Vanha suomalainen biisi?

Jos

Tarkalleen en muista sanoja, mutta jotenkin tähän suuntaan, "sinun silmäsi, ne ovat sinun, mutta silmäniskut kaikki ovat minun" ja siitä sitten alaspäin... seuraava taitaa olla "sinun huulesi, ne ovat sinun, mutta kaikki suudelmat ovan minun..." jne...

Olis mahtavan ihanaa, jos joku ton biisin jostakin muistinsa sopukoista löytäisi... =)

9

3452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

sinun napasi se on sinun mutta kaikki naparetket ovat minun ja me retkeilimme läpi koko yön kunnes muodosti se meille lempityön tai jotai sinnepäin oon kuullu pentuna tota hoilotettavan. en tiedä nimee... hassuu et jollakin on toi mielessä!!!

• Jos

Sama biisi, en tiiä mistä se näin yhtäkkiä mieleen tupsahti... Sitä on joskus pikkusena kuunnellu jossain mökillä juhannuksena... =)

• Anonyymi
        Jos kirjoitti:

Sama biisi, en tiiä mistä se näin yhtäkkiä mieleen tupsahti... Sitä on joskus pikkusena kuunnellu jossain mökillä juhannuksena... =)

Mikä on biisin nimi?

• Nimby2

... -nimellä ko. biisin ovat levyttäneet v. 1966 Hootenanny Trio ja v. 1990 Petri Hohenthal. Biisin tekijä on se kuuluisa Trad.

Ei kyllä mielestäni mikään ryyppylaulu ole vaan ennemminkin rakkauslaulu, jonka säkeistöt päättyvät pehmoeroottisiin kevennyksiin:
      - ... mutta silmäniskut kaikki ovat minun.
      - ... mutta suudelmat ne kaikki ovat minun.
      - ... mutta naparetket kaikki ovat minun.

• kelmahdus

Olisi pitänyt laittaa vanha "ryyppylaulu". Kuten esim. rosvoroope, Yksi ruusu on kasvanut laaksossa, josef jne. Kyllä näitäkin voidaan pitää ns. "ryyppylauluina" vaikka alkuparäinen tarkoitus ei ollutkaan.Ei muuta kun laulamaan!!!!!

• Jos

Oikeen paljon kiitoksia... Juuri oikee kappale... =)

• Anonyymi

Oi sä neitosista kaikkein kaunehin, kuinka ihanat on sinun silmäsi, sinun silmäsi ne ovat sinun, mutta silmäniskut kaikki ovat minun. Ja me iskemme silmää läpi koko yön, kunnes muodostaa se meille lemmityn (tästä sanasta en ole saanut varmuutta). Sinun silmäsi, ne ovat sinun, mutta silmäniskut kaikki ovat minun.
      Oi sä neitosista.... kuinka ihanat on sinun huulesi, sinun huulesi, ne ovat sinun, mutta suudelmat ne kaikki ovat minun. Ja me suutelemme läpi koko yön....

Oi sä neitosista kaikkein kaunehin, kuinka ihana on sinun napasi. Sinun napasi, se onpi sinun, mutta naparetket kaikki ovat minun. Ja me retkeilemme läpi koko yön...

• Anonyymi

Mikä on biisin suomalainen nimi?

• Anonyymi

Kolme värssyä kai suunnilleen jo tulikin. "Kunnes muodosti se meille lempityön" rimmaa läpi yön/ lempityön.
      Laulu jatkuu vielä parin värssyn verran ja aina vaan mennään alemmaksi ja kauniisti ajassa eteenpäin.
      Silmät, huulet, napa, hmym ja viimeinen

Oi sä neitosista kaikkein kaunehin,
      kuinka ihanat on sinun lapsesi.
      Sinun lapsesi ne ovat sinun,
      mutta tekemiä kaikki ovat minun
      Ja me teimme lapsia läpi koko yön,
      kunnes muodosti se meille lempityön.
      Sinun lapsesi ne ovat sinun,
      mutta tekemiä kaikki ovat minun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe