myydyin auto ?
Vast.: Koska Suomalaiset on tyhmiä.
Miksi lada oli aikoinaan
14
3683
Vastaukset
- viljami
Sietäisi tuonkin käydä enemmän koulua.
Kyseisessä virkkeessä "suomalaiset" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, sana "on" pitää korvata monikkomuodolla "ovat".- Topi
Vain viljami voi loukkaantua jopa vitsipalstan kirjoitteluista.
- joooo
se oli halpa ja suhteellisen hyvä.
- merina
ihan vitun tyhmä!! Taitaa olla sun oma keksimä??
- weli_wiljami
Se ei ole enää myydyin auto.
Voidaan päätellä, että ne ovat tulleet vieläkin tyhmemmiksi. - Pakkotyövoimaa
Autioerämaa ja vankila?
Venäjänkieltähän se on.
- kandi1,
MITÄ LADA SITTEN TARKOITTAA?
Venäjänkieltähän se on.
Lada on venäjällä Ziguli. Ymmärtääkseni Lada ei tarkoita mitään muuta kuin ruotsiksi lato.
- JK
VAI IIN
- ts
ahaa
- erghhjn
oli hyvä vitsi :DD ja es :DD
Miten niin? Venäläisethän ne pitävät heiniä Ladoissa.
- Hitlerinkosto
"myydyin auto ?
Vast.: Koska Suomalaiset on tyhmiä."
Ja tyhmyyden lisäksi (tai sen takia) myös oikeasti KÖYHIÄ. Ei siis pelkästään tunneälyltään vaan myös taloudellisesti. - skeida on vitsi.
nykyinen skeida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 49972
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 116588
- 54586
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541