki suudelmat ovan minun..." jne...

Olis mahtavan ihanaa, jos joku ton biisin jostakin muistinsa sopukoista löytäisi... =)

10

4374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

sinun napasi se on sinun mutta kaikki naparetket ovat minun ja me retkeilimme läpi koko yön kunnes muodosti se meille lempityön tai jotai sinnepäin oon kuullu pentuna tota hoilotettavan. en tiedä nimee... hassuu et jollakin on toi mielessä!!!

• Jos

Sama biisi, en tiiä mistä se näin yhtäkkiä mieleen tupsahti... Sitä on joskus pikkusena kuunnellu jossain mökillä juhannuksena... =)

• Anonyymi
        Jos kirjoitti:

Sama biisi, en tiiä mistä se näin yhtäkkiä mieleen tupsahti... Sitä on joskus pikkusena kuunnellu jossain mökillä juhannuksena... =)

Mikä on biisin nimi?

• Nimby2

... -nimellä ko. biisin ovat levyttäneet v. 1966 Hootenanny Trio ja v. 1990 Petri Hohenthal. Biisin tekijä on se kuuluisa Trad.

Ei kyllä mielestäni mikään ryyppylaulu ole vaan ennemminkin rakkauslaulu, jonka säkeistöt päättyvät pehmoeroottisiin kevennyksiin:
      - ... mutta silmäniskut kaikki ovat minun.
      - ... mutta suudelmat ne kaikki ovat minun.
      - ... mutta naparetket kaikki ovat minun.

• kelmahdus

Olisi pitänyt laittaa vanha "ryyppylaulu". Kuten esim. rosvoroope, Yksi ruusu on kasvanut laaksossa, josef jne. Kyllä näitäkin voidaan pitää ns. "ryyppylauluina" vaikka alkuparäinen tarkoitus ei ollutkaan.Ei muuta kun laulamaan!!!!!

• Jos

Oikeen paljon kiitoksia... Juuri oikee kappale... =)

• Anonyymi

Oi sä neitosista kaikkein kaunehin, kuinka ihanat on sinun silmäsi, sinun silmäsi ne ovat sinun, mutta silmäniskut kaikki ovat minun. Ja me iskemme silmää läpi koko yön, kunnes muodostaa se meille lemmityn (tästä sanasta en ole saanut varmuutta). Sinun silmäsi, ne ovat sinun, mutta silmäniskut kaikki ovat minun.
      Oi sä neitosista.... kuinka ihanat on sinun huulesi, sinun huulesi, ne ovat sinun, mutta suudelmat ne kaikki ovat minun. Ja me suutelemme läpi koko yön....

Oi sä neitosista kaikkein kaunehin, kuinka ihana on sinun napasi. Sinun napasi, se onpi sinun, mutta naparetket kaikki ovat minun. Ja me retkeilemme läpi koko yön...

• Anonyymi

Mikä on biisin suomalainen nimi?

• Anonyymi

Kolme värssyä kai suunnilleen jo tulikin. "Kunnes muodosti se meille lempityön" rimmaa läpi yön/ lempityön.
      Laulu jatkuu vielä parin värssyn verran ja aina vaan mennään alemmaksi ja kauniisti ajassa eteenpäin.
      Silmät, huulet, napa, hmym ja viimeinen

Oi sä neitosista kaikkein kaunehin,
      kuinka ihanat on sinun lapsesi.
      Sinun lapsesi ne ovat sinun,
      mutta tekemiä kaikki ovat minun
      Ja me teimme lapsia läpi koko yön,
      kunnes muodosti se meille lempityön.
      Sinun lapsesi ne ovat sinun,
      mutta tekemiä kaikki ovat minun.

• Anonyymi00010

Mies muita kaikki on minun ja kaikki matkat naiselle lääkärin puhe talous käänteinen Karttula höpö höpö
      Kaikki puhuja mies ymrt kotiin lähteä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      147
      5514
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      136
      3598
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3339
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3213
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2714
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      51
      2304
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2240
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      2176
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1924
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      93
      1826
    Aihe