Yksi vaihtoehto (spoilaa vähäsen..)

Asha

Juolahti vaan mieleen, että jos ja kun Harry surmaa Voldemortin, niin hänestähän voisi tulla Tylypahkan uusi Pimeyden voimilta suojautumisen opettaja. Voldemorthan kun oli sen kirouksen takana, ettei yksikään opettaja kestä vuotta kauempaa. Siinä olis Harrylle oiva ammatti.

3

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirous kuole

Voldemortin mukana. Muuten kyllä Harrylle sopiva ammatti, hänhän jo DA/AK:n aikoina hankki sopivan harjoituksen työhön. Pimeyden voimathan eivät suinkaan V:n myötä katoa, nehän olivat toki jo häntä ennenkin olemassa, eli työsarkaa Harry-pojalla tulee riittämään arkkivihollisen nujerruttuakin.

Hyvä keksintö muuten :) Auroriahan Harrysta ei voi tulla, koska hänellä ei ole tarpeeksi laajaa tietämystä eri aineista.

Se onkin muuten yksi juttu, miksi näistä kirjoista niin paljon pidän. Harrysta ei ole tehty mitään ihmemiestä. Ennen Harrya monet oppilaat, hänen isänsä ja Kalkaros muun muassa, kykenivät keksimään monia asioita (esim. kelmien kartta & samojen kaverien animaagius, HBP:n liemet ja loitsut jne. jne.), siis jo kouluaikoinaan osoittivat melkoista velhoutta. Harry hädin tuskin kykenee seuraamaan näitä ohjeita, saati että kykenisi itse keksimään moista. Olenkin aivan kurkkua myöten täynnä näitä täydellisen sankarin tarinoita, Harry on kaikessa keskeneräisyydessään loistava päähenkilö, johon voi samaistua (sic).

• Phantom

eikös tuo harry saanut liemistä hyväksyttävän koska slughorn tuli opettajaksi ja hänhän sai kaikista auroriksi pääsemiseen tarvittavsta aineista tarpeeksi hyvän eli miten niin ei pääsisi aurosiksi (olen sitten kirjassa vasta puolivälissä joten korjatkaa jos hän saa jostain toisesta kokeesta liian huonon tai jotakin)
        :)

• Phantom kirjoitti:

eikös tuo harry saanut liemistä hyväksyttävän koska slughorn tuli opettajaksi ja hänhän sai kaikista auroriksi pääsemiseen tarvittavsta aineista tarpeeksi hyvän eli miten niin ei pääsisi aurosiksi (olen sitten kirjassa vasta puolivälissä joten korjatkaa jos hän saa jostain toisesta kokeesta liian huonon tai jotakin)
        :)

Harrylla on kaikki ainekset auroriksi,

Mutta eipä hänestä taida auroria tulla, jos lähtee seitsemäntenä vuonna Voldemortin jahtiin...

Opettajan ura on ainakin mahdollinen, kun siihen ei näemmä paljon koulutusta tarvita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe